loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های فیزیک کنکور تجربی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
331 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سوألات متداول

گام به گام دهم تجربی از انتشارات مدتنظرتان را انتخاب نموده و با چند کلیک ناقابل، سفارش خود را در وبسایت کتابانه ثبت نمایید.
کتاب نمونه سوالات دهم تجربی است که انواع بسیار موفق آن در وبسایت کتابانه موجود است؛ عنوان درس و انتشارات مدنظرتان را انتخاب کنید و کتاب‌های‌تان را درب منزل تحویل بگیرید.
وبسایت کتابانه مطابق با استقبال مخاطبان تا به امروز، کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز، کتاب‌های انتشارات اسفندیار، سری کتاب‌های گلبرگ گلواژه برای همه دروس و کتب نشر بنی هاشمی را پیشنهاد می‌کند.
. کتاب تست ریاضی دهم . کتاب کار ریاضی دهم . کتاب نمونه سؤالات ریاضی دهم . کتاب آموزش ریاضی دهم
کتاب تست ریاضی دهم می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا مفاهیم ریاضی را بهتر فهمیده، مهارت‌های حل مسئله خود را تقویت کرده و آمادگی خود را برای آزمون‌ها و ارزیابی‌های مختلف بهبود بخشند.

کتاب های کمک درسی دهم تجربی

پایه دهم، یکی از جذاب‌ترین و درعین‌حال پرچالش‌ترین پایه‌ها در مقطع متوسطه دوم است. در این پایه، دانش‌آموزان با مباحث جدی‌تری مواجه می‌شوند و با تعیین رشته خود، این پایه را شروع تعیین سرنوشت خود می‌دانند. خرید کتاب های کمک درسی دهم تجربی تعداد کتاب های دهم تجربی و  مباحث آن‌ها بیشتر شده و شروع پیچیده‌تر شدن مباحث در دروس مختلف است. ازاین‌رو دانش‌آموزان به کمک بیشتری برای تسلط بیشتر بر دروس خود نیاز دارند. در این مطلب به دسته‌بندی و معرفی کتابهای کمک درسی دهم تجربی پرداخته شده است. اگر می‌خواهید در این باره اطلاعاتی کسب کنید، با فروشگاه آنلاین کتابانه همراه باشید.

اهمیت کتاب های کمک درسی دهم تجربی

کمتر کسی از دانش‌آموزان و اولیا آن‌ها هستند که از اهمیت پایه دهم بی‌اطلاع باشند. این پایه به علت تخصصی‌تر شدن دروس، ممکن است برای دانش‌آموزان کمی چالشی، گیج‌کننده و پراسترس باشد. از این پایه به بعد، تمامی آموخته‌ها باید به مدت طولانی در ذهن بمانند تا در زمان و مکان درست، سر جلسه امتحان کنکور، به مدد دانش‌آموز آمده و سرنوشت آکادمیک و چه‌بسا آینده زندگی دانش‌آموز رقم بخورد؛ به همین دلیل است که اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد؛ بنابراین، استفاده از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی الزامی به نظر می‌رسد. در این مطلب به معرفی انواع کتاب کمک درسی دهم تجربی و کتاب های کمک آموزشی خوب این پایه از ناشران برتر پرداخته شده است. اگر می‌خواهید کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی را بشناسید و یا می‌خواهید خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی با تخفیف داشته باشید، با این مطلب کتابانه همراه باشید.

انواع کتاب های کمک درسی دهم تجربی

در میان انبوه کتاب های کمک آموزشی، یافتن کتاب های خوب کمی سخت به نظر می‌رسد. ما به شما کمک می‌کنیم تا نوع کتاب و انتشاراتی که به دنبالش هستید را به‌راحتی پیدا کنید و خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی با تخفیف را انجام دهید.

کتاب های تست دهم تجربی

کتاب های کنکور تجربی یا همان کتاب تست دهم تجربی، از سری کتاب های تستی دهم تجربی هستند که کاربرد زیادی دارند. این عنوان به آن دسته از کتاب هایی اطلاق می‌شود که برای تسلط بیشتر دانش‌آموزان بر مباحث کنکوری و المپیادی تدوین شده‌اند. کتب مذکور تاکید ویژه‌ای بر روی نکات نهفته در مفاهیم درسی دارند، نکته‌سنجی و نکته‌بینی دانش‌آموزان را تربیت می‌کنند و تسلط آنها بر دروس را چند برابر می‌کند. مطالعه این کتاب ها برای داوطلبان کنکور و امتحانات مدرسه پیشنهاد می‌شود.

کتاب های آموزش دهم تجربی

کتاب های کمک آموزشی دهم تجربی، یکی دیگر از کتاب های پرطرف‌دار در میان دانش‌آموزان است. این عنوان کتاب ها به کتبی گفته می‌شود که به دانش‌آموز کمک می‌کند تا زمانی که معلم در دسترس نیست، از پسِ ابهامات دروس بربیاید و مشکلات درسی خود را رفع کند. این نوع کتاب ها معمولاً با ادبیاتی روان، به بیان مطالب درسی پرداخته و سعی می‌کنند تا اشکالات دانش‌آموزان را رفع کنند. مطالعه این کتاب های آموزشی را می‌توان به‌عنوان یک تدریس مجدد در نظر گرفت.

کتاب های کار دهم تجربی

کتاب کار ها، در گروه کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار می‌گیرند. این نوع کتاب ها، دانش‌آموزان را به تمرین و تکرار بیشتر مطالب درسی وامی‌دارند. خلاصه دروس، پوشش سراسری مطالب و نکات مهم و کاربردی نیز در میان این تمرین و تکرارها جای دارند که باعث تسلط همه سویه بر روی مطالب درسی می‌شوند.

کتاب های نمونه سؤالات امتحانی دهم تجربی

کتاب های نمونه سوالات امتحانی، از جمله پرطرف‌دارترین و بهترین کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند. این عنوان کتاب ها را می‌توان ناجی دانش‌آموزان در شب‌های امتحان دانست. این کتاب ها از سویی باعث یادگیری و جمع‌بندی دروس شده و از سویی دیگر با ارزشیابی که انجام می‌دهند، باعث ازبین‌رفتن استرس دانش‌آموزان می‌شوند. در این کتاب ها، آزمون‌های مختلف کلاسی، پایانی نیمسال تحصیلی و سایر آزمون‌ها جمع‌آوری شده است.

کتاب های گام به گام دهم تجربی

کتاب های گام به گام در همه پایه‌ها از سال‌های دور، یارویاور دانش‌آموزان هستند. این کتاب ها، به دانش‌آموزان در آموختن مفاهیم و نکات دروس کمک می‌کنند و پاسخ تمام تمرین‌ها، فعالیت‌ها، سؤالات و... درون کتاب درسی را در بردارند. این کتاب ها، سعی دارند تا با بازگو کردن دقیق مسائل، ابهامات ذهنی و نقاط ضعف دانش‌آموزان را رفع و آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل کنند.

کتاب های دهم تجربی از ناشران برتر کمک آموزشی

ناشران زیادی در زمینه کتاب های کمک درسی دهم تجربی فعالیت دارند که در زیر به بهترین کتاب ها از برترین ناشرها اشاره خواهیم کرد.

کتاب های دهم تجربی انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز، یکی از انتشارات برتر در کتاب های کمک آموزشی است. این انتشارات به علت تنوع در عناوین کتاب ها بسیار مشهور است. پوشش دروس در پایه‌های مختلف و داشتن عناوین متفاوت کتاب ها با منظورهای مختلف به همراه کیفیت محتوای بسیار خوب، از علل شهرت و محبوبیت انتشارات خیلی سبز است. در ادامه به معرفی اجمالی کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی از انتشارات خیلی سبز پرداخته شده است.

کتاب کار دهم تجربی خیلی سبز

کتاب کار خیلی سبز، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی است که بین دانش‌آموزان درس‌خوان، محبوبیت زیادی دارد. همان‌طور که از نام این کتاب ها انتظار می‌رود، کتاب های کار خیلی سبز، برای تمرین و تکرار بیشتر طراحی شده‌اند. در این کتاب در کنار درس‌نامه‌هایی مختصر و مفید، تمرین‌ها و تست‌هایی در چهارچوب استاندارد کتاب ارائه شده که امکان تسلط بر دروس را بیشتر می‌کند.

کتاب های ماجراهای من و درسام دهم تجربی

مجموعه کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز، در این پایه، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند. این مجموعه کتاب ها در دروس مختلف این پایه، در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته‌اند. درس‌نامه‌های کامل، جامع و کاربردی، با زبانی ساده به بیان نکات مهم پرداخته و در کنار آن، پرسش‌های زیادی به همراه پاسخ‌نامه‌هایی کاملاً تشریحی ارائه شده است. این کتاب ها سعی در حل تمامی مشکلات و ابهامات درس‌های دانش‌آموزان دارند. مجموعه کتاب های من و درسام برای ایجاد تسلط بر روی مطالب کتاب درسی طراحی شده و مناسب امتحانات هستند.

کتاب های تست دهم تجربی خیلی سبز

کتاب تست انتشارات خیلی سبز، در مبحث تست، در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار می‌گیرد. این کتاب شامل درس‌نامه‌های مفهومی و کامل است و با مثال‌های زیاد آن سعی شده تا مفاهیم به طور کامل آموزش داده شوند و در ادامه آن، تست‌های زیادی به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی وجود دارد. این کتاب ها سعی بر بالابردن اطلاعات و اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان دارند. کتاب تست انتشارات خیلی سبز برای آن دسته از دانش‌آموزان طراحی شده که می‌خواهند از ابتدای کار برای کنکور آماده شوند.

کتاب های نردبام دهم تجربی خیلی سبز

مجموعه کتاب های نردبام خیلی سبز را می‌توان در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی دسته‌بندی کرد. این کتاب با سؤالات زیاد و سطحی بالاتر از سطح کتاب درسی، دانش‌آموزان را به چالش می‌کشاند. در این کتاب، در ابتدای هر بخش درس‌نامه‌ای مفید و جامع قرار دارد و در ادامه، سؤالات تشریحی و تست‌های تألیفی زیاد به همراه پاسخ‌نامه تشریحی ارائه شده است. پاسخ‌نامه این کتاب، خود یک درس‌نامه است. این کتاب مناسب دانش‌آموزانی است که می‌خواهند آموخته‌های خود را به چالش بکشند و یا تصمیم دارند تسلط خود بر روی دروس را چندین برابر کنند. این کتاب رسیدن به نمرات بهتر و درصدهای بالاتر در امتحانات مختلف را امکان‌پذیر می‌کنند.

کتاب های دهم تجربی انتشارات گاج

انتشارات گاج با نزدیک به دو دهه انتشار کتاب های کمک آموزشی، یکی از محبوب‌ترین و مورد اعتمادترین انتشارات بین دانش‌آموزان شده که تنوع عناوین کتاب و محتوای عالی نیز علت این اعتماد است. دانش‌آموزان با انتخاب کتاب صحیح از میان لیست کتاب گاج دهم تجربی، می‌توانند تجربه خریدی هوشمندانه را داشته باشند. در ادامه به معرفی کلی سری کتاب های میکرو، سیر تا پیاز، پرسمان و آی کیو گاج برای پایه دهم پرداخته شده است.

کتاب های میکرو دهم تجربی گاج

کتاب های میکرو گاج، یکی از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند که برای آمادگی کنکور دانش‌آموزان طراحی شده است. این کتاب ها، درس‌نامه‌هایی کامل به همراه نکات تستی و مهم برای پاسخ‌گویی به سؤالات کنکور و آزمون‌های آمادگی آن دارد. در کنار این درس‌نامه‌ها، تست‌های تألیفی و کنکور طبقه‌بندی شده زیادی ارائه شده است؛ همچنین پاسخ‌نامه تشریحی برای این سؤالات در نظر گرفته شده که در نوع خود درس‌نامه‌ای مفید محسوب می‌شود. در این کتاب، سطر به سطر کتاب پوشش داده شده و از هیچ نکته‌ای به‌راحتی عبور نشده است.

کتاب های سیر تا پیاز دهم تجربی گاج

مجموعه کتاب های سیر تا پیاز گاج یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند که طرف‌داران زیادی دارند. این کتاب از سیر تا پیاز دروس را به دانش‌آموز آموخته و یک خودآموز تمام‌عیار است. در این کتاب ها، درس‌نامه‌هایی کامل و جامع به همراه سؤالات زیاد تشریحی و تستی طبقه‌بندی‌شده برای ایجاد آمادگی در دانش‌آموزان آورده شده است. این کتاب ها شامل جلد اول، آموزش کامل مطالب درسی، با نکات کنکوری و جواب تمارین و مباحث مختلف کتاب درسی، جلد دوم، تست‌های تألیفی و کنکوری طبقه‌بندی‌شده و جلد سوم، سؤالات امتحانی، می‌شوند. مجموعه کتاب های سیر تا پیاز مناسب دانش‌آموزانی است که نمی‌خواهند حتی یک سؤال را نیز در امتحانات مختلف از دست بدهند.

کتاب های پرسمان دهم تجربی گاج

کتاب های پرسمان گاج را می‌توان در زمره بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرارداد. این کتاب ها برای ایجاد آمادگی برای امتحانات مدرسه و بالابردن معدل دانش‌آموزان تهیه و تألیف شده‌اند. بخش‌های این کتاب ها شامل درس‌نامه‌های دقیق و مختصر، مثال‌ها و تمرینات زیاد و نمونه سؤالات امتحانی به‌صورت طبقه‌بندی‌شده به همراه پاسخ‌نامه تشریحی است. این کتاب سنجش مناسبی از اطلاعات دانش‌آموز به عمل‌آورده که باعث بالابردن اعتمادبه‌نفس وی نیز می‌شود.

کتاب های IQ (آی کیو) دهم تجربی گاج

کتاب های IQ (آی کیو) گاج، یکی از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی است که قصد آموزش فراتر از سطح کتاب را دارد. این کتاب ها مناسب دانش‌آموزانی است که به فکر برترین نمرات و رتبه‌ها در آزمون‌های مختلف هستند. سؤالات این کتاب ها بسیار دشوار و فراتر از سطح استاندارد کتاب درسی است. در این کتاب ها درس‌نامه‌هایی کوتاه و کاربردی به همراه سؤالات تستی تألیفی و سال‌های اخیر به همراه پاسخ‌نامه کاملاً تشریحی ارائه شده است. در این کتاب، سؤالات پیچیده کنکور عیناً و یا شبیه‌سازی شده آورده شده است. کتاب های آی کیو برای سنجش و یادگیری پیشرفته دانش‌آموزان تدوین و تألیف شده‌اند.

کتاب های دهم تجربی انتشارات مبتکران

انتشارات مبتکران، از سال 1365 کار خود را در تألیف کتاب های آموزشی آغاز کرده و با انتشار بیش از سه هزار و دویست جلد از انواع کتاب ها، یکی از انتشارات بزرگ است که در زمینه نشر کتاب های کمک درسی نیز فعالیت می‌کند. این انتشارات یکی از پرتجربه‌ترین و پرآوازه‌ترین انتشارات است که دانش‌آموزان را در حین تحصیل همراهی می‌کند. کتاب های تست مبتکران را می‌توان در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار داد که در ادامه به معرفی مختصر آن می‌پردازیم.

کتاب های تست دهم تجربی مبتکران

کتاب های تست مبتکران، از جمله کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند که طرف‌داران زیادی دارند. این کتاب ها به دو بخش درس‌نامه و تست تقسیم شده‌اند. در بخش آموزشی، درس‌نامه‌ای ساده و قابل‌فهم ارائه شده که در آن تمام مطالب درسی، تمرین‌های کتاب، نکات کنکوری و نکات تستی پوشش داده شده است. در بخش تمرین هم، تست‌های متناسب با موضوع و طبقه‌بندی‌شده ارائه شده است. پاسخ‌نامه تشریحی این تست‌ها، کاملاً واضح و تحلیلی است و هر نوع گمراهی و سردرگمی در دانش‌آموزان را از بین می‌برد.

کتاب های دهم تجربی نشر الگو

نشر الگو، از سال 1384 در حوزه انتشار کتاب های کمک درسی شروع به کارکرده است. تمام تلاش مؤلفان این انتشارات بر این بوده که محتوای مناسب آموزشی را در اختیار تمامی دانش‌آموزان در سراسر ایران بگذارند و عدالت آموزشی را برقرار کنند. از همین رو سعی شده تا کتاب هایی به بهینه‌ترین شکل ممکن تألیف کرده و به بازار ارائه کنند. این انتشارات پیش از نشر کتاب ها از مشاوران و دبیران مشورت گرفته، سعی کرده تا نقاط ضعف خود را رفع و تقویت کند و همواره در حال به‌روزرسانی و ویرایش کتاب هایش است. در ادامه به بررسی دو کتاب پرطرف‌دار تست و سه بعدی نشر الگو پرداخته شده است.

کتاب های تست دهم تجربی نشر الگو

کتاب های تست نشر الگو، از جمله کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند که به‌نوعی مکمل کتاب درسی محسوب می‌شوند. در این کتاب ها، دانش‌آموزان می‌آموزند که چگونه به سؤالات تستی پاسخ دهند. این کتاب شامل بخش آموزش و بخش تمرین است. در بخش آموزش، درس‌نامه‌ای مختصر و نکته‌ای ارائه شده است. این درس‌نامه برای آموختن مناسب نیست و تنها یادآور نکات است. در بخش تمرین، تست‌های زیاد با پوشش کامل کتاب های درسی ارائه شده است. این تست‌ها از آسان به سخت طبقه‌بندی شده‌اند. این سؤالات با پاسخ‌نامه تشریحی همراه هستند که تمامی راه‌حل‌ها را پوشش می‌دهند، اما همچنان نیازمند خلاقیت دانش‌آموزان است. کتاب های تست نشر الگو با ایده آماده کردن دانش‌آموزان برای کنکور از همان ابتدای دوره متوسطه دوم نگارش و تألیف شده‌اند.

کتاب های سه بعدی دهم تجربی نشر الگو

کتاب های سه بعدی نشر الگو را می‌توان در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار داد. این کتاب ها برای آمادگی کنکور و سایر آزمون‌های تستی طراحی و تألیف شده‌اند. این کتاب ها پوشش کامل و مطابق سرفصل‌های کتاب را دارند. کتاب های سه بعدی شامل درس‌نامه‌ای کامل و ساده به همراه نکات و مثال‌های متنوع هستند. این درس‌نامه‌ها به‌گونه‌ای تنظیم شده‌اند که دانش‌آموز هیچ‌گاه تست زدن را فراموش نکند! در بخش تست‌ها نیز تعداد زیادی تست به‌صورت طبقه‌بندی شده به همراه پاسخ‌نامه تشریحی تقریباً کاملی ارائه شده است. این کتاب هم برای آمادگی دانش‌آموزان در سال کنکور و هم برای تربیت ذهن دانش‌آموزان پایه دهم تألیف شده است.

کتاب های دهم تجربی انتشارات منتشران

چند سال مانده تا سی سالگی انتشارات منتشران! این انتشارات، سال‌های سال است که یارویاور دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی است. هدف کتاب های این انتشارات، آموزش کامل آن چیزهایی است که در کتاب های درسی به آن‌ها پرداخته شده. این کتاب ها سعی دارند تا ابهامات دانش‌آموزان را در زمان نبودِ معلم‌هایشان از بین ببرند. در ادامه به معرفی معروف‌ترین کتاب این انتشارات، یعنی گام به گام، برای پایه دهم رشته تجربی پرداخته شده است.

کتاب گام به گام دهم تجربی منتشران (درس یار)

کتاب های گام به گام دروس (درس‌یار) منتشران، یکی از پرطرف‌دارترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی هستند که سال‌های سال یاور دانش‌آموزان می‌باشند. در این کتاب ها، در کنار پاسخ به‌تمامی سؤالات، فعالیت‌ها و پرسش‌های کتاب درسی، خلاصه دروس، نکات درسی مهم به‌صورت مختصر و نمونه سؤالات امتحانات نیز ارائه شده است. این کتب مانند یک معلم در خانه عمل کرده و تمامی ابهامات ذهن دانش‌آموزان را رفع می‌کنند.

کتاب های دهم تجربی انتشارات کلاغ سپید

انتشارات کلاغ سپید، یکی دیگر از ناشران محبوب کتاب های کمک درسی است. این انتشارات از سال 1389 آغاز به کار کرد و منطبق با نظام جدید آموزشی، تمامی مطالب کتب درسی را پوشش داده است. محتوای خیلی خوب کتاب های کلاغ سپید، علت ماندگاری این نام در میان نام سایر انتشارات معروف است. کتاب شاه کلید دهم تجربی، یکی از محبوب‌ترین کتاب های کلاغ سفید است که در ادامه به معرفی اجمالی این محصول پرداخته شده است.

کتاب شاه کلید دهم تجربی کلاغ سپید

کتاب شاه کلید کلاغ سپید، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی است. این کتاب مجموعه جامعی از همه دروس این پایه است. محتوای بصری زیبای این کتاب، یکی از دلایلی است که دانش‌آموزان مجذوب آن می‌شوند. در این کتاب، به بررسی تمامی پرسش‌های کتاب درسی و تمرین با موارد مشابه و استاندارد پرداخته شده است. این کتاب در یادگیری همراه دانش‌آموزان است و مهارت پاسخ‌گویی به سؤالات را در آن‌ها تقویت می‌کند.

کتاب های دهم تجربی انتشارات مهر و ماه

انتشارات مهر و ماه، کمتر از دو دهه است که شروع به فعالیت در حوزه انتشار کتاب های کمک درسی کرده است، اما در همین مدت توانسته توجه بسیاری از دانش‌آموزان را به خود جلب کند. کتاب های این انتشارات بسیار خلاقانه بوده و همین خلاقیت است که باعث محبوبیت این انتشارات شده است. در ادامه به معرفی کلی کتاب های تست، درس پک و فضایی این انتشارات که از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی هستند، پرداخته شده است.

کتاب درس پک دهم تجربی مهر و ماه

کتاب های درس پک (گام به گام دروس) مهر و ماه یکی از بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی هستند. این کتاب ها شبیه به کتاب درسی اند اما جلوه‌های بصری بیشتر و ادبیات صمیمانه‌تری دارند. در این کتب تمامی دروس این پایه به‌صورت مجتمع گردآوری شده‌اند. در کتاب درس پک مهر و ماه، همان‌طور که از نام این کتاب پیداست، خلاصه همه دروس به همراه مثال و پاسخ به‌تمامی سؤالات و تمرین‌های کتاب درسی ارائه شده است. این کتاب برای تفهیم بهتر دروس و تمرین برای امتحانات طراحی شده است.

کتاب های تست مهر و ماه

کتاب های تست مهر و ماه، یکی دیگر از کتاب های کمک درسی دهم تجربی است که دانش‌آموزان را برای مواجهه با کنکور و آزمون‌های آمادگی آن آماده می‌کند. این کتاب ها پوشش سراسری بر روی مفاهیم کتاب های درسی دارند و بر همین اساس شامل درس‌نامه‌هایی منحصربه‌فرد، جامع و مفهومی به همراه مثال‌های آموزشی زیاد هستند. همچنین این کتاب شامل تست‌های تألیفی و کنکورهای سال‌های گذشته به‌صورت طبقه‌بندی شده و پاسخ‌نامه کامل و تشریحی است. روش‌های منحصربه‌فردی که در درس‌نامه و پاسخ‌نامه این سری کتاب ها آمده، آن‌ها را از سایر کتاب های تست متمایز کرده و کتاب های تست مهر و ماه را در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار می‌دهد.

کتاب های فضایی مهر و ماه

کتاب های فضایی از انتشارات مهر و ماه، یکی دیگر از محبوب‌ترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی هستند. آنچه که در کتاب های فضایی مهر و ماه در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، آموزش کامل و مفهومی مطالب کتاب درسی است، به همراه مثال‌های زیاد و متنوع. این کتاب ها در راستای آموزش بیشتر و بالابردن مهارت حل مسئله دانش‌آموزان طراحی شده‌اند. مجموعه سؤالات تشریحی و امتحانی کامل، تست‌های موضوعی در انتهای هر درس‌نامه و تست‌های ترکیبی در انتهای هر فصل آمده‌اند و به همراه آن‌ها، پاسخ‌نامه‌ای کاملاً تشریحی، در این کتاب ارائه شده است. این کتاب سعی در تربیت توأمان مهارت حل مسئله به‌صورت تستی و تشریحی دانش‌آموزان را دارد.

کتاب های دهم تجربی انتشارات کاگو

بیش از دو دهه است که انتشارات کاگو شروع به نشر کتاب های کمک درسی کرده و در راستای اشاعه علم و دانش در کشور فعالیت می‌کند. هدف این انتشارات، نشر کتب کمک آموزشی زیر نظر برترین اساتید برای تمامی دانش‌آموزان کشور است. کتاب دروس طلایی پایه دهم این انتشارات یکی از کتاب های کمک درسی برتر دهم تجربی است که موردتوجه دانش‌آموزان قرار گرفته است. در ادامه، معرفی مختصری از این کتاب خواهیم داشت.

کتاب دروس طلایی دهم تجربی کاگو

کتاب های دروس طلایی (گام به گام دروس) کاگو، شبیه به گام به گام منتشران، در گروه بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی قرار می‌گیرد که در آن پرسش‌ها، سؤال‌ها و فعالیت‌های کتاب های مختلف درسی پاسخ داده شده‌اند. در این کتاب، در هر قسمت، درس‌نامه‌ای به همراه اشتباهات رایج، مثال‌ها، تمرین‌های متنوع و پاسخ‌نامه مفصل و تشریحی ارائه شده و در هر بخش نیز آزمون‌هایی برای سنجش دانش‌آموزان درنظر گرفته شده است. با استفاده از این کتاب، دانش‌آموزان می‌توانند تمامی مطالب را آموخته و معدل خود را بالا ببرند.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دهم تجربی از کتابانه

خرید اینترنتی کتاب، در این روزهای پرمشغله و در میان انبوه کتاب های موجود در بازار، یکی از بهینه‌ترین و سریع‌ترین انتخاب‌ها است. شما با کمک کتابانه، خیلی سریع و راحت، می‌توانید از محتوای کتاب هایی که انتخاب می‌کنید باخبر شوید و آن‌ها را به بهترین قیمت خریداری کنید. در اینجا بهترین کتاب کمک درسی دهم تجربی را می‌توانید برای خود پیدا کنید. خرید کتاب کمک درسی دهم تجربی با تخفیف را از کتابانه بخواهید!

قیمت کتاب های کمک درسی دهم تجربی

قیمت کتاب کمک درسی دهم تجربی بسیار متنوع است. آنچه که اهمیت دارد، تناسب بین محتوا و قیمت کتاب ها است. در کتابانه می‌توانید پیش از خرید، از انتخاب خود مطمئن شده، این تناسب قیمت را سنجیده و سرانجام خریدی درست و مقرون‌به‌صرفه داشته باشید. برای اطلاع از قیمت و محتوای کتاب های موردنظر خود، می‌توانید به بخش توضیحات آن کتاب خود در سایت مراجعه کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل