loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کتاب دور دنیا گاج
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
6 کالا

معرفی کتاب های دور دنیا گاج

کتاب های دور دنیا از مجموعه کتاب های کنکوری «نتشارات گاج» هستند که برای یاری داوطلبان کنکور در آخرین فرصت‌های باقی‌مانده تا کنکور سراسری طراحی شده‌‌اند. در این مبحث به معرفی کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج و نحوه‌ی خرید کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج با تخفیف خواهیم پرداخت. معرفی کتاب های دور دنیا گاج کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج شامل کنکورهای سراسری سال‌های گذشته برای تمامی رشته‌های متوسطه ریاضی، تجربی و انسانی هستند. این کتاب‌ها با شبیه‌سازی جلسه کنکور برای دانش‌آموزان، فرصت مرور آموخته‌ها، قرارگیری در  محیط و  شرایط  کنکور را برایشان فراهم می‌سازد. علاوه بر ارائه دفترچه سؤالات عمومی در کتاب کنکور هر رشته، کتاب مجزا دروس عمومی دور دنیا در 4 ساعت نیز برای داوطلبان رشته‌های زبان و هنر ارائه شده که شامل تمامی تست‌های عمومی تمامی رشته‌ها است. کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج شامل دو جلد مجموعه سؤالات و جلد پاسخنامه دور دنیا در چهار ساعت گاج می‌باشد.

ویژگی کتاب دور دنیا در چهار ساعت

کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج حاوی 12 دوره آزمون سراسری کنکور داخل و خارج کشور در سال های 1400-1395 مطابق با مباحث کتاب های درسی نظام آموزشی جدید است که بهترین منبع برای مرور و  تثبیت آموخته‌ها در ماه‌های پایانی باقی‌مانده تا کنکور می‌باشند. دانش‌آموز در فضای کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج تمامی جوانب متعدد کنکور سراسری از جمله زمان، سطح سؤالات عمومی و اختصاصی را تجربه خواهد کرد و با نقاط ضعف و قوت خود آشنا خواهد شد. همچنین پاسخنامه تشریحی و تحلیلی دقیق کلیه سؤالات همراه با بیان نکات مهم و دام‌های تستی در جلد دوم ارائه شده است.

هدف از انتشار کتاب های دور دنیا در 4 ساعت

اهمیت شرکت و قبولی دانش‌آموزان سال آخر متوسطه در رقابت کنکور سراسری بر کسی پوشیده نیست.  گذر از سد کنکور و کسب رتبه قابل قبول مهم‌ترین هدف بسیاری از این دانش‌آموزان را تشکیل می‌دهد. هدف از انتشار کتاب های  دور دنیا در 4 ساعت گاج شبیه‌سازی جلسه کنکور سراسری به منظور آماده‌سازی و افزایش شناخت دانش‌آموزان از شرایط کنکور سراسری و نیز مرور و جمع‌بندی آموخته‌ها است.

خرید اینترنتی کتاب دور دنیا در چهار ساعت گاج با تخفیف از کتابانه

این روزها با گسترش خریدهای غیرحضوری، بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود ترجیح می‌دهند مایحتاج خود را تنها با فشردن چند دکمه تأمین نمایند. در این راستا فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه به‌عنوان نماینده‌ی فروش کتابهای دور دنیا در چهار ساعت، نیز امکان دسترسی سریع و آسان دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی در سراسر کشور را بهترین کتاب‌‌های کمک‌آموزشی فراهم نموده است. برای مشاهده و خرید کتاب های کمک درسی دوردنیا د به کتابانه مراجعه نمایید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج موردنظر خود را به‌صورت غیرحضوری سفارش دهید و در هر مکان دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج

 چنانچه در تأمین هزینه‌ی کتاب دور دنیا در 4 ساعت گاج با مشکل مواجه هستید، با بررسی قیمت کتاب‌ها در فروشگاه اینترنتی کتابانه، متوجه قیمت مناسب و باصرفه و تنوع بیشتر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. همچنین شما دانش‌آموزان عزیز با خرید از کتابانه می‌توانید از مزیت خرید کتاب های دور دنیا در 4 ساعت گاج با تخفیف در این فروشگاه نیز بهره‌مند شوید.
۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل