loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
36 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره‌ی کتاب های کمک درسی فارسی ششم

زبان فارسی کلید فهم متون و ابزاری حیاتی برای برقراری ارتباط با دیگران است. برنامه درسی زبان فارسی علاوه بر تاثیر در تحکیم روابط اجتماعی در تسهیل و تعمیق یادگیری سایر مواد درسی نیز اهمیت به سزایی دارد. از طرف دیگر درس فارسی ششم از منابع مهم آزمون‌های ورودی مدارس تیزهوشان و سایر مدارس برتر  بشمار می‌رود. کتاب‌ کمک‌ درسی فارسی ششم می‌توانند نقش مؤثری در تسهیل یادگیری، بهبود کیفیت آموزش و تحقق اهداف درس فارسی  ششم ابتدایی داشته باشند. در این مطلب برآنیم تا به معرفی و نحوه‌ی خرید آنلاین کتاب کمک درسی فارسی ششم بپردازیم. خرید کتاب کار فارسی ششم با تخفیف

اهداف کتاب کمک آموزشی فارسی ششم

تالیف کتاب های کمک‌ درسی فارسی ششم منطبق با اهداف آموزشی کتاب‌های درسی همسو  با برنامه‌ی درسی ملی صورت می‌‌گیرد و استفاده بهینه و به‌جا از این کتاب‌ها در کنار مطالعه‌ی کتاب‌های درسی، می‌تواند نقش مؤثری در درک بهتر و عمیق‌تر مفاهیم کتاب درسی، رشد و توانمندی دانش‌آموز و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات کلاسی و سایر آزمون‌ها ایفا کند. در زیر به برخی دیگر اهداف کتاب کمک آموزشی فارسی ششم اشاره خواهیم کرد.

  • آشنایی با ساختار زبان فارسی و گسترش حوزه‌ی نمادها و معانی
  • آشنایی با زبان گفتار و نوشتار، نظم و نثر و تفاوت آن‌ها
  • تقویت مهارت‌های چهارگانه‌ی زبان آموزشی
  • توانایی به‌کارگیری مهارت‌های اصلی زبان و خواندن و نوشتن متون زبان فارسی
  • گسترش قدرت درک مطلب دانش‌‌آموزان
  • ایجاد علاقه و نگرش مثبت به زبان و ادبیات فارسی

انواع کتاب های کمک درسی فارسی ششم دبستان

لزوم استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی، خصوصا برای در مقاطع تحصیلی حساس بیشتر احساس می‌شود. تولید و تدوین محتوای آموزشی این کتاب‌ها بر مبنای اهداف و انتظارات آموزشی صورت می‌گیرد. کتاب ‌های کمک‌ درسی فارسی ششم دبستان از جمله کتاب‌های کمک‌درسی کاربردی این مقطع حساس تحصیلی هستند که تنوع گسترده‌ای دارند و هر دانش‌آموز براساس اهداف موردنظر خود می‌تواند یکی از آن‌ها را انتخاب نماید. به‌منظور راهنمایی شما در انتخاب و خرید کتاب کمک آموزشی فارسی ششم، در ادامه به معرفی مختصر انواع کتاب های کمک درسی فارسی ششم دبستان خواهیم پرداخت.

کتاب کار فارسی ششم

کتاب کار فارسی ششم شامل درس‌نامه‌های مختصر و کاربردی، تمرین‌ها و سؤالات متنوع به‌منظور تمرین بیشتر و ارتقاء مهارت دانش‌آموزان در این درس است. تمرکز بیشتر این نوع کتاب‌ها بر حل تمرینات بیشتر است. کتاب تیزهوشان فارسی ششم کتاب تیزهوشان ششم دبستان مناسب دانش‌آموزان درس‌خوان و پرتلاش است و منابع مناسبی برای درک بهتر مفاهیم درس فارسی، آشنایی با نمونه سؤالات و کسب آمادگی برای آزمون‌های مدارس تیزهوشان و سایر مدارس ممتاز بشمار می‌روند. این کتاب‌ها دارای درس‌نامه‌های کامل و کاربردی سؤالات متنوع تستی در انتهای هر فصل می‌باشد.

کتاب آموزش فارسی ششم

کتاب‌های آموزش فارسی ششم بیشتر با هدف آموزش کامل‌تر مباحث و تکمیل روند تدریس کتاب درسی تالیف می‌شوند. این کتاب‌ها اغلب واجد درس‌نامه‌های جامع و گسترده‌ای هستند که برای عملکرد بهتر با تمرین‌های متنوع تکمیل می‌شوند. نمونه سوال امتحانی فارسی ششم کتاب نمونه سؤالات امتحانی ششم، منبعی غنی از نمونه سؤالات کتاب درسی فارسی ششم است که با هدف آشنایی دانش‌آموزان با این سؤالات در مدارس مختلف، کسب آمادگی برای حضور در جلسات امتحان درس فارسی طراحی ‌شده. این کتاب‌ها ابزار مناسبی برای آشنایی دانش‌آموزان با نقاط ضعف و قوت خود هستند. خرید کتاب کمک درسی فارسی ششم با تخفیف ابزار آموزشی فارسی ششم نرم افزارها و فیلم‌های آموزشی فارسی ششم دبستان نرم‌افزار و فیلم‌های کمک‌آموزشی، ابزارهای مؤثری برای آموزش معلم‌محور هستند که در سال‌های اخیر استفاده از آن‌ها بسیار مورد‌تاکید قرار گرفته است. آموزش تصویری تداعی‌کننده‌ی حضور معلم است و می‌تواند جایگزین خوبی برای آموزش‌های سنتی  باشد. طراحی فیلم‌ها و نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی فارسی ششم دبستان نیز به نظارت دقیق و منطبق با رویکردها و استانداردهای آموزشی صورت می‌گیرد. از مزایای این ابزارهای آموزشی می‌توان به قابلیت تکرار چندین باره آموزش‌ها، امکان آموزش در هر مکان و هر زمان و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ اشاره کرد.

خرید کتاب کار فارسی ششم دبستان از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتابانه به‌عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی باسابقه و مطرح کشور همواره سعی در تأمین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان تمامی پایه‌های تحصیلی دارد. برای مشاهده و خرید کتاب فارسی ششم دبستان یا سایر کتاب های کمک درسی ششم ابتدایی، به کتابانه مرجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان به انواع این کتاب‌ها، از تخفیفات فروشگاه ما بهره‌مند گردید. برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در سریع‌ترین زمان ممکن در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کمک آموزشی فارسی ششم

چنانچه در انتخاب و نحوه‌ی خرید کتاب کمک آموزشی فارسی ششم دبستان مردد هستید، به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده‌ی لیست کتاب های کمک درسی فارسی ششم و مقایسه این کتاب‌ها با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید کتاب از  کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل