loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. کتاب های قانون
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
127 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

آشنایی با کتاب قوانین و مقررات حقوقی

نظام حقوقی کشور را قوانین شکل می‌دهند. کتاب‌های قوانین و مقررات حقوقی، به بیان موضوعات کاربردی در حوزه حقوقی می‌پردازند که با مطالعه آن‌ها می‌توان به برخی از قوانین و آیین‌نامه‌ها در قانون اساسی و مدنی، دادرسی و اجرا، امور حسبی و خانواده، وکالت، کارشناسی و ترجمه، اجاره و تخلیه، تجارت، تعاون، پولی و بانکی، زمین و آب، کار و تأمین اجتماعی،  استخدامی و اداری، مالیات، بیمه، حمل‌ونقل، محیط زیست و قوانین متفرقه مسلط شد.

حقوق‌دانان زیادی در این باره، به بررسی و بیان قوانین و آیین‌نامه‌ها پرداخته‌اند. در این مطلب قصد داریم تا درباره انواع کتاب قوانین حقوقی سخن بگوییم. اگر قصد خرید آنلاین مجموعه قوانین و مقررات حقوقی و یا صرفا آشنایی با این دسته از کتاب های رشته حقوق را دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب قانون رشته حقوق

ویژگی انواع کتاب قوانین و مقررات

لیست کتاب های قانون در سبک‌های مختلف، به ارائه قوانین می‌پردازند. این تفاوت در سبک‌ها به علت دسترسی آسان‌تر و خوانش ساده‌تر ترتیب داده می‌شوند. ازاین‌رو، هرکسی با هر سبکی که ساده‌تر می‌داند، می‌تواند به مطالعه و ارجاع در این کتاب‌ها بپردازد. اگر قصد خرید آنلاین مجموعه قوانین و مقررات حقوقی با هر سبکی را دارید، تنها کافی است در کتابانه نام کتاب را جستجو کنید.

کتاب قانون نموداری

کتاب‌های قانون نموداری، کتاب‌هایی با طراحی کاملاً ابتکاری و منحصربه‌فرد هستند که در آنها، متن قانون، بدون هیچ دخل و تصرف و بدون تغییر در الفاظ و عبارات، به شکل نمودار و جدول دسته‌بندی می‌شوند. این نوع کتاب‌ها، برای ساده‌تر کردن دسترسی، بهره‌بردن از حافظه تصویری، تثبیت دانش و تسلط بر قانون طراحی و تألیف شده‌اند.

کتاب قانون تحریری

کتاب‌های قانون به سبک تحریری، دسته‌ای از کتاب‌ها با طراحی‌هایی خاص هستند که در آنها راهنمایی‌های بیشتری برای ارجاعات، مواد مرتبط و آرا وحدت رویه قرار دارند. فضاهایی برای یادداشت نکات در این نوع طراحی‌ها در نظر گرفته شده و واژگان سخت هر ماده، با توضیحات همراه هستند.

کتاب قانون اعراب‌گذاری

اشتباهاتی که به هنگام قرائت قوانین رخ می‌دهد، باعث کژفهمی برخی مسائل می‌شود، ازاین‌رو، کتاب‌های قانون اعراب‌گذاری شده، برای قرائت درست قوانین و به طبع آن، برای تفسیر صحیح، تألیف شده‌اند تا خواننده، دچار کمترین اشتباه شود. وجود کلمات رسمی و عربی فراوان در متن قوانین جمهوری اسلامی، اطلاع از قوانین صرف و نحو را می‌طلبد. ازاین‌رو، این دسته از کتاب‌ها، می‌توانند گره‌گشا باشند.

کتاب محشا قانون

کتاب‌های محشا قانون، بدین‌گونه هستند که ابتدا متن قانون قرار می‌گیرد و در پی آن، ماده‌های مرتبط، تفسیر مفصل، آرا وحدت رویه، نظریات بزرگان و... قرار می‌گیرد. این کتاب‌ها برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند هیچ شک و شبهه‌ای در فهم قوانین وجود نداشته باشد، بهترین انتخاب هستند. خرید کتاب قانون جیبی

بهترین ناشران در حوزه نشر کتاب‌های قانون

مجموعه کتاب‌های قانون، در انتشارات مختلف به چاپ می‌رسند و افراد بسته به نیازهای خود، آنها را تهیه می‌کنند. ازآنجایی‌که این انتشارات دخل و تصرفی در متن قوانین ندارند، می‌توانند در پرداختن به موضوعات مرتبط، تفسیر و خلاقیت بیان قوانین با یکدیگر رقابت کنند. انتشارات دیدآور، اندیشه ارشد، جنگل، چتر دانش، ترمه، قانون‌یار، فرمنش و... تنها تعدادی از ناشران برتر در حوزه نشر کتب قانون هستند. اگر قصد خرید آنلاین مجموعه قوانین و مقررات حقوقی از انتشاراتی خاص را دارید، از کتابانه کمک بگیرید.

پرکاربردترین قوانین حقوقی و کیفری

مجموعه قوانین حقوقی و کیفری بسیار زیاد و پرکاربرد هستند که در چندین و چند جلد کتاب قانون جای‌داده شده‌اند. دانشجویان، وکلا، شاغلین در مشاغل حقوقی و داوطلبان آزمون‌های حقوقی به‌خوبی از اهمیت این قوانین مطلع هستند؛ ازاین‌رو، بهترین و کاربردی‌ترین مجموعه که به بیان قوانین، ارتباط‌ها، تناسب‌ها و...  قوانین حقوقی و کیفری پرتکرار، کاربردی و مهم در یک کتاب پرداخته باشد، می‌تواند راهگشای اهالی حقوق باشند.

معرفی قوانین خاص حقوقی و کیفری

قوانین خاص، به مجموعه قوانینی گفته می‌شود که در کنار قوانین عام تصویب شده و قوانین عام را تحت‌تأثیر قرار می‌دهند. این قوانین بنا به مصالحی وضع شده تا قوانین عام توسعه داده شوند. به‌عنوان‌مثال، از قوانین خاص در آیین دادرسی کیفری می‌توان به قوانین حمایت از خانواده، کودکان و نوجوانان، مجازات اشخاصی که برای بردن مال غیر تبانی می‌کنند، مجازات استفاده غیرمجاز از عناوین علمی، نحوه مجازات اشخاصی که در امور سمعی و بصری فعالیت‌های غیرمجاز می‌نمایند، قاچاق انسان، مبارزه با پول‌شویی، جرایم رایانه‌ای و... اشاره کرد. 

اهمیت قانون‌های خاص کیفری و حقوقی در آزمون وکالت

به قوانین خاص کیفری و حقوقی، در سال‌های اخیر، در آزمون‌های  وکالت، توجه ویژه‌ای شده است و ازاین‌رو، نباید مطالعه آنها را فراموش کرد. برای مطالعه قوانین خاص، بهتر است خلاصه‌نویسی کنید و به‌صورت نموداری، مباحث را برای خود شرح دهید و یا از کتاب‌های نموداری استفاده نمایید. استفاده از منابع مناسب، می‌تواند در این امر، به داوطلبان آزمون وکالت کمک شایان توجهی کند. لیست کتاب های قانون

خرید کتاب قوانین و مقررات از کتابانه

خرید کتاب قوانین حقوقی از طریق کتاب‌فروشی‌های معتبر کشور امکان‌پذیر است. اما ساده‌ترین، سریع‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین روش، خرید اینترنتی کتاب قانون است. اگر می‌خواهید پیش از خرید کتاب دانشگاهی مورد نیاز خود، از محتوا و قیمت آن باخبر شوید، کتابانه، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما است. برای داشتن خریدی دقیق، هوشمند و به‌صرفه، خرید اینترنتی کتاب قانون از کتابانه را انتخاب کنید.

قیمت کتاب قانون

لیست کتاب های قانون، قیمت‌های متفاوتی دارند. برای اطلاع از قیمت و خرید آنلاین مجموعه قوانین و مقررات حقوقی، سری به کتابانه بزنید. تنها کافی است نام کتاب موردنظر خود و یا نام نویسنده آن را در این سایت جستجو کرده و خرید خود را نهایی کنید. خرید منابع آزمون وکالت

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل