loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. 4000 لغت ضروری انگلیسی
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
15 کالا

4000 essential English words

مجموعه کتاب‌های شش‌جلدی 4000 واژه ضروری، از انتشارات Compass، یکی از کتاب های آموزش لغت پرطرف‌دار و کاربردی برای زبان‌آموزانی است که قصد دارند دایره لغات خود را وسیع‌تر نمایند. پل نیشن، کلمات کتاب 4000 لغت ضروری را بر اساس نیازهای معمول و روزانه، از رمان‌ها، داستان‌ها، مطالب علمی و... گردآوری و این کتاب را تألیف نموده است. در این مطلب، به بررسی این کتاب پرداخته شده است. اگر قصد خرید کتاب 4000 essential words را دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب 4000 ESSENTIAL ENGLISH WORDS

دایره لغات وسیع‌تر با مجموعه‌ 4000 لغت ضروری انگلیسی

می‌توان به جرأت گفت که در میان کتاب های آموزش زبان کتاب 4000 لغت ضروری، تنوع بسیار زیادی در واژه‌های آموزش داده شده وجود دارد. این لغات اغلب کاربردی هستند و از کتاب‌ها و مجموعه‌های محبوب جمع‌آوری شده‌اند؛ بنابراین زبان‌آموزان پس از یادگیری، می‌توانند به‌راحتی از آنها در مکالماتشان استفاده نمایند؛ همچنین این لغات در درک مطلب نیز می‌تواند به زبان‌آموزان کمک شایان توجهی کند. از جمله ویژگی‌های خوب مجموعه کتاب 4000 لغت ضروری این است که کلمات در آن بارهاوبارها استفاده و تکرار می‌شوند، ازاین‌رو، به‌یادسپاری و به یادآوری لغات بسیار ساده‌تر خواهد بود.

معرفی سطح‌بندی 4000 essential English words

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اشاره شد، کتاب 4000 لغت ضروری، مجموعه‌ای شش سطحی متشکل از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین لغات پرکاربرد، ضروری و رایج است. طراحی این مجموعه کتاب‌ها به‌گونه‌ای بوده که هر سطح، زبان‌آموز را برای سطح بعدی آماده می‌کند و از سویی دیگر، در هر سطح، به‌مرور سطح قبل نیز پرداخته می‌شود. در هر سطح ششصد کلمه پرکاربرد، ضروری و رایج آموزش داده می‌‌شود و با تمرینات چالش‌برانگیز، لغات در حافظه نشانده می‌شوند.

نحوه‌ آموزش لغات در کتاب 4000 کلمه‌ ضروری انگلیسی

همان‌طور که از نام این مجموعه پیداست، این کتاب‌ها به آموزش 4000 لغت می‌پردازند. در کنار لغات، تلفظ صحیح به همراه فونتیک، نوع و کاربرد لغت، چگونگی استفاده صحیح کلمات با مثال، به همراه تصاویر مرتبط با کلمات ارائه شده‌اند. همچنین در کنار آموزش، تمریناتی نیز برای به‌یادسپاری بهتر کلمات ارائه می‌شوند. این تمرینات عبارت‌اند از: جملات ناقص، تشابه معنایی، مترادف و متضاد، جاهای خالی، درک مطلب و... که باعث می‌شوند کلمه، معنی و کاربردش در حافظه زبان‌آموز حک شده و احتمال فراموشی به حداقل برسد. خرید کتاب 4000 واژه ضروری

موفقیت در آزمون‌های مهم با کمک 4000 واژه ضروری

یادگیری لغات، یکی از دغدغه‌های همیشگی کسانی است که زبان انگلیسی می‌آموزند. کسب موفقیت در آزمون‌های مهم همچون تافل، آیلتس، پی‌تی‌ای، جی‌آر‌ای و... همگی مستلزم دانش بالا در لغات هستند. استفاده از لغات متنوع در این آزمون‌ها در بخش‌های مهارت نوشتاری و گفتاری، امتیازی مثبت خواهد بود و دانستن لغات فراوان، امکان اشتباه در بخش‌های مهارت‌های شنیداری و درک مطلب را به حداقل می‌رساند و قبولی با نمره‌های بالا در این آزمون‌ها را با خود به ارمغان خواهند داشت.

کاربردی بودن 4000 لغت در زبان گفتاری و نوشتاری

پیش‌ازاین نیز گفته شد که لغات این کتاب از میان منابع کاربردی و روزمره انتخاب شده‌اند، بنابراین آنچه که زبان‌آموز از این کتاب می‌آموزد، مکالمات و درک مطلب را ساده‌تر کرده و در نوشتار نیز به کمک آنها می‌آید تا نوشتاری دقیق با منظور صحیح ارائه کنند.

قالب تمرینات کتاب 4000 واژگان ضروری

در این کتاب، سی درس ارائه شده که در هر درس، بیست واژه قرار دارد. به این صورت که در ابتدا واژه قرار دارد و پس از آن، در مثالی از آن استفاده می‌شود؛ همچنین تصویر کوچک مرتبط با لغت نیز قرار دارد تا واژه به طور کامل در حافظه تثبیت شود. در دو صفحه ابتدایی هر درس، به ارائه 20 واژه به همراه مثال، تلفظ و...  پرداخته شده است. در صفحات سوم و چهارم، تمرینات جملات ناقص، تشابه معنایی، مترادف و متضاد مربوط به لغات تازه آموخته شده قرار دارد. در صفحات پنج و ششم نیز، متنی برای درک مطلب، داستانی جالب به همراه لغات جدید و لغات از درس‌های پیشین، و سؤالات مربوط با آن آمده است.

کتاب 4000 واژه، محتوایی مناسب برای مطالعه‌ خودخوان و گروهی

کتاب 4000 لغت ضروری، یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های آموزش لغات در آموزشگاه‌های زبان انگلیسی است. اما، به دلیل اینکه به همراه هر کتاب، در هر سطحی، سی‌دی مشتمل بر شصت فایل صوتی، برای هر درس دو فایل، ارائه می‌شود، امکان خودخوان بودن مجموعه، برای کسانی که قصد دارند خودشان به‌تنهایی و بدون کمک معلم، این کتاب‌ها را مطالعه کنند نیز وجود دارد. افرادی که برای یادگیری به‌صورت خودخوان، این کتاب‌ها را انتخاب می‌کنند باید عزمی جزم برای یادگیری داشته باشند و در این مسیر دلسرد نشوند. قیمت کتاب 4000 واژه ضروری

خرید کتاب  words4000 با تخفیف از کتابانه

خرید اینترنتی کتاب 4000 لغت، از طریق سایت کتابانه، یکی از بهترین و هوشمندانه‌ترین روش‌های خرید این کتاب‌ها است. کتابانه با تخفیف‌های ویژه، می‌تواند خرید سریع و مقرون‌به‌صرفه‌ای را برایتان رقم بزند. برای خرید اینترنتی 4000 واژه ضروری، تنها کافی است نام این کتاب‌ها را در کتابانه جستجو کرده و خرید خود را نهایی کنید.

قیمت کتاب 4000 لغت ضروری

قیمت خرید کتاب 4000 essential words، بسته به سطح  آن، می‌‌تواند متفاوت باشد؛ اگر قصد خرید اینترنتی 4000 واژه ضروری را دارید، پیش از خرید، می‌توانید از طریق کتابانه، از قیمت این کتاب‌ها مطلع شوید؛ همچنین با تخفیف‌های کتابانه، می‌توانید خریدی ارزان‌تر در مقایسه با فروشگاه‌های دیگر داشته باشید. برای اطلاع از قیمت این کتاب‌ها و خرید کتاب 4000 لغت با تخفیف، تنها کافی است در کتابانه، جستجو کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل