بهترین کتاب های حسابداری مالی

معرفی بهترین کتاب های حسابداری مالی

«حسابداری مالی» یکی از زیرشاخه‌های رشته‌ی پرطرفدار حسابداری است که به زبان عامیانه به رسیدگی به امور مالی در تمام شرکتها و موسسات می‌پردازد. کتابانه در این مقاله به بررسی بهترین کتاب های حسابداری مالی می‌پردازد و ضمن معرفی کتاب های حسابداری معروف، شما را با نحوه‌ی خرید کتاب حسابداری نیز آشنا می‌نماید. با ما همراه باشید.


کتاب حسابداری مالی اسکندری

هدف از تألیف این کتاب تهیه مأخذ آموزشی مناسب و واحد برای درس حسابداری مالی در مقطع کاردانی پیوسته رشته حسابداری بوده و در حد توان و ضرورت کوشش شده از نثر ساده و حتی المقدور غیرفنی و با مثال های قابل درک برای کسانی که برای اولین بار با مطالب این درس آشنا می شوند استفاده شود و اساس اصرار بر این بوده است که از ادبیات بغرنج، پیچیده و نامناسب تحمیل شده به برخی متون فنی و علمی ترجمه شده اجتناب گردد.

در ابتدای هر فصل درس مربوطه به صورت خلاصه و در عین حال جامع ارائه شده که با بیان هر مطلب، مثال هایی به صورت حل شده در ارتباط با آن موضوع برای درک بهتر ارائه گردیده و افزایش خلاقیت، ابتکار و اعتماد به نفس برای دانشجویان فراهم گردد. این اثر از «جمشید اسکندری»، یکی از بهترنی کتاب های حسابداری مالی ایران به شمار می‌رود.

خرید کتاب حسابداری مالی اثر جمشید اسکندری

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب های حسابداری شرکتها


کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی نوروش (جلد 1)

کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی جلد 1 به قلم «دکتر ایرج نوروش»، «دکتر ساسان مهرانی» و «غلامرضا کرمی»، منبع بی کم و کاستی در حوزه حسابداری مالی می‌باشد. با استفاده از این اثر، به راحتی توان پاسخ به نیازهای دانشجویان را برآورده ساخت. درواقع می توان گفت که این کتاب، هم به عنوان یک منبع درسی برای دروس حسابداری میانه، حسابداری پیشرفته و مباحث جاری حسابداری می‌باشد. همچنین منبعی جامع و کامل برای آمادگی در آزمون کارشناسی ارشد و جامعه حسابداران رسمی ایران است.

خرید کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی 1 نوروش

کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی نوروش (جلد 2)

کتابی که مشاهده می‌کنید، جلد دوم «کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی» می باشد. این اثر، کتابی با پتانسیل بالا برای پاسخ به سوالات دانشجویان این رشته است که به قلم ایرج نوروش به رشته تحریر درآمده است و از آن به عنوان یک منبع مطمئن برای آموزش دروس حسابداری میانه و پیشرفته بهره گرفته می‌شود. این کتاب از بهترین کتاب های حسابداری مالی محسوب می‌شود.

خرید کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی 2 نوروش و مهرانی

کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی و صنعتی

کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی و صنعتی برای دانشجویان و داوطلبان کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی نگاشته شده است. کتاب حاضر شامل سوالات کنکور کارشناسی ارشد 89 تا 99 است. این کتاب علاوه بر این که یکی از منابع کامل برای آزمون ارشد مدیرت است بلکه می‌توان آن را به عنوان مکمل تدریس در دانشگاه‌ها به دانشجویان رشته مدیریت مالی معرفی کرد. به علت جذابیت و استقبال دانشجویان از رشته مالی مقطع کارشناسی ارشد و کمبود منابع کامل برای آزمون این رشته باعث شد تا به روی این کتاب کار شده و منتشر شود تا دانشجویان بتوانند از آن استفاده لازم را ببرند.

خرید کتاب مروری جامع بر حسابداری مالی و صنعتی دکتر ایرج نوروش

کتاب حسابداری مالی مدرسان شریف

کتاب حسابداری مالی از انتشارات مدرسان شریف، یک کتاب ارشد حسابداری و ویژه دانشجویان کارشناسی حسابداری جهت شرکت در آزمون های ارشد دانشگاه آزاد و سراسری است. همچنین این کتاب دارای آموزش کامل مطالب درسی و تمرینات متعدد جهت موفقیت در امتحانات پایان ترم می باشد که ساختار آن بدین شکل است:

1. آموزش:
آموزش کامل مطالب درسی و نکات مهم کنکوری به همراه مثال های متعدد.
2. پرسش های چهارگزینه ای:
پرسش های سال های اخیر کنکور دانشگاه آزاد و سراسری به همراه پاسخنامه تشریحی.

خرید کتاب حسابداری مالی مدرسان شریف

کتاب حسابداری میانه 1 نوروش

کتاب حسابداری میانه 1 نوروش و مهرانی مناسب دانشجویان کارشناسی رشته حسابدرای می باشد. جلد اول کتاب “حسابداری میانه 1” به بررسی مباحث حسابدرای مالی، ساختار تئوریک، چرخه حسابداری، گزارش عملکرد، ترازنامه، صورت  جریان وجوه نقد، تعیین سود و درآمد، ارزیابی موجودی کالا، بدهی ها و دارایی ها احتمالی، دارایی های ثابت مشهود و نامشهود، استهلاک، تجدید ارزیابی و کنارگذاری پرداخته است. در ابتدای هر فصل اهداف آموزش و در انتها سوالات هر فصل جهت درک بهتر مطالب و آشنایی با سوالات آورده شده است.

خرید کتاب حسابداری میانه 1 نوروش و کرمی

کتاب حسابداری پیشرفته 1 اسکندری

حسابداری پیشرفته 1 به آموزش حسابداری  شرکت های تضامنی، مشارکت های خاص، کالای امانی، شعب، گزارشگری بر حسب قسمت های مختلف و گزارشگری مالی میان دوره ای پرداخته است. این کتاب با استفاده از مثال ها به همراه پاسخ آنها گام به گام روش حل کردن مسائل را آموزش می دهد و در انتهای هر فصل پرسش های چهار گزینه ای و مسائل جهت تمرین بیشتر آورده شده است.

خرید کتاب حسابداری پیشرفته 1 جمشید اسکندری

کتاب حسابداری میانه 1 اسکندری

کتاب حسابداری میانه 1 جمشید اسکندری مناسب دانشجویان کارشناسی رشته حسابداری می باشد. “حسابداری میانه 1” به بررسی مبانی نظری ومفاهیم اساسی حسابداری وگزارشگری مالی، عملکرد مالی، حسابداری های دارایی های مشهود ونامشهود، موجودی کالاو وجوه نقد می پردازد. نویسنده بااستفاده از مثال ها به همراه پاسخ، مسائل را به روش گام به گام آموزش می دهد ودرانتهای هرفصل مسائل و پرسش های چهارگزینه ای جهت تمرین بیشتر و درک بهترمباحث آورده شده است.

خرید کتاب حسابداری میانه 1 جمشید اسکندری

مطالعه بیشتر: بهترین کتاب های حسابداری مالیاتی


کتاب حسابداری میانه 1 (جلد اول) نشریه 175

جلد اول کتاب حسابداری میانه، حسابداری مالی و مفاهیم نظری گزارش های مالی، هدف صورت های مالی، شناخت و اندازه گیری، ترازنامه  و یادداشت های توضیحی صورت های مالی، موجودی مواد و کالا، دارایی های مشهود و نامشهود، تهاتر، حساب ها و اسناد پرداختی تجاری، حقوق صاحبان سرمایه، اطلاعات مقایسه ای، گزارش عملکرد مالی و صورت جریان وجوه نقد، تجزیه و تحلیل صورت های مالی، سودآوری، خطر، وجوه نقد، فعالیت های سرمایه گذاری و تامین مالی را بررسی کرده است.

در ابتدای هر فصل اهداف آموزش آن فصل و در پایان خلاصه مطالب، پرسش ها، تمرینات مسائل و موضوعات برای بحث در جهت تمرین و درک بهتر مطالب آورده شده است. این اصر یکی از بهترین کتاب های حسابداری مالی قلمداد می‌شود.

خرید کتاب حسابداری میانه جلد اول بزرگ اصل

در این مطلب به معرفی کتاب های برتر حسابداری مالی پرداخته شد. شما دوستان می‌توانید برای خرید اینترنتی کتاب های حسابداری یا هر کتاب دانشگاهی دیگری که مدنظر شماست، از طریق سایت کتابانه اقدام نمایید.

شما کتاب دیگری را می‌شناسید که در این حوزه برای دانشجویان حسابداری یا داوطلبین ارشد حسابداری مفید باشد؟ کتابانه منتظر دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده‌ی شماست.

معرفی دیگر مقالات رشته حسابداری:

اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت