loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
138 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

معمولا پایه دوازدهم در هر رشته‌ای، همان غولِ چغرِ بدبدنی است که دانش‌آموزان باید آن را به خاک بنشانند! بر هیچ‌کس پوشیده نیست که دانش‌آموزان باید نهایت دقت را در خرید کتاب های دوازدهم انسانی داشته باشند؛ راستش را بخواهید هیچ مقطعی به اندازه دوازدهم سرنوشت‌ساز نیست و اگر خودتان به داد خودتان نرسید، در میان هجوم لشکر منابع توصیه‌شده حسابی سرگردان می‌شوید! به هرحال صحبت از به خاک نشاندن غولی است که هرکسی نمی‌تواند حریفش شود! در مطلب امروز کتابانه قرار است حسابی ذهن‌تان را از تمام سردرگمی‌ها سبک کنیم و ضمن یادآوری اهمیت انتخاب منابع کمک درسی خوب، در فرایند خرید اینترنتی کتاب دوازدهم انسانی با تخفیف، پرفروش‌ترین‌ها را به شما معرفی کنیم. خرید کتاب های کمک درسی دوازدهم انسانی

اهمیت کتاب های کمک درسی دوازدهم رشته انسانی

بیشتر دانش‌آموزان رشته انسانی خودساخته و مستقل درس می‌خوانند؛ درحقیقت رشته انسانی در ایران کم‌تر از سایر رشته‌ها مورد بحث و بررسی بوده است اما، هدفمند‌های این رشته بیکار ننشسته‌اند و قرار است دست پر به میدان کنکور بیایند. بنابراین خودتان را با کم‌تر بودن تعداد شرکت‌کنندگان کنکور در این رشته گول نزنید! اگر می‌خواهید به‌عنوان سیاهی لشکر کنکور بدهید و خیال خام قبولی در بهترین دانشگاه‌ها را در سر می‌پرورانید، لطفا از همین الان تسلیم شوید! کنکور انسانی به دلیل تمرکز بالای شرکت‌کنندگانش از پرچالش‌ترین کنکور سال‌های اخیر بوده است. در این میان برگ برنده شما مطالعه بیش‌تر و عمیق‌تر کتاب‌های درسی است؛ معجزه تست‌زنی و خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته انسانی را فراموش نکنید.

انواع کتاب ‌های کمک درسی دوازدهم رشته انسانی

کتاب های کمک درسی دوازدهم رشته انسانی متنوع‌تر و جذاب‌تر ازچیزی هستند که احتمالا تصور می‌کنید؛ در سال‌های اخیر با تغییر رویکرد آزمون سراسری و برانگیختگی خشم طراحان سوال کنکور! با سوال‌هایی مواجه می‌شویم که قطعا از سطح استاندارد کتب درسی فراتر هستند. برای همین خرید اینترنتی کتاب دوازدهم انسانی با تخفیف یک ضرورت به تمام معنا است. کتاب های تست دوازدهم انسانی (پرسش‌های چهار گزینه‌ای) حل پرسش‌های 4گزینه‌ای یا همان سوالات تستی دقیقا می‌تواند نقطه قوت شما نسبت به سایر رقبا باشد. دانش‌آموزان مقطع دوازدهم رشته انسانی بهتر است در کنار کتاب درسی و حل سوالات تشریحی، کتاب تست یا همان کتاب های کنکور انسانی را دست‌کم برای دروس مهم تهیه کنند. البته خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته انسانی برای درس‌های تمرین‌محوری مانند ریاضی و آمار کاملا منطقی به نظر می آید. قبل از خرید منابع بهتر است درباره رشته دل‌خواه خود در دانشگاه روراست باشید و زمان تست‌زنی بیشتری را برای درس‌هایی با ضریب بالاتر قرار دهید.

کتاب های کمک آموزشی دوازدهم انسانی

خرید آنلاین کتاب های دوازدهم انسانی با تخفیف نباید صرفا به کتاب‌های تستی و کنکوری محدود شود. کتاب های کمک آموزشی با رویکرد آموزش و عمق بخشیدن به مطالب مهم درسی، اولین خان از هفت خان کنکور هستند. درحقیقت قبل از تسلط به مباحث، پرداختن به تست‌های زمان‌دار و چالش‌برانگیز برای کنکوری‌های رشته انسانی به‌شدت غیرانسانی است! پس حواس‌جمع باشید که با کتاب‌های آموزشی در درس‌هایی که کاملا قابل‌فهم نبوده‌اند، می‌توانید با اشتیاق بیشتری به حل تست‌های تکمیلی بپردازید.

کتاب های کتاب کار و تمرین دوازدهم انسانی

کتاب کار ها معمولا آچار فرانسه کنکوری‌ها به حساب می‌آید؛ همه‌کاره هستند اما اگر شیوه استفاده از آن‌هارا بلد نباشید در کتابخانه‌تان بیش‌تر نقش تجملات را ایفا می‌کنند! درواقع پیش از خرید کتاب‌های کار باید بدانید این کتاب‌ها بدون پاسخ هستند و نیاز به حضور معلم و تفکر شخص شما دارند. البته هنوز هم که هنوز است کتاب‌های کار از پرفروش‌ترین کتاب‌های کمک آموزشی کنکوری محسوب می‌شوند؛ چون به‌شدت برای به چالش کشاندن اطلاعات شما در دروس موردنظر کارآمد خواهند بود.

کتاب های نمونه سوالات امتحانی دوازدهم انسانی

توجه بیش از حد به خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته انسانی برای کنکور، نباید لزوم توجه به اهمیت امتحانات مدرسه، خصوصا امتحان نهایی را کم‌رنگ کند. به همین دلیل تهیه کتاب‌های کمک آموزشی با محوریت سوالات امتحانی برای کاهش استرس دوازدهمی‌ها پیشنهاد خوبی است. بهتر است به‌ویژه برای درس‌هایی که با چالش بیشتری در آن‌ها مواجه می‌شوید، نمونه سوالات امتحانی را تهیه و به فراخور نیاز خود برای آمادگی امتحانات استفاده کنید.

کتاب های گام به گام دوازدهم انسانی

کتاب های گام به گام بهترین راهنما برای به دست آوردن تسلط کافی به دروس هستند. این کتاب‌ها معمولا پاسخ کامل همه تمرین‌های داخل کتاب و همچنین نکات کاربردی و مهم را در دسترس دانش‌آموز قرار می‌دهند. معمولا گام به گام‌ها به صورت تک درس و در مواردی جامع وجود دارند که براساس نیاز تحصیلی خود می‌توانید آن‌هارا تهیه کنید.

بهترین ناشران آموزشی مقطع دوازدهم رشته انسانی

ناشرهای مهم و معتبر کشور در سال‌های اخیر به معنیا واقعی کلمه برای دانش‌آموزان انسانی گل کاشته‌اند. «انتشارات گاج»، «خیلی سبز»، «کانون قلمچی»، «منتشران»، «مهروماه» و «مبتکران» بهترین کتاب‌های آموزشی و پرسش‌های 4 گزینه‌ای را با مولفین قدرقدرت به چاپ رسانده‌اند. خوشبختانه نیاز نیست برای خرید کتاب کمک درسی دوازدهم رشته انسانی الزاما به کتاب‌فروشی شهرتان مراجعه کنید و ناکام از موجود نبودن آن‌ها به خانه برگردید! خرید اینترنتی کتاب دوازدهم انسانی با تخفیف بهترین راه برای صرفه‌جویی در زمانی است که ثانیه به ثانیه‌اش برای کنکوری‌ها غنیمت است.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دوازدهم انسانی از کتابانه

در فرایند خرید آنلاین کتاب های دوازدهم انسانی با تخفیف بهتر است محتاطانه و با دقت عمل کنید؛ مراقب باشید در دام همه‌خوانی و هیچ‌خوانی نیفتید! فقط کتاب‌های ضروری را بخوانید و درنظر داشته باشید که آخرین نفس‌های کنکور به گوش می‌رسد! فرصتی برای استفاده از همه منابع موجود نیست. راستی، گفتیم بهترین‌ها؟! حتما به وب‌سایت کتابانه سری بزنید چون کتاب‌های سایت گلچینی از ناشرهای محبوب کشور هستند. علاوه براین، لذت سفارش اینترنتی کتاب و تحویل درب منزل، لذتی است که باید دست‌کم یک‌بار تجربه‌اش کنید!

قیمت کتاب های کمک درسی دوازدهم انسانی

لیست قیمت کتاب کمک درسی دوازدهم انسانی در وب‌سایت کتابانه کاملا قابل مشاهده است. بهتر است بدانید که در سال کنکور و سال‌های پیش از آن لازم است کتاب‌های متعددی تهیه شوند؛ بنابراین فرصت استفاده از تخفیف‌های فوق‌العاده کتابانه می‌تواند تجربه خرید مقرون به صرفه‌ای را برای‌تان به ارمغان بیاورد.


سوالات متداول:

خرید کتاب های کمک آموزشی دوازدهم انسانی ضروری است؟ اگر قصد دارید در رشته انسانی به رتبه و دانشگاه عالی برسید، قطع به یقین مطالعه کتاب‌های کمک آموزشی انسانی در کنار کتب درسی یک سکوی پرتاب انکارنشدنی است. چه انتشاراتی بهترین کتاب‌های کمک آموزشی دوازدهم انسانی را به چاپ رسانده است؟ وب‌سایت کتابانه لیستی از موفق‌ترین ناشرهای کتاب‌های کمک آموزشی علوم انسانی را منتشر کرده است؛ در این مقاله می‌توانید توضیحات بیشتری از ناشرهای معتبر را دنبال کنید.

اینجا

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل