بهترین کتاب های حسابداری پیشرفته

بهترین کتاب های حسابداری پیشرفته

اهمیت کتاب های حسابداری پیشرفته در رشته حسابداری

حسابداری پیشرفته یکی از زیر شاخه های اصلی رشته حسابداری می باشد که صورت های مالی، عملیات های سازمان های حسابرسی پیشرفته از جمله بودجه سالیانه و منابع مالی را جهت استفاده سازمان ها و شرکت ها گردآوری و دسته بندی می کند. باتوجه به مطالبی که ارائه شده، متوجه اهمیت مبحث حسابداری پیشرفته در بین کتاب های رشته حسابداری می‌شویم.

فهرست بهترین کتاب های حسابداری پیشرفته

ما در این مقاله تعدادی از بهترین کتاب های حسابداری پیشرفته را که از سهم فروش و محبوبیت بالایی در بین داوطلبان برخوردار هستند را جمع آوری کرده‌ایم؛ تا شما داوطلبان را در انتخاب برترین کتاب های حسابداری پیشرفته یاری بدهیم.


کتاب حسابداری پیشرفته 1 (نشریه 120 سازمان حسابرسی)

بهترین کتاب های حسابداری پیشرفته

کتاب حسابداری پیشرفته 1 صورتهای مالی تلفیقی (نشریه 120 سازمان حسابرسی) مناسب دانشجویان رشته حسابداری می باشد. این اثر ارزشمند از جمله بهترین کتاب های حسابداری پیشرفته موجود در بازار بوده که به بررسی و نحوه رسیدگی به مباحث اقتصادی و حسابداری در ترکیب واحدهای انتفاعی به روش های خرید، مبانی صورت های مالی تلفیقی، اندازه گیری، گزارشگری و… پرداخته است.

نویسنده با زبانی ساده و روان، پرسش ها و تمرینات متعدد مباحث زیر بنایی و روش های اجرایی تهیه صورتهای مالی تلفیقی را بیان کرده است.


کتاب حسابداری پیشرفته 2 بزرگ اصل (نشریه 200 سازمان حسابرسی)

بهترین کتاب های حسابداری پیشرفته

کتاب حسابداری پیشرفته 2 موسی بزرگ اصل (نشریه 200 سازمان حسابرسی) از انتشارات سازمان حسابرسی جزو عالی ترین منابع برای درس حسابداری پیشرفته است که در نیمسال هفتم دوره‌ی کارشناسی و بعد از گذراندن درس حسابداری پیشرفته 1 باید خوانده شود.

ترکیبهای تجاری، تغییر مالکیت، کنترل مالکیت، معاملات درون گروهی و برون گروهی و صورتهای مالی تلفیقی از سری مباحث مورد بررسی در جلد حاضر می باشند. هدف اصلی از گذراندن درس حسابداری پیشرفته 2 آشنا شدن دانشجویان حسابداری با نحوه تلفیق حسابهای شرکت اصلی و شرکتهای فرعی میباشد.


کتاب حسابداری پیشرفته 1 و 2 جمشید اسکندری

بهترین کتاب های حسابداری پیشرفته

کتاب حسابداری پیشرفته 1 جمشید اسکندری به آموزش حسابداری شرکت های تضامنی، مشارکت های خاص، کالای امانی، شعب، گزارشگری برحسب قسمت های مختلف و گزارشگری مالی میان دوره‌ای پرداخته است.

این کتاب که جزو پرفروش ترین کتاب های حسابداری پیشرفته است؛ با استفاده از مثال‌ها به همراه پاسخ آنها گام به گام روش حل کردن مسائل را آموزش می دهد و در انتهای هر فصل پرسش‌های چهارگزینه‌ای و مسائل جهت تمرین بیشتر آورده شده است.

جلد دوم کتاب حسابداری پیشرفته 2 از انتشارات کتاب فرشید به دیگر مباحثی نظیر حسابداری ترکیب های تجاری، صورت های مالی تلفیقی در تاریخ تحصیل و بعد از تحصیل و … می پردازد.

این اثر با استفاده از مثالهای متعدد به همراه پاسخ آنها، روش حل مسائل به صورت گام به گام را آموزش می دهد. همچنین با استفاده از مسائل و پرسش های چهارگزینه ای در انتهای هر فصل به درک بهتر مسائل و موضوعات کمک می کند.


کلام آخر

بهترین کتاب های حسابداری پیشرفته که در این مقاله انتخاب شده‌اند براساس تجربیات کارشناسان فروش کتابانه بوده است.

چنانچه مطلب فوق برای شما مفید بود، خوشحال می شویم آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید و نظرات و تجربیات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. لازم به ذکر است برای خرید کتاب های ارشد رشته حسابداری به سایت کتابانه مراجعه کنید.(+)


معرفی دیگر مقالات رشته حسابداری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت