خرید کتاب اصول حسابداری

معرفی 7 عنوان از بهترین کتاب های اصول حسابداری

اهمیت مطالعه بهترین کتاب های اصول حسابداری

حسابداری، زبانی مشترک در دنیای تجارت است که با ثبت، دسته بندی، خلاصه سازی مبادلات روزمره، محاسبه و تهیه گزارش های مالی مختلف، اطلاعات لازم را در اختیار ذی نفعان قرار می دهد و این اطلاعات در تصمیم گیریها و جهت گیری های اقتصادی سازمان یا مؤسسه و شرکت نقش کلیدی دارد. در این مقاله، کتابانه قصد دارد تا به معرفی بهترین کتاب های اصول حسابداری بپردازد.

لیست بهترین کتاب های اصول حسابداری

در ادامه شما را با کتاب های معروف اصول حسابداری و نحوه خرید کتاب رشته حسابداری آشنا خواهیم نمود؛ با ما همراه باشید.


کتاب اصول حسابداری 1 اسکندری

هدف از تألیف کتاب اصول حسابداری 1 «جمشید اسکندری»، آموزش اصول و مبانی دفترداری و حسابداری به دانشجویان سال اول رشته های حسابداری، اقتصاد، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی، مدیریت دولتی، مدیریت بیمه، بانکداری و رشته های مشابه در دانشگاه ها و و مراکز آموزش عالی می‌باشد.

همچنین جنبه های آموزشی کاربردی کتاب اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری بیشتر مدنظر بوده و در حد توان و ضرورت کوشش شده از نثر ساده و حتی المقدور غیر فنی و با مثال های قابل درک برای کسانی که برای اولین بار با این حرفه و فن آشنا می شوند، استفاده شود.

خرید کتاب اصول حسابداری 1 جمشید اسکندری

کتاب اصول حسابداری 1 هورن گرن، نوروش

کتاب اصول حسابداری جلد اول «چارلز هورن گرن» با ترجمه‌ی «دکتر ایرج نوروش» از مجموعه سه جلدی  می‌باشد که جلد 1 این مجموعه در 10 فصل تنظیم و نگارش شده است. حسابداری، زبان تجارت است و آشنایی ناقص با این زبان و درک ضعیف از اهدافی که باید در انتقال پیام‌های تجاری به عهده گیرد. کنترل مالی و تصمیمات مدیریتی را به سطح نازلی تنزل می‌دهد. همچنین حسابداری و تجارت از هم قابل تفکیک نیستند و همواره تصمیمات صحیح تجاری با اطلاعات مربوط و قابل اتکاء حسابداری، پیوند ناگسستنی دارند.

خرید کتاب اصول حسابداری 1 نوروش و کرمی

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب های حسابداری شرکتها


کتاب اصول و مبانی حسابداری پرویز بختیاری

«پرویز بختیاری» در کتاب اصول و مبانی حسابداری از انتشارات سازمان مدیریت صنعتی به تبیین مفهوم و نقش حسابداری در سازمان‌های مختلف از قبیل موسسه‌های بازرگانی و خدماتی پرداخته است. معرفی انواع موسسه‌ها، معادله حسابداری، اصول عمومی حسابداری، استانداردها و رویه ثبت در حسابداری از مباحث مهم کتاب اصول و مبانی حسابداری به شمار می‌روند.

یکی از انگیزه‌های پرویز بختیاری در تهیه کتاب اصول و مبانی حسابداری، ارائه متون آموزشی مناسب برای تدریس این رشته می‌باشد که می‌تواند مورد استفاده دانشجویان دانشگاهها قرار گیرد. مطالعه این کتاب کاربردی به تمام دانشجویان علاقمند به رشته حسابداری توصیه می گردد.

خرید کتاب اصول و مبانی حسابداری پرویز بختیاری

 کتاب اصول حسابداری 1 تاری وردی و زکی زاده

«دکتر یداله تاری وردی» و «محمدامین زکی زاده» در کتاب اصول حسابداری جلد 1، ضمن بیان جایگاه حسابداری در دنیای تجارت و انواع حسابداری؛ به معادلات اصلی حسابداری و ساختار این معادله می پردازند. سپس چرخه حسابداری (جمع آوری، تجزیه و تحلیل رویدادهای مالی و ثبت) را گام به گام توضیح می دهند و به طبقه بندی این اطلاعات مالی، طبق دستور العمل های موجود اشاره می کنند.

در کتاب اصول حسابداری 1، نحوه تهیه صورتهای مالی از طرق مختلف نیز تشریح می شود و در نهایت به چگونگی حسابداری در واحد های بازرگانی می‌پردازد. در پایان نیز تست های کنکور کاردانی به کارشناسی حسابداری دانشگاه آزاد با پاسخنامه ضمیمه کتاب می شود.

خرید اصول حسابداری 1 تاری وردی

کتاب اصول حسابداری 2 اثر ایرج نوروش

ایرج نوروش از آن نویسندگانی است که نامش به کتاب ها اعتبار می‌بخشد. کتاب اصول حسابداری که نوروش شخصا خود آن را نگاشته است نیز یکی از بهترین کتاب های اصول حسابداری است که در بازار نشر وجود دارد و مورد تایید بسیاری از اساتید این حوزه می‌باشد.

خرید کتاب اصول حسابداری 2  ایرج نوروش

کتاب اصول حسابداری 1 همتی

کتاب اصول حسابداری به قلم «حسن همتی» و «هدی همتی»، بخشی از مجموعه حسابداری می‌باشد که براساس جدیدترین رویه‌های حسابداری در دنیا مطابق با سرفصل انقلاب فرهنگی مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای رشته‌های حسابداری، مدیریت و اقتصاد تهیه شده و به جرئت یکی از کتاب های برتر اصول حسابداری موجود در بازار است.

با توجه به وسعت و گستردگی مطالب، این کتاب از هشت فصل تشکیل شده است، مخاطبان اصلی کتاب آن دسته از دانشجویان و استفاده کنندگانی است که در دوره کاردانی، کارشناسی رشته‌های حسابداری، مدیریت صنعتی، بازرگانی و سایر رشته‌های مرتبط و علاوه بر این سایر استفاده کنندگان که مایلند در سطح اطلاعات لازم را کسب نمایند، تهیه شده است.

خرید کتاب اصول حسابداری 1 همتی

کتاب اصول حسابداری عزیز نبوی

کتاب اصول حسابداری که به قلم «دکتر عزیز نبوی» به رشته تحرید در آمده در جلد اول درباره‌ی فن مقدمات حسابداری صحبت کرده است. در جلدهای بعدی این کتاب به موضوعاتی نظیر حسابداری شرکت ها، موسسه‌های تولیدی و موسسات صنعتی پرداخته شده است.

این کتاب دارای نثری روان و ساده است که همین مسئله ان را مورد توجه بسیاری از اساتید و دانشجویان قرار داده و فهم مطالب آن را ساده‌تر نموده است.

خرید کتاب اصول حسابداری 1 نبوی

در این صفحه به معرفی کتاب های معروف اصول حسابداری پرداخته شد. شما دوستان می‌توانید برای خرید اینترنتی کتاب حسابداری، خرید کتاب ارشد حسابداری، و یا سایر کتاب های مورد نیازتان از طریق سایت کتابانه اقدام نمایید.

به نظر شما آیا کتاب دیگری در این حوزه وجود دارد که از قلم افتاده باشد؟ آیا شما کتاب اصول حسابداری دیگری می‌شناسید که جای آن در فهرست کتاب های بالا خالی باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. کتابانه همواره مشتاق شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات شماست.

معرفی دیگر مقالات رشته حسابداری:

اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت