loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
205 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

با پایان‌یافتن مقطع ششم و ورود دانش‌آموزان به دوره متوسطه‌اول یا همان راهنماییِ قدیم، خانواده‌ها معمولا با چالش‌های زیادی مواجه می‌شوند. تغییرات گسترده‌ای که در شیوه تدریس دبیران، نوع نگاه دانش‌آموز به فرایند یادگیری و البته حجم و مفاهیم کتاب های درنظرگرفته‌شده ایجاد خواهد‌ شد، باعث می‌شود احساس سرگشتگی و گیجی، پررنگ‌ترین احساس این دوران باشد. بیش‌ترین میزان افت‌های تحصیلی و دل‌زدگی از درس و مدرسه را هم در همین دوره می‌توان یافت. در نتیجه، ورود به کلاس هفتم، سفر در سرزمین عجایب است! هیجان‌انگیز و پرچالش اما بسیار ضروری و ارزشمند برای انتخاب‌های آینده تحصیلیِ دانش‌آموز.

اهمیت کتاب های کمک درسی هفتم

وجود کتاب کمک درسی هفتم، می‌تواند در روند سپری‌کردن دروس در صلح و با حفظ لذت مسیر، برای معلمان و دانش‌آموزان کمک قابل‌توجهی باشد. ازطرفی توجه به انتخاب کتاب های کمک درسی مناسب در این پایه، محکم‌ترین قدمی است که می‌توانید در مسیر انتخاب رشته تحصیلی دانش‌آموز در پایه نهم بردارید. ازهمین‌جهت در این مقاله به بررسی بهترین کتاب های پایه هفتم می‌پردازیم تا انتخاب‌های گسترده این مسیر، مطابق با ترجیح  و نیاز حقیقی دانش‌آموز صورت بگیرد و باعث پیشرفت و علاقه او به مطالعه دروس شود.

انواع کتاب های کمک درسی هفتم

بهتر است کتاب های کمک آموزشی پایه هفتم مطابق با نیاز دانش‌آموز، معلم و البته والدین، گزینش و مطالعه شوند. درحقیقت کتاب های پایه هفتم به‌قدری متفاوت هستند که اگر بخواهید صرفا از روی مقایسه با دیگر دانش‌آموزان، آن‌هارا تهیه کنید، ثمره‌اش اتلاف وقت و انرژی دانش‌آموز است. نیازسنجیِ انتخاب کتاب کمک درسی در هرپایه‌ای، در کنارِ حفظِ لذت ِمسیر، توجه به نیاز واقعی دانش‌آموزان را نشان می‌دهد که باعث اعتماد به نفس و انگیزه‌بخشی در ادامه مسیر خواهد بود.

کتاب ‌کار هفتم

کتاب کار از کتاب های کمک درسی هفتم محسوب می‌شود که برای درک بهتر دانش‌آموز و بخشیدن دیدی وسیع‌تر نسبت به مسائل مختلف درسی، توضیحات تکمیلی با ارزشی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد. کتاب کارها، هم مجالی برای یادگیری عمیق‌تر هستند و هم نیاز دانش‌آموز به یادگیری توامان با حل سوال‌های متنوع را برطرف می‌کند. کتاب های کار پایه هفتم برای همه دروس( چه درس‌های حفظی، چه درس‌های حل‌کردنی ) توصیه می‌شوند و طیف گسترده‌ای از دانش‌آموزان در سطح‌های مختلف یادگیری، می‌توانند از این کتاب ها استفاده کنند.

کتاب های آموزش هفتم

اگر دانش‌آموز ترجیح می‌دهد مفاهیم را به صورت عمیق‌تر و با درس‌نامه‌های متنوع مطالعه کند، یا در ارتباط با محیطی که نسبت به قبل تغییراتی داشته و رویارویی با معلم‌هایی که درس موردنظر را تدریس می‌کنند، چندان موفق نیست، بهترین انتخاب برای شروع، کتاب های آموزش پایه هفتم هستند. کتاب های آموزشی معمولا تدریس‌محور هستند و از آسان‌ترین تا سخت‌ترین مطالب درسی را پوشش می‌دهند و این به دانش آموزان کمک می‌کند تا زمانی که به طورکامل خود را با شرایط تحصیلی جدید وفق دهند، از مسیر تحصیلی عقب نمانند. معمولا برای دروسی مثل ریاضی و علوم، استفاده از مباحث آموزشی این نوع کتاب ها برای یادگیری هرچه‌بهترِ مطالب توصیه می‌شود.

کتاب های هوش و تیزهوشان هفتم

گروهی از دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند فراتراز سایر هم‌کلاسی‌هایشان مطالعه کنند؛ البته که کتاب های تیزهوشان و نمونه دولتی هفتم برای همه سطوح یادگیری مناسب نیست و باید با نظارت دبیر و مدرسه تهیه شوند. دانش‌آموزانی که در مدارس خاص مانند مدارس نمونه‌دولتی، استعدادهای درخشان و تیزهوشان تحصیل می‌کنند، بیشتراز سایرین در مواجهه با خرید این دسته از کتاب های کمک درسی قرار می‌گیرند. خرید کتاب های کمک درسی برتر هفتم، با ارائه مثال‌های کاربردی و پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی، می‌تواند نقطه عطفی در بهبود وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان مستعد باشد.

کتاب های نمونه سوالات امتحانی هفتم

از ضروری‌ترین کتاب کارهایی که در قفسه کتاب‌خانه همه دانش‌آموزان پایه هفتمی دیده می‌شود. دانش‌آموزان به محض ورود به دوره متوسطه اول و پایه هفتم، دغدغه موفقیت در امتحان‌هایی را دارند که در کلاس‌های قبل با شیوه‌ای متفاوت برگزار می‌شد. شاید بیش‌ترین حجم استرس ناشی از تغییرات محیط مدرسه برای آن‌ها، موفقیت یا عدم موفقیت در امتحان‌ها باشد. کتاب های نمونه سوالات امتحانی هفتم می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای کاهش اضطراب دوران امتحان و شفاف‌سازی ذهن دانش‌آموز با انواع دسته‌بندی سوال‌های دروس باشد. بهتر است کتاب هایی تهیه کنید که سوال‌هارا از آسان به سخت و به صورت دسته‌بندی شده ارائه می‌دهند؛ چون ممکن است اشتیاق دانش‌آموز به حل سوال‌ها و خودارزیابی را با یک انتخاب اشتباه برای همیشه خاموش کنید!

کتاب‌ های گام به گام هفتم

کتاب های گام ‌به گام شاید بهترین کتاب کمک درسی هفتم نباشد اما یقینا عصای دست است. از همان ایام قدیم کتاب های گام به گام با شعار معلم را به خانه ببرید، محبوبِ دانش‌آموزان و والدین بوده‌اند! البته با درنظر گرفتن استفاده صحیح و اصولی از آن‌ها!  درحقیقا کتاب های گام به گام پایه هفتم، راهنمایی دلسوز برای اطمینان‌حاصل‌کردن از روند پاسخگویی دانش‌آموزان به پرسش‌های کتاب و حل تمرینات مختلف است. در صورت لزومِ استفاده از این کتاب ها، خودارزیابی دانش‌آموزان در شرایط عدم حضور معلم و با همراهی والدین انجام می‌شود که در نوع خود همراهیِ دلگرم کننده‌ای است و آن‌ها به مطالعه و یادگیری ترغیب می‌کند.

بهترین کتاب های کمک درسی هفتم  از ناشران برتر کتاب آموزشی

انتشارات‌های متنوعی در ایران اقدام به چاپ بهترین کتاب های کمک درسی هفتم نموده‌اند که فعالیت درخشان آن‌ها در زمینه چاپ کتاب های کمک آموزشی در همه مقاطع، باعث جذب اعتماد و اطمینان محیط های آموزشی می‌شوند. در بیشتر مواقع معلم دروس مربوطه کتاب کمک آموزشی موردنظرش را به دانش‌آموزان معرفی می‌کند تا در طول سال تحصیلی به صورت دسته‌جمعی مطالعه و درکلاس رفع اشکال کنند. اما برای خرید کتاب های برتر کمک آموزشی هفتم، بهتر است در آگاهانه‌ترین شکل ممکن به سراغ‌شان بروید! چون طیف گسترده‌ای از کتاب ها با قیمت‌های متفاوت پیش‌روی شما است که ازقضا نشرهای آن‌ها از اعتبار خوبی برخوردار هستند. برای جلوگیری از سرگردانی در زمینه انتخاب کتاب کمک آموزشی مناسب، با مهم‌ترین نشرهای کتب کمک آموزشی در ایران آشنا شوید:

کتاب های کمک درسی هفتم انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز یکی از جذاب‌ترین انتشارات فعال در چاپ و نشر کتب درسی است. لحن صمیمی و آمیخته به طنزهای کلامی موردپسند دانش‌آموزان که فضای رسمی و خشک مطالعه را قابل تحمل‌تر می‌کند، یکی از بارزترین نکاتی است که خیلی سبز با استفاده از آن حتی در تبلیغات کتاب هایش، نظرات مثبت طیف وسیعی را به خود جلب کرده‌است. انتشارات خیلی سبز در زمینه انتشار کتاب های پایه هفتم با نگاهی فانتزی به درس و مدرسه، همچنین با شیوه تدریس خودمانی و دلگرم‌کننده، باعث می‌شود فرایند تثبیت مطالب در ذهن دانش‌آموزان، شیرین و لذت‌بخش باشد و تطبیق با شرایط تحصیلی جدید هم به‌مرور اتفاق بیافتد.

کتاب کار هفتم خیلی سبز

کتاب کار خیلی سبز، نمونه‌های جذاب تلاش خیلی سبزی‌ها برای ایجاد حس کنجکاوی دانش‌آموز و شروع سفری پرماجرا برای پاسخگویی به سوالاتی است که جواب‌شان در بطن خود کتاب نیست و راهنمایی‌های معلم را می‌طلبد. درس‌نامه‌های کتاب کارهای خیلی سبز، کوتاه و مفید هستند اما تا دل‌تان بخواهد تمرین تشریحی دارد که با حل آن‌ها، رسما می‌توانید استادِ حل تمرین‌های کتب درسی شوید.

کتاب های ماجراهای من و درسام هفتم

جدای از دیگر کتاب های کمک درسی هفتم، کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز، از آن دسته کتاب هایی است که برای 20 گرفتن در امتحانات تشریحی مدارس، جان می‌دهد! درحقیقت تمرینات تشریحی این کتاب ها در کنار درس‌نامه مختصر، آن‌قدر زیاد و متنوع هستند که شما را از داشتن هر منبع امتحانی دیگری بی‌نیاز می‌کنند.

کتاب های تیزهوشان هفتم خیلی سبز

کتاب های تیزهوشان خیلی سبز بهتر است به صورت تک‌به‌تک برای دروس خریداری شوند. البته امکان خرید این‌کتاب ها به صورت جامع هم وجود دارد اما اگر یک تیزهوشِ مصمم هستید و یا خودتان را برای آزمون مهمی آماده می‌کنید، خرید کتاب کمک درسی هفتم با تخفیف به صورت تک‌به‌تک، درس‌نامه‌های کامل‌تر و سوالات تالیفی هیجان‌انگیزتری را در اختیار شما می‌گذارد.

کتاب های پیشتاز هفتم خیلی سبز

کتاب های پیشتاز خیلی سبز همان‌طور که از اسم‌شان مشخص است، برای دانش‌آموزان پیشتاز و آینده‌نگر طراحی شده‌اند؛ خیلی‌سبز در کتاب های پیشتاز، درس‌نامه‌های جامع و در کنارش تست‌های دسته‌بندی شده‌ای ارائه می‌دهد که در نوع خود، مانند کتاب های ماجراهای من و درسام، سبک آموزشی منحصربه‌فردی دارند. برای آمادگی و شرکت در آزمون‌هایی مانند سمپاد و موارد دیگر هم می‌توانید روی کتاب های پیشتاز خیلی سبز حساب کنید.

کتاب های هفتم انتشارات گاج

انتشارات گاج یکی از قدیمی‌ترین انتشارات در زمینه چاپ کتاب های کمک آموزشی است که البته خوش‌نامی و محبوبیتش صرفا به‌واسطه قدمت حضور نیست. گاج تعهد بسیاری نسبت به کیفیت کتاب های کمک اموزشیِ چاپ شده دارد و به‌همین‌خاطر، یکی از قابل اعتمادترین‌های این عرصه است.

کتاب های کارپوچینو هفتم گاج

انتشارات گاج اقدام به چاپ سری کتاب های کارپوچینو کرده است که از مقطه اول دبستان تا مقاطع بالاتر را به‌خوبی پوشش می‌دهد. کتاب های کمک درسی برتر هفتم از سری کتاب های کارپوچینو گاج با تمرکز بر درس‌نامه‌های کوتاه و چکیده مطالب مهم درسی، تمرینات و نمونه‌سوالات قابل‌توجهی برای موفقیت دانش‌آموز در امتحانات پیش‌رو ارائه می‌کند که البته بهتر است پس از تدریس معلم به سراغش بروند. همچنین داشتن پاسخ‌نامه‌های تشریحی، یکی از مزیت‌های مجموعه کتاب های کارپوچینو از انتشارات گاج است.

کتاب های سیر تا پیاز هفتم گاج

کتاب های سیر تا پیاز گاج برای دانش‌آموزانِ دقیق و همه‌فن‌حریف طراحی شده‌است؛ کسانی که نمی‌خواهند حتی یک کلمه از کتاب درسی را جا بیندازند! آموزش + امتحان + تست، رکن اصلی کتاب های سیر تا پیاز هستند و به طبع آن‌ها، ساختار این کتاب ها کاملا بر مبنای آموزش زنجیره‌وار و عمیقِ مطالب درسی است.

کتاب های EQ (ای کیو) هفتم گاج

کتاب های EQ (ای کیو) گاج، گنج‌هایی برای شب‌امتحانی بخوان‌ها محسوب می‌شوند! طبق ادعای خود انتشارات، قرار است با مجموعه کتاب های ای‌کیو، شب امتحان به یکی از بی‌دردسرترین تجربه‌های دانش‌آموزان تبدیل شود. درس‌نامه‌های کاربردی به همراه گزینشی از نمونه‌سوال‌های امتحانی با پاسخ‌های کاملا تشریحی، محتوای کتاب های ای‌کیو گاج را تشکیل می‌دهد. کتاب های ای‌کیو هم به صورت جامع و هم تک‌درس قابل‌تهیه هستند که در کتاب جامع، مولفین به بررسی دروس ریاضی، زبان انگلیسی، فارسی و علوم تجربی پرداخته‌اند.

کتاب های IQ (آی کیو) هفتم گاج

انتشارات گاج با چاپ کتاب های آی‌کیو اثبات کرد که صرفا آموزش از طریق کتاب های کمک درسی اهمیتی ندارد و آن‌چه مهم است، روش انتقال مفاهیم با دیدی جزئی‌نگر و نگاهی عمیق‌تر به مضامین درسی است. معمولا دانش‌آموزانی که می‌خواهند از سطح خود جلوتر باشند و به سمت حل سوال‌های دشوارتر بروند، کتاب های IQ (آی کیو) گاج را انتخاب می‌کنند. اگر ترجیح می‌دهید از انتشارات گاج کتاب های بیشتری تهیه کنید، خوب است بدانید خرید کتاب کمک درسی هفتم با تخفیف در وب‌سایت کتابانه امکان‌پذیر است.

کتاب های هفتم انتشارات منتشران

انتشارات منتشران هم یکی از انتشارات‌های قدرتمند در چاپ کتب کمک آموزشی است که از نظر تطبیق با سرفصل‌های آموزشی و ارائه کتاب‌ های کمک درسی برتر هفتم و سایر پایه‌ها، به‌روزترین منابع کمک درسی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد.

کتاب های کار و تمرین هفتم منتشران

کتاب های کار و تمرین انتشارات منتشران هم به صورت جامع و هم به صورت تک‌درس منتشر شده‌اند. در این نوع کتاب ها، تمرکز مولف بر پیش‌بُرد دانش‌آموزان در یادگیری مطالب به صورت فصل‌به‌فصل است. تمرین‌های درسی متعدد با سبک‌های مختلف، مانند سوالات درست، نادرست و موارد نزدیک به ذهنیت دانش‌آموز از تمارین کتاب، ارائه می‌شود و درکل کتابی پوشش‌دهنده کتاب درسی است.

کتاب های گام به گام هفتم منتشران (درس یار)

کتاب های گام به گام دروس (درس‌یار) منتشران، درس‌نامه‌های غنی دارند که البته در قالب پرسش‌هایی به دانش‌آموز ارائه می‌شوند و ذهن را به چالش می‌کشند. البته پاسخ پرسش‌ها هم به صورت کاملا تشریحی بیان می‌شود که برای دانش‌آموزان متوسط و ضعیف در برخی دروس موثر است. پرسش‌های 4گزینه‌ای و سوالات تشریحی(جدای از درس‌نامه) در کتاب های گام به گام منتشران وجود ندارند؛ حل تمارین و نمونه آزمون امتحانی از مهم‌ترین محتوای این کتاب ها هستند.

کتاب های هفتم انتشارات کلاغ سپید

کتاب های شاه کلید هفتم کلاغ سپید

کتاب های گام به گام دروس (شاه کلید) کلاغ سپید، مجموعه‌ای ارزشمند در راستای پوشش‌دهی کامل مطالب و تمرینات درس‌به‌درس پایه هفتم هستند. البته پرسش‌های تالیفی برای هر کتاب را هم به این موهبت اضافه کنید. همه فعالیت‌های کلاسی و تمرینات، پاسخی کاملا تشریحی دارند و نکات قابل‌توجه‌شان در ذهن دانش‌آموز هایلایت می‌شوند. مولفین کتاب های شاه کلید که یکی از کتاب های کمک درسی برتر هفتم  به‌شمار می‌رود، براساس استانداردهای تعیین‌شده، هیچ سوالی از کتاب های درسی را بدون پاسخ نگذاشته‌اند و به‌همین‌جهت منبع کمک آموزشی محبوبی به‌شمار می‌روند.

کتاب های هفتم انتشارات مهروماه

انتشارات مهروماه با قلم مولفین برجسته و صاحب‌سبک در آموزش دروس عمومی و تخصصی هر رشته فعالیت قابل‌توجهی دارد و بهترین کتاب های کمک آموزشی هفتم را برای دانش آموزان تدارک دیده‌است. از نمونه کتاب های کاربردی پایه هفتم انتشارات مهر و ماه، می‌توان به کتاب های لقمه مهروماه ( خلاصه و نکات مهم دروس)، کتاب های کارآموز و تیزهوشان اشاره کرد.

کتاب های درس پک هفتم مهروماه

برای خرید کتاب های کمک درسی پایه هفتم، یکی از باکیفیت‌ترین گزینه‌ها، انتشارات مهروماه است. تصور کنید به جای تک‌به‌تک دروس، فقط با استناد به یک کتاب بتوانید تمام تمرینات کتاب درسی را عمیق‌تر حل و مطالعه کنید. درکنار این‌ها، ایستگاه سنجش برای ارزیابی دانسته‌های دانش‌آموزان و نمونه‌سوالات امتحانی، طراحی شده‌اند که کتاب های درس پک (گام به گام دروس) مهروماه را به یکی از جامع‌ترین گام به گام‌های روزگار تبدیل کنند.

کتاب های هفتم انتشارات کاگو

کتاب های دروس طلایی هفتم کاگو

انتشارات کاگو شاید آوازه‌ای به بلندی سایر انتشارات‌ها نداشته باشد اما با چاپ کتاب های دروس طلایی و هشتگ امتحان، دانش‌آموز را به مطالعه‌ای باانگیزه‌تر ترغیب می‌کند. کتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو در هر پایه، کتاب های درسی را به دقیق‌ترین شکل ممکن زیر ذره‌بین می‌آورد. ایستگاه‌های آموزشی و پاسخگویی صفر تا صد به همه تمرینات کتاب، از ویژگی‌های مثال‌زدنی این مجموعه‌کتاب ها هستند. دروس طلایی ضروری هم، نوعی دیگر از کتاب های کمک آموزشی انتشارات کاگو است که البته به صورت مختصر و کلی‌تر به حل مسائل می‌پردازد.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی هفتم از کتابانه

سایت کتابانه بستری مطمئن و بی‌دردسر برای خرید کتاب های کمک آموزشی با تخفیف است. از مزیت‌های خرید کتاب به صورت اینترنتی از طریق سایت کتابانه، دسترسی به کتاب های کمک آموزشی برتر پایه هفتم از انتشارات‌های مختلف است که امکان انتخاب براساس نیازسنجی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند. خرید آنلاین کتاب های کمک آموزشی، باید با آگاهی کامل از آنچه کتاب در بر دارد، صورت بگیرد و به همین منظور بعداز مطالعه این مقاله، به طورقطع انتخاب اصولی‌تری دراین زمینه خواهید داشت.

قیمت کتاب های کمک درسی هفتم

طیف قیمتی بهترین کتاب های کمک آموزشی هفتم بسیار گسترده است اما خرید انواع کتاب های کمک آموزشی ازطریق سایت‌هایی مانند کتابانه، امکان تخفیف‌های جانانه و ارائه قیمت‌های منصفانه را ایجاد کرده که در نوع خود فرصتی بی‌نظیر محسوب می‌شود و دایره اتخاب‌های شمارا نامحدود می‌کند. اگر تابه‌حال فرصت خرید انواع کتاب های کمک آموزشی را داشته‌اید، باعث افتخار است که در قسمت دیدگاه‌ها میزبانِ تجربه شما باشیم.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل