منابع زیست کنکور

معرفی بهترین منابع زیست برای کنکور

اهمیت زیست شناسی در کنکور

بدون تردید، بهترین کتاب های زیست شناسی کنکور تجربی مهمترین مرجع مطالعاتی و آماده‌سازی برای داوطلبین است. چراکه زیست‌شناسی به‌عنوان اصلی‌ترین و برجسته‌ترین درس رشته علوم تجربی به‌شمار می‌آید.

علاوه بر تأثیر این درس در آینده تحصیلی و شغلی، تأثیر و ضریب آن در کسب نتیجه نهایی نیز بسیار زیاد است. در نتیجه، داوطلبین رشته تجربی باید توجه ویژه‌ای به این درس و انتخاب منبع مطالعاتی داشته‌ باشند.

در همین راستا مهمترین و بهترین منابع کنکور تجربی معرفی شده‌اند. همچنین امکان خرید کتاب کنکور تجربی با تخفیف به‌وسیله فروشگاه اینترنتی کتابانه، به‌عنوان مرجع تخصصی فروش انواع کتاب، فراهم گردیده‌است. لذا شما داوطلبین و دانش‌آموزان گرامی می‎‌توانید نسبت به بررسی، انتخاب و خرید بهترین منابع کنکور تجربی اقدام نمایید.

فهرست بهترین کتاب های زیست شناسی برای کنکور


خط به خط زیست کنکور را به صمیمیت دنبال کنید!

کتاب زیست شناسی کنکور خیلی سبز

کتاب زیست‌شناسی کنکور  انتشارات خیلی سبز در راستای کمک به همه داوطلبان گروه تجربی که قصد موفقیت در تست‌های این درس را دارند نگاشته شده است؛ در تالیف کتاب زیست کنکور خیلی سبز، دقت فراوانی صورت گرفته تا خط به خط کتاب‌های درسی سه پایه کاملا موشکافی و برسی شوند و همه مطالبی که افراد به آن نیاز دارند در کتاب های پایه به پایه و جامع، در اختیار افراد قرار بگیرد. با توجه به این موضوع که برخی از فصل‌های کتاب‌های درسی نسبت به سایر فصول حجیم‌تر و دشوارتر هستند، بنابراین سعی شده تا حد ممکن این فصول ساده‌ اما کامل‌تر باشند.

شاید برای شما نیز جالب باشد که تصاویر کتاب درسی، یکی از بخش‌های مهم سوالات در آزمون سراسری محسوب می‌شوند که هم به صورت مستقیم و هم غیرمستقیم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. به همین علت، کتاب های تست زیست شناسی خیلی سبز نیز تا حد زیادی سعی کرده تا تمامی تصاویر کتاب‌های سه پایه را در قالب سوالات مستقیم و غیرمستقیم پوشش دهد.

کتاب های زیست کنکور خیلی سبز علاوه بر پرسش‌های طبقه‌بندی شده، آزمون‌هایی را نیز دربر گرفته که شامل سوالات ترکیبی از پایه‌های مختلف می‌باشد و افراد را خیلی راحت‌تر برای آزمون سراسری آماده می‌سازد. پاسخنامه کلیدی تمامی سوالات نیز در پایان کتاب آورده شده تا داوطلبان راحت‌تر نقاط قوت و ضعف‌شان را شناسایی کنند.

خرید کتاب تست زیست خیلی سبز
سطح کتاب تست زیست خیلی سبز

کتاب های زیست خیلی سبز به گونه‌ای تالیف شده‌اند که تمامی دانش آموزان رشته تجربی با هر سطحی با مطالعه آن می‌توانند تسلط خود را در درس زیست و آمادگی برای کنکوری تا حد قابل ملاحظه‌ای افزایش دهند.

نقاط قوت کتاب زیست کنکور خیلی سبز

طبق نظرسنجی های انجام شده کتاب های زیست خیلی سبز پرطرافدارترین و بهترین منبع زیست کنکور در بین تمامی کتاب های زیست شناسی می باشد.

این محبوبیت بی دلیل نبوده و از دلایل محبوبیت زیست خیلی سبز می توان به نکات زیر اشاره کرد:

  • درسنامه های روان و قابل فهم برای تمامی دانش آموزان
  • پاسخنامه تشریحی با همراه با بررسی تمامی گزینه های هر تست
  • کمترین میزان خطا در سوالات و پاسخ‌ها
  • شباهت بسیار سوالات تالیفی به سوالات کنکور
خرید کتاب های زیست شناسی کنکور خیلی سبز

کتابی برای تسلط کامل بر درسنامه زیست کنکور!

کتاب زیست نشر الگو

ساختار کتاب زیست نشر الگو اینگونه است که ابتدا درسنامه‌ای ارائه شده که تمامی نکات کتاب درسی را پوشش می‌دهد. در این درسنامه سعی بر این می‌باشد که توضیحات علاوه بر جامعیت، قابل فهم برای دانش آموزان در سطوح مختلف باشد.

کتاب زیست شناسی نشر الگو از بهترین کتاب‌های زیست شناسی کنکور می‌باشد که هر فصل آن شامل تعدادی آزمونک می‌باشد که بیشتر جهت مرور مطالب و تثبیت آموخته‌ها در ذهن دانش آموزان طراحی شده است. علاوه بر این آزمونک‌ها در پایان هر فصل سه آزمون جامع مطرح شده است که شامل تست‌های تالیفی، قلم چی و کنکور سراسری می‌باشد.

دانش آموزان پس از تسلط کامل بر درسنامه می‌توانند سراغ این بخش بیایند و آموخته‌های خود را بسنجند. همچنین تست‌های تالیفی کتاب در سه سطح آسان تا سخت گرداوری شده اند تا دانش آموزان با انواع مختلف پرسش‌ها آشنا شوند.

خرید کتاب زیست نشر الگو
سطح کتاب های زیست نشر الگو

کتاب های زیست نشر الگو به گونه ای طراحی گردیده که مناسب دانش آموزانی است که تسلط کافی روی درس زیست دارند. دانش آموزانی که در این درس ضعف دارند بهتر است که ابتدا ضعف خود را با استفاده از دیگر کتاب های کمک درسی برطرف کرده و سپس از کتاب زیست الگو استفاده کند.

نقاط قوت زیست نشر الگو

زیست نشر الگو به نویسندگی اشکان هاشمی همواره و در طی سالیان گذشته همیشه جز محبوب ترین کتاب های تست زیست در بین داوطلبین کنکور تجربی بوده.

  • تست های استاندارد و سطح بالا
  • درسنامه درختی
  • پاسخنامه کاملا تشریحی
نقاط ضعف زیست نشر الگو
  • اشتباه در پاسخ برخی از تست ها
خرید کتاب های زیست شناسی نشر الگو

کسب رتبه طلایی زیست شناسی

کتاب میکرو و میکرو طلایی گاج

کتاب میکرو زیست شناسی گاج، کتابی پرحجم و کامل شامل درسنامه‌ای جامعبه همراه تست های متعدد و متنوع می‌باشد. درسنامه پوشاننده کلیه متن کتاب درسی به همراه نکات طلایی و کاربردی، لازم برای پاسخگویی به سوالات و موفقیت در آزمون‌های مختلف به ویژه کنکور سراسری است.

متن درسنامه با بیانی قابل فهم و ساده ارائه شده و اگر دانش‌آموز دقیق، آن را بخواند، محال است مطلبی را متوجه نشود و نتواند سوالی را حل کند.

درسنامه به صورت کاملا رنگی به همراه تصاویر گوناگون برای درک و فهم بیشتر مطالب، می باشد. کلیه نکات مربوط به شکل ها، فعالیت های کتاب درسی و …. بررسی شده و در درسنامه مطرح شده است.

پس از درسنامه پرسش های چهار گزینه ای قرار دارد که بر مبنای سرفصل های کتاب درسی طبقه شده اند و دانش آموزان می توانند پس از مطالعه هر مبحث به راحتی فقط به سوالات همان بخش پاسخ دهند.

خرید کتاب میکرو زیست گاج
کتاب زیست میکرو مناسب کدام دسته از دانش آموزان می‌باشد؟

کتاب های میکرو زیست با توجه به درسنامه کامل و مفصلی که دارند مناسب تمامی دانش آموزان رشته تجربی می‌باشد. حتی آن دسته از داوطلبینی که درس زیست را به خوبی درک نکردند با خواندن این کتاب ها کاملا بر درس زیست مسلط خواهند شد.

نقاط قوت زیست میکرو

کتاب های زیست شناسی میکرو جز پر فروش ترین کتاب‌های حاضر بازار نشر می‌باشد که به واسطه استاندارد بودن سطح کتاب محبوبیت ویژه‌ای بین دانش آموزان دارد.

  • درسنامه جامع و قوی
  • تست‌های سطح استاندارد و نزدیک به کنکور
  • صفحات رنگی
نقاط ضعف زیست میکرو
  • قیمت بالای کتاب
خرید کتاب های زیست شناسی میکرو گاج

دشوارترین سوالات زیست کنکور را تجربه کنید

کتاب آی کیو (IQ) زیست گاج

کتاب IQ زیست جامع کنکور انتشارات گاج، اولین کتاب درس زیست شناسی متناسب با درجه دشواری سوالات کنکور می‌باشد.

بدون شک درس زیست‌شناسی اصلی‌ترین و سرنوشت ساز‌ترین درس کنکور رشته تجربی محسوب می‌شود و همه افرادی که تصمیم دارند در یکی از رشته‌های پزشکی یا زیر شاخه‌های پزشکی قبول شوند باید بتوانند از پس تست‌های این درس به خوبی برآیند.

این کتاب تست کنکور تجربی با هدف آشنایی داوطلبان کنکور رشته تجربی با بخش‌های متفاوت و بعضا پنهان کتاب‌های درسی زیست شناسی انتشار یافته و افرادی که در کنار کتاب‌های درسی، به مطالعه و حل تست‌های این کتاب می‌پردازند، به یک منبع جامع و کامل از پرسش‌های چهارگزینه‌ای عمدتا سخت و دشوار دسترسی خواهند داشت.

خرید کتاب آی کیو زیست گاج
کتاب زیست ویژه دانش آموزان سطح بالا و ممتاز

کتاب زیست آی کیو گاج با بالاترین درجه سختی تالیف گردیده و از ریز ترین نکته ها و مبهم ترین مباحت، تست های کاربردی ارائه داده است. این کتاب به عنوان منبع دوم به دانش آموزانی پیشنهاد می‌شود که از کتاب های که در بالا معرفی کردیم استفاده کرده‌اند.

خرید کتاب های زیست IQ گاج

مقاله بهترین منابع کنکور تجربی

مقایسه زیست خیلی سبز با میکرو

بررسی کتاب تست زیست خیلی سبز

بررسی زیست آی کیو

بررسی زیست میکرو گاج


لطفا نظرات خود را راجع به این مقاله با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

منوی سایت