loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های کمک‌درسی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
30 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

رشته‌های فنی و حرفه‌ای به سبب ماهیت عملی خود، دارای طرفداران و متقاضیان بسیاری است. این رشته‌ها دارای تنوع زیادی هستند و همین امر باعث شده که دانش‌آموزان زیادی را به خود جذب نمایند. تعداد قابل‌توجهی از این دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند تحصیلات خود را تا مقاطع کاردانی، کارشناسی یا مقاطع تحصیلی بالاتر ادامه دهند.

کتاب های کمک درسی کنکور فنی

ادامه تحصیل در برخی از رشته‌های فنی  حرفه و کار و دانش مستلزم شرکت در کنکور رشته‌های فنی و حرفه‌ای و برای برخی دیگر بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی دوران تحصیلات متوسطه است. در این میان برنامه‌ریزی و استفاده از منابع کمک‌آموزشی و کتب کنکور فنی و حرفه ای و کار و دانش مناسب و معتبر نقش بسیار مهمی در کسب آمادگی و قبولی داوطلبان این رشته‌ها ایفا می‌کنند. خرید کتاب های کنکور فنی

اهمیت کتاب های کنکور فنی و کار و دانش

شرکت در کنکور سراسری یکی از اهداف و از عوامل فشارهای اصلی تمام دانش‌آموزان در سال‌های آخر تحصیلات متوسطه محسوب می‌شود. همانطور که اشاره شد، استفاده از منابع و کتب کنکور فنی مناسب، مورد تائید و متناسب با نظام آموزشی می‌تواند نقش بسیار مهمی در آماده‌سازی و قبولی داوطلبان کنکور سراسری ایفا کند. از دلایل اهمیت کتب کنکور فنی می‌توان به مسئله کاهش زمان مطالعه و رفع مشکل کمبود وقت داوطلبان با حذف بخش‌‌های بی‌اهمیت و کم‌اهمیت کتاب های درسی، توضیح مفاهیم کلیدی و مهم دروس با بیانی ساده و قابل فهم، استفاده از  تکنیک‌های آموزشی منحصر به فرد و ارتقاء مهارت‌های تست‌زنی و حل‌مسئله اشاره نمود. با توجه به این مسائل، برآنیم که در ادامه‌‌ی این مطلب از سایت کتابانه شما داوطلبان کنکور فنی را با برخی از بهترین کتب مرتبط با کنکور فنی و حرفه ای و راه‌های خرید این کتابها آشنا سازیم.

خرید انواع کتاب های تست کنکور فنی

کتب تست کنکور فنی دارای تنوع بسیاری است اما بهترین روش موفقیت و درک عمیق مباحث، آشنایی با نمونه سؤالات آزمون‌های سراسری و تقویت مهارت‌های تست‌زنی، استفاده از منابع جامع و معتبر در کنار مطالعه‌ی کتاب های درسی است. برخی از این منابع جامع عبارت‌اند از:

خرید کتابهای کنکور فنی انتشارات اخوان

کتب کنکور فنی «انتشارات اخوان» با برخورداری از نکات کلیدی و مهم دروس، نمونه سؤالات کنکورهای سال‌های گذشته، تست‌های تالیفی طبقه‌بندی‌شده و استاندارد و پاسخ‌نامه‌ی تشریحی سؤالات، منابعی جامع برای آماده‌سازی داوطلبان آزمون فنی و حرفه‌ای بشمار می‌روند. از مجموعه کتب کنکور فنی انتشارات اخوان می‌توان به سری کتاب های سیر تا پیاز، ویژه‌ی کنکور رشته های فنی و حرفه‌ای اشاره نمود. برخی از این کتاب ها شامل درس‌نامه، برخی سؤالات چهارگزینه‌ای و برخی شامل درس‌نامه و تست در کنار هم می‌باشند.

خرید کتابهای کنکور فنی انتشارات قلم چی

«انتشارات قلم چی»، یکی از ناشران فعال و معتبر در زمینه‌ی چاپ کتب کنکور فنی بشمار می‌رود. از مجموعه کتاب های آزمون سراسری فنی و حرفه‌ای انتشارات قلم چی می‌توان به مجموعه کتاب های آبی فنی اشاره کرد. سری کتاب های آبی شامل مجموعه دروس اختصاصی مقطع دوازدهم رشته‌های فنی به‌صورت درسنامه‌های مختصر و کاربردی برای مرور دروس، تست‌های طبقه‌بندی شده و پرکاربرد آزمون‌های معتبر، منطبق با محتوای کتاب های درسی و پاسخ‌نامه تشریحی دقیق برای کلیه‌ی سؤالات می‌باشد. مجموعه کتاب های زرد 10 انتشارات قلم‌چی به‌منظور جمع‌بندی مباحث دروس فنی و حرفه‌ای و نیز دروس عمومی مشترک همه‌ی رشته‌های فنی در قالب کتاب های شبیه‌ساز کنکور به تالیف رسیده‌اند. این مجموعه کتاب ها مختص دانش‌آموزان پایه‌ی دوازدهم و داوطلبان کنکور می‌باشند. مجموعه کتاب های زرد 10 انتشارات قلم‌چی شامل سؤالات چهارگزینه‌ای متنوع از تمامی دروس فنی سه سال هنرستان به همراه پاسخ تشریحی کامل است.

خرید کتابهای کنکور فنی انتشارات چهارخونه

کتب کنکور فنی «انتشارات چهارخونه» شامل آموزش نکته به نکته دروس تخصصی و عمومی تمامی رشته های فنی و حرفه‌ای به همراه سؤالات چهارگزینه‌ای طبقه‌بندی‌شده تالیفی و سؤالات کنکور سراسری سال‌های گذشته می‌باشد. تمامی سؤالات چهارگزینه‌ای این کتاب ها دارای پاسخ تشریحی کامل است. گروه انتشارات چهارخونه یکی از ناشران باسابقه و مطرح در حوزه‌ی چاپ کتاب های تخصصی و عمومی فنی و حرفه‌ای و کارودانش است و کتاب های کنکوری آن کلیه‌ی رشته‌های فنی و حرفه‌ای را پوشش می‌دهند. این مجموعه کتاب ها جزء بهترین منابع کنکور فنی برای داوطلبان این رشته‌ها بشمار می‌روند.

خرید اینترنتی کتاب های کنکور فنی از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه با پشتوانه‌ی سال‌ها تجربه و بهره‌گیری از مشاوران و کارگروه‌های برجسته و ماهر بر آن است تا لیست کاملی از بهترین، کامل‌ترین و معتبرترین کتاب‌ های تخصصی و عمومی کنکور فنی و حرفه‌ای را با بهترین هزینه برای داوطلبان این رشته‌ها فراهم سازد. در هر کجای کشور که باشید، از امکان دسترسی آسان و سریع به بهترین منابع کنکور فنی بهره‌مند خواهید بود. برای خرید کتب کنکور فنی و حرفه ای و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب های موردنظرتان را به آسانی سفارش داده و در بهترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کنکور فنی و کار و دانش

با بررسی رنج قیمت کتابهای کنکور فنی در فروشگاه اینترنتی کتابانه، متوجه تنوع محصولات و قیمت‌های مناسب و باصرفه کتب کنکور فنی در فروشگاه اینترنتی کتابانه خواهید شد. به ما اعتماد کنید و بهترین قیمت‌ها را از ما بخواهید.


سؤالات متداول: 1_ اهمیت کتب کنکور فنی چیست؟ از دلایل اهمیت این کتاب ها می‌توان به مسئله کاهش زمان مطالعه، توضیح مفاهیم مهم درسی با بیانی ساده، استفاده از تکنیک‌های آموزشی منحصر‌به‌فرد و ارتقاء مهارت‌های تست‌زنی اشاره نمود. 2_ انتشارات های معتبر کنکور فنی کدامند؟ از انتشارات معتبر در زمینه‌ی چاپ بهترین منابع کنکور فنی می‌توان به انتشارات قلم چی، انتشارات چهارخانه و انتشارات اخوان اشاره کرد.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل