loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های گام به گام هشتم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
192 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های متعددی به‌عنوان کتاب کمک درسی هشتم جهت بهبود سطح دانش‌آموزان این پایه تدوین شده‌اند. دانش‌آموزان از میان کتاب های متعددی باید کتاب درسی خود را انتخاب کنند که امری دشوار و وقت‌گیر است. در این مقاله به طور مفصل به بررسی بهترین کتاب های هشتم می‌پردازیم، تا دانش‌آموزان بتوانند به‌سادگی و در سریع‌ترین زمان ممکن کتاب موردنظر خود را از میان کتاب های کمک درسی منتشر شده برای این پایه تحصیلی انتخاب کنند. معرفی بهترین کتاب های کمک درسی هشتم

اهمیت کتاب های کمک درسی هشتم

کتاب های درسی پایه هشتم دارای محتوای فنی بسیار مناسبی هستند، اما مثال‌ها و سؤالات طراحی شده در این کتاب ها محدود بوده و نمی‌توانند پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان این پایه باشند. دانش‌آموزان جهت یادگیری بهتر مفاهیم این پایه می‌بایست مثال‌های بیشتری را حل کنند تا تسلط آن‌ها روی مفاهیم به سطح بالایی برسد. از دیگر مزایای استفاده از کتاب های کمک درسی نیز می‌توان امکان سنجش سطح یادگیری اشاره کرد که می‌تواند سنگ محک بسیار مناسبی پیش از شرکت در امتحانات نهایی باشد.

انواع کتاب های کمک درسی هشتم

کتاب کار هشتم

کتاب کار هشتم شامل پرسش‌نامه‌های مختلف هستند که باهدف تسلط دانش‌آموزان با هر سطحی تدوین شده‌اند. این کتاب ها علاوه بر پرسش‌نامه‌های تستی و تشریحی شامل درس‌نامه‌های مطابق با کتب درسی نیز هستند که کمک شایانی به یادگیری مفاهیم می‌کنند. کتاب های کار توسط انتشارات خیلی سبز، گاج و دیگر انتشارات معتبر عرضه می‌شوند و می‌توانند یک ابزار مناسب جهت یادگیری و به‌خاطر سپردن مطالب درسی برای دانش‌آموزان پایه هشتم باشد.

کتاب های آموزش هشتم

کتاب های کمک آموزشی پایه هشتم شامل درس‌نامه‌های استاندارد هستند که باهدف سرعت بخشیدن به یادگیری مفاهیم تدوین شده‌اند. این کتاب ها مفاهیم گنگ کتاب های درسی پایه هشتم را به ساده‌ترین شکل ممکن برای دانش‌آموزان تشریح می‌کنند. از دیگر مزایای استفاده از کتاب های کمک درسی هشتم  می‌توان به یادگیری ساده‌تر مفاهیم کتب درسی و امکان سنجش سطح یادگیری با حل سؤالات طبقه‌بندی‌شده اشاره کرد.

کتاب های هوش و تیزهوشان هشتم

کتاب های هوش و تیزهوشان مناسب دانش‌آموزان با بهره هوشی بالا طراحی شده‌اند تا در صورت نیاز این دانش‌آموزان نیز بتوانند به تمرین و یادگیری سؤالات سطح بالا بپردازند. سطح علمی این کتاب ها در مقایسه با کتاب های کار و آموزش بالاتر بوده و استفاده از آن تنها به دانش‌آموزان در حال تحصیل در مدارس سمپاد پیشنهاد می‌شود. از کتاب های کمک آموزشی برتر هوش و تیزهوشان پایه هشتم نیز می‌توان به کتاب های EQ و IQ انتشارات گاج اشاره کرد.

کتاب های نمونه سوالات امتحانی هشتم

کتاب های نمونه سوالات امتحانی همواره یکی از توصیه‌های مدرسین جهت یادگیری بهتر مفاهیم درسی و تسلط بیشتر روی حل مسائل است. کتاب های نمونه سؤالات امتحانی یکی از بهترین منابع جهت دسترسی به سؤالات سال‌های پیشین بوده که هرساله توسط انتشارات مختلف عرضه می‌شوند. کتاب های نمونه سؤالات امتحانی پایه هشتم گاج یک نمونه از کتاب های سؤالات امتحانی هستند که می‌توانند به یادگیری راه‌حل مسائل کمک کنند.

کتاب های گام به گام هشتم

کتاب های گام به گام هشتم با هدف تسریع یادگیری کتب درسی تدوین می‌شوند. این کتاب ها معمولاً از تکرار بیهوده درس‌نامه‌ها پرهیز کرده و مسائل داخل کتاب درسی را با پاسخ در اختیار دانش‌آموز قرار می‌دهند. این کتاب ها می‌تواند منابع بسیار مناسبی جهت چک کردن پاسخ سؤالات و بررسی راه‌حل آن ها باشند. انتشارات مبتکران و منتشران از جمله معتبرترین انتشارات تدوین‌کننده این کتاب ها هستند که کتاب های گام به گام پایه هشتم را نیز عرضه می‌کنند.

بهترین مجموعه کتاب های هشتم از ناشران برتر کمک آموزشی

تا به این جا در این مقاله انواع کتاب کمک درسی هشتم و چند ناشر نام آشنای تدوین‌کننده کتاب های کمک درسی هشتم را معرفی کردیم؛ اما همچنان اگر نگاهی به فهرست دروس پایه هشتم و کتاب های آن بیندازید متوجه خواهید شد که انتخاب کتاب مناسب جهت تمرین بیشتر و یا یادگیری بهتر دروس کار چندان ساده‌ای نیست. در ادامه این مقاله به بررسی کتاب های برتر هشتم می‌پردازیم تا دانش‌آموزان با خواندن این مطلب کتاب موردنظر را انتخاب و خریداری کنند.

کتاب های هشتم انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز یکی از بهترین انتشارات تولیدکننده کمک درسی بوده که اقدام به تدوین کتاب های پایه هشتم نیز کرده است. این انتشارات باعرضه کتاب های متنوع توانسته نظر بسیاری از دانش‌آموزان و معلمان را به خود جلب کند. کتاب های این انتشارات با سطوح یادگیری مختلف طراحی شده‌اند تا دانش‌آموزان بتوانند نسبت به سطح یادگیری خود از میان محصولات این انتشارات معتبر، کتاب کمک درسی متناسب با خود را انتخاب کنند. از کتاب های کمک درسی برتر هشتم این انتشارت می‌توان به کتاب کار هشتم خیلی سبز، کتاب های ماجرای من و درسام هشتم، کتاب های تیزهوشان هشتم و کتاب کمک درسی پیشتاز اشاره کرد که در این مقاله به طور مفصل به بررسی آن ها می‌پردازیم.

کتاب کار هشتم خیلی سبز

کتاب های کار هشتم خیلی سبز از محبوب‌ترین سری کتاب های این انتشارات است چراکه رویکردی همانند جزوات درسی معلمان را ارائه می‌کند. تفاوت سری کتاب کار خیلی سبز با جزوات معلمان مربوط به قسمت سؤالات این مجموعه است. انتشارات خیلی سبز در سری کتاب های کار خود علاوه بر درس‌نامه‌های فوق‌العاده خود پرسش‌نامه را نیز در نظر گرفته که شامل پرسش‌های تشریحی و تستی است. این پرسش‌نامه‌ها مطابق با استانداردهای به‌روز آموزش تدوین شده‌اند تا بتوانند به دانش‌آموزان در یادگیری بهتر مفاهیم کتاب درسی کمک کنند. از جمله کتاب های کار هشتم خیلی سبز نیز می‌توان به کتاب کار ریاضی هشتم، کتاب کار علوم هشتم و... اشاره کرد که از بهترین کتاب های کمک درسی هشتم هستند.

کتاب های ماجراهای من و درسام هشتم

کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز هشتم از لحاظ ساختاری شباهت زیادی به کتاب های کار خیلی سبز دارند؛ این سری از کتاب ها دارای درس‌نامه، پرسش‌نامه و تشریح کامل پاسخ سؤالات هستند. تفاوت این سری از کتاب های انتشارات خیلی سبز با کتاب های کار مربوط به سؤالات تستی سطح بالاتر بوده که باهدف دریافت نمره بهتر در امتحان پایانی و کسب نمره بهتر در کنکور در سری کتاب های من و درسام هشتم قرار داده شده‌اند. این سری از کتاب ها همانند کتاب های کار تمام دروس پایه هشتم را پوشش داده و تمام نیازهای دانش‌آموزان را نسبت کتاب کمک درسی بر طرف می‌کنند.

کتاب های تیزهوشان هشتم خیلی سبز

کتاب های تیزهوشان خیلی سبز هشتم همان‌طور که از نام آن ها پیداست جهت یادگیری بهتر و تمرین بیشتر دانش‌آموزان تیزهوش طراحی شده‌اند. این کتاب ها دارای درس‌نامه جامع‌تری نسبت به کتاب های کار هستند و سؤالات سطح بالاتری نیز برای آن ها در نظر گرفته شده است. دانش‌آموزان مدارس سمپاد می‌توانند به‌سادگی با استفاده از کتاب های تیزهوشان به تمرین بیشتر دروس خود بپردازند و در نهایت نتایج بهتری را در امتحانات پایانی کسب کنند.

کتاب های پیشتاز هشتم خیلی سبز

کتاب های پیشتاز هشتم خیلی سبز نیز شباهت‌های بسیاری با کتاب های تیزهوشان این انتشارات دارند. روند یادگیری و تمرین در این سری از کتاب ها با درس‌نامه‌ها و پرسش‌نامه‌ها شکل می‌گیرد. کتاب های پیشتاز همانند کتاب های تیزهوشان خیلی سبز با پرسش و پاسخ‌های سطح بالاتری طراحی شده و به دانش‌آموزان تیزهوش پیشنهاد می‌شوند.

کتاب های هشتم انتشارات گاج

انتشارات گاج یکی از محبوب‌ترین و معتبرترین انتشارات در زمینه تدوین و طراحی کتاب های کمک درسی هشتم است. گروه آموزشی جوکار باهدف ارتقا سطح دانش کتاب های کمک درسی متنوعی را عرضه کرده است. کتاب های سیر تا پیاز، کارپوچینو، EQ و IQ از جمله کتاب های این گروه آموزشی هستند که برای پایه هشتم و دیگر پایه‌های تحصیلی طراحی شده‌اند.

کتاب های کارپوچینو هشتم گاج

دانش‌آموزان در کتاب های کارپوچینو گاج هشتم با نکات تکمیلی آشنا شده و با حل پرسش‌نامه‌های آن به افزایش سطح دانش خود اقدام می‌کنند. پاسخ‌نامه‌های این سری از کتاب های گاج جدا عرضه می‌شوند تا امکان سنجش کیفیت یادگیری برای دانش‌آموز وجود داشته باشد.

کتاب های سیر تا پیاز هشتم گاج

کتاب های سیر تا پیاز گاج هشتم از سه بخش درس‌نامه‌های تکمیلی، پرسش‌های تشریحی و پرسش‌های چهارگانه تشکیل شده‌اند. این سری از کتاب ها مطابق با استانداردهای آموزش‌وپرورش تدوین شده‌اند که نکته قابل‌توجهی برای یک کتاب کمک درسی به شمار می‌آید.

کتاب های EQ (ای کیو) هشتم گاج

کتاب‌ های EQ (ای کیو) گاج، باهدف ارائه محتوای آموزشی کامل تدوین شده‌اند تا بتوانند تأثیر قابل‌توجهی در روند پیشرفت دانش‌آموزان داشته باشند. این سری از کتاب های گاج به همراه فیلم‌های آموزشی عرضه می‌شوند و روند آموزش را برای دانش‌آموز ساده‌تر می‌کنند.

کتاب های IQ (آی کیو) هشتم گاج

کتاب های IQ (آی‌کیو) گاج به‌منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با قسمت‌های مختلف کتاب درسی طراحی شده‌اند. سری کتاب های IQ هشتم علاوه بر پرسش‌های تستی سطح بالا و تیزهوشانی شامل درس‌نامه‌ها نکات سطح بالا، ایستگاه‌های مرور فصل، تست‌های تألیفی و ارائه پاسخ‌های تشریحی هستند.

کتاب های هشتم انتشارات منتشران

انتشارات منتشران یکی از نام‌های آشنای کتاب های کمک درسی هشتم است؛ این انتشارت در دنیای کتاب های کمک درسی معروف به تدوین آموزش‌های گام‌به‌گام بوده تا آن جا که خیلی از دانش‌آموزان کتاب های آموزش گام‌به‌گام (درس یار) را به نام منتشران می‌شناسند. این انتشارات علاوه بر کتاب های آموزش گام‌به‌گام اقدام به تدوین کتاب کار و تمرین نیز کرده که از کیفیت نسبتاً مطلوبی بهره می‌برد.

کتاب های کار و تمرین ششم منتشران

کتاب کار و تمرین ششم از انتشارات منتشران، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر ششم ابتدایی است که در آن انواع تمرین‌ها در کنار هم گردآوری شده‌اند، تا اطلاعات در ذهن دانش‌آموز کاملاً تثبیت شود. با استفاده از این کتاب دانش‌آموزان می‌توانند نقاط ضعف خود را پیدا کرده، بر روی آن‌ها کار نموده و آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنند.

کتاب های گام به گام هشتم منتشران (درس یار)

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم انتشارات منتشران با عرضه کتاب های گام‌به‌گام به اعتبار زیادی دست پیدا کرده است. این انتشارات کتاب های گام به گام دروس (درس‌یار) منتشران هشتم خود را با رویکرد ارائه پاسخ‌ها به سؤالات کتب درسی و درس‌نامه‌های مطابق با استانداردهای آموزش‌وپرورش عرضه می‌کند. این کتاب ها به‌خوبی پاسخ گوی نیاز دانش‌آموزان به پاسخ‌نامه و درس‌نامه‌های استاندارد بوده و می‌توانند به بهبود سطح یادگیری دانش‌آموزان کمک کنند.

کتاب های هشتم انتشارات کلاغ سپید

انتشارات کلاغ سپید یکی از زیرشاخه‌های گروه آموزشی جوکار (گاج) است که به تدوین کتاب کمک درسی برای تمام مقاطع تحصیلی می‌پردازد. کلاغ سپید فعالیت خود را با ارائه کتاب های درسی مقاطع راهنمایی شروع کرد و توانست به‌خوبی جای خود را در میان کتب کمک درسی دانش‌آموزان باز کند. یکی از افتخارات مجموعه کلاغ سپید انتخاب کتاب کمک درسی عربی این انتشارات به‌عنوان چهار نامزد برتر دریافت تندیس کتاب برگزیده در سال 92 است.

کتاب های شاه کلید هشتم کلاغ سپید

کتاب های گام به گام دروس (شاه کلید) کلاغ سپید هشتم  از جمله کتاب های کمک درسی برتر هشتم هستند که با تألیفی متفاوت عرضه می‌شوند. این سری از کتاب های کلاغ سپید با تألیف دوباره کتاب های درسی و ارائه درس‌نامه‌ها و پرسش‌وپاسخ‌های بهتر ارائه می‌شوند و می‌توانند به‌عنوان یک جزوه کامل مورد استفاده دانش‌آموزان پایه هشتم قرار گیرند. از دیگر ویژگی‌های مجموعه کتاب های کلاغ سپید می‌توان به ارائه پرسش‌نامه‌های استاندارد و پاسخ‌نامه جامع اشاره کرد.

کتاب های هشتم انتشارات مهروماه

انتشارات مهروماه در سال 1384 باهدف ارائه کتب کمک درسی تأسیس شده است. کتاب های هشتم انتشارات مهروماه شامل کتاب های لقمه، درس پک، تیزهوشان و یادگیری سریع هستند که در این مقاله قصد داریم به بررسی کتاب های کمک درسی، درس پک این مجموعه بپردازیم.

کتاب های درس پک هشتم مهروماه

کتاب های درس پک (گام به گام دروس) مهروماه هشتم یکی از رقیبان سرسخت کتاب های آموزش گام‌به‌گام منتشران در تالیف کتاب های کمک درسی هشتم هستند. این سری از کتاب ها شامل درس‌نامه‌ها با توضیحات تکمیلی و پرسش‌نامه‌های مطابق با جدیدترین کتب درسی پایه هشتم بوده و می‌توانند به‌عنوان یک کتاب مرجع مناسب جهت یادگیری مطالب درسی مورداستفاده دانش‌آموزان پایه هشتم قرار گیرند.

کتاب های هشتم انتشارات کاگو

انتشارات کاگو فعالیت خود را از سال 1375 زیر نظر دکتر محمدرضا سالکی آغاز کرده است و توانسته به محبوبیت بسیاری در زمینه تألیف کتاب های کمک درسی دست پیدا کند. کتاب های دروس طلایی، سری مجموعه کتاب های کودکان، کتاب های آموزش و تست، تست جامع و مجموعه دفترچه‌های کنکور سراسری از جمله کتاب های تألیف شده توسط این انتشارات پرآوازه هستند.

کتاب های دروس طلایی هشتم کاگو

کتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو هشتم از جمله بهترین کتاب های آموزش گام‌به‌گام دروس هستند که باهدف دسترسی به پاسخ‌های جامع و درس‌نامه‌های مفید کتاب درسی تألیف شده‌اند. دروس طلایی انتشارات کاگو به‌خوبی می‌تواند یک سنگ محک جهت ارزیابی دانش‌آموزان باشد.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی هشتم از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه یکی از سایت‌های جامع جهت خریداری انواع کتاب های درسی پایه هشتم است که طیف وسیعی از کتاب ها را پوشش می‌دهد. این سایت اینترنتی با اکثر انتشارات معتبر ارائه‌کننده کتاب های کمک درسی همکاری داشته و آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان است. سایت اینترنتی کتابانه در کنار کتاب های کمک درسی پایه‌های مختلف، کتاب های مخصوص کودک و نوجوان و کتاب های آموزش زبان خارجه را هم ارائه می‌کند تا در صورت نیاز بتوانید همراه کتاب درسی خود کتاب های دیگر جهت پرکردن اوقات فراقت خود نیز تهیه کنید.

قیمت کتاب های کمک درسی هشتم

قیمت کتاب های کمک درسی هشتم می‌تواند فاکتور بسیار مهمی جهت خرید کتاب های کمک درسی دانش‌آموزان باشد. شما از طریق سایت کتابانه می توانید خرید کتاب های درسی پایه هشتم با تخفیف ویژه تهیه کنید. قیمت کتاب های کمک درسی نیز در این سایت اینترنتی مطابق با تعرفه‌های استاندارد بوده و به‌هیچ‌عنوان شما را متحمل پرداخت هزینه اضافی نمی‌کند. تمام بررسی‌ها و معرفی‌های این مقاله سعی داشته‌اند تا پاسخگوی نیاز شما به اطلاعات بیشتر در مورد کتاب های درسی باشند که در نهایت می‌تواند، خرید کتاب های کمک درسی پایه هشتم را ساده‌تر کنند. در نهایت دانش‌آموزان با مطالعه این مقاله به‌سادگی می‌توانند باتوجه‌به توانایی و نیاز خود نسبت به خرید کتاب های کمک‌ درسی هشتم اقدام کنند و در نتیجه سطح یادگیری دروس خود را ارتقا دهند.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل