loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های پیش دبستانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
321 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کودکان دبستانی 6 و 7 ساله یا همان گروه سنی ب، تشنه یادگیری، خواندن و آموختن هستند. چراکه به تازگی توانایی خواندن را فراگرفته‌اند و از کنجکاوی و اشتیاق زیادی برای مطالعه برخوردارند. در همین راستا کتاب های بالای 6 سال گروه سنی ب از جایگاه، اهمیت و صدالبته از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. کودکان در این سن به دلیل عطش و شوق فراوانی که برای خواندن دارند، بی‌صبرانه به دنبال مطالعه داستان و کتاب‌های مختلف هستند. هرچند تاب و توان و حوصله خواندن متون طولانی را ندارند. اما باید دقت شود که این انگیزه فراوان، در راستای صحیح و درستی هدایت شود. در نتیجه لزوم آشنایی با ویژگی‌ها و خصوصیات کتاب های مناسب برای گروه سنی ب بسیار حائز اهمیت است. خرید کتاب های بالای 6 سال (گروه سنی ب)

اهمیت کتاب های بالای 6 سال، مناسب برای گروه سنی ب

همان‌گونه که بیان شد، گروه سنی ب یا همان کودکان 6 تا 7 سال، به‌دلیل اینکه به تازگی قادر به خواندن و فهم مطالب هستند، علاقه زیادی به یادگیری و مطالعه دارند. هرچند توان و صبر آن‌ها در این زمینه زیاد نیست و اغلب به متون کوتاه و مختصر علاقه‌مندند. اما این موضوع از جهت آن‌که این رده سنی آماده یادگیری است، فرصت بسیار مناسبی برای آموزش مطالب و محتوای آموزشی صحیح و مناسب است. مطالبی از قبیل، خانواده، مهارت‌های فردی و اجتماعی، بهداشت، بازی و دوستی که تأثیر مثبتی در پروش و رشد آن‌ها خواهد داشت. از طرف دیگر در انتخاب کتاب های کودک و نوجوان در رده سنی بالای 6 سال (گروه سنی ب) باید سعی نمود تا شامل مطالب نامناسب و کم ارزش نباشد. چراکه بچه‌ها در این رده سنی به سرعت مطالب را فرامی‌گیرند. از طرفی دیگر توجه به علاقه‌مندی و سلایق کودک نیز بسیار مهم است. کتاب های مناسب برای گروه سنی ب در این زمینه می‌تواند به رشد و هدایت این توامندی‌ها کمک فراوانی نماید. کتاب خوب می‌تواند دوستی و انس کودک را با این یار مهربان بیشتر کند تا در سنین بالاتر نیز همواره کتاب را دوست خود بداند. بدون تردید این موضوع نقش ویژه‌ای در یادگیری و رشد فردی او خواهد داشت.

ویژگی کتاب های  بالای 6 سال، مناسب برای گروه سنی ب

کتاب های بالای 6 سال گروه سنی ب به دلیل طراحی و نگارش برای کودکان باید از ادبیات مناسب این سن برخودار باشد. استفاده از مفاهیم و محتواهایی که دارای پیام اخلاقی و آموزشی هستند باید مدنظر قرارگیرد. چراکه کودکان در این سن به سرعت مطالب و مفاهیم را متوجه می‌شوند و به خاطر می‌سپارند. در گام بعد، کتاب های مناسب برای گروه سنی ب باید کوتاه و مختصر باشد. هچنین بهتر است مطالب در قالب لطیفه و طنز باشد تا کودک رغبت و شوق بیشتری برای یادگیری و خواندن داشته باشد. داستان‌های کوتاه و مجموعه داستان‌ها یکی از بهترین انتخاب‌ها برای رده سنی ب است. داستان به دلیل داشتن شخصیت‌های کارتونی و نمایشی، کشش و جذابیت بیشتری برای خواندن دارند. ضمن آن که داستان‌ها، مفاهیم و مطالب را به صورت غیرمستقیم و در قالب اتفاقات بیان می‌کنند و کودک می‌تواند بهتر آن‌ها را بیاموزد. ضمن آنکه به نتیجه‌گیری و استنباط کودکان نیز کمک می‌نماید. از طرفی دیگر قصه و داستان همواره برای کودکان جذاب و خواندنی بوده و ارتباط خوبی با آن برقرار می‌نماید.

خرید اینترنتی کتاب های بالای 6 سال،  مناسب گروه سنی ب

کتاب های بالای 6 سال گروه سنی ب از تنوع و گستردگی فراوانی برخوردار هستند. خصوصاً با فعالیت ناشران مختلف این تنوع بیش از پیش گریده است. در نتیجه، با مشاهده و بررسی انواع مختلفی از کتاب های مناسب برای گروه سنی ب و انتخاب و خرید از میان آن‌ها، می‌توان به کتاب موردنظر خود را به دست آورد. خرید اینترنتی به دلیل فراهم کردن طیف وسیعی از کتاب‌ها در سلایق و طرح‌های مختلف، انتخاب شما را بهتر و آسان‌تر خواهد کرد. ضمن آنکه فرآیند خرید و ارسال به اکثر نقاط کشور فراهم شده و به دلیل تخفیفات ویژه نیز از لحاظ اقتصادی می‌تواند مقرون به صرفه‌تر باشد. در همین راستا فروشگاه اینترنتی کتابانه، به عنوان مرجع تخصصی معرفی و فروش انواع کتاب، انواع مختلفی از کتاب های بالای 6 سال گروه سنی ب را برای شما عزیزان فراهم کرده است. در نتیجه شما کاربران گرامی، می‌توانید با بررسی مناسب، کتاب موردنظر خود را انتخاب کرده و با استفاده از تخفیفات دوره‌ای و ویژه کتابانه، آن را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. همچنین کارشناسان کتابانه نیز آماده مشاوره و پاسخگویی به ثبت سفارشات شما مخاطبان گرامی در اسرع هستند.

قیمت کتاب های بالای 6 سال، مناسب گروه سنی ب

کتاب های مناسب برای گروه سنی ب، به دلیل طراحی برای کودکان و نوجوانان از جذابیت گرافیکی خوبی برخوردارند. رنگی بودن کتاب‌‌ها، جنس کاغذ، تعداد صفحات و ناشر از جمله عوامل مؤثر بر قیمت کتاب است. اما خبر خوب این است که اغلب کتاب های بالای 6 سال گروه سنی ب از قیمتی نسبتاً ارزان و مقرون به صرفه برخوردارند. دلیل آن هم اغلب کوتاهی داستان و آثار در این زمینه است. هرچند مجموعه داستان‌ها قدری قیمت بالاتری دارند؛ اما می‌توانند مجموعه‌ای از داستان‌ها را در قالب یک کتاب برای شما به ارمغان آورند. درکنار قیمت مناسبی که اغلب آثار گروه سنی ب دارند، تخفیفات ویژه نیز می‌تواند خرید شما را مقرون به صرفه‌تر از همیشه نماید. در همین راستا فروشگاه اینترنتی کتابانه علاوه بر حذف واسطه‌ها و کوتاه کردن فاصله میان ناشر و مصرف‌کننده، تخفیفات مناسبی را برای کاربران فراهم کرده است. در نتیجه شما می‌توانید به راحتی اقدام به بررسی، انتخاب و خریدی مناسب  مقرون به صرفه نمایید. مطمئناً استفاده از نظرات و تجربیات می‌تواند در انتخاب مناسب و صحیح، راهنمای بسیار خوبی باشد. لذا از شما مخاطبان و همراهان گرامی می‌خواهیم، اگر کتاب های مناسب برای گروه سنی ب می‌شناسید، حتماً در بخش نظرات، با ما و سایر کاربران در میان بگذارید تا سایر عزیزان هم از تجربه شما بهره‌مند شوند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل