loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
112 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های رنگ آمیزی در میان دسته‌بندی کتاب‌ کودک و نوجوان برای کودکان دارای محبوبیت ویژه‌ای است. بیشتر کودکان به رنگ‌آمیزی و نقاشی در سنین کودکی، به خصوص دوران پیش از دبستان علاقه وافری نشان می دهند؛ و والدین سعی می‌کنند با خرید بهترین کتاب رنگ‌آمیزی به جهت پرکردن اوقات فراغت کودکان خود بهره ببرند. کودک از حدود دو تا سه سالگی، می‌تواند مداد را در دست بگیرد و اغلب کودکان علاقه به کشیدن خط بر روی کاغذ دارند. در ادامه به معرفی انواع کتاب‌های رنگ آمیزی کودکان پرداخته می‌شود. خرید کتاب رنگ آمیزی کودکان

انواع کتاب‌های رنگ آمیزی کودکان

امروزه کتاب‌های متنوعی در زمینه رنگ‌آمیزی کودکان در دسترس خانواده‌ها قرار دارد. کتاب آموزش رنگ آمیزی کودکان اغلب بر اساس سن کودکان طراحی شده‌اند و هر چه سن کودک کمتر باشد تعداد صفحات کتاب نیز، کمتر بوده و همچنین تصاویر کتاب کوچک و از پیچیدگی کمی برخوردار هستند.

کتاب رنگ آمیزی کودکان به‌همراه شعر

بهترین کتاب رنگ‌آمیزی کودکان در کنار تصاویر، شامل اشعار کوتاهی هستند؛ و می توان در حین رنگ آمیزی تصاویر این اشعار را برای کودکان خواند تا به تقویت حافظه‌ی شنیداری آنها نیز کمک شده باشد.

کتاب‌های موضوعی رنگ آمیزی کودکان

برخی دیگر از کتاب‌های رنگ‌آمیزی کودکان، به صورت موضوعی دسته بندی شده‌اند و هر جلد از این مجموعه‌ها به یک موضوع خاص می‌پردازد. به طور مثال یک جلد تنها به میوه‌ها پرداخته است.

کتاب رنگ آمیزی کودکان+برچسب

انواع دیگری از کتاب‌های رنگ آمیزی وجود دارند که با استفاده از ابزارهایی مانند برچسب‌ها استفاده از کتاب را برای کودک جذاب‌تر می‌کنند.

اهمیت کتاب‌های رنگ آمیزی کودکان

رنگ‌آمیزی مسئله‌ای با اهمیت‌تر از سرگرمی برای کودکان است. در ادامه مطلب به ویژگی‌های منحصر به فرد رنگ آمیزی و تاثیر آن، در سنین کودکی پرداخته می‌شود. اهمیت کتاب‌های رنگ آمیزی

رنگ آمیزی و نحوه‌ی صحیح دست گرفتن مداد

یکی از مهمترین فواید بهترین کتاب رنگ آمیزی کودکان برای کودک، یادگیری نحوه‌ی صحیح دست گرفتن مداد است. اغلب کودکان در سنین پیش از دبستان، مداد را به اشکال غلط در دست می‌گیرند. بیشتر آنان یا با فاصله‌ی بسیار از نوک مداد آن را در دست گرفته و یا با فاصله‌ی بسیار کمی از نوک، مداد را در دست می گیرند. در هر دو حالت به مچ دست کودک فشار وارد شده و به مرور زمان باعث ایجاد آسیب و خستگی زودرس در کودکان می‌شود.

رنگ آمیزی و هماهنگی عضلات چشم و دست کودکان

دیگر فایده‌ی بسیار مهم رنگ آمیزی در کودکان، ایجاد هماهنگی در بین عضلات دست، چشم و مغز کودک می‌باشد. کودکان در حین رنگ آمیزی، به تصاویر موجود در کتاب دقت می‌کنند، و با گذشت زمان سعی می‌کنند از خطوط موجود در اطراف تصاویر عبور نکرده و تنها محدوده‌ی مشخص شده را رنگ آمیزی کنند.

کتاب رنگ‌آمیزی کودکان و رنگ‌شناسی

شناخت رنگ‌ها یکی دیگر از مزیت‌های کتاب‌ رنگ‌آمیزی کودکان است. در رنگ آمیزی کودکان باید دقت داشت که کودکان را به استفاده از رنگ‌های خاصی محدود نکنیم و اجازه دهیم تا از خلاقیت خود نیز استفاده کنند.

روانشناسی رنگ‌ها در رنگ آمیزی

به راحتی می‌توان از رنگ‌هایی که یک کودک، در رنگ آمیزی‌هایش به کار برده است، به روحیات او پی برد. اگر کودکی دچار افسردگی، اضطراب، نگرانی و... باشد این مشکلات روحی، خود را در نقاشی و رنگ آمیزی‌ها نمایان می‌کنند. والدین می‌توانند با کمک گرفتن از یک مشاور متخصص، این مشکلات را برطرف نمایند. قطعا باقی ماندن چنین مشکلاتی، دردسرهای عدیده‌ای را برای خانواده، کودک و کادر آموزشی مدارس، در سال های ابتدایی دبستان ایجاد خواهد نمود.قیمت کتاب رنگ امیزی

همراهی مادران در رنگ‌آمیزی کودکان

در ابتدای کار رنگ آمیزی، اغلب کودکان به سرعت خسته می‌شوند و نیاز به یک همراه دارند. در امر رنگ آمیزی کتاب، بهتر است کمک از سوی مادر باشد. مادر حین سپری کردن اوقاتی با فرزند خود و انتقال بار مهر و محبت به کودک، می‌تواند با زیرکی از این فرصت استفاده کرده، در حین رنگ آمیزی مطالب بسیاری را به کودکش انتقال دهد. تصاویر کتاب‌های رنگ آمیزی کودکان بسیار متنوع هستند؛ مناظر طبیعی گوناگون، فصول سال، اشیاء، وسایل ساده و پیچیده، حیوانات، افراد در لباس مشاغل مختلف، گل‌ها، درختان و گیاهان، خانه‌ها و ساختمان‌های کوچک و بزرگ، و... از جمله تصاویر کتاب‌های رنگ آمیزی کودک هستند. می‌توان در حین رنگ آمیزی و کمک‌کردن به کودک در مورد تصاویر با او صحبت کرد و با طرح پرسش‌هایی ساده، او را نسبت به محیط پیرامونش آگاه ساخت. کودکان کنجکاو، معمولا خود سوالات بسیاری در مورد تصاویر دارند؛ اما حتی اگر کودک ما نسبت به تصاویر کتاب، سوالی در ذهن نداشت، می‌توان از او خواست درباره تصاویر به ما توضیح دهد و هر آنچه در تصاویر می‌بیند بازگو کند. به این طریق دانش بیانی کودک، افزایش یافته و یا اگر نسبت به موضوعی بی اطلاع است، در مورد آن موضوعات کسب اطلاع کند. به طور مثال کودک نام وسیله‌ای که در تصویر آمده را نمی‌داند؛ و یا نسبت به موضوعی که در تصویر است آگاهی ندارد؟ کودک در این مرحله یا خود سوال می‌پرسد که جواب را از همراهش دریافت می‌کند و یا در حین صحبت کردن با کودک در مورد تصاویر می‌توان این اطلاعات را به او انتقال داد.

راهنمای خرید اینترنتی کتاب‌های رنگ آمیزی کودکان

فروشگاه اینترنتی کتابانه امکان خرید کتاب رنگ آمیزی کودکان را برای مخاطبان خود فراهم نموده است. به راحتی و با یک جستجوی ساده، هر آن‌چه از کتاب‌های رنگ آمیزی کودکان، که مد نظر شماست در اختیارتان قرار گرفته است. با یک خرید اینترنتی راحت، به سادگی به کتاب مورد نظر خود دست یابید.

قیمت کتاب‌های رنگ آمیزی برای کودکان

امروزه بازار کتاب های کودک و نوجوان، مملو از کتاب‌های رنگ آمیزی با موضوعات مختلف و عناوین گوناگون است. این کتاب‌ها با توجه به تعداد صفحات و موضوعات آن‌ها با قیمت‌های مختلف در دسته‌بندی کودک و نوجوان سایت کتابانه یافت می‌شوند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل