loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های محصولات فرهنگی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
56 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سالنامه‌ها و تقویم‌ها از جمله ابزارهایی هستند که با استفاده از آنها، برای زندگی خود برنامه‌ریزی کنند. حتی برخی از افراد با خرید سررسید قدیمی، با قیمت کمتر، تنها از فضای یادداشت این سررسیدها استفاده می‌کنند. در ادامه قصد داریم تا کمی بیشتر با انواع و خرید سالنامه‌ها، تقویم‌ها و سررسیدها آشنا شویم. اگر قصد خرید تقویم و یا از این دست محصولات فرهنگی را دارید، تا انتها با کتابانه همراه باشید. خرید سررسید

کاربرد انواع سرسید و تقویم در زندگی روزمره

سررسیدها، عموماً دفترهایی هستند تاریخ‌دار، با جلد محکم که در برگه‌های آن اطلاعات کامل و متناسب با تاریخ‌ها نشان داده می‌شوند. این سررسیدها، علاوه بر نشان‌دادن روزها و رویدادهای آنها، برای یادداشت‌نویسی، ثبت رویدادها، نمایش تبلیغات و آمار شرکت‌ها، کسب‌وکارها و... نیز کاربرد دارند. چاپ سررسیدها با اطلاعات مهندسی، نجومی، مذهبی، ورزشی و... نیز مرسوم است؛ همچنین سررسیدها بر اساس اندازه، جنس جلد و طراحی‌های نمایش روز، هفته، ماه و سال دسته‌بندی می‌شوند که بسته به کاربرد و ارائه اطلاعات، می‌توانند در زندگی روزمره افراد مورداستفاده قرار گیرند.

ویژگی سررسید یا سالنامه مناسب شغل

سررسیدها، می‌توانند در مشاغل مختلف مورداستفاده قرار گیرند و ازاین‌رو، افراد می‌توانند بر اساس شغل خود، سررسیدهای موردنیاز خود را انتخاب کنند. به‌عنوان‌مثال، سررسیدهای مهندسی که با عنوان سررسید دستیار نیز شناخته می‌شوند، کمکی دمِ دست برای مهندسان هستند. در این نوع سررسیدها علاوه بر اطلاعات روزانه، سال در یک نگاه، ماه‌شمار، دفترچه تلفن و... صفحات یادداشت، صفحات شطرنجی ترسیم، اطلاعات مربوط به آهن‌آلات، جدول اجرایی، محاسبات تأسیسات الکتریکی، لوله، بتن‌آرمه و... نیز وجود دارد. حتی افراد در مشاغل مختلف، می‌توانند با خرید سالنامه تاریخ گذشته نیز اطلاعات و فضای یادداشت برای کار خود را داشته باشند. اما اینکه هرکسی متناسب با شغل خود بتواند سررسیدی برای برنامه‌ریزی روزهای سال، یادداشت و اطلاعات تکمیلی داشته باشد، یکی از مزایای داشتن این سالنامه‌ها است که خرید سالنامه تاریخ گذشته، امکان برنامه‌ریزی دقیق روزهای سال را از این افراد می‌گیرد.

با سرسید و تقویم؛ مدیریت زمان را به دیگران هدیه دهید

اگر بخواهیم به لغت سالنامه توجه کنیم، این کلمه از دو کلمه دیگر سال و نامه تشکیل شده است. درگذشته، صاحبان سالنامه، نامه‌نگاری‌های در طول یک سال خود را در این دفاتر ثبت می‌کردند و از همین رو، سالنامه وسیله‌ای شخصی محسوب می‌شد. امروزه نیز سالنامه‌ها یا سررسیدها همین کاربرد را دارد، اما کمی متفاوت‌تر از گذشته. خرید سالنامه یا سررسید و یادداشت کارهای مهم، جلسات، دیدارها و... و مراجعه به آنها، می‌تواند به شخص در مدیریت زمان و خوش‌قولی کمک شایان توجهی کند. با استفاده از سالنامه و تقویم، می‌توانیم مدیریت زمان را هدیه دهیم. خرید سالنامه

اصلی‌ترین عامل در انتخاب انواع تقویم جیبی

استفاده روزمره از تقویم‌های جیبی بسیار زیاد بوده و علت آن هم آسان بودن استفاده از این تقویم‌ها و داشتن جزئیات زیاد آنهاست. همچنین بسیاری از تقویم‌های جیبی، جملات، حکایات، اطلاعات مفید و... را ضمیمه می‌کنند که می‌تواند هم سرگرم‌کننده باشد و هم در زندگی روزمره مورداستفاده قرار گیرد.

چرا تقویم رومیزی هدیه دهیم؟

تقویم‌های رومیزی از جمله رایج‌ترین نوع تقویم‌ها هستند که می‌تواند مورداستفاده قرار گیرند. این تقویم‌ها، همان‌طور که از نامشان پیداست، طراحی مناسبی برای قرارگرفتن روی میز دارند؛ ازاین‌رو، مشاهده تاریخ، مناسب‌ها، طراحی و... و نوشتن یادداشت بر روی آنها بسیار آسان است. ازاین‌رو، با هدیه دادن تقویم‌های رومیزی، همواره در یاد کسی هستید که این تقویم را به او هدیه داده‌اید.

مزایای استفاده از تقویم‌های دیواری چیست؟

تقویم‌های دیواری، یکی از انواع تقویم‌های پرطرف‌دار در میان مردم هستند. این تقویم‌ها، به علت اینکه همیشه در معرض دیدند، بسیار کاربردی هستند. تنها کافی است این تقویم‌ها را در محلی مناسب نصب کرده تا از اطلاعات مندرج بر روی آنها، نهایت استفاده را ببریم؛ همچنین این تقویم‌ها، جزئیاتی را ثبت کرده‌اند که خیلی سریع قابل رویت و پیدا شدن هستند. در کنار اطلاعاتی که این تقویم‌ها به همراه داشته، با طراحی‌های جذاب، می‌توانند زیبایی بصری و متنوعی را نیز به محیط ببخشند. ازاین‌رو، با خرید تقویم دیواری، می‌توانید از این مزایا بهره‌مند شوید.

آیا سالنامه و سررسید با هم فرق دارند؟

سالنامه و سررسید در لغت با هم متفاوت‌اند، اما از پایه تفاوتی با یکدیگر ندارند و می‌توان آنها را مترادف خواند. در حقیقت سالنامه به دفتر تاریخ‌داری اطلاق می‌شود که وقایع به‌صورت منظم در آن ثبت می‌شود و سررسید به دفتر تاریخ‌داری گفته می‌شود که زمان سررسید کارها در آن یادداشت می‌شود. امروزه کاربرد هر دوی این کلمات یکی است.

اهمیت چاپ سرسید تبلیغاتی در رونق کسب‌وکار

تقویم‌ها، گذر زمان در یک سال را نشان می‌دهند؛ اما چندین سال است که جنبه هدایای تبلیغاتی پیدا کرده که همین امر هم باعث چاپ بیشتر سالنامه‌های تبلیغاتی شده و هم تنوع آنها را بیشتر کرده است. کسب‌وکارها، با چاپ سررسید و تقویم‌های تبلیغاتی، گامی در راستای برندینگ کسب‌وکار خود برمی‌دارند و سعی می‌کنند تا با مخاطبین، کارمندان، مشتریان و همکاران خود تعامل داشته و حس وفاداری را در آنها ریشه‌دار کنند. ازاین‌رو کسب‌وکارها، با چاپ تقویم و سررسید، با برند خود، گامی بزرگ در رونق کسب‌وکار خود برمی‌دارند. قیمت سررسید

اهمیت طراحی خاص سالنامه و تقویم تبلیغاتی

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اشاره شد، با بیشتر شدن تعداد شرکت‌ها، سازمان‌ها، کسب‌وکارهای کوچک و... در تهیه و چاپ سالنامه‌های تبلیغاتی، تنوع این سالنامه‌ها نیز بیشتر شده است. دراین‌بین، اهمیت طراحی سالنامه‌هایی که برای تبلیغات چاپ شده نیز، بیشتر می‌شود. صاحبان کسب‌وکارهایی که قصد دارند برای تبلیغات کار خود سالنامه‌های تبلیغاتی چاپ کنند، باید توجه ویژه‌ای به طراحی‌های آنها نیز داشته باشند. این طراحی‌ها باید خاص و به‌یادماندنی بوده و درعین‌حال آگاهی نسبت به برند را بالا ببرد همچنین، کاربردی بودن سررسیدها نیز باعث می‌شود تا افراد برخورد بیشتری با نام برند، لوگو، اطلاعات و.... صاحبان کسب‌وکار داشته باشند.

تفاوت تقویم همسران و تقویم نجومی

بسیاری از افراد معتقدند که نیکو بودن زمان شروع یک کار باعث نیک فرجام شدن آن کار می‌شود. ازاین‌رو، تقویم‌های همسران و نجومی به کار آنها می‌آید. تقویم همسران، یکی از پرطرف‌دارترین تقویم‌های نجومی و اسلامی است که در آن زمان‌های خوب و بد شروع کارهایی همچون ازدواج، سفر، کار و تجارت، انعقاد نطفه، امور کشت و کار و... باتوجه‌به احادیث و محاسبه دقیق مشخص شده است؛ همچنین در این تقویم‌ها احادیث، نکات، توصیه‌ها، اذکار، ادعیه، احکام شرعی و... نیز آورده شده. در تقویم‌های نجومی، بر اساس رویدادهای نجومی، ستارگان و علوم غریبه به پیش‌بینی روزهای خوش‌یمن و قمردرعقرب می‌پردازند. در این نوع تقویم‌ها نیز، با استفاده از جدول‌هایی، سعد و نحس بودن روزها مشخص شده و بیان می‌شود که چه روزی برای چه کاری خوش‌یمن و یا بدیمن است.

انواع تقویم 1401

  • خرید تقویم همسران
  • خرید تقویم نجومی
  • خرید خیلی سبز
  • خرید تقویم زیردستی
  • خرید تقویم رومیزی
  • خرید تقویم میلادی
  • خرید تقویم قمری
  • خرید تقویم زرتشتی
  • خرید تقویم چوبی
  • خرید تقویم مکعبی
  • خرید تقویم من
  • خرید تقویم رومیزی یادداشت دار
  • خرید تقویم دیواری
  • خرید تقویم رومیزی فانتزی
  • خرید تقویم رنگی رنگی
  • خرید تقویم جیبی

خرید تقویم

خرید اینترنتی سالنامه (سررسید) و تقویم از کتابانه

خرید سررسید قدیمی و جدید، برای استفاده در زندگی روزمره و حرفه‌ای بسیار کارآمد است. شما می‌توانید برای خرید سالنامه، از فروشگاه‌های آنلاین نیز کمک بگیرید. کتابانه، می‌تواند مرجعی برای خرید آنلاین سررسید شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین سررسید و سالنامه، تنها کافی است این کلمات را در این وب‌سایت جستجو نمایید.

قیمت سررسید، سالنامه و تقویم

قیمت سررسید، تقویم و سالنامه، طیف زیادی را در بر می‌گیرد و می‌تواند بسیار متنوع باشد. ازاین‌رو، اگر قصد خرید اینترنتی سررسید فانتزی و سایر انواع و یا اطلاع از قیمت آنها را دارید، در کتابانه، محصول موردنظر خود را پیدا کرده تا از جزئیات بیشتر و قیمت محصول موردنظر خود مطلع شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل