بهترین کتاب های حسابداری مالیاتی

معرفی بهترین کتاب های حسابداری مالیاتی

اهمیت مطالعه بهترین کتاب های حسابداری مالیاتی

در کشور ما به علت نقش اساسی مالیات در فعالیت های بازرگانی داخلی و خارجی و مهلت تشخیص مالیات برای رسیدگی و تاثیر آن در سود و زیان اشخاص و موسسات، آشنایی با قوانین، نحوه محاسبه مالیات و چگونگی پرداخت آن به دولت، مقررات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مالیاتی برای مدیران ارشد سازمان ها، بالاخص مدیران مالی و حسابداران و دانشجویان عزیز رشته حسابداری، ضروری می باشد.

لیست بهترین کتاب های حسابداری مالیاتی

در این مقاله، با کتابانه همراه شوید تا با بهترین کتاب های حسابداری مالیاتی آشنا شوید. ما در این صفحه به معرفی این کتاب ها و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب حسابداری در زمینه های مختلف، نحوه‌ی خرید کتاب های کنکور ارشد حسابداری و یا سایر کتاب های دانشگاهی می‌پردازیم.


کتاب حسابداری مالیاتی جمشید اسکندری

کتاب حسابداری مالیاتی «جمشید اسکندری» حاصل چندین سال تدریس و مطالعه کتب مختلف منتشر شده در زمینه حسابداری مالیاتی و همچنین تجربیات علمی مولف در این زمینه می‌باشد. البته این کار با صرف سالها وقت صورت گرفته است. مثال‌هایی به صورت حل شده در ارتباط با آن موضوع برای درک بهتر در کتاب حسابداری مالیاتی اسکندری ارائه گردیده و برای تعمیق یادگیری و کاربرد مطالب، در پایان هر فصل پرسش‌های چهارگزینه‌ای و مسائل متعدد و متنوعی ارائه گردیده است.

خرید کتاب حسابداری مالیاتی جمشید اسکندری

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب های زبان تخصصی حسابداری | بهترین کتاب های حسابداری مالی


کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی آخوندی

کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی تألیف احمد آخوندی توسط «نشر سخنوران» به چاپ رسیده است.

خرید کتاب مجموعه قوانین و مقررات مالیاتی آخوندی

کتاب حسابداری مالیاتی با رویکرد دانشگاهی 2 آخوندی

کتاب حسابداری مالیاتی با رویکرد دانشگاهی 2  از «دکتر احمد آخوندی»، یکی از کتاب های معروف حسابداری مالیاتی است که شامل مبحث‌های عمومی و تخصصی‌ای که ماموران مالیاتی نظام مالیات بر ارزش افزوده به آن نیاز دارند، می‌باشد. استفاده از این کتاب، به راحتی بسیاری از سوالات و ابهامات افراد فعال در نظام اقتصادی [در بخش مالیات] را پاسخ می‌دهد.

خرید کتاب حسابداری مالیاتی با رویکرد دانشگاهی 2 احمد آخوندی

کتاب حسابداری مالیاتی ایران سعیدی

تدوین کتاب حاضر، که یکی از کتاب های حسابداری مالیاتی برتر است، مصادف با قانون مالیات بر ارزش افزوده اقتصادی گردید. به دلیل اهمیت این نوع مالیات و استفاده بیش از 130 کشور جهان، دو بخش از کتاب حاضر به چگونگی شناسایی، اجرا و نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده اقتصادی پرداخته است. از آنجایی که این کتاب به عنوان یک کتاب درسی و کاربردی تالیف گردیده است، سعی شده که در پایان هر فصل مثال های متعددی حل شود و مسائل مختلفی برای فهم هر چه بهتر مطالب نیز ارائه گردد.

خرید کتاب حسابداری مالیاتی ایران پرویز سعیدی

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب های حسابداری مالی


کتابانه در این صفحه تلاش نموده است تا شما را با بهترین کتاب های حسابداری مالیاتی آشنا کند؛ به نظر شما کتاب دیگری در این زمینه وجود دارد که بتوان آن را در لیست بهترین‌ها قرار داد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. (+)

معرفی دیگر مقالات رشته حسابداری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت