loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های نمونه سوال امتحانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
270 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های کمک درسی نهم

اگر دانش آموز سال نهم تحصیلی هستید یا فرزندی دارید که در حال گذران آخرین پایه تحصیلی دوره اول متوسطه است، جای درستی آمدید! این صفحه از سایت کتابانه همان جایی است که به دنبالش می‌گشتید. همانطور که می‌دانید کتاب های کمک آموزشی پایه نهم گستره زیادی دارند و انواع مختلفی از آن‌ها چاپ شدند؛ در نتیجه کارشناسان فروش ما تصمیم گرفتند تا با تهیه فهرستی از بهترین کتاب های کمک درسی نهم به شما در پیدا کردن کتاب موردنظرتان کمک کنند. در ادامه با فروشگاه کتابانه همراه باشید. خرید کتاب های کمک درسی نهم

اهمیت کتاب های کمک درسی نهم

سال نهم آخرین سال تحصیلی در مقطع دبیرستان دوره اول است و دانش‌آموزان خود را برای امتحانات ورودی مدارس برتر دبیرستان دوره دوم آماده می کنند. همانطور که می‌دانید حضور در مدارس برتر در دوره بعدی کمک شایانی به آمادگی دانش‌آموزان برای کنکور می‌کند به همین جهت قبولی در مدارس برتر می‌تواند راه کنکور را بسیار هموار نماید. به دلیلی که گفته شد آمادگی دانش‌آموزان در پایه نهم و تسلط به مطالب کتاب های درسی اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند؛ همین جاست که نقش تاثیرگذار انتخاب یک کتاب کار کمک درسی مناسب مشخص می‌شود. بهترین کتاب های کمک درسی نهم نه تنها مفاهیم و مباحث مختلف درس را برای دانش‌آموزان روشن کرده، بلکه با گردآوری مجموعه کاملی از نمونه سوالات مختلف دانش‌آموزان را برای رویارویی با آزمون‌های ورودی مدارس برتر آماده می کنند. در ادامه با معرفی کتاب های کمک درسی برتر نهم با فروشگاه اینترنتی کتابانه همراه باشید. خرید پک کامل کتاب درسی نهم

انواع کتاب های کمک درسی نهم

همانطور که پیش از این گفتیم، تنوع کتاب کمک درسی در پایه نهم بسیار است. و هر نشر کمک آموزشی بسته به اهداف خود، سری کتاب های متفاوتی را به بازار عرضه کرده است. البته همه این آثار را به صورت کلی می‌‌توان در پنج دسته تقسیم‌بندی کرد. در ادامه به توضیح اجمالی هر دسته می‌پردازیم.

کتاب کار نهم

کتاب کار نهم به دسته‌ای از کتاب های کمک درسی اطلاق می‌شود که سوالات و تمرین‌های بیشتری در هر مبحث ارائه می‌کنند به این شکل دانش‌آموزان می توانند با تنوع سوالات آشنا شده و در کنار آن آمادگی بیشتری برای پرسش‌ها و امتحانات کلاسی پیدا کنند. تنوع، تعداد سوالات و کیفیت آن‌ها در کنار وجود یک پاسخنامه تشریحی ویژگی‌هایی هستند که ارزش خرید یک کتاب کار را بالا می‌برند.

کتاب های آموزش نهم

اصلی‌ترین هدف کتاب های آموزش نهم تفهیم بهتر مطالب کتاب درسی به دانش‌آموزان است. این هدف با ارائه درسنامه‌های روان محقق شده و در کنار بیان مباحث اصلی به نکات مهم و کاربردی هم می‌پردازند. کتاب های کمک درسی این دسته در کنار بهره‌گیری از درسنامه‌ها، شامل سوالات و تمرینات متعدد هم هستند تا به این شکل از یادگیری دانش آموز اطمینان حاصل شود. اساسی‌ترین عامل در مشخص کردن ارزش کتاب های کمک درسی نهم این دسته درسنامه روان و کامل در کنار تنوع خوب سوالات و تمرین‌ها است.

کتاب هوش و تیزهوشان نهم

همانطور که از نام این دسته مشخص است، این مجموعه کتاب های کمک درسی شامل مطالبی فراتر از از مباحث مطرح شده در کتاب درسی و چارت آموزشی تدوین شده هستند. در واقع مطالب کتاب های تیزهوشان و نمونه دولتی برای دانش‌آموزان با بهره هوشی بالا در نظر گرفته شده و مطالب تکمیلی را به آنان می‌آموزند‌. کتاب های این دسته عمدتاً شامل درسنامه‌های مفصل به همراه مثال‌های متعدد بوده و در ادامه آن سوالات سنگین و پرتکرار در آزمون‌های ورودی مدارس برتر مانند تیزهوشان ارائه شدند. این کتاب‌ها به دلیل مباحث سنگینی که دارند برای دانش‌آموزان معمول توصیه نمی‌شوند چرا که ممکن است باعث گیج شدن آنان و بروز مشکل در فهم دروس عادی شوند.

کتاب نمونه سوالات امتحانی نهم

کتاب های نمونه سوالات امتحانی نهم بهترین گزینه برای دانش‌آموزانی هستند که به دنبال منبعی کامل و جامع به منظور آمادگی برای انواع پرسش‌ها و امتحانات کلاسی و مدرسه‌ای می‌گردند. نقطه قوت اصلی این دسته از کتاب های کمک درسی ارائه تمرین‌ها و سوالات مفصل برای مباحث مختلف کتاب درسی بوده و گاهاً درسنامه‌های کوتاهی هم به منظور مرور مطالب کتاب در آن قرار داده شدند. این درسنامه‌ها در صورت وجود به طور خلاصه مباحث مهم را مرور کرده و سپس انواع مختلف سوالات پرتکرار امتحانی را به دانش‌آموزان ارائه می‌نمایند.

کتاب های گام به گام نهم

کتاب های گام به گام نهم در واقع یک کتاب جایگزین برای کتاب درسی هستند. این دسته از کتاب های کمک درسی پاسخ تمامی فعالیت‌ها و پرسش‌های کتاب درسی را در خود جای ‌داده و در کنار آن ها تعدادی پرسش تکمیلی هم اضافه می‌کنند. در ادامه به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی نهم از انتشارات‌های مختلف می پردازیم.

کتاب نهم انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز یکی از انتشارات های مهم و سرشناس در عرصه‌ی کتاب های کمک درسی می‌باشد که با ارائه حدود 400 کتاب، تمامی مقاطع تحصیلی را تحت پوشش دارد. زبان عامیانه درسنامه‌ها و پاسخنامه‌ها همراه با سوالات استاندارد، از ویژگی‌های شاخص محصولات این نشر هستند. در ادامه تعدادی از کتاب های کمک درسی برتر نهم این نشر را مشاهده می‌کنید.

کتاب کار نهم خیلی سبز

مجموعه‌ی کتاب کار خیلی سبز در پایه نهم برای دروس ریاضی، علوم، فارسی، زبان انگلیسی و عربی منتشر شده است. این کتاب های کمک آموزشی شامل یک درسنامه جامع با زبانی ساده و روان در کنار تعداد مناسبی از انواع پرسش‌های تشریحی و تستی به منظور تفهیم بهتر مطالب درسی هستند. کتاب های این دسته منبعی مناسب برای تمرین و یادگیری بهتر مطالب کتاب درسی هستند.

کتاب های ماجراهای من و درسام نهم

سری کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز به خاطر درسنامه‌های روان و سوالات متنوع تشریحی و تستی که دارند شناخته می شوند. یکی از نقاط قوت این مجموعه کتاب‌ها پاسخنامه کاملا تشریحی آنان است؛ به شکلی که دانش‌آموزان می‌توانند به راحتی به رفع اشکال پاسخ‌های اشتباه‌شان بپردازند. مجموعه کتاب های ماجراهای منو درسام برای دروس اجتماعی، ریاضی، فارسی، علوم، عربی، انگلیسی و پیام های آسمان منتشر شده و همچنین نسخه‌ی جامعی از آن هم در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته است.

کتاب های تیزهوشان نهم خیلی سبز

عمده شهرت کتاب های تیزهوشان خیلی سبز پایه نهم به خاطر درسنامه‌های جامع و سوالات تستی متنوعی است که در آن لحاظ شدند. این مجموعه کتاب‌ها شامل پاسخنامه‌های تشریحی بوده و برای دروس ریاضی، علوم، فارسی، زبان انگلیسی، عربی، پیام های آسمانی و آموزش قرآن منتشر شدند.

کتاب های پیشتاز نهم خیلی سبز

مجموعه کتاب های پیشتاز خیلی سبز همان‌طور که از نام‌شان پیداست برای آن دسته از دانش‌آموزان درس‌خوانی گردآوری شده‌ که می‌‌خواهند دروس آینده خود را پیش‌خوانی کنند. این کتاب‌ها در واقع با درسنامه کاملی که دارند، با زبانی صمیمی و گیرا به آموزش مباحث درسی جدید پرداخته و دانش‌آموزان را برای یادگیری بهتر مباحث در مدرسه آماده می‌کنند. این مجموعه کتاب‌ها برای درس علوم، فارسی و ریاضی در دسترس قرار گرفته‌اند.

کتاب های نهم انتشارات گاج

انتشارات گاج را همه می‌شناسیم. یکی از شناس‌ترین ناشران کتب کمک درسی که سابقه درخشان و طولانی‌ای در انتشار کتاب های پرطرفدار دارد و در کنار آن، به برگزاری آزمون‌های دوره‌ای و ارائه محتوای جدید و خاص هم مشغول است. در ادامه، به معرفی تعدادی از بهترین کتاب های کمک درسی نهم از این نشر می‌پردازیم.

کتاب های کارپوچینو نهم گاج

مجموعه کتاب های کارپوچینو گاج نهم یکی از کامل‌ترین بانک سوالات چاپ شده توسط این انتشارات هستند که در کنار سوالات متنوع، از درسنامه های چکیده و مثال‌های درسی و نکات کلیدی آموزشی هم بهره می‌برند. دیگر مشخصه مطلوب این کتاب‌ها لحاظ شدن نمونه سوالات امتحانی ویژه امتحانات نوبت اول و نوبت دوم در آنان است. مجموعه کتاب های کارپوچینو نهم گاج برای دروس عربی، ریاضی، فارسی، علوم و مطالعات اجتماعی منتشر شدند.

کتاب های سیر تا پیاز نهم گاج

سری کتاب های سیر تا پیاز گاج یکی از کامل‌ترین و بهترین کتاب های کمک درسی نهم هستند. این کتاب‌ها در سه بخش آموزش امتحان و تست تألیف شدند و به این شکل تمامی نیازهای دانش‌آموزان پایه نهم را پاسخ دادند. همانطور که مشخص است بخش آموزش در واقع همان درسنامه کتاب است که به صورت مفصل به بیان مباحث مختلف می پردازد. بخش تست در واقع بانک سوالات تستی کتاب است و بخش امتحانی یا سوالات تشریحی شامل نمونه سوالات مختلف به منظور آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در آزمون‌های مدارس گرد آوری شده است. سری کتاب های سیر تا پیاز نهم گاج برای دروس ریاضی، علوم، فارسی، انگلیسی و مطالعات اجتماعی چاپ شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

کتاب های EQ (ای کیو) نهم گاج

مجموعه کتاب های EQ (ای کیو) گاج به منظور آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات مختلف کلاسی و مدرسه‌ای پایه نهم تألیف شدند. این کتاب‌ها شامل تنوعی از سوالات تشریحی مانند درست-نادرست، پاسخ های کوتاه، پاسخ های بلند و سوالات چهارگزینه‌ای هستند. در واقع با تهیه این کتاب به یکی از جامع‌ترین بانک سوالات میان کتاب های کمک درسی نهم دسترسی خواهید داشت. کتاب ای کیو نهم به صورت جامع برای دروس ریاضی، علوم تجربی فارسی، عربی و انگلیسی تالیف شده و البته  کتاب ای کیو ریاضی نهم به صورت جداگانه هم در دسترس دانش‌آموزان قرار دارد.

کتاب های IQ (آی کیو) نهم گاج

یکی از کتاب های کمک درسی نهم که در سطحی بالاتر از از دیگر کتاب های کمک درسی نوشته شده سری کتاب های IQ (آی کیو) گاج هستند. این مجموعه کتاب‌ها شامل درسنامه‌های آموزشی با نکات مهم بوده و پس از آن به ارائه تنوعی از سوالات چهار گزینه‌ای سطح بالا می پردازد. مؤلفین در طراحی سوالات این مجموعه به آزمون‌های ورودی مدارس خاص و برتر توجه ویژه‌ای داشتند و سطح سوالات کتاب در سطح بالایی قرار گرفته است. یکی دیگر از نقاط قوت کتاب ارائه پاسخنامه‌های کاملا تشریحی بوده که به دانش‌آموزان در رفع اشکال‌هایشان کمک شایانی خواهد کرد. سری کتاب های آی کیو نهم گاج برای دروس ریاضی، زبان انگلیسی، فارسی و علوم منتشر شدند. همچنین نسخه جامع این کتاب هم با نام کتاب جامع تیزهوشان نهم سری آی کیو چاپ شده که در کنار دروس ریاضی، علوم تجربی و فارسی شامل دروس مطالعات اجتماعی، پیام های آسمان و آموزش قرآن هم هست.

کتاب های کمک درسی نهم انتشارات منتشران

انتشارات منتشران یکی از قدمت‌دارترین ناشران کتاب های کمک درسی است که بیشتر از 20 سال است در این عرصه فعالیت می‌کند؛ این انتشارات فعالیت خود را با انتشار دوازده کتاب شروع نمود. این نشر بیشتر برای مجموعه کتاب های گام به گام خود شناخته شده که یکی از کتاب های کمک درسی برتر نهم نزد دانش‌آموزان است.

کتاب های کار و تمرین نهم منتشران

مجموعه کتاب های کار و تمرین منتشران با هدف ارائه یک بانک سوال جامع از مباحث مختلف منتشر شدند. کتاب های این مجموعه برای پایه نهم شامل دروس ریاضی و علوم بوده و در کنار ارائه تنوع مناسبی از انواع سوالات تستی و تشریحی، شامل درسنامه‌های خلاصه‌ای به منظور مرور مطالب هستند.

کتاب های گام به گام نهم منتشران (درس یار)

کتاب های گام به گام دروس (درس یار) منتشران جزو بهترین کتاب های کمک درسی نهم هستند؛ چراکه با گردآوری پاسخ‌های ساده و روان برای فعالیت‌ها و پرسش‌های مطرح شده در کتاب درسی به فهم بهتر مطالب توسط دانش آموز کمک کرده و از گیجی و کژتابی مطالب جلوگیری می کند. کتاب درس یار نهم منتشران در کنار درسنامه و پاسخ فعالیت‌ها شامل تعدادی سوال در قالب ارزشیابی مستمر هم هست تا مطالب به خوبی به دانش آموز تفهیم شوند.

کتاب های کمک درسی نهم انتشارات کلاغ سپید

انتشارات کلاغ سپید یکی از ناشران نوپا و جدید کتاب های کمک آموزشی است که در سال 1389 و با تمرکز بر مقطع راهنمایی فعالیت خود را آغاز کرد. البته با وجود این سابقه کم، کتاب عربی سوم راهنمایی این انتشارات توانست در سال 92 جزو نامزدهای اصلی دریافت تندیس کتاب برگزیده در دهمین جشنواره‌ی رشد باشد. در حال حاضر، این نشر به عنوان یکی از مجموعه‌های انتشارات گاج فعالیت کرده و کتاب های کمک درسی آن تحت برند مشترک گاج و کلاغ سپید عرضه می‌شوند.

کتاب های گام به گام دروس (شاه کلید) نهم کلاغ سپید

سری کتاب های گام به گام دروس (شاه کلید) کلاغ سپید شامل دروس ریاضی، علوم، فارسی و نگارش، مطالعات اجتماعی، انگلیسی، عربی، پیام های آسمان، آمادگی دفاعی، آموزش قرآن، کار و فناوری و فرهنگ و هنر بوده و در یک کلام تمامی دروس پایه نهم را در خود جای داده است. این کتاب علاوه بر گردآوری پاسخ پرسش‌های کتاب های درسی، درسنامه کاملی هم در اختیار دانش‌آموزان قرار داده است. پس از آن با ارائه تمرین‌‌های متنوع دانش آموز را برای پاسخگویی به پرسش‌ها و امتحانات ساده و سخت آماده می‌کند.

کتاب های کمک درسی نهم انتشارات مهروماه

انتشارات مهروماه از ناشران محبوب کتاب های کمک درسی است که توانسته با استفاده از شیوه‌های به روز در تدوین کتاب های کمک درسی، مخاطبین وسیعی را به خود جذب کند. این ناشر همچنین افتخاراتی از قبیل برند محبوب مصرف‌کنندگان به انتخاب مردم و نشان رضایتمندی مشتری در زمینه نشر کتاب های آموزشی را کسب کرده است.

کتاب های درس پک نهم مهروماه

کتاب درس پک (گام به گام دروس) مهر و ماه نهم یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر نهم است که رویکرد کتاب های گام به گام را در پیش گرفته. این کتاب البته یکی از کامل‌ترین کتاب های گام به گام بوده و شامل درسنامه تمرین پرسش‌های تکمیلی و همچنین نمونه سوالات است؛ در واقع این یک کتاب کمک درسی جامع برای تمامی دروس بوده و دانش‌آموزان را برای پاسخگویی به هر پرسش و امتحان کلاسی آماده می‌کند.

کتاب های کمک درسی نهم انتشارات کاگو

انتشارات کاگو نامی تقریبا ناآشنا است، اما در عوض مجموعه کتاب های دروس طلایی این انتشارات به حد کافی معروف هستند و غالب دانش‌آموزان هم این انتشارات را با این سری کتاب کمک درسی می‌شناسند. انتشارات کاگو در سال 1375 به همت «دکتر محمدرضا سالکی» کار خود را در زمینه تولید کتاب های کمک درسی آغاز کرده و بیش از دو دهه از حضور آن در این صنعت می‌گذرد.

کتاب های دروس طلایی نهم کاگو

کتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو از کتاب های کمک درسی گام به گام دیگر هستند که مانند دیگر کتاب های این دسته در کنار درسنامه، پاسخ فعالیت‌ها و پرسش‌های کتاب درسی را فراهم کرده و علاوه بر آن شامل تعدادی سوالات تألیفی هم می‌باشند. سوالات تألیفی این کتب دارای پاسخ‌های کامل تشریحی هستند.

خرید کتاب کمک درسی نهم از کتابانه

در این مطلب تعدادی از کتاب های کمک درسی برتر نهم را معرفی کردیم. ما در فروشگاه اینترنتی کتابانه در تلاشیم تا مرجع جامعی برای عرضه انواع کتاب های درسی و غیر درسی گردآوری کنیم. شما می‌توانید به راحتی در هر ساعت و هر روز نسبت به تهیه کتاب های کمک درسی مورد نیازتان از سایت کتابانه اقدام نمایید.

قیمت کتاب کمک درسی نهم

متاسفانه این روزها شاهد وضعیت نامناسب کشورمان در اغلب جنبه‌های زندگی و مخصوصاً وضعیت اقتصادی هستیم؛ به همین دلیل فروشگاه کتابانه تصمیم گرفت تا با اعمال تخفیف‌های دوره‌ای روی انواع کتاب های کمک درسی موجود در مجموعه، باری هر چند اندک از دوش شما برداشته و به کتاب و کتاب‌خوانی در کشور کمک نماید . بنابراین شما می‌توانید نسبت به خرید کتاب کمک درسی نهم با تخفیف از سایت کتابانه اقدام نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل