loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
114 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

بدون در اختیار داشتن کتاب‌های کنکوری مناسب درصد موفقیت در کنکور به مراتب کاهش می‌یابد. کتاب‌های دروس عمومی کنکور که شامل درس‌های ادبیات فارسی، دین و زندگی، عربی و زبان انگلیسی است، بسیار متنوع می‌باشند. بنابراین شناخت بهترین کتاب دروس عمومی کنکور برای حداکثر استفاده از دوره کوتاه آمادگی کنکور ضروری است. البته نباید فرموش شود که اولین منابعی که باید دانش‌آموز به آن مراجعه کند، خود کتاب‌های درسی هستند؛ اما منابع آموزشی دیگر و تست‌ها باعث آمادگی بیشتر برای کنکور خواهند شد. برخی از ناشرین که به صورت تخصصی در زمینه کتاب‌های کنکور فعالیت می‌کنند، می‌توانند به خوبی پاسخگوی نیاز داوطلبین کنکور باشند. منابع کمک‌درسی در دو بخش می‌توانند دانش‌آموزان کمک کنند. یکی در زمینه آموزش تخصصی‌تر و بهتر موضوعات کتاب درسی، که مطالعه آنها باعث می‌شود به درک عمیق‌تری از مطالب کتاب‌‌های درسی برسند؛ دوم، سنجش میزان آمادگی داوطلبین کنکور و رتبه احتمالی که به دست می‌آورند.

انواع کتاب‌های دروس عمومی کنکور

کتاب ‌های تست دروس عمومی کنکور

وقتی صحبت از کتاب‌های آموزشی کنکور می‌شود، اولین گزینه‌‌ای که به ذهن می‌رسد کتاب‌های تست (پرسش‌های چهارگزینه‌ای) هستند. کتاب‌های تست دروس عمومی کنکور که شامل 4 درس است، به صورت یکجا در یک کتاب تست یا به صورت جداگانه قابل خرید هستند. خرید منابع دروس عمومی کنکور اگر به صورت مجزا باشد بهتر است. زیرا هر کتاب سوالات بیشتری را شامل می‌شود؛ اما کتاب‌هایی که سوالات 4 درس را در یک کتاب جمع‌آوری کرده‌اند نیز به اندازه کافی جواب‌گوی آمادگی برای کنکور می‌باشد. کتاب‌های تست برای تسلط بر هر موضوع بسیار مهم هستند. البته به جز افزایش یادگیری و تسلط بر مباحث درسی، تست‌‌زنی فواید دیگری از جمله افزایش سرعت تست زدن و ارزیابی میزان یادگیری مباحث مطالعه شده نیز دارد. بهتر این است که بعد از مطالعه هر مبحث یا در نهایت بعد از اتمام یک کتاب شروع به تست‌زنی کنید و آن را موکول به تمام‌شدن کتاب‌های دروس عمومی نکنید. نکته دیگر این است که به سرعت بعد از اتمام کتاب به سراغ تست زدن نروید و بین دو تا چهار روز فاصله بگذارید تا ببنید کدام مباحث فرار هستند و نیاز به تکرار دارند.

کتاب‌های آموزش دروس عمومی کنکوری

هدف استفاده از کتاب‌های آموزشی دروس عمومی کنکور، یادگیری عمیق‌تر منابع اصلی است. کتاب‌های آموزشی دروس عمومی نباید کلی باشند؛ باید نکات را به طور کامل توضیح دهد. کتاب‌های آموزشی مکمل خوبی در کنار کتاب‌های اصلی هستند. به طور مثال آرایه‌های ادبی ممکن است به خصوص برای دانش‌آموزان کنکور تجربی و ریاضی مشکل باشد، بنابراین کتاب‌ آموزشی ادبیات کنکور می‌توانند این مشکل را حل کنند.

کتاب‌های موضوعی دروس عمومی کنکور

اگر تمایل به مطالعه دقیق‌تر هر مبحث آموزشی دارید، کتاب‌های موضوعی دروس عمومی کنکور مناسب هستند. در این کتاب‌ها هر موضوع به صورت مجزا و البته کامل توضیح داده شده است. به طور مثال: اگر در ریدینگ زبان انگلیسی مشکل دارید، با خرید یک کتاب که به‌طور اختصاصی به مبحث ریدینگ زبان انگلیسی پرداخته است، می‌توانید نیاز خود را رفع کنید.

کتاب‌های جمع‌بندی دروس عمومی کنکور

بعد از مطالعه کامل دروس کنکور زمانی می‌رسد که نیاز به جمع‌بندی داریم. جمع‌بندی از مهم‌ترین مراحل قبل از کنکور است. یکی از عوامل تاثیرگذار در پشت سر گذاشتن این مرحله استفاده از کتاب‌های برتر جمع‌بندی دروس عمومی کنکور است. برخی از کتاب‌های جمع‌بندی دروس عمومی به صورت تک‌درس هستند. این کتاب‌ها علاوه بر تست (پرسش‌های چهارگزینه‌ای) دارای درسنامه‌ای هستند که چکیده‌ی مطالب مهم را شامل می‌شوند. آموزش کتاب‌های جمع‌بندی به داوطلبین کنکور کمک می‌کند تا درس‌هایی را که در طی یک سال فراگرفته‌اند را مجدد مرور کنند. علاوه بر کتاب های تک‌درس جمع بندی کتاب‌های جامع جمع‌بندی کنکور هم در بازار موجود هستند. این کتاب‌ها، تست‌های کنکور سراسری داخلو خارج کشور را به همراه پاسخ آنها جمع‌آوری کرده‌اند. تاکنون نمونه‌های بسیاری از کتاب‌های جامع جمع‌بندی کنکور توسط ناشرین مختلف به چاپ رسیده است. چیزی که باعث مزیت یک کتاب به دیگری می‌شود، نوع پاسخ‌های تشریحی است که در انتهای کتاب برای هر تست آورده شده است و باعث یادگیری بهتر هر نکته می‌شود.

برترین انتشارات های دروس عمومی کنکور

ناشرین زیادی در زمینه منابع آموزشی دروس عمومی کنکور فعالیت می‌کنند و بالغ بر چند صد کتاب در این زمینه به چاپ رسیده است. بدیهی است بررسی کیفیت این کتاب‌ها و گزینش از میان آنها کاری سخت و زمان‌بر است. در ادامه به معرفی کتاب‌های برتر دروس عمومی کنکور که توسط ناشرین معتبر کشور به چاپ رسیده است می‌پردازیم.

انتشارات خیلی سبز

انتشارات خیلی سبز نزدیک به یک دهه است که مشغول به تالیف و چاپ کتاب‌های آموزشی است. انتشارات خیلی سبز از ابتدای کار علاوه بر محتوا به گرافیک کتاب‌های خود بسیار توجه کرده و اکثر آنها ظاهری جذاب و خوشایند دارند. شاید به همین دلیل است که خود را اینگونه معرفی می‌کند: “ناشر خیلی متفاوت کتاب‌های آموزشی”. از بهترین منابع کنکور عمومی انتشارات خیلی سبز کتاب‌های تست جامع هستند که در 4 جلد به چاپ رسیده‌اند. انتشارات خیلی سبز در تلاش است که کتاب‌های کنکور تا حد امکان کامل بوده و در کنار تست، بخش آموزشی و پاسخ‌های تشریحی را نیز گنجانده است. به ندرت پیش می‌آید که با خرید یکی از این کتاب‌ها نیازی به خرید منبع دیگری برای کنکور عمومی داشته باشید. مجموعه کتاب‌های معروف انتشارات خیلی شامل موارد زیر است:

انتشارات گاج

انتشارات گاج ناشر فعالی است که در تمامی مقاطع از پیش دبستانی تا دانشگاه مشغول به چاپ کتاب می‌باشد. گاج در بیش از دو دهه فعالیت خود بالغ بر 1500 جلد کتاب کمک آموزشی به چاپ رسانده است. نشر گاج هدف خود را ارتقاء سطح آموزشی دانش‌آموزان قرار داده است و به همین دلیل کتاب‌هایی را در راستای این هدف به چاپ می‌رساند. پرطرفدارترین کتاب‌های گاج، سری کتاب‌های میکروطلایی، مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز، کتاب‌های دور دنیا در 4 ساعت هستند.  انتشارات گاج در کتاب‌های خود تنها به تست و پاسخ آنها اکتفا نکرده و با خرید هر کدام از کتاب‌‌های کنکور عمومی گاج، به یک منبع کامل که شامل درسنامه، پاسخ تشریحی، تست‌های کنکور سراسری، تست‌های تالیفی و ضمایم اضافی است، دسترسی دارید.

انتشارات مشاوران

انتشارات مشاوران از دیگر ناشرینی است که به صورت تخصصی در زمینه کتاب‌های آموزشی، به‌خصوص کتاب‌های کنکور فعالیت می‌کند. انتشارات مشاوران آموزش علوم انسانی را پایه رشد اقتصادی و اجتماعی می‌داند و تمرکز خود را نیز بر روی نشر کتاب‌هایی در این زمینه گذاشته است. می‌توان انتشارات مشاوران آموزش را یکی از ناشرین تخصصی کتاب‌‌های آموزشی و کمک آموزشی علوم انسانی دانست. از مهم‌ترین کتاب‌های نشر مشاوران آموزش، مجموعه کتاب‌های جامع کنکور مشاوران است که به صورت مجزا برای هر درس فراهم شده است. اگرچه این ناشر در زمینه علوم انسانی بسیار فعال است اما برای رشته تجربی و ریاضی نیز کتاب‌های مجزایی برای هر 4 درس عمومی کنکور به چاپ رسانده است.

نشر الگو

نشر الگو یکی دیگر از ناشری برتر آموزشی در کشور است. این ناشر در تهیه کتاب‌های خود همواره با معلمین مدارس نمونه همکاری می‌کند تا از کیفیت محتوای کتاب‌های خود مطمئن باشد. انتشارات الگو کتاب‌های خود را در سه دسته‌ی کتاب‌های سه بعدی، کتاب‌های موج آزمون نشر الگو و کتاب‌های جامع تست تقسیم‌بندی کرده است.  کتاب‌های سه بعدی که برای فهم عمیق‌تر مباحث آموزشی تهیه شده است و شامل درسنامه‌های مفصل و جامع می‌باشد. هدف کتاب‌های موج آزمون فراهم کردن سوالاتی مشابه کنکور سراسری است. در نهایت کتاب‌‌های جامع تست که تمام مفاهیم و مباحث کتاب‌ را به همراه تست شبیه‌سازی شده پوشش داده است.

انتشارات مبتکران

انتشارات مبتکران یکی از قدیمی‌ها در عرصه آموزشی است و از سال 1365 فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون حدود 3200 هزار کتاب آموزشی به چاپ رسانده است. انتشارات مبتکران به مرور زمان، فعالیت خود را گسترش داده و در کنار انتشار کتاب به برگزاری دوره‌های آموزشی، آزمون المپیاد و تیزهوشان نیز مشغول است. نشر مبتکران از بهترین مولفین برای تالیف کتاب استفاده می‌کند. به همین دلیل اغلب کتاب‌های این انتشارات در زمینه کنکور عمومی فروش خوبی دارند. نشر مبتکران تاکنون مجموعه کتاب‌های رشادت مبتکران با رویکرد آموزش، سری کتاب‌های مرشد مبتکران که شامل سوالات تستی تالیفی است را به چاپ رسانده است.

انتشارات مهروماه

این انتشارات با مجموعه کتاب‌های لقمه مهروماه که شامل خلاصه دروس در قطع جیبی است، فعالیت‌های خود را گسترش داد. انتشارات مهروماه علاوه بر این، کتاب‌های پاورتست که همراه با آموزش و تست و پاسخ تشریحی می‌باشد از دیگر کتاب‌های معتبر انتشارات مهر و ماه است.

انتشارات قلم‌چی

در سال‌های گذشته، اکثر کنکوری‌ها کتاب‌های تست کنکور را با کتاب‌های طبقه‌بندی شده قلم‌چی شناختند. اگرچه مدت‌هاست که قلم‌چی دیگر یکه‌تاز بازار‌ کتاب‌های کنکور نیست اما همچنان پرقدرت در این عرصه مشغول به فعالیت است. برگزاری آزمون‌های آزمایشی در سراسر کشور از دلایل دیگری است که باعث شهرت انتشارات قلم‌چی شد. در این سالها‌ کتاب‌های کنکور متنوعی از سوی انتشارات قلم‌چی به چاپ رسیده از آن جمله می‌توان به کتاب‌های زرد قلم‌چی که برای جمع‌بندی قبل از کنکور بسیار مناسب هستند، کتاب‌های جامع قلم‌چی که همراه با درسنامه، تست و پاسخ آن است و کتاب‌های سبز اشاره کرد.

خرید اینترنتی کتاب های دروس عمومی کنکور از کتابانه

امروزه به لطفا اینترنت، همه کارها آسان شده‌اند و نیازی به صرف زمان زیاد و جستجو در کتاب‌فروشی‌ها برای خرید منابع دروس عمومی کنکور نیست. بهترین کتاب‌های دروس عمومی کنکور با قیمت مناسب در زمان کم در فروشگاه آنلاین کتابانه به فروش می‌رسند. چیزی که برای یک فرد کنکوری بسیار حیاتی است، زمان اوست. با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان کتاب‌های مناسب کنکور که همراه با توضیحات و مشخصات کامل آنها است، بررسی و سپس در یک نوبت آنها را سفارش دهد.

‌ قیمت کتاب‌های دروس عمومی کنکور

قیمت‌ کتاب‌های دروس عمومی کنکور بسیار متنوع است اما مشخص است که محدودیت‌هایی برای خرید کتاب کنکور وجود دارد. هر فردی که مرحله کنکور را پشت سر می‌گذارد در هنگام خرید کتاب‌های کنکور در تلاش برای انتخاب بهترین گزینه است. در فروشگاه آنلاین کتابانه می‌توانید نسبت به خرید کتاب دروس عمومی کنکور با تخفیف ویژه اقدام فرمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل