loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
173 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

سوألات متداول

کتاب کمک درسی جغرافیا دهم با تمرکز بر آموزش، تست و نمونه سؤال امتحانی، علاوه بر بهبود یادگیری، موجب آشنایی با انواع سوالات آزمونی و امتحانی در دانش‌آموزان این پایه تحصیلی می‌گردد.
کتاب های کمک درسی علوم و فنون ادبی دهم با آموزش نکته به نکته مباحث در قالب درس‌نامه‌های مختصر اما کاربردی و ارائه انواع سؤالات تشریحی و چهارگزینه‌ای می‌توانند به درک بهتر و عمیق‌تر مباحث این درس کمک کنند.
برای خرید کتاب های کمک درسی جغرافیا دهم به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به مجموعه‌ی کاملی از این کتاب‌ها،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید.
. کتاب های تست جغرافیا دهم . کتاب کار جغرافیا دهم . کتاب های نمونه سؤالات جغرافیا دهم
قیمت کتاب های کمک درسی تاریخ دهم در کتابانه را با دیگران مقایسه کنید و با خیالی آسوده بهترین‌ها را با بهترین قیمت خریداری نمایید.

پایه دهم همواره یکی از پرچالش‌ترین پایه‌های متوسطه‌ی دوم برای دانش‌آموزان بوده است. چراکه در این پایه، مدارس دانش‌آموزان تغییر می‌کند، انتخاب رشته می‌کنند و به صورت جدی‌تر و رسمی‌تر وارد وادی کنکور می‌شوند. واژه «کنکور» همیشه با عبارت «کتاب های کمک درسی» همراه است؛ در این جا به بررسی تخصصی‌ترِ پایه دهم انسانی و همینطور معرفی کتاب دهم انسانی خواهیم پرداخت. خرید کتاب های کمک درسی دهم انسانی

اهمیت کتاب های کمک درسی دهم انسانی

در توصیف اهمیت پایه‌ی دهم باید گفت که تقریبا یکی از سرنوشت‌سازترین مقاطع تحصیلی یک دانش‌آموز انسانی است. انتخاب رشته، تلاش برای موفقیت و رسیدن به بهترین دانشگاه‌های کشور، از همین پایه آغاز می‌شود. دانش آموزان دهم انسانی و سایر محصلان پایه دهم [درسایر رشته‌ها] با چالش‌های مشابه مواجه خواهند بود. اگر شما یک دانش‌آموز پایه دهم انسانی هستید، یا در خانه دانش‌آموزی دارید که به تازگی وارد مقطع متوسطه‌ی دوم شده و انتخاب او رشته‌ی علوم انسانی است، این مطلب برای شماست! احتمال موفقیت در کنکور انسانی به به شروط مختلفی وابسته است که از میان آنها می‌توان به: داشتن مشاور توانا، بهره‌ی هوشی خوب، تسلط به مباحث و نهایتا استفاده از کتاب های کمک درسی برتر دهم انسانی اشاره کرد. درست که پیچیده و تخصصی‌تر شدن مباحث در پایه‌ی دهم ممکن است در ابتدا این مسیر را دشوار و ناهموار نمایش دهد ولی، شما می‌توانید با استفاده از کتب کمک درسی متناسب با نیازتان، این مسیر را برای خود هموارتر کرده و احتمال موفقیت‌تان را در ماراتن کنکور افزایش دهید.

انواع کتاب ‌های کمک درسی دهم انسانی

بازار نشر در زمینه‌ی انتشار کتاب کمک درسی، طیفِ بسیار وسیع و گسترده‌ای دارد و  به نظر می‌رسد انتخاب یا تعیین «برترین» در میان آنها کار ساده‌ای نباشد. ولی ما در سایت کتابانه انواع کتاب های کمک درسی دهم انسانی را از انتشارات‌های معتبر برای شما گلچین نموده‌ایم.

کتاب تست دهم انسانی

کتاب های کنکوری رشته انسانی یا به عبارت دیگر کتاب های تست، به گروهی از کتب کمک درسی گفته می‌شود که حاوی سوال‌هایی با پاسخ‌های چهارگزینه‌ای هستند و برای این منظور به چاپ رسیده‌اند که دانش‌آموزان کنکوری، تسلط بیشتری بر نکات باریکِ مورد استفاده‌ی طراحان کنکور بیابند ومهارت‌های تست‌زنی خود را تقویت کنند. این کتاب ها بیشتر برای دانش آموزانی است که قصد دارند، آماده شدن برای کنکور را از پایه‌ی دهم آغاز کنند تا در سال آخر به مشکل «کند تست زدن» یا «عدم تسلط به نکات تستیِ سال دهم» بر نخوردند.

آموزش کتاب های دهم انسانی

کتاب های آموزش دهم انسانی یا همان کتاب کمک آموزشی دهم انسانی، همانطور که از نام‌شان پیداست، برای کمک به آموزش بهترِ مفاهیم درسی تدوین و تهیه شده‌اند تا در صورت بروز نقاط ضعف در یک یا چند مبحث خاص، با ارائه‌ی توضیحات وسیع‌تر و کامل‌تر، درست به اندازه یک کلاس آموزش خصوصی، آن ضعف را برطرف کرده و دانش آموز را به تسلط کافی برساند. این کتاب ها نثری روان و شیوا و به دور از هرگونه تکلّف دارند و برای هر دانش آموز دهم انسانی با هر سطحی، مفید واقع می‌شوند.

کتاب های کار دهم انسانی

کتاب های کار و تمرین دهم انسانی به دسته‌ای از کتاب های کمک درسی دهم انسانی گفته می‌شوند که دارای تمرینات زیاد درباره‌ی مطالب درسی مهم و نکات ضروری‌اند. این کتاب های کاربردی، برای دانش آموزانی تدوین می‌شوند که قصد دارند تعداد زیادی تمرین از یک یا چند مبحث مختلف حل کنند و امتحانات پایانترم خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

کتاب های نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی

اگر در شب‌های امتحان، با ذهنی آماده و تسلط کافی، نیاز به تعداد زیادی تمرین و مسئله دارید تا مطالعات خود را برای صبح روز بعد محک بزنید، کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی، یک انتخاب مطمئن برای شماست. با این کتاب ها شما مطالبی را که برای امتحانات خوانده‌اید، مورد آزمایش قرار می‌دهید و مباحث را در ذهن خود جمع بندی می‌نمایید. با استفاده از این کتاب های کمک درسی در مقطع دهم انسانی، حجم زیادی از استرس شما برای امتحانات پایانترم از بین می‌رود  و با حل مسائل موجود در آنها، احساس خواهید کرد که یک بار، آزمون پایان‌ترمِ مدرسه را پشت سر گذاشته اید.

کتاب‌ گام به گام دهم انسانی

قدمت کتاب های گام به گام بسیار زیاد است. کتاب های گام به گام دهم انسانی به دانش آموزان این رشته، در حل تمارینی که پاسخ آنها را بلد نیستند، کمک می‌کند و با ارائه‌ی راه‌حل‌ها مفاهیم پایه‌ای را بار دیگر به محصل پایه دهم یادآوری می‌نماید. تلاش این آثار بر این است که مثل یک دبیر با حوصله، روش حل مسائل را به دانش‌آموزان بیاموزند و ابهامات موجود در ذهن آنان را مرتفع سازند.

کتاب های دهم انسانی از ناشران برتر کمک آموزشی

ناشران بسیار مطرح و پرآوازه‌ای در زمینه‌ی کتاب های کمک آموزشی و کمک درسی فعال هستند و آثار برجسته و مفیدی را نیز در این حوزه به بازار نشر عرضه کرده اند. در اینجا به معرفی برخی از انتشارات‌های برجسته که کتاب های کمک درسی برتر دهم انسانی را چاپ کرده اند، خواهیم پرداخت.

کتاب های دهم انسانی انتشارات خیلی سبز

اگر دانش آموز باشید، به حتما نام «انتشارات خیلی سبز» را شنیده‌اید. این ناشر پرکار حدود 400 عنوان کمک کمک درسی منتشر کرده که در هر پایه‌ و هر رشته‌ای یکی از 10 کتاب کمک درسی برتر محسوب می‌شود و این بسیار تحسین‌برانگیز است. در این بخش با انواع کتاب های کمک درسی دهم انسانی که توسط انتشارات خیلی سبز به چاپ رسیده اند، بیشتر آشنا می‌شویم:

کتاب کار خیلی سبز دهم انسانی

کتاب کار خیلی سبز دهم انسانی، به مجموعه‌ای از کتاب های کمک درسی خیلی سبز گفته می‌شود که تمارین زیادی را برای  تسلط یافتن محصلان پایه دهم انسانی تدوین و طراحی نموده باشد، درسنامه‌های کوتاه و کاربردی داشته باشد و برای آماده شدن در امتحانات کافی و مناسب باشد. اگر فکر می‌کنید که نیاز به حل تمرین و تکرار کردن مفاهیم درسی دارید تا کمی بیشتر بر دروس خود مسلط شوید، کتاب کار خیلی سبز در دورس دهم انسانی برای شما مناسب و راهگشاست.

کتاب های ماجراهای من و درسام دهم انسانی

سری کتاب های ماجراهای من و درسام خیلی سبز، در پایه‌ی دهم رشته‌ی پرطرفدار انسانی، از مشهور ترین کتاب‌های کمک درسی هستند که به صورت جداگانه برای هر یک از دروس دهم انسانی طراحی شده اند. از خصوصیات برتر این کتاب ها، دارا بودن درسنامه‌هایی به شدت کاربردی و مفصل است که تمام مباحث درس را پوشش می‌دهند؛ این کتاب ها دارای پرسش ها و تمارین متعددی نیز هستند که آن ها را برای استفاده، جهت آمادگی شدن برای امتحانات مدرسه مناسب می‌کند.

کتاب های تست دهم انسانی خیلی سبز

داشتن کتاب تست قوی، درسنامه‌های پرمحتوا با سوالاتی که کمترین ابهام را دارند، همواره یکی از دغدغه‌های دانش آموزان متوسطه‌ی دوم بوده است. کتاب های تست خیلی سبز در مقطع دهم انسانی بی‌شک یکی از بهترین کتاب های کمک درسی دهم انسانی است که سعی دارد با ارائه‌ی درسنامه‌های خوب و غنی، و سپس مطرح کردن سوالات تستی و نکته‌دار، با شیوه‌ی مخصوص به خود، نوجوانان کنکوری را در کسب آمادگی برای آزمون‌های تستی‌شان، یاری نماید.

کتاب های دهم انسانی انتشارات گاج

«انتشارات گاج» از جمله ناشران برتری است که در 2 دهه‌ی اخیر به چاپ و انتشار انواع مختلفی از کتاب های کمک درسی مبادرت ورزیده و در تمام این سالها تلاش نموده تا محتوایی با کیفیت بالا و متناسب با نیاز دانش آموزان و معلمان به بازار نشر ارائه کند؛ در این قسمت با انواع کتب کمک درسی انتشارات گاج آشنا خواهیم شد:

کتاب های میکرو دهم انسانی گاج

مجموعه کتاب های میکرو گاج از جمله کتاب های کمک درسی برتر دهم انسانی موجود در بازار نشر هستند که بسیار پرطرفدارند؛ درسنامه‌های این مجموعه، شهرت بالایی دارند و تست هایی در سطح کنکور و آزمون‌های آمادگی برای کنکور در آنها گنجانیده شده است. مجموعه‌ی میکرو دهم انسانی گاج دارای پاسخنامه‌ای تشریحی تیز هست که استفاده از آن برای بالا بردن سطح تست‌زنی و معلومات‌تان بسیار مفید خواهد بود.

کتاب های سیر تا پیاز دهم انسانی گاج

کتاب های سیر تا پیاز گاج در پایه دهم انسانی و سایر پایه‌ها، برای آموزش طراحی و تدوین شده‌اند. استفاده از این کتاب ها به دانش آموزان این حس را القا می‌کند که یک معلم تمام عیار را با خود به خانه برده‌اند. درسنامه‌های شگفت‌انگیز، تمرین‌ها و تست‌های نکته‌دار و توضیحات روان و شیوا، همگی سبب شده‌اند تا این مجموعه به یکی از بهترین آثار کمک آموزشی در میان سایر کتاب ها تبدیل شود.

کتاب های پرسمان دهم انسانی گاج

اگر برای آماده شدن در امتحانات به دنبال یک کتاب کمک درسی کامل و کاربردی هستید، کتاب های پرسمان گاج بهترین گزینه‌ی ممکن برای شماست؛ زیرا شامل درسنامه های خلاصه و مفید، انواع مثال‌های حل شده، نمونه‌سوال و تست‌های کاربردی است که در نوع خود این مجموعه را کم نظیر می‌کند.

کتاب های دهم انسانی انتشارات مشاوران

«انتشارات مشاوران» یا به طور کامل‌تر «اننتشارات مشاوران آموزش» ناشر تخصصی و حرفه‌ای کتاب های رشته‌ی علوم انسانی است. این انتشارات برای تمام دروس دهم انسانی، کتب کمک درسی ارائه میکند که در نوع بسیار کاربردی و مفید می‌باشند. این کتاب ها توسط استادان باتجربه و با سطح علمی بسیار بالا تالیف شده‌اند و جایگاه بسیار قابل قبولی در میان دانش آموزان رشته انسانی دارند. درباره‌ی کتاب های تست امنشارات مشاوران می‌توان این چنین گفت که:.

کتاب های تست دهم انسانی مشاوران

کتاب های تست دهم انسانی از «انتشارات مشاوران» شامل سه دسته است: کتاب های تستیک مشاوران، کتاب های هدفدار مشاوران و کتاب های تیزشیم مشاوران. کتاب های هدف‌دار مشاوران، کتب کمک آموزشی و حاوی تست هستند که مفاهیم درسی را برای دانش‌آموزان به طور کامل موشکافی و تشریح می‌کنند. تعداد بالایی سوال و مسئله نیز در آنها گنجانده شده که این کتاب‌ها را برای آمادگی در امتحانات پایان‌ترم نیز مناسب می‌کنند. کتاب های تستیک و تیزشیم نیز مناسب دانش‌آموزانی با سطح متوسط روبه بالا و سطح بالا هستند و با ارائه تست های متنوع، به عنوان یکی از برترین کتاب هی کنکور انسانی در میان دانش‌آموزان این رشته شناخته می‌شوند.

کتاب های دهم انسانی انتشارات منتشران

انتشارات منتشران یکی از قدیمی ترین ناشران حوزه کمک درسی می‌باشد که بیش از صد عنوان کتاب در این حوزه به بازار نشر عرضه نموده است. این انتشارات که کتاب های خود را با قیمتی مناسب منتشر می‌کند یکی از چندین ناشر محبوب در میان دانش‌آموزان متوسطه‌ی دوم است. در این بخش به شرح بررسی کتاب های گام به گام دروس (درس یار) منتشران در پایه دهم انسانی خواهیم پرداخت:

کتاب های گام به گام دهم انسانی منتشران (درس یار)

کتاب های گام به گام که از قدیم تا به امروز طرفداران بسیاری در میان دانش‌‌آموزان داشته، می‌تواند به عنوان یک معلم عمل کند! یعنی به سوالات و اشکالات شما پاسخ دهد، همراه با شما فعالیت های پیشنهادی کتب درسی را حل کند، برای مسائل شما روش حل پیشنهاد کند و در صدد رفع ابهامات ذهنی‌تان برآید.

کتاب های دهم انسانی انتشارات مهروماه

«انتشارات مهروماه» حاصل یک تلاش ستودنی و موفقیتی تحسین‌برانگیز است. این انتشارات علی‌رغم سابقه‌ی کم خود نسبت به سایر ناشرین کمک درسی، به چنان موفقیتی دست پیدا کرده که حالا برخی از محصولاتش، جزو بهترین کتاب های کمک درسی دهم انسانی یا دیگر رشته‌ها هستند. برای آشنایی با برخی از محصولات این انتشارات خوش‌نام به مطالب زیر توجه کنید:

کتاب های درس پک دهم انسانی مهروماه

کتاب های درس پک (گام به گام دروس) مهروماه در پایه دهم انسانی، مشابه کتب درسی طراحی و تدوین شده‌اند اما با لحن و بیانی متفاوت‌تر و تصاویر پرتعدادِ جذاب‌تر! این کتاب ها دروس را به صورت خلاصه و به همراه مثال‌های واضح و نغز، برای دانش‌آموزان دهم انسانی توضیح می‌دهند و آثار بسیار قابل قبولی برای کسب آمادگی در امتحانات می‌باشند.

کتاب های تست دهم انسانی مهروماه

اگر دانش آموز پایه دهم انسانی هستید و علاقه مندید که از همین سال، مطالعه‌ برای کنکور را شروع کنید، کتاب های تست مهروماه یکی از بهترین انتخاب‌هاست. پوشش تمام مباحث کتاب های درسی، درسنامه هایی کامل با توضیحاتی مفهومی برای هر مبحث و دارا بودن تست های تالیفی و تست های کنکور های سالیان گذشته، از خصوصیت بارز و مهم این کتاب ها می‌باشد.

کتاب های دهم انسانی انتشارات کاگو

«انتشارات کاگو» که عنوان آن، مختصر شده‌ی عبارت «کانون گسترش علوم» می‌باشد، از ناشران باسابقه‌ی کمک درسی است. کاگو کتاب های گوناگونی را از جمله تست و کنکور، کمک آموزشی و گام به گام به چاپ رسانده. این کتاب ها در نوع خود بسیار قوی و موفق ظاهر شده‌اند و از بهترین کتاب های کمک درسی دهم انسانی محسوب می‌شوند. در مطلب زیر به شرح خصوصیات کتاب های دروس طلایی دهم انسانی کاگو خواهیم پرداخت:

کتاب های دروس طلایی دهم انسانی کاگو

کتاب های دروس طلایی دهم انسانی کاگو شباهت بسیاری با کتاب های گام به گام منتشران دارند؛ حاوی پاسخ تمارین و فعالیت های درج شده در کتاب‌اند، خلاصه ای از مطالب دروس را در هر فصل ارائه نموده‌اند، اشتباهات رایج درسی را در هر مبحث به دانش آموزان یادآوری می‌کنند و آزمون‌های مختصری نیز برای آزمودن سطح دانش آموزان در هر فصل در نظر گرفته اند.

خرید اینترنتی کتاب کمک درسی دهم انسانی از کتابانه

خرید کتاب های کمک درسی دهم انسانی با تخفیف، آن هم به صورت اینترنتی، امکانی است که فروشگاه آنلاین کتابانه برای شما دوستان و همراهان فراهم نموده است. می‌توانید به دور از ترافیک و آلودگی هوا و سر و صدا، کتاب مورد نظرتان را از منزل سفارش دهید و آن را در سریع ترین زمان ممکن، درب منزل، تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های کمک درسی دهم انسانی

گستره‌ی قیمتی کتاب های کمک درسی دهم انسانی بسیار وسیع است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کتابانه و جستجوی کتاب مورد نظرتان از قیمت ها و تخفیفات اعمال شده بر محصولات این فروشگاه مطلع شوید و خریدی امن، راحت و به صرفه را تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل