خرید کتاب حسابداری شرکتها

معرفی 4 عنوان از بهترین کتاب های حسابداری شرکتها

در سال‌های اخیر در زمینه حسابداری شرکت‌ها کتب فراوانی که نتیجه تلاش و زحمات مولفان و مترجمان آنها می‌باشد، به رشته تحریر درآمده که بدون تردید موجبات ارتقای کیفی سطح دانش حسابداری را فراهم نموده است. وبسایت کتابانه در این مقاله قصد دارد که به معرفی بهترین کتاب های حسابداری شرکتها بپردازد؛ با ما همراه باشید.


کتاب حسابداری شرکت ها 1 اثر جمشید اسکندری

هدف از تألیف کتاب حسابداری شرکت ها «جمشید اسکندری»، به عنوان یکی از بهترین کتاب های حسابداری شرکتها، تهیه یک مأخذ آموزشی مناسب و واحد برای درس حسابداری شرکت ها جهت دانشجویان رشته حسابداری بوده و در حد توان و ضرورت کوشش شده از نثر ساده و حتی المقدور غیرفنی و با مثال های قابل درک برای کسانی که برای اولین بار با مطالب این درس آشنا می شوند استفاده شود.

خرید کتاب حسابداری شرکت ها اسکندری

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب های حسابداری صنعتی


کتاب حسابداری شرکتها همتی

تالیف کتاب حسابداری شرکت ها در دو جلد به قلم «حسن همتی» و «هدی همتی»، سهولت تدریس حسابداری شرکت های سهامی و غیرسهامی برای دانشجویان رشته های مختلف حسابداری، مدیریت، اقتصاد و سایر استفاده کنندگانی که به گونه ای تمایل دارند دانش علمی و تخصصی خود را گسترش دهند، می باشد. بنابراین در تدوین مطالب سعی شده که دیدگاه های مختلفی که در زمینه حسابداری شرکت ها وجود دارد به صورت تطبیقی مورد توجه قرار گیرد. علاوه بر این کوشش شده که مطالب هر یک از فصول گام به گام تشریح و مبانی نظری مربوط به آن به زبان ساده بیان گردد.

در ابتدای هر فصل از این کتاب، که یکی از بهترین کتاب های حسابداری شرکتها محسوب می‌شود، اهداف یادگیری ارائه شده، تا خواننده در شروع کار از محتوای کل فصل اطلاع حاصل نماید، از نظری کاربردی تئوری های مختلف با مثال های متعدد به منظور تسهیل در یادگیری بهتر بیان شده و در پایان هر فصل جهت افزایش کارایی بیشتر استفاده کنندگان به اندازه کافی تمرین و مسائل پیش بینی شده است.

خرید کتاب حسابداری شرکتها 1 حسن و هدی همتی

کتاب حسابداری شرکتها نوروش

کتاب حسابداری شرکت ها به قلم «ایرج نوروش»، «غلامرضا کرمی» و «محمد مرادی»، دانشجویان علاقه مند به تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته رشته حسابداری و کارشناسی رشته های حسابداری، مدیریت، اقتصاد و دیگر رشته های مرتبط را با نحوه حسابداری و گزارشگری مالی شرکتها و فعالیتهای تضامنی و مشارکت خاص آشنا می سازد. فصل اول کتاب حاضر با مروری بر چرخه حسابداری به یادآوری مطالب دروس اصول حسابداری می پردازد. در فصل دوم مبحث حسابداری شرکت های تضامنی معرفی گردیده است.

علیرغم اینکه فعالیت های تجاری به ندرت در قالب شرکت های تضامنی و مشارکت خاص در اداره ثبت شرکتها به ثبت می‌رسند، به دلیل تعداد بی شمار فعالیت های تجاری به ثبت نرسیده‌‎ای که محاکم قضایی شرکای آنها را شریک ضامن می‌پندارند، مبحث حسابداری فعالیت های تضامنی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. فصل سوم کتاب نیز به حسابداری مشارکت خاص می پردازد. امید است کتاب فوق منبع جامع و مناسبی برای دانشجویان رشته حسابداری و امور مالی می باشد. اگ ربه دنبال بهترین کتاب های حسابداری شرکتها هستید، این کتاب، یکی از بهترین هاست.

خرید کتاب حسابداری شرکتهای 1 نوروش و کرمی

کتاب حسابداری شرکت ها اثر تاری وردی

کتاب حسابداری شرکتها (جلد اول و دوم) از «یدالله تاری وردی» و «محمدامین زکی زاده»، سرفصل‌های حسابداری شرکت‌های 1 و 2 مقطع کاردانی را پوشش می‌دهد. فصول اول و دوم برای درس حسابداری شرکت‌های 1 و فصول سوم لغایت ششم نیز برای درس حسابداری شرکت‌های 2 ارائه شده است. توسعه و پیشرفت هر کشوری نیازمند تحول در ساختار اقتصادی و اجتماعی متناسب با آن است و این امر مستلزم مشارکت و همکاری اشخاص و بکارگیری سرمایه‌های بلااستفاده ای می‌باشد که می‌تواند در قالب شرکت‌های تجاری تحقق یابد.

در این کتاب از منابع لاتین و کتاب استانداردهای حسابداری ایران استفاده شده است و در نگارش این کتاب برای فهم بهتر دانشجویان سعی شده به زبان ساده و روان بیان شود تا دانشجویان مفاهیم سخت و پیچیده را به راحتی متوجه شوند. در این کتاب تست‌های چهارگزینه‌ای سالهای پیش سازمان سنجش و دانشگاه آزاد در پایان هر فصل همراه با پاسخنامه آورده شده است تا علاوه بر یادگیری مطالب، داوطلبان بتوانند آمادگی لازم برای کنکور کاردانی به کارشناسی را کسب کنند.

خرید کتاب حسابداری شرکت ها (1 و 2) تاری وردی و زکی زاده

در مطلب فوق به معرفی کتاب های حسابداری شرکتها پرداختیم. این 4 کتاب که درباره‌ی آنها مطالعه کردید، کتاب های برتر حسابداری شرکتها بودند که در دانشگاه های مختلف کشور تدریس می‌شوند. شما می‌توانید برای خرید کتاب های حسابداری شرکتهای معروف، خرید کتاب های ارشد حسابداری یا خرید کتاب های حسابداری دیگر، از طریق سایت کتابانه اقدام نمایید.

اگر شما نیز کتابی را می‌شناسید که می‌تواند در این حوزه کارآمد باشد یا اگر نظر و نقدی نسبت به کتاب‌های معرفی شده در این مقاله دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید. کتابانه همواره مشتاق دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات شماست.

معرفی دیگر مقالات رشته حسابداری:

اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت