اهمیت مطالعه بهترین کتاب های زبان تخصصی حسابداری

معرفی 5 عنوان از بهترین کتاب های زبان تخصصی حسابداری

اهمیت مطالعه بهترین کتاب های زبان تخصصی حسابداری

یکی از مسائل مهم در حسابداری، شناخت اصطلاحات حسابداری و بازار های مالی می باشد و از این رو دانشجویان این رشته موظف هستند که بر زبان انگلیسی حسابداری، تسلط کامل داشته باشند.

لیست بهترین کتاب های زبان تخصصی حسابداری

در این مطلب، وبسایت کتابانه قصد دارد تا به معرفی بهترین کتاب های زبان تخصصی حسابداری بپردازد. با ما همراه بمانید.


کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته حسابداری 1 از داوود اقوامی

کتاب انگلیسی دانشجویان حسابداری 1 «داود اقوامی» از «انتشارات سمت» مشتمل بر دو بخش فعالیت کلاسی و تکالیف دانشجو می‌باشد. بخش فعالیت کلاسی شامل مراحل قبل از قرائت متن، قرائت متن و پرسشهای مربوط به درک مطلب بوده و بخش پرسش هم حاوی پرسش‌های گزینه‌ای درست/نادرست، چهارگزینه‌ای و توضیحی است.

انجام تکالیف توسط دانشجویان به دلیل ضیق وقت در کلاس در پیشبرد یادگیری زبان‌های نیمه تخصصی امری است ضروری، که هفت مرحله دارد و می‌توانید در توضیحات خود کتاب آن را مشاهده نمایید.

قیمت کتاب انگلیسی برای دانشجویان رشته حسابداری 1 اقوامی

مطالعه‌ی بیشتر: بهترین کتاب های حسابداری شرکتها


کتاب زبان تخصصی حسابداری 1 از عبدالرضا تالانه

کتاب زبان تخصصی حسابداری (جلد اول)، اثر «عبدالرضا تالانه» از مجموعه دو جلدی می باشد که برای دروس مقدماتی حسابداری و درس زبان تخصصی مناسب است. واژگان تخصصی حسابداری همراه با معنی فارسی آن ها در انتهای کتاب آورده شده که اگر قدری در این کلمات دقت کنید، در میابید که اکثر آن ها از افعال ساخته شده اند. این کتاب، یکی از بهترین کتاب های زبان تخصصی حسابداری می‌باشد.

خرید کتاب زبان تخصصی حسابداری 1 تالانه

کتاب English for Accounting از انتشارات آکسفورد

کتاب English for accounting از سری‌های express  series  و محصول «انتشارات آکسفورد» است. کتاب English for Accounting روش سریع و آسان یادگیری، برای کسانی دارد که می‌خواهند با کارمندان و مشتریان درباره‌ی حساب‌های مالی و حسابداری بحث کنند. همچنین مکملی برای یادگیری روزانه و متوسط به حساب می‌آید. فعالیت‌های شنیداری و خواندن، کلمات و زبان مربوط به این رشته را در هر قسمت ارائه می‌کند. اسناد معتبر نیز در حسابداری و قسمت‌های مالی آورده شده است.

خرید کتاب English for Accounting (انگلیسی برای حسابداری)

کتاب Professional English in Use (finance) از نشر کمبریج

اگر به دنبال یکی از بهترین کتاب های زبان تخصصی حسابداری می‌گردید، کتاب Professional English از «انتشارات cambridge»، پیشنهاد کتابانه به شماست.

این کتاب به زبان اصلی ارائه می گردد و مباحث آن در 50 درس مشخص شده است که دو درس ابتدایی به واژگان اساسی امور مالی و حسابداری می پردازد. درس  3 تا 18 شامل دروس حسابداری است و مربوط به زبان تخصصی حسابداری می باشد. از درس 19 تا 27 مربوط به زبان تخصصی بانکداری و تشریح موارد مرتبط با بانک ها است. از درس 28 تا 42 مرتبط با امور مالی شرکتی است و نهایتاً دروس 43 تا 50 مربوط به زبان تخصصی اقتصاد و بازرگانی است.

خرید کتاب (Professional English in Use (Finance

مطالعه‌ی بیشتر: بهترین کتاب های حسابداری صنعتی


کتاب زبان تخصصی حسابداری مدرسان شریف

کتاب زبان تخصصی مدرسان شریف که از کتاب های کنکور ارشد حسابداری نیز محسوب می‌شود، در 10 فصل تألیف گردیده است: فصول اول تا هفتم به زبان تخصصی اختصاص دارند. در فصل هشتم به طور خلاصه نکات مهم گرامری آموزش داده می شود. فصل نهم مربوط به مبحث لغت می باشد. فصل دهم شامل سؤالات درک مطلب که مرتبط با زبان تخصصی حسابداری نبوده ولی در کنکور کارشناسی ارشد حسابداریِ سال های اخیر آمده، همراه با پاسخ تشریحی می باشد. در انتهای کتاب، سؤالات 5 دوره از آزمون های این کنکور همراه با پاسخ های تشریحی گنجانده شده است.

خرید کتاب زبان تخصصی حسابداری مدرسان شریف

در مطلب فوق بهترین کتاب های زبان تخصصی حسابداری را معرفی نمودیم. شما می‌توانید برای خرید اینترنتی کتاب رشته حسابداری یا انواع کتاب های دانشگاهی موردنیازتان ر رشته های مختلف، به سایت کتابانه مراجعه نمایید.

به نظر شما کتاب دیگری در این حوزه وجود دارد که بتوان آن را به لیست بالا اضافه کرد؟ شما کتاب مفید دیگری را در زمینه زبان تخصصی حسابداری می‌شناسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

معرفی دیگر مقالات رشته حسابداری:

اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت