loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
555 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب داستان‌ های تربیتی کودکان

داستان‌ها منابع شگفت‌انگیز الهام، آموزش و انتقال ایده‌ها از فردی به فرد دیگر هستند. داستان‌های تربیتی به سبب ماهیت آموزشی و جذاب‌شان می‌توانند این تاثیر را دو چندان کنند. کتاب‌ های داستان تربیتی از جمله ابزارهای مهمی هستند که می‌توانند دریچه‌های جدیدی بر روی برخی از جنبه‌های آموزشی و تغییردهنده زندگی بگشایند. یافتن کتاب‌های ارزشمند آموزشی، معنادار و مناسب، گاهی ممکن است کار دشواری به نظر برسد. به منظور راهنمایی علاقه‌مندان این حوزه، در این مطلب، به بررسی کتاب‌ های کودک و نوجوان از نوع داستان تربیتی و نحوه‌ی خرید اینترنتی کتاب های داستان تربیتی خواهیم پرداخت. خرید کتاب داستان‌ های تربیتی کودکان

فواید کتاب داستان‌ های تربیتی برای کودکان

داستان‌ها یکی از ابزارهای تربیتی کاربردی است که همیشه در بین تمامی اقوام و ملل رایج بوده است. داستان‌ها موجب پرورش خلاقیت و تخیل، تقویت حافظه و قدرت تصور کودکان می‌شوند. افلاطون تاثیر حکایات بر پرورش روان کودکان را بیش از پرورش جسم توسط ورزش می‌داند. مطالعه کتاب داستان تربیتی بر عمق ذهن و روان کودکان تاثیر می‌گذارند. تربیت آموختنی است و چه بهتر که آموزه‌های تربیتی را به‌صورت غیرمستقیم و از طریق داستان به کودکان منتقل نماییم. یکی از امتیازات این روش، فراهم ساختن فرصت اظهارنظر و مشارکت کودک در آموزش موردنظر است. کودکان عاشق شنیدن داستان هستند، وقف داستان می‌شوند و تاثیر لازم را از آن می‌گیرند. کودک با مطالعه‌ی کتاب های داستان تربیتی، با طرز رفتار و گفتار صحیح در موقعیت‌های خاص آشنا می‌شود. تربیت کودک از طریق داستان‌گویی بر خلاف نصیحت‌کردن مستقیم، روشی شیرین و اثربخش است که والدین یا مربی را با سرعت بیشتری به هدف موردنظر می‌رساند. کتاب‌ های داستان تربیتی می‌توانند با تکیه بر مفاهیم خاص و ارائه آنها به‌گونه‌ای صحیح، مکانیسم‌های مختلف مقابله سالم را به کودکان بیاموزند.

ویژگی های اصلی یک داستان تربیتی خوب چیست؟

همانطور که گفته شد داستان‌ها تاثیر زیادی بر ذهن و روان کودکان دارند، کودک با شنیدن داستان، خود را جایگزین یکی از شخصیت‌های اصلی داستان کرده و از رفتارهای او تبعیت می‌کند، به همین سبب محتوای داستان باید با حساسیت زیادی انتخاب شود. یک داستان تربیتی خوب نباید طولانی و خسته‌کننده باشد و مثل سایر داستان‌ها طوری بیان شود که از همان ابتدا موجب برانگیختن حس کنجکاوی کودک برای دنبال‌کردن داستان باشد. کودک نباید متوجه ماهیت نصیحت‌گویی کتاب داستان تربیتی شود و این نصیحت‌گویی باید به صورت غیرمستقیم صورت گیرد.

چگونه کتاب داستان تربیتی مناسب کودک خود را انتخاب کنیم؟

یکی از وظایف هر پدر و مادری، انتخاب کتاب مناسب برای کودک است. یک کتاب داستان تربیتی مناسب را باید با توجه به نکته تربیتی و ارزش اخلاقی که مایلید در فرزندتان تقویت نمایید، انتخاب کنید. داستان باید متناسب با سن، علاقه‌ی و سطح درک کودک انتخاب شود و در کنار ماهیت تربیتی، دارای محتوای جذاب و نثری روان باشد. کودکان از کتاب‌های مصور و کتاب‌های دارای درون‌مایه طنز لذت بیشتری می‌برند. بنابراین بهتر است که آموزش و انتقال مفاهیم تربیتی به کودک در فضایی شاد و مرفه صورت گیرد. زیاده‌گویی نیز یکی از عواملی است که موجب خستگی و دلزدگی کودک و قطع ارتباط عاطفی او با کتاب یا گوینده داستان می‌شود.

خرید اینترنتی کتاب های داستان تربیتی از کتابانه

گسترش روش‌های خرید غیرحضوری در سال‌های اخیر، موجب سهولت خرید از طریق اینترنت شده است. کتابانه یکی از فروشگاه‌های اینترنتی مطرح و مورداعتماد در‌زمینه فروش انواع کتاب و محصولات فرهنگی به‌صورت غیرحضوری است. در هر کجای کشور که هستید برای مشاهده و دسترسی سریع و آسان به لیست کتاب های داستان تربیتی به سایت کتابانه مراجعه نمایید. ما امکان خرید اینترنتی کتاب های داستان تربیتی  را برای علاقه‌مندان این نوع کتاب‌ها فراهم ساخته‌ایم. کتاب‌های موردنظرتان را به‌صورت غیرحضوری سفارش دهید و در محل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب داستان های تربیتی

بهترین و باصرفه‌ترین  قیمت کتاب های داستان تربیتی را از ما بخواهید. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه و مشاهده‌ی لیست کتاب های داستان تربیتی، متوجه تنوع محصولات و قیمت‌های بی‌نظیر ما خواهید شد. کتاب‌های موردنظرتان را با اطمینان و خیالی آسوده سفارش دهید. به شما اطمینان می‌دهیم که از تجربه‌ی خرید آنلاین کتاب در کتابانه هرگز پشیمان نخواهید شد. کتاب شعر کودک     کتاب قصه های ادبیات فارسی     کتاب های مثل ها و قصه ها      کتاب های آموزه های دینی

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل