loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. منابع آزمون وکالت
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
193 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

در واقع برای موفقیت در آزمون وکالت باید به بررسی انواع کتاب در این زمینه پرداخت و خرید بهترین کتاب های آزمون وکالت را در صدر لیست اقدامات خود قرار داد. در همین راستا و در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با اهمیت منابع آزمون وکالت، انواع کتاب های ارشد حقوق و آزمون وکالت، ناشران برتر و همچنین بهترین راه خرید و تهیه این منابع آشنا نماییم. پس اگر به دنبال یافتن مسیری روشن برای آمادگی آزمون وکالت هستید، این مطلب را از دست ندهید!

اهمیت منابع برتر آزمون وکالت

بدون شک، آزمون وکالت از جمله آزمون های دشوار رشته حقوق در حوزه انواع آزمون های سراسری است. این امر نیز از تعداد بالای شرکت کنندگان و قبولی محدود آن نشأت می گیرد. علاوه بر این موضوع، حجم بالای مطالب، گستردگی و فراموشی محتوا شاید دلیل پررنگ تری بر دشواری این آزمون باشد. لذا این امر اهمیت استفاده از منابع برتر آزمون وکالت را دو چندان می نماید. قطعاً به جای سردرگمی در میان انبوهی از منابع و کتاب حقوقی که در نهایت نتیجه‌ مطلوبی نیز به دنبال نخواهد داشت، بهتر است بر روی بهترین ها تمرکز کرد.

آزمون وکالت اسکودا و قوه قضاییه با هم فرقی دارند؟

آزمون وکالت هر سال توسط دو نهاد اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) و مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار می‌گردد و پذیرفته‌شدگان آزمون پس از طی مراحلی موفق به دریافت پروانه وکالت می‌شوند. هر دو دسته‌ی این وکلا حوزه کاری مشابهی دارند. در حقیقت تفاوت اصلی آزمون وکالت اسکودا و آزمون وکالت قوه قضاییه، نحوه برگزاری آزمون، دوره کارآموزی و نحوه دریافت پروانه وکالت است. آزمون وکالت اسکودا به صورت تک مرحله‌ای و آزمون وکلای قوه قضاییه به صورت دو‌ مرحله‌ای برگزار می‌شود. داوطلبان آزمون وکالت اسکودا پس از پذیرش در آزمون ملزم به طی 18 ماه کارآموزی هستند و پس از طی دوره کارورزی و شرکت در آزمونی تحت عنوان اختبار موفق به اخذ پروانه وکالت می‌گردند. پذیرفته‌شدگان آزمون وکلای قوه قضاییه قبل از شرکت در دوره کارآوزی باید در آزمون مصاحبه حضوری نیز پذیرفته شوند و علاوه بر این پرسش‌های عقیدتی و گزینشی هم در پیش رو دارند. مرجع طراح سؤالات این دو آزمون نیز متفاوت است اما منابع سؤالات همان منابع درسی دانشگاهی است.

تفاوت منابع آزمون وکالت اسکودا و قوه قضاییه

دروس و کتاب های آزمون وکالت در برخی موارد مشترک و در برخی موارد متفاوت است. تعداد سؤالات و ضرایب برخی دروس نیز ممکن است متفاوت باشد. آگهی مربوط به این منابع هر ساله در دفترچه ثبت‌نام هر دو آزمون اعلام می‌شود. منابع مشترک آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه شامل دروس حقوق مدنی، آیین دادرسی مدنی، حقوق تجارت، حقوق جزا و آیین دادرسی کیفری است.

خرید انواع منابع آزمون وکالت

کتاب های آزمون وکالت همچون بسیاری از آزمون های دیگر، بسته به محوریت آنها، به اقسام گوناگونی تقسیم‌ می شود. در واقع تقسیم بندی رایج در این زمینه، براساس موضوعیت و همچنین تمرکز بر شیوه بیان مفاهیم و مطالب می باشد. کتاب های درسنامه ای و آموزش محور، کتاب های تست و همچنین خلاصه نکات از جمله مهمترین و بهترین کتاب های آزمون وکالت به شمار می رود.

ویژگی کتاب های برتر آزمون وکالت

انتخاب درست و اصولی منابع و کتاب های آزمون وکالت یکی از ارکان اساسی برای افزایش شانس موفقیت در این رقابت تنگاتنگ است. به‌طور کلی انتخاب یه منبع آزمونی خوب به سطح داوطلب، نیاز داوطلب، نوع  مطالعه، زمان مطالعه و عوامل دیگری بستگی دارد که در هر داوطلب می‌تواند، متفاوت باشد. از آنجایی که حقوق مدنی از مهم‌ترین دروس آزمون‌های وکالت است، مطالعه و تسلط بر مواد قانونی از الویت‌های اول این آزمون است و منابع و کتاب‌های تستی که کلیه‌ی مواد قانونی را پوشش دهند، می‌تواند از گزینه‌های برتر کتاب‌های آزمون وکالت باشد.

مجموعه قوانین خاص وکالت چه مباحثی را دربر می گیرد؟

مجموعه قوانین خاص وکالت، قوانینی هستند که از طرف اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری (اسکودا) و وکلای قوه قضاییه برای داوطلبان آزمون وکالت اعلام می‌شوند و از منابع مهم طرح سؤالات آزمون وکالت بشمار می‌روند. این قوانین خاص در کنار قوانین عام وکالت و برای مباحث خاصی همچون چک، روابط موجر و مستاجر و قانون شورای حل اختلاف، بازار بورس و .... تعیین شده‌اند و مطالعه‌ی کتاب‌های مجموعه قوانین خاص برای هر داوطلب آزمون وکالت لازم است. کتاب رشته حقوق

بهترین کتاب ‌های تست (مجموعه سوالات طبقه بندی شده) آزمون وکالت

بدون تردید، شاه کلید موفقیت در هر آزمونی آمادگی براساس شیوه امتحان و آزمون است. در واقع در آزمون وکالت که پرسشها به صورت چهارگزینه ای طرح می شوند، لزوم آمادگی براساس این نوع سؤالات از اهمیت بالایی برخوردار است. لذا منابع و کتابهایی که حاوی بانک تست یا مجموعه سؤالات چهارگزینه ای هستند، ارزش ویژه ای دارند. چرا که شما را با سبک و سیاق آزمون وکالت و سوالات آشنا می نمایند. بدون شک کتاب های برتر آزمون وکالت، کتاب هایی است که علاوه بر آموزش مفاهیم اصلی و ارائه نکات آزمونی، سؤالات چهارگزینه ای را به همراه داشته ‌باشد. لذا برای آمادگی آزمون وکالت حتماً بهره گیری و مطالعه کتاب های تست را در اولویت امور خود قرار دهید.

کتاب های درسنامه و شرح آزمونی

آمادگی برای هر آزمونی بدون یادگیری مفاهیم آموزشی امکان پذیر نیست. در واقع یادگیری مطالب نیازمند منابعی است که این مطالب را به خوبی با بیانی شیوا شرح دهد. آشنایی با مطالبی که قرار است از آنها در آزمون سؤال طرح شود، ضمن تشریح مسائل و مفاهیم کاربردی، از لازمه های ورود به هر آزمون به ‌شمار می رود. این امر در کتاب های درسنامه ای و تشریحی به بهترین شکل به آن پرداخته ‌شده‌ است. در نتیجه کتاب های درس محور یا همان آموزشی یکی از بهترین منابع هستند. تهیه و خرید کتاب های آزمون وکالت آن هم از نوع درسنامه ای و شرح آزمون، شما را برای رقابت در این آزمون دشوار یاری می دهد.

کتاب های خلاصه مباحث و شرح آزمونی

اگر از داوطلبین آزمون وکالت درباره مشکلات رایج این آزمون بپرسید، اکثر آنها حجم بالا و خصوصاً فراموشی مطالب را ذکر می کنند. در واقع گستردگی و مطالب فراوان این آزمون سبب شده تا جمع بندی و دوره مطالب بسیار مهم باشد. در این راستا کتاب های خلاصه مباحث و جمع بندی درنظر گرفته شده اند. در واقع این کتاب ها با محوریت بیان نکات مهم و اساسی، برای دوره جمع بندی و یا مطالعه مطالب مهم و پررنگ آزمونی، بسیار مناسب هستند. در نتیجه کتاب های خلاصه محور، هم برای داوطلبینی که منابع را کامل مطالعه کرده و می‌خواهند آنها را مرور کنند مناسب است. همچنین برای آن دسته داوطلبینی که قصد دارند در زمان کمتر به مطالعه مطالب مهم و برجسته بپردازند، انتخاب خوبی است. این عامل سبب شده تا این نوع کتاب ها جزء کتاب های برتر آزمون وکالت محسوب بشوند.

ناشران برتر منابع آزمون وکالت

در راستای فراهم کردن بهترین منابع و کتاب های آزمون وکالت، ناشران مختلف اقدام به چاپ مطالب نموده اند. این تنوع و گستردگی سبب شده تا ناشران متعددی در این زمینه فعالیت داشته ‌باشند. لذا تهیه و خرید کتاب های آزمون وکالت را برای داوطلبین و علاقه مندان بیش از پیش آسان نموده ‌است. در همین راستا، در ادامه به معرفی مهمترین و برجسته ترین ناشران منابع آزمون وکالت می پردازیم.

کتاب های انتشارات دوراندیشان برای آزمون وکالت

انتشارات دوراندیشان یکی از قدیمی ترین و در عین حال تخصصی ترین ناشران در حوزه منابع آزمون وکالت است. این انتشارات خوش نام و با سابقه فعالیت خود را با هدف دسترسی همه علاقه مندان به برترین منابع آزمون ادامه می دهد. انتشارات دوراندیشان صرفاً در زمینه رشته حقوق فعالیت می نماید و دسترسی آسان به کتاب های مختلف این رشته را برای همگان فراهم نموده ‌است.

کتاب های انتشارات دادآفرین برای آزمون وکالت

انتشارات دادآفرین از دیگر ناشرانی است که به ‌صورت ویژه در خصوص تهیه و آماده سازی منابع آزمون وکالت فعالیت می کند. ارائه کتاب های برتر آزمون وکالت و برگزاری کلاس ها و آزمون های تخصصی از جمله اقدامات انتشارات دادآفرین به منظور موفقیت داوطلبین در این آزمون می باشد. در نتیجه داوطلبین براساس نیاز خود می توانند از خدمات متنوع انتشارات دادآفرین استفاده نمایند.

کتاب های انتشارات چتردانش برای آزمون وکالت

انتشارات چتردانش نیز یکی دیگر از ناشران برجسته و شناخته شده در حوزه آزمون وکالت است. این انتشارات با استفاده از تیم حرفه ای و متخصص اقدام به گردآوری و تهیه بهترین منابع آزمون وکالت نموده ‌است. ارائه انواع کتاب های تست، درسنامه و موضوعی از جمله اقدامات انتشارات چتر دانش در خصوص آماده سازی برای آزمون وکالت است.

کتاب های انتشارات میزان برای آزمون وکالت

نشر میزان از جمله ناشران کاملاً تخصصی رشته حقوق و آزمون وکالت است. این انتشارات در راستای تهیه بهترین کتاب های آزمون وکالت در دروس مختلف، سعی در یاری هرچه بیشتر داوطلبین این آزمون داشته ‌است. گردآوری مجموعه کتاب های مختلف در حوزه تست و درسنامه، از جمله مهمترین اقدامات انتشارت میزان محسوب می‌شود. موضوعی که با تیم حرفه ای و متخصص به صورت ویژه به آن‌ توجه گردیده ‌است.

انتشارات مکتوب آخر

انتشارات مکتوب آخر از دیگر ناشرانی است که به صورتی خاص و با تنوع بالا در منابع آزمونی، به فعالیت در رابطه با آزمون وکالت پرداخته است. کتاب های جمع بندی، کتاب های نکته و تست، پک های ویژه به همراه فیلم آموزشی از جمله اقدامات متفاوت و تأثیرگذار انتشارات مکتوب آخر است. این تنوع منابع سبب خواهد شد تا داوطلبین بتوانند براساس نیاز خود به تهیه و خرید کتاب های آزمون وکالت اقدام نمایند.

انتشارات آریاداد

انتشارات آریاداد نیز چند سالی هست که در زمینه نشر آثار حقوقی و منابع آزمون فعالیت دارد. در همین راستا کتاب های مختلف و متعددی را در اختیار داوطلبین این رشته قرار داده ‌است. این منابع با محوریت درسنامه و تست آماده شده و شرکت کنندگان در آزمون وکالت بسته به نوع منبع موردنیاز خود می توانند از منابعی که برای شرکت در آزمون وکالت بسیار مفید و مؤثر خواهند بود، استفاده کنند.

انتشارات اندیشه ارشد

انتشارات اندیشه ارشد از جمله انتشاراتی است که برای تهیه منابع آزمون کارشناسی ارشد، دکتری و آزمون های استخدامی در رشته حقوق اقداماتی صورت داده ‌است. این انتشارات در چند سال اخیر نیز با بهره گیری از اساتید برجسته سعی داشته بهترین کتاب های آزمون وکالت را برای داوطلبین این رشته آماده نماید. در همین راستا انواع کتاب های درسنامه، نکته و تست در اختیار علاقه مندان قرار گرفته ‌است.

خرید منابع آزمون وکالت از کتابانه

علاوه بر بررسی و انتخاب بهترین منابع آزمون وکالت، سهولت و امکان دسترسی به آنها نیز از دیگر دغدغه های داوطلبین است. خرید اینترنتی منابع آزمون وکالت به عنوان بهترین راهکار در این خصوص به شمار می رود. در واقع فرقی نمی کند شما در کجای ایران ساکن هستید و آیا به فروشگاه ها و کتابخانه ها دسترسی دارید یا خیر. خرید اینترنتی، محدودیت ها را از بین برده و همه داوطلبین به صورت یکسان و در زمان کوتاه می توانند نسبت به خرید کتاب های آزمون وکالت اقدام نمایند. در همین خصوص، کتابانه به عنوان مرجع تخصصی انواع کتاب درسی و غیردرسی، بهترین منابع آزمون وکالت را با قیمتی مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده ‌است. لذا برای تهیه بهترین منابع و آمادگی بیشتر خود برای آزمون وکالت می توانید از فروشگاه اینترنتی کتابانه استفاده نمایید.

قیمت و خرید کتاب های آزمون وکالت

قیمت کتاب های آزمون وکالت به پارامترهای مختلفی وابسته است. نوع کتاب یکی از مهمترین فاکتورها در این خصوص است. کتاب های درسنامه ای و یا تستی از هزینه متفاوتی با سایر منابع برخوردارند. کتاب های نکته ای و جمع بندی نیز اغلب هزینه کمتری نسبت به بقیه منابع دارند. نوع جنس برگه ها و همچنین طراحی و نگارش کتاب نیز می تواند در قیمت نهایی تأثیرگذار باشد. بدون شک خرید اینترنتی منابع آزمون وکالت، به عنوان یکی از راهکارهای کلیدی و مهم، امکان خرید کتاب ها را با بهترین قیمت برای شما فراهم می نماید. در همین راستا فروشگاه اینترنتی کتابانه، با حذف واسطه ها سعی نموده تا هزینه تهیه و خرید کتاب را که دغدغه‌ مهمی برای داوطلبین است، به حداقل برساند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل