loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
168 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

پایه دوازدهم ریاضی، به خودی خود یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی است؛ پایه‌ای که دانش‌آموزان در آن از یک طرف باید خود را آماده امتحانات نهایی کنند و از طرفی برای شرکت در آزمون سراسری و ورودی به دانشگاه آماده شوند. به این سبب، استفاده از کتاب‌های کمک درسی مناسب نقش پررنگی در موفقیت دانش‌آموزان ایفا می‌کند. در این صفحه سایت کتابانه می‌توانید به راحتی برای خرید کتاب‌ های دوازدهم ریاضی اقدام کنید. اگر دانش‌آموز رشته‌ی ریاضی هستید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً این صفحه را در مرورگرتان بوکمارک کنید تا در هر زمان به فهرست کامل کتاب‌های کمک درسی رشته خود دسترسی داشته باشید. خرید کتاب های کمک درسی دوازدهم ریاضی

اهمیت کتاب‌ های کمک‌ درسی دوازدهم ریاضی

پایه دوازدهم رشته ریاضی، دارای چندین درس تخصصی و سنگین است که مهارت یافتن در آنان تنها با تکرار و تمرین به دست می‌آید؛ اینجاست که نقش یک کتاب کمک درسی خوب مشخص می‌شود و از این رو خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته ریاضی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید با دقت و پرس‌وجو انجام دهید. به همین دلیل در ادامه این مطلب، انواع کتاب‌های کمک درسی دوازدهم ریاضی و بهترین ناشران این کتب را معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین کتاب را بسته به نیازهای خود انتخاب کنید. با کتابانه همراه باشید.

انواع کتاب‌ های کمک‌ درسی دوازدهم ریاضی

اولین موردی که هنگام جست‌وجو و خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته ریاضی باید در نظر داشته باشید، هدف‌تان از تهیه کتاب است؛ آیا به یک کتاب کمک آموزشی جهت آمادگی برای امتحانات کلاسی و امتحانات هماهنگ پایان نوبت نیاز دارید یا به دنبال اثری با بانک سوالات تستی کامل به منظور آمادگی برای کنکور می‌گردید؟ شاید هم نیاز به توضیحات بیشتری درباره بعضی دروس دارید و درسنامه‌های کامل اولویت‌تان باشند. کتاب های کمک درسی دوازدهم ریاضی به 5 دسته کلی تقسیم می‌شوند که در ادامه مشاهده می‌کنید. هر کدام این آثار، با ویژگی‌های خاص‌شان هدفی را دنبال می‌کنند که باید با توجه به نیاز دانش‌آموز از میان‌شان انتخاب کرد.

کتاب های تست (پرسش‌های چهار گزینه‌ای) دوازدهم ریاضی

کتاب‌های کمک آموزشی این دسته آثاری هستند که تمرکز خود را بر سوالات چهار گزینه قرار دادند. درسنامه‌های نکته‌ای همراه با تعداد زیادی تست و پاسخنامه، ویژگی‌های اصلی این دسته هستند. تفاوت کیفیت آثار این دسته به عواملی از قبیل کیفیت درسنامه، تعداد و سطح سوالات و داشتن پاسخنامه‌های تشریحی برمی‌گردد.

کتاب های کمک آموزشی دوازدهم ریاضی

کتاب های کمک آموزشی دوازدهم ریاضی این دسته، کتاب‌هایی هستند که هدف خود را بر آموزش و تفهیم مطالب درسی متمرکز کردند. درسنامه‌های کامل به همراه مثال‌های متعدد، انواع سوالات تشریحی و تستی برای فهم بهتر مفاهیم و پاسخنامه‌های تشریحی، سه ویژگی اصلی این دسته آثار هستند.

کتاب های کتاب کار دوازدهم ریاضی

کتاب های کار و تمرین، منظور فراهم آوردن تمرین بیشتر برای کار در کلاس و منزل تألیف شدند. تمرین‌ها و مثال‌های کتاب‌های درسی محدود و سطحی‌اند و کتاب‌های کار دوازدهم ریاضی با فراهم کردن یک بانک سوال متنوع برای مبحث‌های مختلف، سعی دارند تا این مشکل را برطرف سازند. از آنجا که هدف اصلی از تألیف کتاب‌های کار فراهم کردن تمرین بیشتر برای کار در کلاس است، برای آثار این دسته پاسخنامه لحاظ نشده است!

کتاب های نمونه سوالات امتحانی دوازدهم ریاضی

کتاب های نمونه سوالات امتحانی، همانطور که از نام‌شان پیداست، خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته ریاضی از این دسته به دانش‌آموزان برای آمادگی جهت شرکت در امتحانات کلاسی، مدرسه‌ای و آزمون‌های هماهنگ پایان ترم کمک می‌کند. ویژگی‌های اصلی این دسته آثار شامل درسنامه‌های خلاصه بعضاً در قالب فلش کارت، نمونه سوالات امتحانی متعدد به همراه پاسخنامه هستند.

کتاب های گام به گام دوازدهم ریاضی

کتاب های گام به گام برای فهم بهتر و کامل کتاب‌های درسی طراحی و تألیف شدند. این کتاب‌ها به صورت جامع منتشر می‌شوند و خرید یک کتاب گام به گام، تمامی دروس پایه دوازدهم را پوشش می‌دهد. ویژگی اصلی این کتاب‌ها داشتن پاسخ‌های کامل و جامع به تمامی تمرین‌ها، پرسش‌ها و فعالیت‌های کتب درسی است. این کتاب‌ها همچنین تمرین‌های بیشتری جهت تفهیم بهتر مطلب در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند. آثار این دسته می‌توانند گزینه خوبی برای دانش‌آموزانی باشند که قیمت کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی برایشان حائز اهمیت است.

بهترین ناشران آموزشی مقطع دوازدهم رشته ریاضی

بعد از انتخاب نوع کتاب‌های مورد نیازتان هنگام خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته ریاضی متوجه می‌شوید که ناشران مختلف اقدام به تألیف و چاپ آثار متعدد برای هر دسته کردند. اینجا است که آشنایی با بهترین ناشران آموزشی می‌تواند در انتخاب‌هایتان به شما کمک کند. انتشارات گاج، نشر خیلی سبز، انتشارات مهروماه، نشر الگو، انتشارات خوشخوان و انتشارات منتشران بهترین ناشرین فعال در تألیف و چاپ کتاب‌های کمک درسی دوازدهم ریاضی هستند که توسط کارشناسان کتابانه پیشنهاد شدند.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی از کتابانه

اگر به دنبال راهی برای خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی با تخفیف هستید، دقیقاً جای درست را پیدا کردید! برای خرید آنلاین کتاب های کمک درسی دوازدهم ریاضی با تخفیف کافی است آثار مورد نظرتان را از فهرست ابتدای این صفحه انتخاب کرده و پس از تسویه سبد خرید، آنان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کمک درسی دوازدهم ریاضی

اخیراً پیرو افزایش قیمت کاغذ و جوهر و ... قیمت کتاب‌های مختلف از جمله قیمت کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی افزایش قابل توجهی پیدا کردند. به همین دلیل ما در کتابانه بر آن شدیم تا با اعمال تخفیف‌های دوره‌ای بر محصولات مختلف‌مان امکان خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی با تخفیف را مانند دیگر آثار ادبی و کمک‌درسی فراهم کنیم. در نتیجه با خرید از کتابانه نه تنها از بابت کیفیت کتاب‌ها و زمان تحویل آنان، بلکه از خرید با بهترین قیمت بازار هم اطمینان خواهید داشت. کتاب کمک درسی


سوالات متداول:

برای خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی با تخفیف از کدام سایت استفاده کنم؟ ما در کتابانه بر آن شدیم تا با اعمال تخفیف‌های دوره‌ای بر محصولات مختلف‌مان امکان خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی با تخفیف را مانند دیگر آثار ادبی و کمک‌درسی فراهم کنیم. آثار کدام ناشرین برای خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته ریاضی مناسبند؟ انتشارات گاج، نشر خیلی سبز، انتشارات مهروماه، نشر الگو، انتشارات خوشخوان و انتشارات منتشران بهترین ناشران پایه دوازدهم ریاضی هستند که آثارشان را می‌توانید در این صفحه سایت کتابانه مشاهده کنید. چند نوع کتاب کمک درسی دوازدهم رشته ریاضی داریم؟ کتب کمک درسی دوازدهم ریاضی شامل 5 دسته تست، گام به گام، آموزش، نمونه سوالات امتحانی و کتاب کار هستند که در ادامه به صورت مفصل به توضیح ویژگی‌های هر کدام آنان می‌پردازیم. چرا قیمت کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی بالا است؟ اخیراً پیرو افزایش قیمت کاغذ و جوهر و ... قیمت کتاب‌های مختلف از جمله قیمت کتاب کمک درسی دوازدهم ریاضی افزایش قابل توجهی پیدا کردند. با این وجود با تهیه کتاب‌های مورد نیازتان طی تخفیف‌های کتابانه می‌توانید بهترین قیمت بازار را تجربه کنید. کدام کتاب های کار دوازدهم رشته ریاضی پاسخنامه دارند؟ هدف اصلی از تألیف کتاب‌های کار فراهم کردن تمرین بیشتر برای کار در کلاس است و برای هیچکدام از آثار این دسته پاسخنامه لحاظ نشده. اینجا

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل