loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های Vocabulary

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
1703 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

خرید کتاب زبان انگلیسی

آشنایی با زبان جدید به منزله‌ی ورود به دنیایی جدید با فرهنگی تازه می‌باشد. آموختن زبان انگلیسی در زندگی‌تان تاثیر بسیاری خواهد داشت. در این میان آموزش زبان انگلیسی از اهمیت بیشتری برخوردار است. بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی به کودک شاید برایتان سوال باشد که چرا انگلیسی؟ زیرا انگلیسی زبان بین‌المللی می‌باشد و در بسیاری از امورات جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. می‌توان گفت تقریبا یک چهارم مردم دنیا این زبان را می‌دانند و با آن آشنا هستند؛ پس این امکان که شما هر جایی فردی را بیابید که انگلیسی صحبت کند، خیلی زیاد است. بنا به آنچه گفته شد دانستن انگلیسی، دامنه‌ی ارتباطات شما را وسعت می‌بخشد. بی شک نگاه فردی که انگلیسی می‌داند با آن کسی که تنها بر زبان مادری‌اش تسلط دارد به جهان پیرامون و وقایعی که در جهان اتفاق می‌افتد متفاوت است. یادگیری زبان انگلیسی سخت است؟ باید به شما بگویم خوشبختانه آمار نشان داده است انگلیسی زبانی بسیار انعطاف‌پذیر است. با توجه به وسیع بودن دایره‌ی لغات این زبان شما می‌توانید یک مورد را به شیوه‌های گوناگونی بیان کنید. همچنین نتیجه‌ای جمعی نشان داده است که آموختن زبان انگلیسی آسان است.

اهمیت خرید کتاب آموزش زبان انگلیسی مناسب

آنچه در بخش قبلی گفته شد بیانگر اهمیت زبان انگلیسی بود. اگر به آموختن انگلیسی علاقه‌مندید؛ باید بدانید اولین موضوعی که با آن روبرو هستید آموزش زبان انگلیسی کتاب و اهمیت انتخاب مناسب آن است. در دنیای مدرن امروز، که مرزهای ارتباطات برداشته شده، ابزار برقراری ارتباط بین انسان‌ها، زبانی مشترک و بین‌المللی است. این روزها زبان انگلیسی این ابزار مشترک است که مردم را به یکدیگر متصل می‌نماید. زبان انگلیسی در بسیاری از مسائل علمی، تجارت، فناوری، سیاست و... به کمک افراد آمده و ارتباطات آسان را امکان‌پذیر کرده. از این رو، دانستن این زبان، یکی از الزامات زندگی در دنیای امروز است؛ همچنین، با استفاده از این زبان، دسترسی به منابع دست اول و سریع نیز برای افراد امکان‌پذیر خواهد شد. بسیاری از افراد که شروع به آموختن انگلیسی می‌کنند و در نیمه راه از آن خسته می‌شوند، دلیل‌شان برای این امر جذاب نبودن و ملال‌آور بودن کتاب درسی است. هنگام آغاز یادگیری به این مورد توجه کنید که کتاب مد نظرتان علاوه بر آموزش صحیح، مطالب را کش‌دار و خسته کننده بیان نکرده باشد. در این مطلب، به بررسی ویژگی‌های کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی پرداخته شده است. اگر قصد خرید آنلاین کتاب زبان انگلیسی را دارید و یا می‌خواهید با کتاب اموزش زبان انگلیسی در خانه یادگیری این زبان را آغاز کنید، در ادامه با ما همراه باشید. بهترین کتاب های آموزش زبان انگلیسی کتاب‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با سطح شما باشد، یعنی نیاز نباشد دائم به دیکشنری مراجعه کنید، بلکه با توجه به دانستن بیشتر لغات آن کتاب، بتوانید آنچه در مطالب، جدید است را حدس بزنید و اینگونه به مرور لغات تازه را فراگیرید. به طور کلی کتاب آموزشی در اشتیاق یادگیری شما بسیار موثر است. البته از مطالعه‌ی آزاد، همچون خواندن رمان‌ها و داستان‌های کوتاه نیز غافل نمانید.

کتاب زبان انگلیسی برای مهارت‌های مختلف

در آموختن زبان انگلیسی شما باید بکوشید چهار مهارت اصلی را در خود تقویت کنید. این چهار مهارت کدامند؟

  • LISTENING (شنیدن)
  • READING (خواندن)
  • WRITIING (نوشتن)
  • SPEAKING (صحبت کردن)

 شما باید بر هر چهار مهارت تسلط کافی پیدا کنید. اما چگونه می‌توان این مهارت‌ها را آموخت؟ در زبان انگلیسی کتاب‌های آموزشی در این زمینه‌ها تالیف شده‌اند که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند گردید. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما به معرفی یک نمونه کتاب‌ در هر 4 زمینه می‌پردازیم.

خرید کتاب های آموزش زبان انگلیسی

کتاب LISTENING  Tactics for listening  Basic : کتاب بیسیک تکتیکس فور لیسنینگ جزو یکی از کتاب های آموزش شنیداری (کتاب های Listening) در سطح مقدماتی است. عناوین بکار رفته برای هر درس شامل موضوعات کاربردی مانند احوالپرسی ، معرفی کردن، توصیف اشخاص، فعالیت های روزمره و… می باشد. همچنین کتاب درای تمرین های  Listeningو     Conversation Corner  جهت بالا بردن مهارت گفتگو است. در پایان هر 4 درس نیز یک آزمون در قالب Testing Focus  و Test-taking Skill  برای سنجیدن مهارت زبان آموزان تعبیه شده است. کتاب WRITIING Real Writing: مجموعه ریل رایتینگ  (از سری کتاب های Writing) در چهار سطح (مقدماتی تا پیشرفته) جهت تقویت مهارت نوشتاری زبان‌آموزان توسط انتشارات کمبریج تالیف شده است. هر کتاب این مجموعه شامل 16 درس می‌باشد که طی تمرینات به زبان آموزان مهارت‌های ضروری همچون نوشتن نامه، ایمیل و... آموزش داده می‌شود. کتاب READING ACTIVE Skills for Reading: مجموعه کتاب‌های اکتیو اسکیلز فور ریدینگ (از سری کتاب های Reading) جهت افزایش مهارت خواندن و درک مفاهیم در زبان انگلیسی توسط انتشارات نشنال جئوگرافیک چاپ شده است. این کتاب‌ها به گونه‌‍ای نوشته شده‌اند که زبان‌‌آموز پس از مطالعه دایره‌ی لغاتش بسیار افزایش می‌یابد. همچنین متن‌ها در موضوعات متنوع ارائه شده اند که سبب آشنایی بیشتر با مباحث گوناگون می‌شود. در انتهای هر متن سوالاتی نیز جهت تثبیت آموخته‌ها در ذهن آورده شده است. کتاب SPEAKING Speak English Like an American: اسپیک اینگلیش لایک اَن اِمِریکن (از سری کتاب های Speaking) بسیار مناسب در رفع نیاز‌های گفتاری زبان‌آموزان می‌باشد. این کتاب به شما بیش از  ٣٠٠ تا از اصطلاحات و عبارات بومی را معرفی می کند، همچنین دارای یک عدد لوح فشرده صوتی می باشد که به شما چگونگی صحبت با وزن را یاد می دهد.

بهترین انتشارات کتاب‌های آموزش زبان

 در زمینه‌ی کتاب‌های آموزش زبان انتشارات‌های بسیاری فعالیت می‌کنند، بنابراین تنوع آثار در این زمینه نیز زیاد است. در بین انتشارات زبان برخی معروف‌تر و پرکار‌تر بوده‌اند. اگر بخواهیم برخی از این نشرها را نام ببریم می‌توان به این موارد اشاره کرد: انتشارات آکسفورد، انتشارات longman، انتشارات Cambridge، نشنال جئوگرافیک، مک گروهیل. همچنین در ایران نیز انتشارات جنگل، انتشارات سپاهان، انتشارات رهنما و... در این حوزه فعالیت دارند.

کتابانه؛ بانک خرید کتاب زبان انگلیسی

 سایت کتابانه با در نظر گرفتن نیازهای زبان‌آموزان بیشتر کتاب‌های مفید و کاربردی انگلیسی را جمع‌آوری کرده است. قسمت زبان‌خارجی سایت دارای دسته‌بندی منظمی است که با مراجعه به آن، می‌توانید کتاب مد نظرتان به راحتی در بخش مربوط به آن پیدا کنید. همچنین ما بیشتر منابع موجود در سایت را بررسی نموده و معرفی کرده‌ایم. با توجه به شرایط اقتصادی و قیمت بالایی که کتاب‌های زبان انگلیسی دارند، مجموعه‌ی کتابانه جهت حمایت مخاطبان خود، در بیشتر مواقع سال درصد تخفیف مناسبی برای کتاب‌های زبان در نظر گرفته است.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل