loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
32 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

زبان تخصصی یکی از رشته‌های شناور کنکور سراسری است. به این معنا که تمامی رشته‌های تحصیلی مجاز به شرکت در کنکور این رشته هستند. کنکور زبان تخصصی در سال‌های اخیر داوطلبان زیادی را به خود جذب کرده که اغلب آن‌ها علاوه بر شرکت در کنکور رشته‌های نظری در این کنکور نیز شرکت می‌کنند. کنکور زبان تخصصی تنها محدود به زبان انگلیسی نیست و داوطلبان می‌توانند برای سایر زبان‌ها اعم از آلمانی، فرانسوی و... نیز تقاضا دهند. کنکور زبان تخصصی متشکل از سؤالات عمومی و اختصاصی است که مهم‌ترین منبع این سؤالات، کتاب های درسی می‌باشند. برای کسب آمادگی شرکت در این آزمون، علاوه بر کتاب های درسی، کتاب های لازم برای کنکور زبان تخصصی جامع و مفیدی نیز برای داوطلبان در دسترس است. به منظور راهنمایی داوطلبان و با توجه به نظرات رتبه‌های برتر کنکور زبان تخصصی سال‌های گذشته، در این مقاله به بررسی برخی از بهترین کتاب ‌های کنکوری زبان تخصصی و راه‌های خرید آن خواهیم پرداخت. خرید کتاب های زبان کنکور

اهمیت کتاب های کنکور زبان تخصصی

شرکت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه در سال‌های آخر دوران متوسطه یکی از دغدغه‌های مشترک تمامی دانش‌آموزان رشته‌های مختلف است. این رقابت فشرده باعث شده تا داوطلبان برای موفقیت به دنبال منابع معتبر و جامعی باشند. رشته زبان تخصصی نیز در زمره‌ی رشته‌های پرطرفدار کنکور سراسری است که کسب آمادگی برای شرکت در این آزمون به سبب رقابت فشرده، مستلزم تلاش مستمر و استفاده از کتاب های کنکور زبان تخصصی جامع و مفید در کنار کتاب های درسی است. استفاده از منابع تخصصی کنکور زبان با کاهش زمان مطالعه و مدیریت زمان، بیان نکات و مفاهیم کلیدی و حذف بخش‌های کم‌اهمیت و بی‌اهمیت، استفاده از تکنیک‌های آموزشی منحصر به فرد و تقویت مهارت‌های تست‌زنی می‌تواند راهکار مفیدی برای داوطلبان شرکت در کنکور زبان تخصصی باشد.

انواع کتاب های کنکور زبان تخصصی

کنکور زبان تخصصی نیز همچون سایر رشته‌ها، دارای منابع و کتاب کمک درسی متنوعی برای دروس عمومی و اختصاصی است. منابع عمومی برای تمامی رشته‌های نظری مشترک است. این کتاب ها شامل کتاب های تستی تألیفی و کنکوری، کتاب های جمع‌بندی کنکور، کتاب های آزمون‌های سال‌های گذشته کنکور زبان تخصصی و... است. در زیر به برخی از منابع تخصصی کنکور زبان اشاره نموده‌ایم.

کتاب کنکور زبان تخصصی انتشارات مبتکران

انتشارات مبتکران یکی از ناشران فعال در زمینه تألیف و تدوین کتاب هایی علمی و آموزشی است که فعالیت فرهنگی خود را از سال 1365 آغاز نموده است. از کتاب هایی کنکور زبان تخصصی انتشارات مبتکران می‌توان به مجموعه دو جلدی زبان تخصصی جامع کنکور شهاب اناری اشاره کرد که به منظور آماده‌سازی داوطلبان شرکت در کنکور منحصراً زبان به تألیف رسیده است. جلد اول این مجموعه 80 درصد مباحث کنکور و جلد دوم 20 درصد دیگر را پوشش می‌دهند. جلد اول مشتمل بر واژگان، اصطلاحات، درک مطلب و کلوزتست و نمونه آزمون‌ها سال‌های گذشته و جلد دوم مشتمل بر آموزش گرامر به صورت پیشرفته می‌باشد. هر دو جلد دارای سؤالات چهارگزینه‌ای متنوع و نکته‌دار و جزء بهترین منابع کنکور منحصراً زبان انتشارات مبتکران هستند.

کتاب های کنکور زبان تخصصی انتشارات قلم چی

انتشارات قلم چی یکی از ناشران مطرح و با سابقه‌ی کشور در زمینه‌ی چاپ کتاب های کنکور محسوب می‌شود. از مجموعه کتاب های جامع کنکور زبان تخصصی انتشارات قلم‌چی می‌توان به کتاب آبی زبان انگلیسی تخصصی ویژه کنکور زبان و کتاب زرد 4 کنکور رشته‌ی منحصراً زبان ویژه دوران جمع‌بندی قلم چی اشاره کرد. کتاب آبی زبان انگلیسی تخصصی شامل درس‌نامه‌های جامع و کاربردی، سؤالات چهارگزینه‌ای متنوع تألیفی و کنکوری همراه با پاسخ تشریحی و کتاب زرد 4 کنکور رشته‌ی منحصراً زبان، شامل مجموعه‌ی کامل کنکور‌های 98 و 99 می‌باشد.

خرید اینترنتی کتاب های کنکور زبان تخصصی از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه، یکی از فروشگاه‌های باسابقه و مطرح در حوزه‌ی فروش کتاب هایی کمک آموزشی و غیردرسی است. در هرکجای ایران که باشید، همکاران ما در کتابانه امکان خرید و دسترسی سریع و آسان به کلیه منابع و بهترین کتاب ‌های کنکور زبان تخصصی را برای شما داوطلبان این رشته تحصیلی فراهم نموده‌اند. برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های خود، منابع تخصصی کنکور زبان را به‌صورت غیرحضوری سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کنکور زبان تخصصی

با مقایسه قیمت کتاب هایی کنکور زبان تخصصی در فروشگاه اینترنتی کتابانه با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه این کتاب های در کتابانه خواهید شد. از این فرصت استفاده نمایید و با سفارش و خرید کتاب‌ های کنکور زبان تخصصی، از قیمت‌های مناسب و تخفیفات ویژه این فروشگاه بهره‌مند شوید.


دلایل استفاده از کتاب هایی کنکور زبان تخصصی چیست؟ از دلایل استفاده از کتاب هایی کنکور زبان تخصصی می‌توان به مسأله کاهش زمان مطالعه، افزایش سرعت و مهارت تست‌زنی اشاره کرد. برای مطالعه توضیحات تکمیلی می‌توانید به متن مراجعه نمایید. آیا منابع تخصصی کنکور‌ زبان‌ های مختلف با هم یکسان است؟ خیر، این رشته‌ها منابع عمومی یکسانی دارند و منابع دروس تخصصی کنکور این رشته‌ها با هم متفاوت است. آیا زیرگروه‌های مختلف زبان تخصصی ضرایب یکسانی دارند؟ زیرگروه‌های مختلف زبان تخصصی دارای ضرایب دروس عمومی یکسان و ضریب درس تخصصی متفاوتی دارند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل