loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های ریاضی دوم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
96 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

مقطع ابتدایی شاید بیشترین تاثیر را در روند تحصیلی یک دانش‌آموز دارد. دانش‌آموزان پس از گذراندن مقطع اول ابتدایی و یادگیری مقدماتی که برای آموزش مورد نیاز هستند، وارد مقطع دوم دبستان شده و به همین دلیل دوم دبستان اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند؛ چرا که تمام دروس به‌ صورت پایه‌ای هستند و فهم دقیق آن‌ها به کیفیت تحصیل دانش‌آموزان کمک خواهد کرد. بسیاری از معلم‌ها و والدین دانش‌آموزان، همواره این دغدغه را دارند که دانش‌آموز بدون فهم دقیق یک مطلب از آن عبور نکند. به همین دلیل سراغ کتاب های کلاس دوم می‌روند. با توجه به تنوع فراوانی که کتاب های کمک درسی دوم دبستان دارند، سایت کتابانه تصمیم گرفته است که بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان را برای شما گردآوری کند و هرکدام را جداگانه معرفی کند. در این صفحه، شما علاوه بر اینکه با کتاب های کمک درسی برتر دوم دبستان آشنا می‌شوید، می‌توانید پس از انتخاب، برای خرید کتاب های کمک درسی دوم دبستان با تخفیف اقدام کنید و با پرداخت آنلاین، درب منزل خودتان تحویل بگیرید.

اهمیت کتاب های کمک درسی دوم دبستان

حتما این سوال برای بسیاری از والدین و معلم‌ها و حتی دانش‌آموزان پیش می‌آید که کتاب های کمک درسی دوم دبستان چه کمکی به روند تحصیلی دانش‌آموز می‌کنند؟ پاسخ سوال این است که کتاب های کمک درسی برتر دوم دبستان تمام مطالب را بار دیگر به دانش‌آموز یادآوری کرده و اگر به هر دلیل، دانش‌آموز موفق به یادگیری مطلبی در کلاس درس نشده است، این مطلب را به خوبی فرا می‌گیرد. ذهن انسان پس از یادگیری مطلبی، فقط با تمرین است که آن مطلب را به حافظه بلندمدت منتقل کرده به همین دلیل دانش‌آموز باید پس از یادگیری مطلبی، تمرین‌های فراوانی را راجع به آن موضوع انجام بدهد. و تنها جایی که سوالاتی متنوع برای دانش‌آموزان گردآوری شده است کتاب های کمک درسی دوم دبستان هستند که در ذیل هرکدام را جداگانه معرفی خواهیم کرد.

انواع کتاب ‌های کمک درسی دوم دبستان

همان‌طور که گفته شد، برخی از کتاب های کار برتر دوم دبستان شامل آموزش و برخی شامل نمونه سوالات و تمرین هستند. کتاب های کار دوم دبستان شامل دسته‌بندی زیر هستند.

کتاب ‌کار دوم دبستان

کتاب‌ کار دوم دبستان همان‌طور که از نام‌شان پیداست برای کار و تمرین دانش‌آموزان دوم دبستان طراحی شده‌اند. در این کتاب‌ ها تمرین‌های متفاوتی با روندی از آسان به سخت قرار گرفته است و معمولا این کتاب‌ ها بدون پاسخ هستند.

کتاب های آموزش دوم دبستان

معمولا در هر درسی، مطالبی یافت می‌شود که دانش‌آموزان دوم دبستان ممکن است به هر دلیلی، آن مطلب را یاد نگیرند و یا به واسطه عدم تمرکز، متوجه آن نشوند. کتاب‌ های کمک آموزشی دوم دبستان به این منظور طراحی شده‌اند که بتوانند تمام مطالب را پوشش بدهند و دانش‌آموزان دوم دبستان بتوانند علاوه‌ بر یادگیری مطالب، دروس را دوره و در ذهن خود تثبیت کنند.

کتاب های هوش و تیزهوشان دوم دبستان

در مقطع دوم دبستان، بسیاری از دانش‌آموزان سخت‌ کوش، خود را برای ورود به مدارس تیزهوشان و یا المپیادهای علمی آماده می‌کنند. این دانش‌آموزان به تمرین‌های بیشتر و سخت‌تری نیاز دارند که بتوانند با چالش‌های بیشتری رو به‌ رو شوند و خود را برای آزمون‌های ورودی و یا المپیادها آماده کنند. به همین دلیل است که کتاب‌ های تیزهوشان دوم دبستان طراحی شده‌اند.

کتاب های نمونه سوالات امتحانی دوم دبستان

در کتاب های کمک درسی برتر دوم دبستان، دانش‌آموزان به نمونه سوالات امتحانی برمی‌خورند که می‌توانند با مرور آن‌ها خود را برای امتحانات میان‌ترم و پایان‌ترم آماده کنند و بهترین نمرات را کسب کنند. به همین دلیل کتاب‌ های نمونه سوالات امتحانی دوم دبستان بهترین گزینه برای آشنایی با نحوه سوالات و همچنین آمادگی برای امتحانات هستند.

کتاب‌ های گام به گام دوم دبستان

گام‌ به‌ گام دوم دبستان، معمولا علاوه بر آموزش و پاسخ سوالاتی که در کتاب‌ های درسی دوم دبستان وجود دارند، شامل نمونه سوالاتی هستند که دانش‌آموزان دوم دبستان بتوانند خود را بیازمایند. به همین دلیل کتاب گام‌ به‌ گام دوم دبستان به مرور سریع‌تر دروس کمک خواهد کرد.

کتاب های تدریس یار دوم دبستان

کتاب‌ های تدریس‌ یار دوم دبستان نیز همان‌ طور که از نام‌شان پیداست برای وجود در کنار تدریس طراحی شده‌اند. به این شکل که علاوه بر مرور دورسی که در مدرسه و توسط معلم به دانش‌آموز تدریس شده است، شامل نکات و جزئیات نیز هستند و تمرین‌هایی نیز دارند که می‌تواند به عنوان مشق شب و یا تکلیف آخر هفته به دانش‌آموزان ارائه شود.


بهترین انتشارات های کتاب کمک درسی دوم دبستان

در ادامه به معرفی بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان به تفکیک برترین ناشران کمک درسی، همراه با مجموعه کتاب های هر انتشارات پرداخته ایم.

کتاب های انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز از سال 1381 با تولید کتاب‌ های آموزشی و کمک‌ آموزشی شروع به فعالیت کرد. این انتشارات با محتوای متنی و بصری موثر خود شناخته می‌شود و کتاب های کمک درسی دوم دبستان مفیدی را به چاپ رسانده است.

کتاب کار خیلی سبز

کتاب کار خیلی سبز دوم دبستان جهت تمرین‌های بیشتر در کلاس و خانه برای دانش‌آموزان طراحی شده است. کتاب کار خیلی سبز پاسخنامه ندارد و سوالات به ترتیب از سخت به آسان هستند.

کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز

کتاب‌ های ماجراهای من و درسام خیلی سبز شامل درسنامه‌ های جامع، مثال‌ها و نکات متنوع، نمونه سوالات امتحانی، تمرین‌های متعدد، تست‌های سخت برای آزمون‌های ویژه و همین‌طور پاسخ‌ های تشریحی است. ماجراهای من و درسام از خیلی سبز جزو جامع‌ترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان هستند.

پیک هفتگی خیلی سبز

پیک هفتگی خیلی سبز هر درس را به 28 هفته تقسیم کرده است که برای هر هفته و مرور دروس و تمرین طراحی شده است. به این صورت که دانش‌آموز می‌تواند مطابق با درسی که در طول هفته خوانده است، آخر هفته‌اش را به مرور، تمرین و ارزشیابی هفته گذشته بپردازد.

کتاب های تیزهوشان خیلی سبز

کتاب‌ های تیزهوشان خیلی سبز مخصوص آزمون تیزهوشان و المپیادها طراحی شده است. در این کتاب‌ ها سوالاتی به مراتب سخت‌تر از سایر کتاب های کمک درسی دوم دبستان یافت می‌شود و پاسخ‌ های تشریحی و نکات مهم نیز در این کتاب درج شده است. کتاب های انتشارات گاج انتشارات گاج بیشتر از 17 سال فعالیت در زمینه کتاب‌ های آموزشی و کمک‌ آموزشی دارد. این انتشارات نیز به کتاب های کمک درسی دوم دبستان پرداخته است و می‌تواند گزینه مناسبی جهت آموزش و تمرین دانش‌آموزان باشد.

کتاب های کارپوچینو گاج

کتاب‌ های کارپوچینو گاج نوعی کتاب کار محسوب می‌شوند. کتاب‌ های کار معمولا به انتخاب معلم خریداری می‌شوند و در این کتاب‌ ها، پرسش‌های متنوع و متعددی بدون پاسخ قرار گرفته‌اند. شیوه کاری این کتاب‌ ها به این صورت است که در کلاس و در منزل، پس از آموزش دروس، دانش‌آموز بتواند تمرین‌ های متعددی را انجام بدهد. در کتاب‌ های کارپوچینو گاج به نمونه سوالات امتحانی نیز پرداخته می‌شود.

سیر تا پیاز گاج

کتاب‌ های سیر تا پیاز گاج شامل درسنامه‌های جامع است که می‌تواند به یادگیری و مرور مطالب آموزشی کمک کند. این کتاب‌ها یکی از بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان هستند که پس از درسنامه‌ها نیز به تمرین‌ها و نمونه سوالات امتحانی می‌پردازد. کتاب های انتشارات منتشران انتشارات منتشران از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده است و به تمام پایه‌های تحصیلی از یکم تا دوازدهم پرداخته است و کتاب‌ های آموزشی و کمک‌ آموزشی متنوعی را به چاپ رسانده است و یکی از قدیمی‌ ترین‌ های کتاب های کمک درسی دوم دبستان است.

کتاب های کار و تمرین منتشران

کتاب‌ های کار و تمرین منتشران برای تمرین و مرور دروس طراحی شده است. با این کتاب‌ ها دانش‌آموزان می‌توانند تمام مطالب درسی‌شان را مرور کنند و با تمرین‌های متعدد و متنوع مهارت‌های خود را بیازمایند. همچنین با حل نمونه سوالات امتحانی خود را برای آزمون‌هایشان آماده کنند. کتاب های گام به گام منتشران (درس یار) کتاب‌ های گام به گام دروس (درس یار) منتشران به عنوان کتاب‌ های درس‌ یار شناخته می‌شوند. این کتاب‌ ها به تمام دروس یک مقطع تحصیلی می‌پردازد. در این کتاب علاوه بر آموزش سرفصل‌ های کتاب درسی، پاسخ تمام سوالات کتاب نیز قرار دارد که دانش‌آموزان می‌توانند پس از حل تمرین‌ها نسبت به درست یا غلط بودن پاسخ‌شان به آن رجوع کنند و با پاسخنامه تشریحی علت اشتباه‌هایشان را متوجه شوند. همچنین تمرین‌های بیشتری نیز در کتاب وجود دارد که این کتاب را جزو بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان قرار می‌دهد. کتاب های انتشارات گل واژه نشر گل‌ واژه حدود دو دهه فعالیت در سیستم آموزشی کشور را دارد. این انتشارات مجموعه‌ای از کتاب‌ های کمک‌ درسی را منتشر می‌کند که دانش‌آموزان می‌توانند با این کتاب‌ ها نسبت به ارتقای سطح کیفی تحصیل خود اقدام کنند.

کتاب های کار و تمرین گل واژه

کتاب‌ های کار و تمرین گل‌ واژه برای مرور و تمرین مباحث مطرح شده در کلاس طراحی شده‌اند. این کتاب ها برای تمرین‌هایی همچون سایر کتاب‌ های کار، پاسخنامه ندارد ولی نمونه سوالاتی در کتاب قرار دارد که با پاسخنامه‌های تشریحی همراه هستند. کتاب‌ های کار و تمرین گل‌ واژه جزو کتاب های کمک درسی برتر دوم دبستان قرار دارند.

کتاب های انتشارات تک رقمی‌ ها

انتشارات تک‌ رقمی‌ ها جهت ارتقای تحصیلات دانش‌آموزان طراحی شده است و برای تمام مقاطع تحصیلی کتاب‌ های کمک‌ درسی منتشر کرده است. انتشارات تک‌ رقمی‌ ها برای دوم دبستان، 3 کتاب برای دروس فارسی، ریاضی و علوم منتشر کرده است که از بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان هستند. این کتاب‌ ها شامل آموزش و تمرین و نمونه سوال هستند که دانش‌آموزان پس از یادگیری و مرور مباحث درسی‌شان می‌توانند با حل تمرین‌ های متنوع و نمونه سوالات امتحانی، سطح خود را بیازمایند و تثبیت کنند. کتاب های انتشارات کلاغ سپید انتشارات کلاغ سپید از سال 1389 آغاز به کار کرد و عناوین مختلفی کتاب آموزشی و کمک آموزشی را روانه بازار کرد. این انتشارات با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش، کتاب های کمک درسی دوم دبستان مفیدی را طراحی و منتشر کرده است.

کتاب های شاهکار کلاغ سپید

کتاب‌ های شاهکار کلاغ سپید کتاب‌ های کاری هستند که درسنامه‌ های جامع دارند و نمونه سوالات امتحانی مناسبی را در خود جای داده‌اند. یکی از کتاب های کمک درسی برتر دوم دبستان کتاب‌ های شاهکار هستند که می‌توانند بر روی هر درس جامعیت مناسبی داشته باشند. کتاب های انتشارات مهروماه انتشارات مهروماه بیشتر از یک دهه است که به تولید کتاب‌ های کمک‌ درسی پرداخته است. این نشر افتخارات زیادی را کسب کرده است و به تمام پایه‌ های تحصیلی پرداخته است.

کتاب های کارآموز مهروماه

کتاب‌ های کارآموز مهروماه شامل آموزش، مثال و تمرین هستند. به این صورت که دانش‌آموز با یادگیری و مرور مطالب درسی مطابق با سرفصل‌های کتاب درسی‌اش، با مطالعه مثال‌های جامع و سپس حل تمرین‌های این کتاب، هیچ نکته‌ای از مباحث درسش را از قلم نمی‌اندازد. برای خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی دوم دبستان با تخفیف می‌توانید همین الان سفارش خود را در سایت کتابانه ثبت کنید. کتاب های انتشارات کاگو انتشارات کاگو از سال 1375 آغاز به کار کرده است. این انتشارات به تمام مقاطع تحصیلی پرداخته است و کتاب‌ های آموزشی و کمک‌ آموزشی متنوعی را به چاپ رسانده است. کاگو با آزمون و خطاهای متعدد و بهره‌گیری از سیستم‌ها و اساتید مناسب، تعدادی از بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان را به چاپ برساند. کتاب های دروس طلایی کتاب دروس طلایی دوم دبستان از انتشارات کاگو شامل تمام دروس این مقطع تحصیلی است. کتابی با آموزش، تمرین، نمونه سوال، آزمون و پاسخ برای دروس ریاضی، علوم، قرآن، فارسی، هدیه‌های آسمانی و البته املا. این ویژگی‌ها کتاب های دروس طلایی کاگو را به عنوان یکی از بهترین کتاب های کمک درسی دوم دبستان معرفی می‌کند.


خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوم دبستان از کتابانه

خرید اینترنتی از سایت کتابانه دارای این مزیت است که شما علاوه بر مطالعه و بررسی کامل موضوعات موردنظرتان، می‌توانید نسبت به خرید اقدام کنید و سریع و آسان کتاب موردنظرتان را جلوی منزل یا محل‌کارتان تحویل بگیرید. پس برای خرید کتاب درسی درسی دوم دبستان با تخفیف به سایت کتابانه مراجعه کنید و پس از بررسی و انتخاب، از خریدتان لذت ببرید.

قیمت کتاب های کمک درسی دوم دبستان

کتاب های کمک درسی دوم دبستان در سایت کتابانه با تخفیف ویژه به فروش می‌رسند که بتواند کمکی در راستای سیستم آموزشی این مرز و بوم باشد. برای مشاهده قیمت‌ها و تخفیف‌های ویژه‌شان کافیست به سایت کتابانه مراجعه کنید. کتاب کار فارسی دوم دبستان            کتاب کار ریاضی دوم دبستان             کتاب کار علوم دوم دبستان                کتاب دیکته و املای دوم دبستان

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل