loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
  1. خانه
  2. محصولات
  3. بیگ نیت
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
7 کالا

موضوع کتاب های بیگ نیت

«نیت رایت»، پسری 11 ساله و بی‌پرواست که معتقد است در وجودش یک نابغه زندگی می‌کند که برای دستیابی به اهداف بزرگ آفریده شده. با وجود هرگونه شواهدی که خلاف این باور را اثبات می‌کند (برای مثال بیشترین تنبیه در تاریخ مدرسه)، اعتقاد او به سرنوشت خود، لحظه‌ای سست نمی‌شود. موضوع کتاب بیگ نیت نیت علاقه زیادی به نقاشی دارد، طرح‌های خلاقانه‌ی می‌کشد و همیشه در تلاش است که دوستان جدید پیدا کند. نیت عاشق این مسئله است که توانایی خود را در رقابت‌های مختلف، از جمله مسابقات ورزشی، به همگان، نشان دهد. اگر چه نیت رایت در مدرسه به خاطر نافرمانی‌های خود و رفتارهای شیطنت‌آمیزش، بیشترین تنبیه‌ها را دریافت کرده، اما باور دارد که مقصودش رسیدن به موفقیت در آینده است و هیچ چیز نمی‌تواند او را از این هدفش باز دارد. قهرمان داستان ما، چه به عنوان یک هنرمند با استعداد در نقاشی ، چه به عنوان پادشاه خودخوانده کلاس یا رهبر انگیزشی تیم ورزشی مدرسه، با اعتماد به نفس، بی پروا و مصمم با همه چیز برخورد می کند. او اجازه نخواهد داد که هیچ چیزی سر راهش قرار گیرد، حتی اگر به قیمت تنبیه‌های پی در پی او در مدرسه تمام شود.

کمی بیشتر درباره کتاب های بیگ نیت

مجموعه کتاب‌های بیگ نیت اثر «لینکلن پیرس» است که در چندین جلد منتشر شده و هر کدام شامل داستان‌های متفاوتی هستند. این داستان‌ها موضوعاتی همچون دوستی، خانواده، مدرسه و ورزش هستند و با سبکی ساده و طنزآمیز نوشته شده‌اند. مجموعه کتاب بیگ نیت برای نوجوانان و کودکان در سنین 8 تا 13 سال مناسب است. این رمان های نوجوان می‌توانند به عنوان یک کتاب آموزشی و حتی انگیزشی برای بچه‌های این گروه سنی عمل کنند. [caption id="attachment_328798" align="aligncenter" width="600"]کتاب های بیگ نیت چند جلد است؟ تصویری از انیمیشن بیگ نیت[/caption]

از بیگ نیت چه می‌آموزیم؟

کتاب‌های بیگ نیت برای کودکان و نوجوانان آموزش‌های مختلفی دارند که می‌تواند به آنها کمک کند تا در زندگی خود افراد بهترین باشند. در ادامه توضیحاتی درباره نکات آموزشی این کتاب‌ها را برای شما همراهان کتابانه آورده ایم:

  1. قدردانی از دوستان: داستان‌های این مجموعه، بیشتر درباره دوستان و روابط اجتماعی است. این کتاب‌ها به کودکان و نوجوانان یاد می‌دهند که ارتباطات مثبت و صمیمانه با دوستان آن‌ها را شاد و خوشحال می‌کند.
  2. توانایی‌های شخصی: با مطالعه کتاب های بیگ نیت، بچه‌ها متوجه می‌شوند که با اراده و تلاش، هر کسی می‌تواند به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند و در زندگی موفق باشد.
  3. حل مشکلات: اگر مایلید فرزندتان به این نکته پی برد که می‌تواند از پس هر مشکلی بر بیاید، از سختی‌های زندگی عبور کند و ناامید نشود، کتاب های بیگ نیت بهترین انتخاب است.
  4. ارزش خانواده: ارزش خانواده در این مجموعه به شدت مشهود است. با خواندن بیگ نیت ها، متوجه می‌شویم که خانواده چه ارزشی دارد و چقدر مهم است که در ارتباط‌مان با آن‌ها صمیمی باشیم.
  5. اهمیت ورزش: شخصیت نیت مدام به دنبال رقابت های ورزشی است. این یعنی کتاب‌های بیگ نیت نشان می‌دهند که ورزش چه اهمیتی در زندگی دارد و چگونه ورزش می‌تواند به توانایی‌ها و قدرت بدنی فرد کمک کند.

قیمت کتاب بیگ نیت

کتاب های بیگ نیت به چه بچه‌هایی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب‌ها با شخصیت‌های طناز و جذاب، به خواننده‌ها اجازه می‌دهند تا در جهان جذاب این شخصیت‌ها غوطه ور شوند. این مجموعه برای کودکانی قصه هایی با شخصیت‌های دوست‌داشتنی و پر از تخیل را می‌پسندند، بسیار جذاب است. شخصیت نیت  بسیار خنده‌دار، شجاع و ماجراجو است و خواندن مجموعه کتاب‌های بیگ نیت برای کودکان و نوجوانانی که به دنبال داستان‌های طنز‌آمیز هستند، توصیه می‌شود.

مجموعه کتاب بیگ نیت چند جلد است؟

خرید مجموعه کتاب های بیگ نیت

خرید کتاب های بیگ نیت از کتابانه

در کتابانه، تلاش ما بر این است تا بهترین و به‌روزترین کتاب های کودک و نوجوان را برای کودکان و نوجوانان کتاب‌خوان فراهم آوریم. برای خرید کتاب های بیگ نیت به صورت مجموعه و یا خرید هر یک از جلدهای آن، به صورت جداگانه، روی آن کلیک کنید و با افزودن به سبد خرید و ثبت سفارش، در اسرع وقت آن را درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب بیگ نیت

برای مشاهده قیمت مجموعه کتاب بیگ نیت از انتشارات پرتقال و سایر کتاب های رمان کودک و نوجوان می توانید به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل