loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های هندسه کنکور

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
43 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

اهمیت درس هندسه در کنکور

درس هندسه، بخش مهمی از ریاضیات کنکور را برای داوطلبان رشته‌های ریاضی تشکیل می‌دهد. این درس در این دو رشته با سرفصل‌های مختلفی ارائه شده و برای پاسخ‌دهی به سؤالات هندسه کنکور، داوطلبان رشته ریاضی، باید به مطالعه کتب هندسه در سه پایه دهم تا دوازدهم و داوطلبان رشته تجربی به مطالعه سرفصل‌های ارائه شده در ریاضیات سال‌های یازدهم و دوازدهم بپردازند. خرید کتاب هندسه کنکور، برای داوطلبان ریاضی، یکی از بهترین شیوه‌های آشنایی با سؤالات این درس در کنکور است. سؤالات هندسه در ریاضیات کنکور بسیار پراهمیت هستند و تنها با تمرین زیاد است که می‌توان به تسلط در این درس رسید. ازاین‌رو، خرید منابع هندسه کنکور می‌تواند کمک شایان توجهی به داوطلبان شرکت در کنکور کند. در این مطلب به بررسی لیست کتاب های هندسه کنکور پرداخته شده است. اگر قصد خرید منابع هندسه کنکور را دارید، با ما همراه باشید. خرید کتاب هندسه کنکور

نحوه تست‌زنی هندسه در کنکور ریاضی

این درس برای داوطلبان ریاضی در سه پایه و در سه کتاب ارائه شده و تعداد سؤالات بیشتری را در برمی‌گیرد. بر اساس بودجه‌بندی‌های موجود، آنچه که مسلم است اهمیت هندسه در کنکور و نیاز به حل تمرینات زیاد در این درس است. داوطلبان می‌بایست پس از مطالعه مباحث و نکته‌برداری، به حل سؤالات فراوان از این درس بپردازند، پس از گذشت مدتی کوتاه، به تست‌زنی بپردازند و سؤالات و پاسخ‌های آن‌ها را تصحیح و تحلیل نمایند. توجه داشته باشید که داوطلب باید به هنگام یادگیری، با فراغ‌بال به حل مسائل پرداخته و در جمع‌بندی، زمان را در نظر داشته باشد. این کارها باعث می‌شود تا اضطراب‌ها کاهش یافته، اعتمادبه‌نفس شرکت در کنکور بالا رفته و داوطلب بتواند به‌راحتی از پسِ سؤالات کنکور برآید.

روش مطالعه اصولی هندسه برای کنکور

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز اشاره شد، درس هندسه، بخش مهمی از ریاضیات کنکور را تشکیل داده است و داوطلبان رشته‌های ریاضی، برای کسب درصد خوب در ریاضی کنکور، باید به مطالعه اصولی این درس بپردازند. هندسه نیازمند آموزش، تثبیت دانش و تسلط بر مباحث است؛ بنابراین داوطلبان باید در ابتدا به کمک معلم و یا کتاب‌های آموزشی، مفاهیم این درس را به‌درستی آموخته، مثال‌ها و سؤالات زیادی را دیده و حل کرده تا به تسلط رسیده و سپس با تمرین و تکرار فراوان به تسلط در حل مسائل آن برسند. آنچه که داوطلبان را از هم متمایز می‌سازد، بررسی دقیق سؤالات و سطح سؤالاتی است که حل می‌کنند. داوطلب باید باتوجه‌به سطح دانش خود پیش رفته تا آنچه که آموخته را تثبیت نموده و دچار اضطراب مضاعف نشود. خرید کتاب تست هندسه

انواع کتاب‌های هندسه برای کنکور سراسری

لیست کتاب های هندسه کنکور، برای کمک به داوطلبان رشته‌های ریاضی طراحی و تألیف شده‌اند. داوطلبان این رشته‌ها باید بر اساس نیازهای خود، از انواع این کتاب‌ها بهره ببرند تا نقاط ضعف آنها پیدا شده و نقاط قوت نیز تقویت شود.

کتاب تست هندسه کنکور

تمامی داوطلبان و اساتید کنکور بر اهمیت تمرین و تکرار اذعان دارند. داوطلبان کنکور باید برای رسیدن به حداکثر میزان آمادگی، به حل تست‌های کنکور بپردازند تا مفاهیم را درک کرده، اطلاعات را در ذهن خود تثبیت نموده و به تسلط در حل مسائل هندسه برسند. ازاین‌رو، خرید کتاب تست هندسه، می‌تواند برای داوطلبان رشته ریاضی راهگشا باشد. این کتاب‌ها به ارائه و جمع‌بندی مباحث هندسه دبیرستان پرداخته و با تمرین زیاد سعی در ایجاد ذهنی نکته‌بین و نکته‌سنج در داوطلبان دارند.

کتاب آموزش هندسه کنکور

کتاب های آموزش هندسه کنکور، می‌تواند در این سال مانند معلم خصوصی عمل کرده و مجدداً مفاهیم را به داوطلبان آموزش دهند. این کتاب‌ها اساساً با ادبیاتی روان، به‌طورکلی، موضوعی و جامع، به ارائه مفاهیم، مثال‌ها و تمرینات می‌پردازند؛ داوطلبان می‌توانند از آنها به‌عنوان خودآموز استفاده نمایند و تسلط خود بر مفاهیم را بالا ببرند.

کتاب جمع‌بندی هندسه کنکور

کتاب جمع‌بندی کنکور برای هندسه، کتابی است که در ایام حیاتی جمع‌بندی و هفته‌های منتهی به کنکور به کمک داوطلبان آمده و آنها را برای شرکت در کنکور مهیا می‌سازند. در این کتاب‌ها، به حل سؤالات کنکور و یا سؤالات تألیفی استاندارد در حد کنکور پرداخته شده و مطالب به‌صورت جامع، مرور و جمع‌بندی می‌شوند.

سطح‌بندی کتاب‌های هندسه کنکور

پیش از اقدام به خرید کتاب هندسه کنکور، بهتر است بدانید که لیست کتاب های هندسه کنکور، بر طبق نیاز داوطلبان تنظیم شده‌اند. همگی این کتاب‌ها در یک سطح نبوده و بر اساس سطح علمی داوطلبان طبقه‌بندی شده‌اند. با زبانی ساده، کتاب‌های سطح بالا مختص داوطلبانی است که بر تمامی مباحث مسلط بوده و نمی‌خواهند حتی یک تست در کنکور را نیز از دست بدهند، کتاب‌های متوسط برای داوطلبانی است که مفاهیم را می‌شناسند و می‌خواهند به تسلط بر آنها برسند و کتاب‌های ساده‌تر برای داوطلبان با اطلاعات کم است که قصد دارند تازه یادگیری را آغاز نمایند. با توجه به این توصیفات، داوطلبان می‌بایست سطح خود را مشخص کرده و سپس منابع موردنیاز خود را تهیه نمایند؛ زیرا ساختار هندسه به‌گونه‌ای است که می‌توان از آن سؤالات بسیار ساده و یا بسیار پیچیده‌ای را طرح کرد و عدم تناسب کتاب با سطح علمی داوطلب، تنها می‌تواند باعث اتلاف وقت یا ایجاد اضطراب گردد.

بهترین زمان برای جمع‌بندی هندسه

جمع‌بندی مباحث کنکور، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که هیچ داوطلبی نباید از آن غافل باشد. ماه‌ها و روزهای منتهی به کنکور، یا به عبارتی پس از نوروز، مختص جمع‌بندی مباحث است. در این زمان است که داوطلبان آموختن همه مباحث را به اتمام رسانده‌اند و توانایی جمع‌بندی موضوعی مباحث را دارند. در این ایام حیاتی، داوطلبان می‌بایست به حل و بررسی پاسخ سؤالات هندسه کنکور و سؤالات تألیفی استاندارد این درس بپردازند و هندسه را دوره و جمع‌بندی نمایند. جمع‌بندی مباحث هندسه، می‌تواند اعتمادبه‌نفس بالای داوطلبان در پاسخگویی به سؤالات این درس را با خود به ارمغان آورد.

خرید کتاب هندسه کنکور از کتابانه با تخفیف

خرید منابع هندسه کنکور یکی از خریدهای چالشی داوطلبان شرکت در کنکور ریاضی است. اگر قصد خرید کتاب تست هندسه یا هر سایر کتاب های کنکور ریاضی  را دارید، کتابانه می‌تواند مرجع خرید مناسبی برای شما باشد. شما می‌توانید در این سایت با بهره از تخفیف‌های ویژه، خریدی سریع‌تر و ارزان‌تر از همه‌جا را تجربه کنید.

قیمت کتاب‌های هندسه کنکور

قیمت خرید کتاب هندسه کنکور، بسته به رشته داوطلب، سطح و نوع کتاب می‌تواند متفاوت باشد. این کتاب‌ها برای بازه‌های زمانی مختلف، با کاربردهایی خاص و در سطوح متنوع، با قیمت‌هایی متفاوت تألیف می‌شوند. اگر قصد خرید اینترنتی کتاب تست هندسه و یا هر منبع دیگری از این درس را دارید، می‌توانید پیش از خرید، در وب‌سایت کتابانه جستجو کرده، از لیست کتاب های هندسه کنکور، قیمت و اطلاعات تکمیلی آنها مطلع شوید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل