loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
13 کالا

سوألات متداول

کتاب کمک درسی جغرافیا دهم با تمرکز بر آموزش، تست و نمونه سؤال امتحانی، علاوه بر بهبود یادگیری، موجب آشنایی با انواع سوالات آزمونی و امتحانی در دانش‌آموزان این پایه تحصیلی می‌گردد.
برای خرید کتاب های کمک درسی جغرافیا دهم به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.
. کتاب های تست جغرافیا دهم . کتاب کار جغرافیا دهم . کتاب های نمونه سؤالات جغرافیا دهم

کتاب کمک درسی جغرافیا دهم

دانش‌آموزان مقطع دهم برای اولین بار با مباحث اختصاصی مربوطه به رشته خود روبرو می‌شوند. یکی از این دروس جغرافیا دهم است که با توجه به جدید بودن مباحث ممکن است دانش‌آموزان را به سمت کتاب‌های کمک درسی جغرافیا سوق دهد.

این کتاب به معنای واقعی کتاب جامع است چرا که با تمرکز بر آموزش، تست و نمونه سؤال امتحانی، علاوه بر بهبود یادگیری، موجب شناخت نقاط ضعف و قوت، آشنایی با انواع سوالات آزمونی و امتحانی و همچنین افزایش مهارت تست‌زنی در دانش‌آموزان این پایه تحصیلی می‌گردد.

انواع کتاب کمک درسی جغرافیا دهم 

انواع مختلف کتاب کمک درسی جغرافیا دهم توسط انتشارت متعدد گردآوری شده و در دسترس دانش‌آموزان این پایه قرار گرفته‌اند. برای تاثیر بهتر، قبل از خرید کتاب کمک آموزشی جغرافیا دهم بهتر است هدف‌تان از خرید این کتاب‌ها را مشخص نمایید: آیا در یادگیری مطالب ضعف دارید؟ می‌خواهید برای امتحانات آماده شوید؟ یا مایلید با خرید کتاب تست جغرافیا دهم، مهارت تست‌زنی خود را تقویت کنید؟ هدف شما هرچه که باشد تنوع گسترده کتاب‌های کمک درسی جغرافیا دهم نیاز شما را پوشش خواهند داد. برخی از نمونه کتاب کمک درسی جغرافیا دهم عبارت‌اند از:

کتاب های تست جغرافیا دهم

منبعی جامع از انواع پرسش‌های چهارگزینه‌ای تالیفی و کنکوری متنوع همراه با پاسخ تشریحی هستند. خرید کتاب تست جغرافیا دهم علاوه بر آشنا کردن دانش‌آموزان با سوالات این درس در کنکور سراسری، موجب افزایش مهارت تست‌زنی آنان می‌گردد. 

کتاب کار جغرافیا دهم

متشکل از بخش‌های درس‌نامه، سؤالات تستی و پاسخ‌نامه هستند که به سبب داشتن سوال‌های متنوع، برای آمادگی در امتحانات و کنکور بسیار مناسب هستند.

کتاب های نمونه سؤالات جغرافیا دهم   

منبعی از نمونه سؤالات امتحانی کتاب جغرافیا دهم در مدارس مختلف هستند. با خرید کتاب نمونه سوالات جغرافیا دهم  و آشنایی با انواع سؤالات امتحانی، خود را برای حضور در جلسات امتحانی آماده سازید.

خرید کتاب کمک آموزشی جغرافیا دهم از کتابانه  

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تهیه انواع کتاب کمک درسی دهم انسانی و دیگر رشته. در هر جای کشور که هستید می‌توانید برای مشاهده و خرید کتاب های کمک درسی جغرافیا دهم به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.  

قیمت کتاب کمک درسی جغرافیا دهم

فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مفتخر به عرضه‌ی انواع کتاب های آموزشی و کمک آموزشی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. قیمت کتاب کمک درسی جغرافیا دهم را با همکاران ما مقایسه کنید تا متوجه قیمت‌های مناسب انواع این کتاب‌ها در کتابانه شوید و با خیالی آسوده بهترین گزینه را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

 

 

کتاب درسی جغرافیا دهم

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل