loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های سوال امتحانی دهم تجربی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
107 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سوألات متداول

کتاب های گام به گام ریاضی دهم چنانچه به طور صحیح و اصولی استفاده شوند، می‌توانند منابع خوبی برای پاسخ صحیح سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی باشند.
برای مشاهده و خرید اینترنتی گام به گام دهم ریاضی به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع و آسان و برخورداری از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.
در کتاب‌های تست که معمولا جنبه آموزشی نیز دارند، تعداد قابل‌توجهی پرسش چهارگزینه‌ای برای هر فصل و هر مبحث از کتاب هندسه پایه دهم در نظر گرفته شده است.
برای خرید بهترین کتاب های کمک درسی هندسه دهم، بهتر است سری به کتابفروشی اینترنتی کتابانه بزنید؛ کارشناسان کتابانه در بخش کتاب‌های کمک آموزشی، بهترین های هر انتشارات را معرفی می‌کند.
به طور کلی، خرید کتاب تست هندسه برای پایه دهم می‌تواند به شما در تقویت مهارت‌ها، آمادگی برای آزمون‌ها، بررسی وضعیت یادگیری و مرور مفاهیم کمک کند.

کتاب های کمک درسی دهم ریاضی

پایه دهم به خودی خود یکی از مهم‌ترین پایه‌های تحصیلی است، چرا که نه تنها بخشی از سوالات کنکور را به خود اختصاص می‌دهد بلکه بسیاری از مبانی و مفاهیم دروس سال‌های یازدهم و دوازدهم در درس‌های این پایه ارائه می‌شوند. در نتیجه یادگیری درست آنها در قدم اول به فهم درست دروس دهم وابسته است. از طرفی این موضوع در پایه دهم ریاضی بسیار بیشتر به چشم می‌آید و همین اهمیت کتاب های کمک درسی دهم ریاضی را چند برابر می‌کند. خرید کتاب های کمک درسی دهم ریاضی

اهمیت کتاب های کمک درسی دهم ریاضی

تنها راه فهم کامل و دقیق مباحث مختلف رشته ریاضی تمرین و تکرار است؛ و این تمرین و تکرار تنها با دسترسی به منابع مختلف کمک آموزشی ممکن است. از این رو اهمیت کتاب های کمک درسی دهم ریاضی در فهم مطالب این پایه را نمی‌توان نادیده گرفت. از طرفی تمامی دروس پایه دهم ریاضی به صورت مستقیم چیزی حدود 25 الی 30 درصد سوالات آزمون سراسری را به خود اختصاص می‌دهند. به همین جهت دانش‌آموزانی که می‌خواهند در کنکور موفق ظاهر شوند، از همان پایه دهم مطالعات خود را آغاز می‌کنند. این خود دلیل دیگری بر استفاده از کتاب های کمک آموزشی دهم ریاضی برای مباحث و دروس مختلف است. در صورتی که در رشته ریاضی تحصیل می‌کنید و دانش‌آموز سال دهم هستید، پیشنهاد می‌کنیم این صفحه سایت کتابانه را در مرورگرتان بوکمارک کنید تا در هر زمان به فهرست کامل کتاب های کمک درسی برتر دهم ریاضی دسترسی داشته باشید و بتوانید نسبت به خرید آنان اقدام کنید. در ادامه، به معرفی انواع کتاب دهم ریاضی موجود می‌پردازیم.

انواع کتاب ‌های کمک درسی دهم ریاضی

کتاب های کمک درسی دهم ریاضی مانند پایه‌ها و رشته‌های دیگر تنوع بالایی دارند. کتاب‌های متعدد با اهداف مختلفی از جمله آمادگی دانش‌آموزان برای امتحانات کلاسی و پایان ترم یا آمادگی برای امتحانات تستی و آزمون و سراسری تألیف و چاپ شدند. از طرفی هر کدام کتاب‌ها با روش خاص خود این اهداف را دنبال می‌کنند؛ برخی بر یادگیری مفاهیم و نکته‌ها با ارائه درسنامه تأکید دارند و بعضی دیگر با ارائه بانک سوالات جامع کار خود را پیش می‌برند.

کتاب های تست دهم ریاضی

کتاب های تست دهم ریاضی همانطور که از نامشان پیدا است، هدف آمادگی دانش‌آموزان برای امتحانات تستی و نهایتاً آزمون سراسری را دنبال می‌کنند. انواع مختلف آثار این دسته با داشتن یا نداشتن درسنامه و پاسخنامه‌های تشریحی، حجم سوالات و میزان سختی آنان از یکدیگر متمایز می‌شوند. کتاب های کمک درسی برتر دهم ریاضی این دسته اغلب شامل پاسخنامه‌های کامل، سختی سوالات مطابق و بالاتر از سطح سوالات آزمون سراسری به همراه درسنامه‌‌های نکته‌ای هستند. باید توجه داشت انتخاب بهترین کتاب کمک درسی ریاضی دهم به صورت کلی با توجه به نیازهای مختلف و منحصربه‌فرد دانش‌آموزان ممکن نیست و تنها پیشنهادات کارشناسان سایت کتابانه در هر دسته هستند.

کتاب های آموزش دهم ریاضی

آثار این دسته از کتاب‌های کمک آموزشی به انتقال مفاهیم مباحث مختلف و فهم درست آنان توسط دانش‌آموز توجه دارند. از این رو کتاب‌های این دسته مخصوصاً برای دانش‌آموزانی که با مجازی شدن آموزش‌ها در فهم بعضی مطالب مشکل داشتند، بسیار کاربردی خواهد بود.

کتاب های کار دهم ریاضی

کتاب های کار و تمرین دهم ریاضی با هدف گردآوری تمرین‌های بیشتر جهت کار در کلاس تألیف شدند. به همین دلیل، با توجه به حضور معلم هنگام حل سوالات و نقش کلیدی وی در راهنمایی دانش‌آموزان، کتاب‌های کار پاسخنامه ندارند! درسنامه‌های مناسب در کنار حجم بالایی از انواع سوالات تشریحی و تستی چیزهایی هستند که در این دسته کتاب‌ها خواهید دید.

کتاب های نمونه سوالات امتحانی دهم ریاضی

کتاب‌های این دسته همانطور که از نام‌شان پیداست با هدف فراهم کردن یک بانک سوال جامع از نمونه‌سوالات امتحانی و آمادگی دانش‌آ‌موزان برای پاسخگویی به سوالات امتحانات پایان ترم نوبت اول و نوبت دوم تألیف شدند. کتاب های کمک درسی برتر دهم ریاضی این دسته شامل فلش کارت و درسنامه‌های خلاصه هستند.

کتاب گام به گام دهم ریاضی

کتاب‌های گام به گام معرف حضور تمامی دانش‌آموزان هستند. این کتاب‌ها با هدف تکمیل مطالب کتاب درسی و فراهم کردن تمرین و تکرار بیشتر برای هر مبحث تألیف می‌شوند. تقریبا تمامی آثار این دسته به صورت جامع چاپ می‌شوند و با خرید تنها یک کتاب، به درسنامه‌ها، سوالات و پاسخ‌های تمامی تمرین‌ها، پرسش‌ها و فعالیت‌های تمامی کتب درسی پایه دهم ریاضی دسترسی خواهید داشت.

کتاب های دهم ریاضی انتشارات خیلی سبز

«انتشارات خیلی سبز» یکی از ناشرین شناخته شده کتاب‌های کمک درسی در همه پایه‌ها و رشته‌ها است. کتاب‌های این نشر برای زبان گرم و صمیمی، سوالات استاندارد و طراحی‌های زیبایشان شناخته می‌شوند. «... برای همین به همه می‌گوییم «فرق داشته باش» و به خودمان هم می‌گوییم «ناشر خیلی متفاوت»!»؛ در ادامه با بهترین آثار ناشر متفاوت کشور بیشتر آشنا می‌شوید.

کتاب کار دهم ریاضی خیلی سبز

کتاب های کار خیلی سبز در پایه دهم شامل کتاب کار دروس عمومی به همراه دروس اختصاصی هر رشته هستند که درباره رشته ریاضی تنها شامل کتاب فیزیک کار می‌شود. این کتاب‌ها تمرین‌های کم و آسان کتاب‌های درسی را تکمیل می‌کنند و دارای انواع سوالات تشریحی به همراه سوالات تستی هستند. همجنین درسنامه‌های کوتاه برای هر بخش در نظر گرفته شدند.

کتاب های ماجراهای من و درسام دهم ریاضی

کتاب های ماجراهای من و درسام انتشارات خیلی سبز حاصل تلاش‌های این ناشر برای تألیف کتاب‌های امتحانی هستند. کتاب‌هایی که دانش آموزان را برای 20 گرفتن در هر امتحانی آماده کنند. آثار این مجموعه شامل درسنامه‌های کامل به زبان شیرین شناخته شده خیلی سبز و سوالات امتحانی به همراه پاسخنامه‌های کاملا تشریحی هستند.

کتاب های تست دهم ریاضی خیلی سبز

کتاب های تست دهم ریاضی خیلی سبز کتاب‌هایی هستند که به منظور آمادگی برای آزمون سراسری نوشته شدند. پس اگر از سال دهم به فکر کنکورتان هستید (که باید باشید!) و دلتان یک کتاب خیلی سبز می‌خواهد، کتاب‌های تست همان چیزی هستند که به آن نیاز دارید.

کتاب های نردبام دهم ریاضی خیلی سبز

کتاب‌های نردبام همان آثار متفاوتی هستند که یک ناشر متفاوت برای چاپ نیاز دارند. سه کتاب هندسه دهم، ریاضی دهم و فیزیک ریاضی دهم مجموعه آثار این گروه از کتاب های کمک درسی دهم ریاضی را تشکیل می‌دهند و شامل تست‌های «ایده‌دار» در کنار درسنامه‌های کوتاه هستند. در واقع هدف از تألیف این آثار، تکمیل تست‌های ارائه شده در کتاب‌های تست با سطح بالاتری از پرسش‌های چهار گزینه‌ای است.

کتاب های دهم ریاضی انتشارات گاج

«انتشارات گاج» را همه می‌شناسند. در واقع بی‌راه نگفتیم اگر ادعا کنیم گروه آموزشی جوکار معروف‌ترین ناشر کتاب‌های کمک آموزشی ایران است. آثار این ناشر با سابقه، همواره یکی از انتخاب‌های اصلی دانش‌آموزان در تمامی پایه‌ها و رشته‌ها بودند. در ادامه به معرفی چهار دسته از کتاب های کمک درسی برتر دهم ریاضی از این نشر می‌پردازیم.

کتاب های میکرو دهم ریاضی گاج

کتاب های میکرو گاج یکی از بهترین آثار برای کسب آمادگی شرکت در آزمون‌های تستی هستند. درسنامه‌های جامع و مفید در کنار تست‌های تألیفی از خط به خط کتاب درسی، دو ویژگی اساسی کتاب‌های میکرو هستند. این کتاب‌ها هدف آمادگی دانش‌آموزان برای آزمون سراسری را دنبال می‌کنند و به همین دلیل شاهد ارائه تست‌های کنکورهای سراسری سال‌های گذشته در آنان هستیم.

کتاب های سیر تا پیاز دهم ریاضی گاج

سری کتاب های سیر تا پیاز گاج به معنای واقعی کلمه سیر تا پیاز هر درسی هستند! درسنامه‌های جامع، سوالات امتحانی و تشریحی، سوالات کنکوری و تستی در دو سطح عادی و V.I.P، پاسخنامه‌های کاملا تشریحی. دیگر چه چیزی از یک کتاب کامل می‌خواهید؟

کتاب های پرسمان دهم ریاضی گاج

کتاب های پرسمان گاج در واقع همان کتاب‌های امتحانی این ناشر هستند. این کتاب‌ها با ارائه بانک جامعی از سوالات امتحانی به همراه پاسخ‌های تشریحی در کنار درسنامه‌های کاربردی و خلاصه، تمام نیازهای دانش‌آموزان برای امتحانات کلاسی و مدرسه‌ای را برآورده می‌کنند.

کتاب های IQ (آی کیو) دهم ریاضی گاج

کتاب های IQ (آی کیو) گاج شامل درسنامه و سوالات تستی در سطحی بالاتر از کتاب درسی و آزمون‌های معمول هستند. هدف از تألیف این کتاب‌ها، آمادگی صد در صدی دانش‌آموزان جهت رویارویی با سخت‌ترین و چالش‌برانگیزترین سوالات است. اگر احساس می‌کنید تست‌های کتاب میکرو برای شما آسان‌ بودند، کتاب آی کیو منتظر شماست!

کتاب های دهم ریاضی انتشارات مبتکران

«انتشارات مبتکران» یکی از قدیمی‌ترین ناشرین فعال کشور است. این نشر از سال 1365 تا به امروز بیش از 3200 عنوان کتاب منتشر کرده. این ناشر همچنین از سال 1389 بانی برگزاری آزمون‌های المپیاد ریاضی در کشور بوده و نقش پررنگی در معرفی نخبگان نوجوان کشور به جامعه علمی داشته است.

کتاب های تست دهم ریاضی مبتکران

کتاب های تست انتشارات مبتکران مانند دیگر انتشارات، به منظور آمادگی دانش‌آموزان برای آزمون سراسری نگاشته شدند. نقطه قوت کتاب های کمک درسی دهم ریاضی این نشر سطح بالای سوالات آنان است.

کتاب های دهم ریاضی نشر الگو

«نشر الگو» یکی از ناشرین نسبتاً جوان کتاب‌های کمک آموزشی است که از سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرده. طبق گفته‌های خود انتشارات، هدف اصلی نشر الگو دست‌یابی به «عدالت آموزشی» است. این هدف در کتاب‌های منتشر شده این نشر هم دیده می‌شوند و سعی شده تا بیشترین مطالب ممکن در کمترین حجم کتاب گنجانده شوند. در ادامه دو دسته کتاب های کمک درسی برتر دهم ریاضی از نشر الگو را معرفی می‌کنیم.

کتاب های تست دهم ریاضی نشر الگو

کتاب‌های تست نشر الگو مجموعه‌ای متناسب از درسنامه‌های خلاصه و تست‌های مفهومی به همراه پاسخ‌های کاملاً تشریحی هستند. همچنین کتب تست بعضی دروس دارای آزمون هم هستند. هدف از نگارش و تألیف کتاب های تست دهم ریاضی نشر الگو، تسلط بر مطالب کتاب درسی و افزایش مهارت تست‌زنی عنوان شدند.

کتاب های سه بعدی دهم ریاضی نشر الگو

کتاب های سه بعدی دقیقاً نقطه مقابل کتاب‌های تست نشر الگو هستند؛ تمرکز این دسته کتاب‌ها بر درسنامه‌های کامل و جامع است. به همین دلیل هم انواع نکات و مثال‌های مختلف در درسنامه‌های مفصل کتاب‌های سه بعدی دیده می‌شوند. این کتاب‌ها همچنین تعدادی تمرین تشریحی و سوالات تستی هم در خود جای دادند تا دانش‌آموزان آموخته‌های‌شان را محک بزنند. در مجموع، هدف کتاب های سه بعدی دهم ریاضی نشر الگو آموزش مفهومی مطالب است.

کتاب های دهم ریاضی انتشارات منتشران

«انتشارات منتشران» کار خود را از سال 1376 آغاز کرد. این نشر خیلی زود به عنوان یک ناشر پیشرو در زمینه تألیف و انتشار کتاب‌های گام به گام شناخته شد و مورد توجه دانش‌آموزان قرار گرفت. هدف اصلی این انتشارات، تمرکز بر محتوای کتاب درسی و آموزش کامل و مفصل مطالب است.

کتاب های گام به گام دهم ریاضی منتشران (درس یار)

کتاب های گام به گام منتشران، شناخته‌شده‌ترین محصولات این نشر هستند و بخش اصلی سبد محصولات این ناشر را تشکیل می‌دهند. کتاب گام به گام دهم ریاضی منتشران هم با نام درسیار دهم ریاضی شناخته می‌شود و به صورت جامع در دسترس دانش‌آموزان قرار گرفته است.

کتاب های دهم ریاضی انتشارات کلاغ سپید

«انتشارات کلاغ سپید» در سال 1389 تأسیس شد. یک ناشر جوان و نوپا که در مدت زمانی کوتاه توانست به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند و یکی از محصولاتش نامزد دریافت تندیس کتاب برگزیده در دهمین جشنواره‌ی رشد شد. البته این ناشر مدتی بعد با انتشارات گاج تلفیق شد و هم اکنون به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های این ناشر فعالیت می‌کند. در ادامه بهترین کتاب کمک درسی دهم ریاضی این ناشر را معرفی می‌کنیم.

کتاب های شاه کلید دهم ریاضی کلاغ سپید

مجموعه کتاب های شاه کلید کلاغ سپید نامی هستند که این ناشر برای کتاب‌های گام به گام خود در نظر گرفته است. این آثار دارای درسنامه‌های کامل و پوشش صد در صدی مطالب کتاب درسی هستند. همچنین پاسخ‌های تمامی فعالیت‌های کلاسی، پرسش‌ها و تمرین‌های موجود در کتب درسی هم در کتاب شاه کلید دهم ریاضی کلاغ سپید وجود دارند.

کتاب های دهم ریاضی انتشارات مهروماه

«انتشارات مهروماه» یکی دیگر از ناشرین نوپا است که کار خود را از سال 1384 آغاز کرده است. این ناشر با تألیف کتاب‌های کمک آموزشی با روش آموزش با نمودارهای درختی خیلی زود میان دانش‌آموزان شناخته شد و حالا پس از نزدیک به دو دهه، یکی از موفق‌ترین ناشران کتاب‌های کمک درسی ایرانی است. در ادامه، سه دسته از کتاب های کمک درسی دهم ریاضی این انتشارات را معرفی می‌کنیم.

کتاب های درس پک دهم ریاضی مهروماه

کتاب های درس پک مهروماه دهم ریاضی در واقع مجموعه تمام کتاب‌های درسی است. این کتاب در دسته کتاب‌های گام به گام قرار گرفته و هدف تفهیم هر چه بهتر مطالب درسی را دنبال می‌کند. مطالب این کتاب به سه بخش ایستگاه درس، ایستگاه سنجش و نمونه سوالات امتحانی تقسیم می‌شوند. همچنین به رسم کتاب‌های گام به گام، پاسخ تمامی فعالیت‌ها و تمرین‌های کتب درسی هم در این کتاب گنجانده شده است.

کتاب های تست مهروماه

کتاب های تست مهروماه بی‌شک یکی از بهترین کتاب کمک درسی دهم ریاضی هستند. درسنامه‌های مفهومی و جامع برای هر مبحث در این کتاب‌ها گنجانده شدند تا تمام نکات تستی هر درسی را به راحتی فرا بگیرید. در ادامه، انواع تست‌های تألیفی با چینش سطح به سطح قرار داده شدند تا با تمامی سوالات ممکن آشنا شوید. نکته قوت سوالات این کتاب، پوشش کامل سوالات کنکور ده سال اخیر هر درس است. در نهایت پاسخ تشریحی کامل تمامی سوالات هم در کتاب لحاظ شدند.

کتاب های فضایی مهروماه

کتاب های فضایی مهروماه، کامل‌ترین آثار این انتشارات هستند. درسنامه‌های کاملا مفهومی به همراه انواع مثال‌ها، سوالات تستی موضوعی و ترکیبی و مجموعه‌ای کامل از سوالات امتحانی تشریحی به همراه پاسخ‌نامه تشریحی، تمام نیازهای دانش‌آموزان را در یک کتاب پاسخ دادند.

کتاب های دهم ریاضی انتشارات کاگو

«انتشارات کاگو» جزو ناشرین نسبتاً قدیمی فعال در عرصه آموزش کشور است. در سال 1375 تأسیس شده و از آن زمان با انتشار سری کتاب‌های دروس طلایی جای خود را میان دانش‌آموزان باز کرده است. البته سری کتاب‌های دیگری مانند هشتگ امتحان و کاردرس هم در سبد محصولات این ناشر وجود دارند.

کتاب های دروس طلایی دهم ریاضی کاگو

کتاب های دروس طلایی کاگو دهم ریاضی را تقریباً همه می‌شناسند. یک کتاب گام به گام استاندارد جامع به همراه درسنامه‌های مفصل و تمرین‌های تکمیلی. تمرکز اصلی این کتاب بر درسنامه‌های آن بوده و سعی شده تا تمامی مفاهیم ریز و درشت هر مبحث از هر درسی را به دانش‌آموزان منتقل کند.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دهم ریاضی از کتابانه

شما می‌توانید در هر ساعت و هر روزی از هفته، نسبت به خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی دهم ریاضی از کتابانه اقدام کنید. به این منظور کافی است کتاب‌های کمک آموزشی مورد نیازتان را از فهرست ابتدای این صفحه انتخاب کرده و پس از تسویه سبد خرید، آنان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل‌ خود تحویل بگیرید. در فروشگاه اینترنتی کتابانه در کنار کتاب های کمک درسی برتر دهم ریاضی به هزاران اثر درسی و غیر درسی دیگر دسترسی دارید. ما مفتخریم که با گردآوری مجموعه کاملی از آثار درسی، ادبی، عمومی و ... به یکی از بهترین مرجع‌های خرید اینترنتی کتاب تبدیل شدیم.

قیمت کتاب های کمک درسی دهم ریاضی

با توجه به تورم‌ و وضعیت اقتصادی نامناسب کشور، بر آن شدیم تا با اعمال تخفیف‌های دوره‌ای بر محصولات مختلف از جمله کتاب های کمک درسی دهم ریاضی، آثار مورد نیازتان را با قیمتی کمتر از قیمت بازار در اختیارتان قرار دهیم. از این رو می‌توانید به خرید کتاب کمک درسی دهم ریاضی با تخفیف اقدام کنید. امیدواریم که با این کار توانسته باشیم قدمی هر چند کوچک در جهت افزایش فرصت کتابخوانی در کشورمان برداریم.


سوالات متداول:

کدام کتاب های کمک درسی دهم ریاضی را تهیه کنم؟ در این مطلب جامع به صورت کامل به بهترین کتاب های کمک درسی دهم ریاضی موجود در بازار از ناشرین مختلف گاج، خیلی سبز، مهروماه و ... پرداختیم. جهت مطالعه مطلب و خرید اینترنتی کتاب از کتابانه کلیک کنید. کتاب های کمک درسی برتر دهم ریاضی جهت آمادگی برای کنکور کدامند؟ کتاب های تست دهم ریاضی خیلی سبز، کتاب های IQ (آی کیو) دهم ریاضی گاج و کتاب های تست دهم ریاضی نشر الگو تعدادی از بهترین کتاب های کمک درسی دهم ریاضی هستند که در این مطلب به آنان اشاره کردیم. از کجا کتاب های کمک درسی دهم ریاضی را با تخفیف بخرم؟ فروشگاه اینترنتی کتابانه همیشه به صورت دوره‌ای تخفیفات قابل توجهی روی محصولات مختلف خود اعمال می‌کند تا خریداران خیال‌شان از بابت تهیه آثار با بهترین قیمت بازار راحت باشد. بهترین کتاب‌های گام به گام دهم ریاضی کدامند؟ کتاب های درس‌پک مهروماه، دروس طلایی کاگو و شاه کلید کلاغ سپید سه کتاب گام به گام برتر پایه دهم ریاضی هستند که در مطلب بالا به آنان اشاره شد.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل