loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
270 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

معرفی بهترین کتاب‌ های دانشگاهی تربیت بدنی

کتاب‌های دانشگاهی رشته تربیت بدنی یکی از کاربردی‌ترین منابع گروه علوم انسانی است. دانشجویان این رشته علاوه بر یادگیری مطالبی در خصوص بدن انسان و فیزیولوژی آن، در خصوص سلامت روان، مدیریت و جامعه شناسی نیز آموزش می‌بینند. به دلیل تنوع بالای دروس این رشته پرطرفدار، یافتن منابع آموزشی مناسب تربیت بدنی کار آسانی نیست. دانشجویان این رشته برای دریافت نمرات بالاتر و یادگیری مطالب همواره دغدغه یافتن بهترین منابع دانشگاهی تربیت بدنی را دارند. در این مطلب قصد داریم به معرفی منابع ممتاز رشته تربیت بدنی و بررسی آن‌ها بپردازیم. خرید کتاب های تربیت بدنی

کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی؛ اشمیت

خرید کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی اشمیت؛ نمازی‌زاده کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی اشمیت یکی از کتاب‌های دانشگاهی تربیت‌ بدنی است که برای دانشجویان این رشته در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به عنوان منبع درس «یادگیری حرکتی» در دانشگاه‌های ایران تدریس می‌شود. دانشجو در این کتاب می‌آموزد که به چه شکل حرکات ماهرانه را انجام دهد و به اهمیت این حرکات در مربیگری، توانبخشی و آموزش پی خواهد برد. مطالعه کتاب یادگیری و عملکرد حرکتی اشمیت با ترجمه‌ی نمازی‌زاده پیش‌نیاز خاصی ندارد و برای فرد با حداقل اطلاعات هم قابل درک است. این کتاب دانشگاهی ارزشمند، یکی از بهترین کتاب‌های رشته تربیت بدنی از لحاظ شیوه نگارش و ترجمه بوده که با ارائه تمرینات و مسائل در طی دوازده فصل اطلاعات لازم را در ذهن دانشجو تثبیت می‌نماید.

کتاب مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی؛ حمیدی

کتاب مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی مهرزاد خرید کتاب مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی مهرزاد حمیدی حمیدی یکی از کتاب‌هایی است که دانشجویان تربیت بدنی در یافتن آن اغلب به مشکل برمی‌خورند. این کتاب به قلم مهرزاد حمیدی بوده و در ده فصل اطلاعات جذابی را در اختیار دانشجویان و سایر علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در این کتاب شما علاوه بر آشنایی با نحوه برگزاری یک رویداد ورزشی، با ابعاد اقتصادی آن نظیر بازاریابی و فروش بلیط نیز آشنا خواهید شد. کتاب مدیریت و طرز اجرای مسابقات ورزشی حمیدی هم‌اکنون یکی از منابع اصلی رشته تربیت بدنی و ورزش، حقوق ورزشی و مدیریت ورزشی است. با توجه به نایاب بودن این کتاب نسبت به سایر کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی، خرید اینترنتی آن را به شما توصیه می‌کنیم.

کتاب آسیب‌شناسی ورزشی؛ خداداد

خرید کتاب آسیب‌شناسی ورزشی حمید خداداد کتاب آسیب‌شناسی ورزشی دکتر حمید خداداد از اصلی‌ترین کتاب‌های رشته تربیت بدنی است که مؤلف در آن به بررسی حوادث ناشی از ورزش، شناخت دقیق آ‌ن‌ها و انجام حرکات اصلاحی برای بهبود این آسیب‌ها پرداخته است. مبحث حوادث ورزشی و آسیب‌شناسی آن، یکی از مباحث مورد توجه اساتید رشته تربیت بدنی و ورزش است. همچنین در کتاب آسیب‌شناسی ورزشی حمید خداداد به شیوه صحیح انجام حرکات ورزشی اشاره شده است که می‌تواند اطلاعات جذابی را نیز در اختیار عموم مردم قرار دهد. این کتاب دانشگاهی تربیت بدنی توسط انتشارات بامداد به چاپ رسیده است.

کتاب آسیب‌شناسی ورزشی؛ حسینی

خرید کتاب آسیب‌شناسی ورزشی سیدمحمد حسینی کتاب آسیب‌شناسی ورزشی سیدمحمد حسینی از مهم‌ترین کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی است که توسط انتشارات حتمی به رشته تحریر درآمده است، این کتاب دانشگاهی تربیت بدنی چندین بار تجدید چاپ شده است. دانشجویان تربیت بدنی در مقطع کارشناسی ارشد نیاز به مطالعه کامل این کتاب دارند. کتاب آسیب‌شناسی ورزشی حسینی دارای 3 بخش و 21 فصل است که فصل سوم آن به میزان زیادی مورد توجه طراحان بوده و فصل دوم آن نیز کمترین میزان طرح سوال را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است که در پایان هر فصل مطالبی تحت عنوان «برای مطالعه بیشتر» آورده شده است که دانشجویان رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی نیازی به مطالعه آن برای امتحانات ندارند.

کتاب حرکات اصلاحی؛ دانشمندی، علیزاده و قراخانلو

خرید کتاب حرکات اصلاحی دانشمندی، علیزاده و قراخانلو (سه استاد) کتاب حرکات اصلاحی دانشمندی، علیزاده و قراخانلو از بهترین کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی بوده که به قلم سه‌تن از اساتید مطرح دانشگاه نگاشته شده است. این کتاب جزو دروس اصلی دانشجویان تربیت بدنی و ورزش در مقطع کارشناسی است، اگرچه به دلیل اطلاعات مفیدی که دارد می‌تواند مورد استفاده عموم مردم نیز قرار گیرد. کتاب حرکات اصلاحی سه استاد هشت فصل دارد که در فصل‌های ابتدایی مؤلفان مفاهیم حرکات اصلاحی و رشد جسمانی نرمال را تبیین می‌کنند، سپس در ادامه به ناهنجاری‌های جسمانی می‌پردازند. همچنین مطالب مهمی در خصوص نحوه نشستن و راه رفتن صحیح در این کتاب دانشگاهی تربیت‌ بدنی وجود دارد که می‌تواند مورد توجه دانشجویان قرار گیرد.

کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی؛ دکتر گائینی

خرید کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی 1 دکتر گائینی کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی دکتر گائینی توسط سه تن از برجسته‌ترین مؤلفین حوزه علوم‌ ورزشی و تربیت بدنی یعنی لاری کنی، جک اچ ویلمور و دیوید ال کاستیل به رشته تحریر درآمده است. در ایران دکتر محمدرضا اسد و فرح حدادی این کتاب دانشگاهی را به زبان فارسی ترجمه کرده‌اند. این کتاب به فیزیولوژی بدن انسان و تاثیر فعالیت‌های ورزشی بر آن می‌پردازد و در زمره کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی قرار دارد. کتاب فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی گائینی یکی از منابع اصلی برای دانشگاه‌ها و مدارس بوده و حتی در آزمون‌های استخدامی، آزمون کارشناسی ارشد و دکتری نیز به عنوان مرجع طرح سوال، همواره مورد توجه طراحان قرار داشته است. انتشارات حتمی این کتاب را در سال 1398 منتشر کرده است که تا امروز نیز این نسخه در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.

کتاب زمان‌بندی تمرین؛ بومپا

خرید کتاب زمان‌بندی تمرین تئودور بومپا کتاب زمان‌بندی تمرین پروفسور تئودور بومپا، پیش از آن‌ که یک کتاب مرجع دانشگاهی تربیت بدنی باشد، یک مرجع علمی در خصوص فیزیولوژی ورزش بوده است. امروزه این کتاب در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی و به عنوان یکی از منابع اصلی این رشته تدریس می‌شود. در واقع کتابی که در ایران استفاده می‌شود ترجمه یک بخش از کتاب «زمان بندی تمرین: روش‌شناسی تمرینات ورزشی« است که در 5 فصل به زبان‌فارسی ترجمه شده است. این کتاب دانشگاهی تربیت‌بدنی توسط انتشارات حتمی چندین بار تجدید چاپ شده است و با ترجمه‌ی دکتر معرفت سیاه کوهیان، دکتر حمید آقا علی‌نژاد و دکتر حمید رجبی در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

کتاب مبانی تغذیه ورزشی؛ فرد برونس

خرید کتاب مبانی تغذیه ورزشی برونس؛ محبی کتاب مبانی تغذیه ورزشی نوشته سه تن از مؤلفان حوزه تغذیه ورزشی به نام‌های فرد برونس، کارگیل و سرستار است که در ایران توسط دکتر حمید محبی و دکتر محمد فرامرزی به زبان فارسی ترجمه شده و به عنوان یکی از کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. کتاب مبانی تغذیه ورزشی فرد برونس در 4 بخش و 13 فصل توسط انتشارات سمت روانه بازار شده است. تغذیه‌ی ورزشی از موارد بسیار مهم و کاربردی در تربیت بدنی و علوم ورزشی بوده و علاقه‌مندان به حوزه ورزش می‌توانند با مطالعه مطالب این کتاب دانشگاهی تربیت بدنی، عملکرد ورزشی و سلامت جسمانی خود را بهبود بخشند.

کتاب علم تمرین؛ عیدی علیجانی

خرید کتاب علم تمرین دکتر عیدی علیجانی کتاب علم تمرین دکتر عیدی علیجانی یکی از مهم‌ترین مواردی که هر علاقه‌مندی به حوزه‌ی ورزش باید از آن آگاه باشد، شیوه صحیح تمرین کردن است. بسیاری از افراد هستند که به علت نداشتن اطلاعات کافی تمرینات نادرستی را به دیگران توصیه می‌کنند. کتاب علم تمرین نوشته دکتر عیدی علیجانی از بهترین کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی و علوم ورزشی است که توسط انتشارات حتمی به چاپ رسیده است. خرید اینترنتی کتاب‌های رشته تربیت بدنی برای افرادی که کتاب فوق را نیافته‌اند می‌تواند گزینه مناسبی باشد، سایت کتابانه با نازل‌ترین قیمت، کتاب علم تمرین نوشته دکتر علیجانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی، ویلمور

خرید کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 1 ویلمور کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی جک اچ ویلمور، دیوید ال کاستیل و لاری کنیاز مهم‌ترین منابع در حوزه فیزیولوژی بدن انسان در ورزش است که در دانشگاه هم به عنوان یکی از کتاب‌های رشته تربیت بدنی تدریس می‌شود. عوامل متفاوتی بر عملکرد هر فرد حین ورزش تاثیر می‌گذارند. فیزیولوژی ورزش هر یک از این عوامل را زبر ذره‌بین گذاشته و به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد. کتاب فیزیولوژی ورزش و فعالیت بدنی 5 استاد در 10 فصل تالیف شده است و به متابولیسم بدن انسان در طول فعالیت می‌پردازد و اثر عوامل محیطی را بر آن بررسی می‌کند. همچنین از این کتاب به عنوان مرجع در دوره‌های مربی‌گری استفاده می‌شود.

کتاب آناتومی و فیزیولوژی انسان، هولز

خرید کتاب آناتومی و فیزیولوژی انسان هولز کتاب آناتومی و فیزیولوژی انسان د شی‌یر دارای ویژگی‌های منحصر به فرد بسیاری در حوزه علوم ورزش و تربیت بدنی است. در این کتاب به هر دو موضوع آناتومی و فیزیولوژی در قالب یک مجموعه پرداخته شده و نسبت به سایر کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی منبع به روز‌تری است. کتاب آناتومی و فیزیولوژی انسان هولز هم‌اکنون در دوجلد روانه بازار شده است و دانشجویان رشته‌ی تربیت بدنی و همچنین سایر علاقه‌مندان می‌توانند از مطالب آن استفاده کنند. نکته مهمی که کتاب انشگاهی تربیت بدنی حاضر را از سایر منابع فیزیولوژی متمایز می‌کند ترجمه دقیق و روان آن است. آناتومی و فیزیولوژی هولز شامل یازده فصل، پیرامون دستگاه‌های مختلف بدن انسان و نحوه کارکرد آن‌ها تنظیم شده است.

کتاب مدیریت اماکن، تاسیسات و تجهیزات ورزشی، جلالی فراهانیخرید کتاب مدیریت اماکن تاسیسات و تجهیزات ورزشی

کتاب مدیریت اماکن، تأسیسات و تجهیزات ورزشی مجید جلالی فراهانی، از اعضای هیئت علمی دانشگاه تهران، به رشته تحریر در آمده است. آن‌ چه در این کتاب دانشگاهی تربیت بدنی می‌خوانید مشتمل بر تعریف جامعی از مدیریت مراکز و تاسیسات ورزشی در حال حاضر و آینده بوده و در آن به مسائل جامعه‌شناختی و مالی در حوزه کنترل این مراکز پرداخته شده است. آخرین چاپ کتاب مدیریت اماکن، تاسیات و تجهیزات ورزشی جلالی فراهانی مربوط به سال جاری است و از این نظر اطلاعات موجود در آن کاربردی و به روز هستند. این کتاب در زمره بهترین کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی بوده و می‌توانید آن را هم‌اکنون از سایت کتابانه تهیه نمائید.

انواع کتاب‌های دانشگاهی رشته تربیت بدنی

همانطور که گفته شد کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی از تنوع بالایی برخوردارند و یافتن کتاب مورد نظر ممکن است دانشجویان را سردرگم نماید. به همین دلیل تصمیم داریم که انواع کتاب‌های رشته تربیت بدنی را در یک دسته‌بندی کلی در اختیار شما علاقه‌مندان به علوم ورزش قرار دهیم.

کتاب درسی تربیت بدنی

این دسته از کتاب‌ها در بسیاری از دانشگاه‌ها به عنوان منابع اصلی به داشنجویان تدریس می‌شود و از مراجع طرح سوال برای طراحان هستند. به همین دلیل لازم است که دانشجویان برای کسب نمرات قابل قبول و بالا بردن سطح سوادشان بر این کتب تسلط داشته باشند. از جمله معروف‌ترین کتاب‌های درسی تربیت بدنی می‌توان به یادگیری و عملکرد حرکتی نوشته اشمیت، مبانی تغذیه ورزشی برونس و فیزیولوژی و آناتومی هولز اشاره کرد.

منابع آزمون ارشد و دکترای تربیت بدنی

شرکت در این آزمون‌ها و رفتن به مقاطع بالاتر برای دانشجویان بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر دروس عمومی که همواره پای ثابت این آزمون‌ها هستند، مدیریت منابع و تاسیسات ورزشی، بازاریابی ورزشی، مباحث مربوط به آمار ورزشی و سنجش و اندازه‌گیری در تربیت بدنی از اهمیت بالایی برخوردارند. لازم به ذکر است که برای تسلط بر این مباحث باید بر کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی تسلط کافی داشته باشید.

کتاب‌های آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی

پذیرش در مقاطع بالاتر نیاز به سنجش مداوم دارد و دانشجویان تنها با مطالعه منابع دانشگاهی مسیر دشواری را پیش‌روی خود دارند. مطالعه کتاب‌های کنکور ارشد تربیت بدنی و نکات جامع نظیر کتاب جامع بیومکانیک ورزشی انتشارات مدرسان شریف و کتاب ارشد رشد و یادگیری انتشارات پوران پژوهان به دانشجویان رشته تربیت بدنی در انجام این مهم کمک به سزایی می‌نماید.

کتاب‌های حل تشریح مسائل

بسیار پیش می‌آید که دانشجویان در حل مسائل مطرح شده در کتاب های دانشگاهی تربیت بدنی به مشکل بر‌می‌خورند و به همین علت جمعی از اساتید بر آن شدند تا به رفع این مشکل بپردازند. به همین منظور کتاب‌های حل مسائل بسیاری روانه بازار شده‌اند که دانشجویان می‌توانند جهت رفع اشکالات خود از آن‌ها بهره گیرند.

راهنمای خرید اینترنتی کتاب های دانشگاهی تربیت بدنی

با توجه به دشواری تهیه کتاب به صورت حضوری و به علاوه نایاب بودن برخی از کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی، امروزه بیشتر دانشجویان و علاقه‌مندان علاقه بیشتری نسبت به خرید اینترنتی کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی دارند. سایت‌های بسیاری در این خصوص وجود دارند که ممکن است انتخاب را برای دانشجویان دشوار نماید. سایت کتابانه به عنوان یکی از بزرگترین مراجع فروش و توزیع کتاب‌های درسی و دانشگاهی مفتخر است که این منابع را در کم‌ترین زمان ممکن و در بالاترین کیفیت به دست دانشجویان عزیز برساند.

قیمت کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی

متأسفانه به دلیل نبود نظارت کافی بر بازار قیمت‌گذاری محصولات دانشگاهی و نایاب بودن برخی منابع در بازار رسمی کشور، برخی از کتاب‌های دانشگاهی تربیت بدنی با قیمت‌هایی نامتعارف خرید و فروش می‌شوند. قیمت کتاب‌های رشته تربیت بدنی در محدوده نرمالی قرار دارد، لذا از دانشجویان عزیز تقاضا داریم با خرید از مراکز معتبر به رفع نابسامانی موجود در قیمت‌گذاری کتاب‌ها کمک نمایند. دانشجویان و علاقه‌مندان به تربیت بدنی و علوم ورزشی می‌توانند کتاب‌های مدنظر خود را با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت از سایت کتابانه تهیه نمایند. همچنین بهتر است پیش از تهیه کتاب با مراجعه به نظرات کاربران و توضیحات سایت از تطابق محصول مدنظرشان با محصول خریداری شده اطمینان حاصل کنند.


سوالات متداول:

کدام یک از کتاب‌های دانشگاهی رشته تربیت بدنی برای داشنجویان، منبع اصلی به شمار می‌روند؟ کتاب‌های درسی تربیت بدنی ناشران برتر برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی کدامند؟ انتشارات مدرسان شریف، انتشارات پوران پژوهان و نشر آزاده اینجا

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل