loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
18 کالا

با کتاب های کمک درسی ریاضی اول دبستان، اینشتینِ درون کلاس‌اولی‌ها را بیدار کنید!

بعداز کار در معدن، خرید کتاب کمک درسی اول دبستان، بالاخص درس ریاضی، از سخت‌ترین کارهای دنیاست! این را ما نمی‌گوییم، معلم‌ها و خانواده‌ها می‌گویند! کافی است بچه کلاس‌اولی داشته باشید تا بدانید وقتی از آموزش ریاضی کلاس‌اولی‌ها حرف می‌زنیم، دقیقا چه می‌گوییم! بگذارید با مثال پیش برویم. مغز کلاس‌اولی‌ها برای این‌که میزبان مفاهیم ریاضیات شود، شبیه به بیابان برهوتی می‌ماند که با باران‌های گاه و بی‌گاه جان می‌گیرد. طبیعتا نباید یک شبه انتظار گلستانی باصفا را از آن بیابان داشته باشیم! حالا نقش کتاب کار ریاضی اول دبستان در این میان چیست؟!  کتاب کار، همان باران است که با صلابت و آرام آرام،  باعث می‌شود فرزند کلاس‌اولی شما با نهایت لذت، یادگیری ریاضی را تجربه کند. پس اگر موضوع خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی ریاضی اول ابتدایی دغدغه شما است، مطلب این صفحه از سایت کتابانه را به هیچ‌وجه از دست ندهید. خرید کتاب کمک درسی ریاضی اول دبستان

اهداف آموزشی درس ریاضی اول دبستان

درس ریاضی اول دبستان بیشتر از آن‌که درباره مفاهیم سخت و انتزاعی این درس باشد، تلاش می‌کند کلاس‌اولی‌ها را با مفاهیم ملموس‌تر آشنا کند و حتی مفاهیم چالش‌برانگیز را هم ملموس جلوه دهد. در ادامه این شیوه آموزش را از نزدیک، زیر ذره‌بین کتابانه قرار می‌دهیم:

شناخت محیط

عینی‌کردن محیط و مفاهیم مربوط به آن، از مسائل پایه‌ای است که دانش‌آموزان کلاس‌اولی یاد می‌گیرند. شناخت محیط‌ها در قالب اشکال مختلف و یادگیری مفاهیم بالا، پایین، راست و چپ با روش‌های خلاقانه تجربه جالبی در روند آموزشی است. حتی کتاب های کمک درسی ریاضی اول دبستان با رویکرد رنگ‌آمیزی، می‌توانند تداعی‌گر این مفاهیم باشند. بازی‌های متنوع و هیجان‌انگیزی وجود دارد که با خرید کتاب کمک درسی ریاضی اول با تخفیف می‌توانید از آن‌ها در راستای آموزش به کلاس‌اولی‌ها استفاده کنید.

شناخت فضا

بسیاری از کتاب های کمک درسی ریاضی اول دبستان، برای شناساندن درست فضا به کلاس‌اولی‌ها عصای دست معلم‌ هستند. درحقیقت فضا هم مفهومی انتزاعی است و برای اینکه دانش‌آموز عطای ریاضی را همان اول کار به لقایش نبخشد، باید باورپذیر و قابل‌درک تدریس شود؛ طوری‌که در ذهن جایی برای "مجسم‌شدن" داشته باشد!

رنگ آمیزی

رنگ‌آمیزی نه‌تنها برای کلاس اولی‌ها،  بلکه حتی برای بزرگ‌سالان هم یک شیوه آموزشی بدون تاریخ انقضا است. شاید جالب باشد که بدانید در روند خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی ریاضی اول ابتدایی،  کتاب‌های رنگ‌آمیزی مجمع‌المزایا هستند و با انتخاب آن‌ها بسیاری از مهارت‌های ریاضی تقویت می‌شوند.

مفهوم مجموعه

برای دانش‌آموزان در مقطع اول دبستان نمی‌توان تعریف آکادمیکی از مجموعه‌های ریاضی ارائه داد. حتی نمی‌شود توضیح بدهیم که مجموعه چیست و دقیقا چه کاربردی دارد و تا روز کنکور، دست از سر کچل طراح سوال محترم برنمی‌دارد! اما مولفین بهترین کتاب های کمک درسی ریاضی اول دبستان باور دارند که به شیوه غیرمستقیم و خلاقانه، می‌توان مفهوم مجموعه را هم تاحدی برای دانش‌آموز شفاف کرد.

مفهوم عدد

اعداد ظاهرا از ساده‌ترین و موردانتظارترین قسمت ریاضیات هستند؛ البته برای ما بزرگ‌ترها! اما اینجا موضوعِ مهم نحوه تدریس اعداد به بچه‌هایی است که هیچ چیز از آن نمی‌دانند، پس اصلا و ابدا ساده نیست!  کتاب های کمک درسی اول دبستان برای آموزش اعداد هم رویکرد خلاقانه‌ای دارند و با معرفی انواع بازی‌های آموزشی درکنارِ حل نمونه سوالات ریاضی اول دبستان راه حل های مطلوبی برای آموزش مفهوم اعداد ارائه دهند.

هندسه

شناخت اشکال مختلف و فضایی که آن‌ها در بر می‌گیرند، بهتراست از همان سال اول دبستان برای دانش‌آموزان جا بیفتد. برای این‌که موتور خلاقیت‌تان در آموزش هندسه به کلاس اولی‌ها حسابی فعال شود،  علاوه بر خرید اینترنتی کتاب های کمک درسی ریاضی اول ابتدایی،  مطالعه نمونه سوالات ریاضی اول دبستان با موضوع هندسه را فراموش نکنید. خیلی وقت‌ها از دل سوال‌ها، راه‌حل‌های هیجان‌انگیز هم خودی نشان می‌دهند!

جهت یابی

جهت‌یابی از آن مهارت‌هایی است که اگر خشت اول یادگیری‌اش را کج بگذارید،  دیوار مهارت ریاضی فرزندتان تا ثریا کج می‌رود! این مهارت ساده به شرطی کاملا در ذهن و جان دانش‌آموز می‌نشیند که برای "حفظ کردنِ" جهت‌ها اصرار نکنیم، از کتاب‌های مکمل کمک بگیریم و سعی کنیم با مثال‌های ساده و خلاق در طول روز،  جهت‌یابی را از یک چالش سخت به سرگرمی‌های هیجان‌انگیز تبدیل کنیم. باور کنید معجزه مثال‌های عینی و روزمره نباید دست‌کم گرفته شود.

تفاوت‌ها و تشابه‌ها

انتظار نداشته باشید کلاس‌اولیِ شما مفهوم تفاوت و شباهت را آن‌طور که ما به عنوان یک بزرگ‌سال می‌دانیم، متوجه شود. معمولاً آموزگارِ کاردرست سعی می‌کند در کنار توجه به استانداردهای کتاب درسی،  کتاب کار ریاضی اول دبستان ایده‌های جذابی را برای آموزش مفاهیم این‌چنینی خلق کرده و کلاس درس را رسماً به زمین بازی تبدیل کند!

خرید کتاب کمک درسی ریاضی اول دبستان از کتابانه

خرید کتاب ریاضی اول دبستان، علاوه بر ایده‌های خلاقانه، آموزگار را با رویکرد طرح نمونه سوالات ریاضی اول دبستان آشنا می‌کنند. اگر می‌خواهید کتاب‌های مدنظرتان را از بهترین نشرها به‌صورت غیرحضوری با تخفیف‌های عالی سفارش دهید، به صفحه‌ی کتاب های کمک درسی ریاضی اول دبستان در وب‌سایت کتابانه سری بزنید.

قیمت کتاب های کمک درسی ریاضی اول دبستان

با توجه به لیست قیمت کتاب های کمک درسی ریاضی اول دبستان، امکان انتخاب کتاب براساس بودجه خریدار وجود دارد. اما راستش را بخواهید هیچ لذتی بالاتر از تهیه کتاب دل‌خواه با تخفیف نیست! این موضوع را کتابخوان‌ها بهتر از همه می‌دانند! پس فرصت خرید کتاب کمک درسی ریاضی اول با تخفیف از کتابانه، فرصتی است که نباید از دست داد! خرید کتاب درسی اول دبستان

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل