خرید بهترین کتاب های پیش دبستانی

بهترین کتاب های پیش دبستانی

براساس مطالعات روان‌شناسی و علوم تربیتی بیشترین تاثیر آموزش در سال‌های پیش از دبستان شکل می‌گیرد و آموزش‌ها اغلب با سرعت بیشتر و عمیق‌تری خواهد بود. استعدادها و توانایی‌های فکری و عملی کودکان سنجیده می‌شود و از لحاظ شخصیتی نیز به تکامل ییشتری خواهند رسید. در همین راستا و برای رسیدن به این امر کتاب‌های پیش دبستانی از انتشارات مختلفی مثل، خیلی سبز، گاج، منتشران و شاپرک در بازار موجود می‌باشد که به کمک مربیان پیش دبستانی و والدین آمده تا یاریگر آنها برای آموزش هرچه بهتر باشند.

کتاب های پیش دبستانی گاج

این مجموعه از بهترین کتاب‌های پیش دبستانی می‌باشد و انتشارات گاج سعی کرده است با ارائه‌ی تمرین‌های مختلف کودکان را وادار به تعقل کند و به آنها بیاموزد که می‌توانند بپرسند و کنکاش کنند و پاسخ آنچه نمی‌دانند را با کمک والدین و مربیان بیابند. همچنین در بخش‌های مختلف کتاب از مربیان خواسته شده تا از نمونه های اطراف کودک و موجود در زندگی روزمره و طبیعت بهره بگیرند تا آموزش‌ها برای کودک ملموس تر باشد. در این مجموعه به افزایش قدرت خلاقیت کودکان نیز پرداخته شده و از مربی خواسته شده تا به کودک بیاموزد که چطور از دور ریزها کاردستی بسازد.

کتاب های پیش دبستانی خیلی سبز

این مجموعه از بهترین کتاب‌های پیش دبستانی می‌باشد و انتشارات خیلی سبز به تمام اهداف آموزشی پرداخته و براساس اصول آموزش و پرورش این کتاب طراحی و تالیف شده است. تنوع و تصاویر جذاب و رنگی در کنار تمرین‌های مختلف و فعالیت‌های متفاوت باعث می‌شود کودک حین آموزش خسته نشود و از دنیای رنگ و رنگ‌آمیزی لذت ببرد. همچنین انجام کارهای عملی در کنار همسن و سالان باعث می‌شود آنها اجتماعی تر بار بیایند. در این کتاب با بهره گیری از تصاویر دنباله دار از کودک خواسته می شود تا داستانی برای تصاویر ارائه دهند به این شکل آنها خلاق‌تر می‌شوند و با دنیای کلمات بیشتر ارتباط برقرا می‌کنند.

کتاب های پیش دبستانی منتشران

این مجموعه از بهترین کتاب‌های پیش‌دبستانی می‌باشد و از اهداف انتشارات منتشران و پایه‌گذاری دوره پیش‌دبستانی آموزش، چارچوب‌ها و قوانین مدرسه‌ است تا کودک در سال‌های اولیه‌ی ورود به مدرسه با مشکل روبرو نشود و همچنین در آینده فردی قانون‌پذیر و متعادلی شود. در کتاب‌های پیش‌دبستانی منتشران که مخصوص کار در مهد می‌باشد به شاخصه‌های مختلف آموزش مثل زبان‌آموزی، علوم، ریاضی و غیره پرداخته شده و با قرار دادن بازی در بین آموزش بر جذابیت تعلیم افزوده است تا کودک دچار دلزدگی نشود.

کتاب های پیش دبستانی شاپرک

این مجموعه از بهترین کتاب های پیش دبستانی انتشارات شباهنگ است که در چهار جلد با عناوین علوم، ریاضی، خواندن و نوشتن به چاپ رسیده است. در هر جلد از این مجموعه به فراخور موضوع تلاش شده تا مهارت چهارگانه‌ی زبان آموزی پرورش داده شود، دامنه‌ی واژگان و لغات کودکان افزایش یابد، کودکان بیاموزند تا درک درستی از مطالب،موضوعات و تصاویر داشته باشند همچنین بیاموزند که چطور همکاری کنند و کار گروهی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت