loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
162 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های کمک درسی در بطن خود دارای روشی برای توزیع محتوای ضروری دروس بین گروه عظیمی از دانش‌آموزان به روشی استاندارد و اقتصادی هستند. کتاب های کمک درسی مناسب می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای تکمیل فرآیند آموزشی دانش‌آموزان باشند. در این مطلب سعی داریم به معرفی کتاب های یازدهم انسانی بپردازیم.  

اهمیت کتاب های کمک درسی یازدهم انسانی

کتاب های کمک درسی کتاب هایی هستند که حاوی اطلاعات جامعی در زمینه‌ی محتوای آموزشی موردنیاز دانش‌آموز برای گذراندن سال تحصیلی می باشند. در جوامع امروزی، خصوصاً با ترویج روش‌های آموزش غیرحضوری، سیستم معلم‌محور مدارس، حجم بالای دروس و فشرده بودن ساعات درسی، آموزش صحیح دانش‌آموزان علاوه بر معلمان مجرب و کارآزموده، مستلزم برنامه‌ریزی صحیح و بهره‌گیری از روش‌ها و کتاب های کمک آموزشی مناسب و استاندارد است. در این میان کتاب های کمک درسی  پایه‌های متوسطه و علی‌الخصوص پایه‌های یازدهم و دوازدهم، به سبب نقش و اهمیت دروس آن‌ها در کنکور سراسری دارای اهمیت بیشتری هستند. تقویت مهارت حل مسئله و تست‌زنی در مقطع یازدهم نیز اهمیت بسیاری دارد.  کتاب ‌های کمک ‌درسی یازدهم انسانی در زمره‌ی ابزارهای آموزشی مؤثر برای رفع کمبودها، بهبود کیفی آموزش و تسلط دانش‌آموزان مقطع یازدهم متوسطه بر مطالب درسی و آشنایی با نمونه سؤالات کنکور سراسری است. لازم به ذکر است که تنوع کتاب های کمک‌آموزشی بسیار زیاد است اما تمامی آن‌ها از استانداردهای لازم برخوردار نیستند. به‌منظور آشنایی شما مخاطبان گرامی، در این مطلب به معرفی برخی از بهترین کتاب‌ های کمک‌ درسی یازدهم انسانی و نیز بهترین روش‌های خرید کتاب ‌های‌ یازدهم انسانی با تخفیف خواهیم پرداخت.

انواع کتاب های کمک درسی یازدهم انسانی

کتاب‌ های کمک ‌درسی یازدهم انسانی بسته به نوع کاربرد و نیاز دانش‌آموز، به گروه‌های متنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند که از جمله‌ی آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه امکان خرید آنلاین کتاب های کمک درسی یازدهم انسانی را برای دانش آموزان این مقطع تحصیلی فراهم نموده است.

کتاب تست یازدهم انسانی

کتاب های تست یازدهم انسانی با برخورداری از درس‌نامه های جامع و کاربردی، ارائه نکات کلیدی، سؤالات چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری به همراه پاسخ تشریحی سؤالات، به افزایش تسلط و مهارت‌های تست‌زنی دانش‌آموز کمک می‌کنند. از جمله کتاب های کنکوری یازدهم انسانی می‌توان به مجموعه کتاب های انتشارات خیلی سبز، انتشارات گاج و .... اشاره کرد.

آموزش کتاب های یازدهم انسانی

کتاب های آموزشی یازدهم انسانی، شامل کتاب های آموزش‌محور می‌باشد که با ارائه‌ی درس‌نامه‌های جامع و کاربردی، تمرینات و سؤالات متنوع تستی و تشریحی، در یادگیری بهتر مباحث  و تسلط دانش‌آموزان بر دروس، بسیار موثر هستند. از‌جمله این نوع کتاب های کمک‌‌آموزشی، می‌توان به کتاب های سیر تا پیاز گاج اشاره کرد.

کتاب های کار یازدهم انسانی

کتاب کار و تمرین یازدهم انسانی، با برخورداری از بخش‌های آموزشی جامع در قالب درس‌نامه، تمرینات و سؤالات چهارگزینه‌ای استاندارد و هدفمند، به درک عمیق، تقویت سطح تحصیلی و تثبیت بهتر آموخته‌های دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی کمک شایانی می‌کند. از جمله کتاب های کار یازدهم انسانی می‌توان به کتاب های کار انتشارات خیلی سبز و گاج اشاره کرد.

کتاب های نمونه سؤالات امتحانی یازدهم انسانی

کتاب نمونه سؤالات امتحانی یازدهم انسانی، با هدف آماده‌سازی و آشنایی دانش‌آموزان با روند سؤالات امتحانی دروس یازدهم انسانی، افزایش مهارت حل مسئله و آشنایی دانش‌آموزان با نقاط ضعف و قوت خود طراحی ‌شده‌اند. این کتاب ها به سبب ماهیت آزمون‌محور خود، می‌توانند نقش مهمی در موفقیت پایانی دانش‌آموزان ایفا کنند. از جمله این کتاب ها می‌توان به کتاب های شب امتحان انتشارات خیلی سبز و کتاب های نمونه سؤالات امتحانی انتشارات اسفندیار و نشر گل واژه اشاره کرد.

کتاب‌ گام به گام یازدهم انسانی

کتاب‌ های گام به گام یازدهم انسانی با آموزش مرحله به مرحله مفاهیم کتاب های درسی یازدهم انسانی و بهره‌گیری از درس‌نامه‌های دقیق و کاربردی، سؤالات و تمرین‌های متنوع خود، به درک کامل مفاهیم کتاب های درسی و آموزش روش‌های صحیح حل مسئله کمک شایانی می کند. مفاهیم آموزشی کتاب های گام به گام از آسان به دشوار آموزش داده می‌شود که هر دانش‌آموزی بر اساس سطح علمی خود می‌تواند از آن‌ها بهره ببرد.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی یازدهم انسانی از کتابانه

این روزها خریدهای غیرحضوری به‌خصوص در زمینه‌ی محصولات فرهنگی، گسترش فراوانی یافته است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند به دور از هیاهوی خریدهای حضوری، مایحتاج خود را با فشردن چند دکمه به‌صورت غیرحضوری تأمین نمایند. فروشگاه اینترنتی کتابانه، یکی از فروشگاه‌های معتبر و باسابقه در حوزه خرید غیرحضوری انواع کتاب های درسی و غیر درسی است که با بهره‌گیری از کادر مجرب، امکان تأمین نیازهای دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی را به‌صورت غیرحضوری فراهم نموده است. خرید آنلاین کتاب ‌های کمک‌ درسی یازدهم انسانی را به سایت کتابانه بسپارید. در هرکجای کشور پهناور ایران که باشید، همکاران ما امکان دسترسی سریع و آسان به کتاب ‌های کمک‌ درسی یازدهم انسانی را برای شما فراهم نموده‌اند. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب های موردنظرتان را به‌صورت غیرحضوری سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کمک درسی یازدهم انسانی

چنانچه در تامین هزینه و خرید کتاب های کمک درسی یازدهم انسانی با مشکل مواجه هستید، به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه بفرمایید. با مراجعه به کتابانه متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه این کتاب ها در کتابانه خواهید شد. همچنین شما خریداران محترم می‌توانید از مزیت خرید کتاب کمک ‌درسی یازدهم انسانی با تخفیف در این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید. کتاب کمک درسی

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل