loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های ترکی استانبولی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
26 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

اگر تا به امروز فکر کرده‌اید که برای یادگیری زبان دوم به غیراز انگلیسی، حتما باید به سراغ زبان کشورهای اروپایی بروید، این مقاله برای شما است. زبان ترکی استانبولی زبانی است که در سایه سایر زبان‌ها بیشتر وقت‌ها نادیده گرفته شده و به همین دلیل، معرفی کتاب‌های خوب در زمینه یادگیری آن نیز به‌ندرت اتفاق می‌افتد. کتابانه با وجود پذیرش سختی فرایند آموزش زبانی غیراز زبان مادری، زبان ترکی استانبولی را یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تحصیل، مهاجرت و استفاده از فرصت‌های تجاری می‌داند. ازآنجایی‌که برای خرید اینترنتی کتاب های زبان ترکی استانبولی بهتر است حسابی تحقیق کنید تا به‌واسطه انتخاب غلط، دچار بحرانِ پیش از یادگیری نشوید، درادامه مجموعه‌ای از بهترین کتاب های ترکی استانبولی خودآموز و کتاب‌هایی برای یادگیری جمعی معرفی خواهد شد. این شما و این مطلبی که در ستایش یادگیری زبانِ یکی از زیباترین کشورهای همسایه نوشته شده است. خرید کتاب آموزش ترکی استانبولی

چرا باید زبان ترکی استانبولی را یاد بگیریم؟

امروزه بیش از هفتاد میلیون نفر به زبان ترکی استانبولی ارتباط کلامی خود را برقرار می‌کنند و البته این فقط آمار کسانی است که زبان مادری‌شان ترکی است! جالب است بدانید که بیش از شانزده میلیون نفر، ترکی را به‌عنوان زبان دوم خود انتخاب کرده‌اند که جای شگفتی دارد! ترکیه یکی از مقاصد مهم برای مهاجرت ایرانی‌ها در سال‌های اخیر محسوب می‌شود. شاید باخودتان بگویید که فقط به صرف مهاجرت این زبان را یاد بگیریم؟! قطعا نه! درکنار مهاجرت، انتخاب ترکیه به‌عنوان مقصدی مطمئن جهت ادامه تحصیل و گستردگی روابط تجاری و فرهنگی ایران با این کشور بر لزوم یادگیری زبان ترکی مهر تایید محکمی خواهد زد. از همه این دلایل که بگذریم، ترکی استانبولی یکی از زیباترین زبان‌های دنیا است؛ زبان مردمانی عاشق و بااحساس که نزدیکی فرهنگی قابل‌توجهی با ایران دارند. حالا راستش را بگویید؛ دل‌تان می‌آید خود را از یادگیری زبانی که ریشه در عشق دارد منصرف کنید؟!

نقش خواندن کتاب داستان در یادگیری زبان ترکی استانبولی

درست است که خرید کتاب ترکی استانبولی، برای ارتقاء مهارت‌های زبانی یک امر اجتناب‌ناپذیر است اما، درگیر شدن با زبان به روش آموزش غیرمستقیم، انتخابی است که حرفه‌ای‌ترها دارند! اگر می‌خواهید با جدیت هرچه تمام‌تر فرایند مطالعه و خرید کتاب زبان مناسب را پیش ببرید، بهتر است از معجزه داستان‌های کوتاه غافل نشوید! داستان‌ها را مطابق با سطح زبانی خود استفاده کنید؛ خواهید دید که در کوتاه مدت با اعتماد‌به‌نفس فوق‌العاده، درکنار ارتقاء مهارت خواندن، گرامر و لغات را هم عمیق‌تر از قبل درک خواهید کرد.

انواع کتاب های آموزش زبان ترکی استانبولی

کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی اغلب به‌صورت جامع یا تک‌بعدی برای تقویت یک مهارت خاص ارائه می‌شود. البته کتاب‌های فرعی مانند رمان‌ها و داستان‌های کوتاه، انواع و اقسام مجلات و کتاب‌های کودک نیز می‌تواند انتخاب خوبی برای آشنایی عمیق‌تر با این زبان باشد. در فرایند خرید اینترنتی کتاب های زبان ترکی استانبولی بهتر است تکلیف‌تان را با سبک و سیاق آموزشی که در کتاب خریداری‌شده با آن مواجه خواهید شد، مشخص کنید. درحقیقت این شما هستید که باتوجه به نیاز و سطح خود، لازم است دقت قابل‌توجهی در گزینش کتاب‌ها داشته باشید؛ پس با آتشِ هیجان هر کتابی که به‌نظرتان مناسب آمد را به سبد خرید اضافه نکنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و توضیحات هر کتاب در لیست کتاب های آموزش استانبولی کتابانه را به‌دقت دنبال کنید.

روش‌های یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

برای یادگیری یک زبان جدید هیچ فرمول جادویی یا عجیب و غریبی وجود ندارد! بهتر است دور کتاب‌های موشکی( با تاکید بر یادگیری زبان فقط در 20 روز!)  را خط بکشید و از همان ابتدای امر، برای خرید کتاب ترکی استانبولی به منابع باکیفیت و تاییدشده توجه کنید. کتاب خوب برای آموزش زبان ترکی کتابی است که همه مهارت‌های زبانی ( گرامر، لغات، مکالمه، ریدینگ (Reading)، لیسنینگ (Listening)، رایتینگ (Writing) و درک مطلب را به موازات یکدیگر پیش ببرد. البته برای تمرکزِ بهتر روی هرکدام از این مهارت‌ها بنابر جدیت در هدف موردنظرتان از زبان‌آموزی، تهیه چندین کتاب پیشنهاد می‌شود. معمولا کتاب خودآموز ترکی استانبولی طرفدار زیادی دارد چون می‌توانید بدون دغدغه حضور در کلاس، به‌تنهایی مسیر آموزش این زبان را لبیک بگویید! البته نقش یک معلم کاردرست و همراهی جمعی از زبان‌آموزان، به‌خصوص در تقویت مهارت مکالمه را نمی‌توان نادیده گرفت. معجزه تماشای فیلم و سریال‌های ترکی را هم فراموش نکنید.

خرید اینترنتی کتاب ترکی استانبولی با تخفیف از کتابانه

با نیم‌نگاهی بر لیست کتاب های آموزش زبان ترکی استانبولی در وبسایت کتابانه، به‌خوبی متوجه می‌شویم که با محبوب‌ترین‌های این حوزه سر و کار داریم. از آنجایی‌که کیفیت محتوای کتاب‌های خودآموز و کتاب های آموزش ترکی استانبولی برای کارشناسانِ ما به‌شدت مورد‌توجه است، در خرید اینترنتی کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی از وبسایت کتابانه هرگز تردید نکنید!

قیمت کتاب های آموزش ترکی استانبولی

قیمت کتاب های ترکی استانبولی طیف متنوعی را شامل می‌شود اما، خوب است بدانید که خرید کتاب‌های زبان‌آموزی از کتابفروشیِ آنلاین کتابانه تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را به‌همراه خواهد داشت. شما می‌توانید کتاب موردعلاقه‌تان را با قیمتی به مراتب مناسب‌تراز قیمت پشت جلد کتاب سفارش داده و در سریع‌ترین زمان، درب منزل تحویل بگیرید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل