loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
645 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های کار، به کتاب هایی اطلاق می‌شوند که با تمرین و تکرار، مفاهیم آموزش داده شده را در ذهن دانش‌آموز تثبیت کرده و درس‌خواندن را برایش تبدیل به یک عادت می‌کنند. بهترین کتاب های کار ، دانش‌آموزان را برای شرکت در امتحانات مدرسه آماده می‌کنند، اما این تنها یک وجه از این کتاب هاست... کتاب های کار، مفاهیم را در حافظه بلندمدت دانش‌آموزان تثبیت می‌کنند و در درازمدت، اثرات خود را نشان می‌دهند.

اهمیت استفاده کتاب کار و تمرین

کتاب های کار، در هر مقطع تحصیلی، به دانش‌آموزان کمک شایان توجهی می‌کنند و باعث تفهیم دقیق و عمیق مفاهیم در دانش‌آموزان می‌شوند؛ ازاین‌رو، مطالعه آنها به تمامی دانش‌آموزان، در حین تحصیل، پیشنهاد می‌شود. این روزها، کتاب های کار زیادی توسط انتشارات مختلف، به بازار ارائه شده است. اگر در خرید کتاب کار  سردرگم هستید، با کتابانه همراه باشید. در این مطلب به‌صورت جزئی، به معرفی کتاب های کار از انتشارات مختلف پرداخته شده است. خرید بهترین کتاب های کار و تمرین

 روش استفاده از کتاب های کار

کتاب های کار ، برای بالابردن تسلط دانش‌آموزان طراحی شده‌اند؛ بنابراین بهترین کتاب کمک درسی در مبحث کار ، آن کتابی است که به‌صورت کامل مطالعه شده و باعث تمرین و تکرار زیاد و تثبیت اطلاعات در ذهن دانش‌آموز شود. اغلب، بهترین کتاب های کار، دارای دو بخش تمرین و درس‌نامه هستند و این‌گونه طراحی شده‌اند که دانش‌آموز پس از مطالعه درس‌نامه، به حل تمرین‌های متعدد بپردازد و پس از آن بتواند به پرسش‌های مشابه سؤالات امتحانی پاسخ دهد تا سنجش درستی از سطح علمی خود به دست آورد. این کتاب ها با راهنمایی‌های معلم‌ها می‌توانند کارایی بهتری داشته باشند.

خرید انواع کتاب های کار و تمرین

کتاب های کار  زیادی در انتشارات مختلف، با هدف تمرین بیشتر دانش‌آموزان منتشر شده است که در ادامه به بررسی کتاب های کار انتشارات گاج، خیلی سبز، مهر و ماه، کلاغ سپید و منتشران پرداخته شده است. اگر قصد خرید کتاب کار را دارید با ما همراه باشید. کتاب های کارپوچینو گاج کتاب های کارپوچینو گاج، در گروه برترین کتاب کمک درسی قرار می‌گیرند و یکی از پرطرف‌دارترین و بهترین کتاب های کار بین دانش‌آموزان پایه‌های مختلف، از پیش‌دبستانی تا نهم است. این کتاب ها، برای تمرین و تکرار طراحی شده‌اند تا درکی عمیق از مفاهیم برای دانش‌آموز به وجود بیاید. کتاب های کارپوچینو، با ارائه تمرین زیاد، یادگیری دروس را برای دانش‌آموزان ساده می‌کنند. در این کتاب ها، مباحث درس به درس و مطابق کتاب درسی پیش می‌رود. این کتاب ها از انتشارات گاج، شامل درس‌نامه‌هایی کوتاه و کارآمد، سؤالات زیاد و متنوع، نمونه سؤالات امتحانی و سؤالات تستی و تشریحی است که دانش‌آموز با پاسخ‌دادن به این سؤالات پرتکرار دروس را عمقی می‌آموزد و با مرور آن‌ها در پاسخگویی به سؤالات امتحانی و تستی، سنجش درستی از آموخته‌های خود خواهد داشت. مطالعه این مجموعه کتاب ها برای تمامی دانش‌آموزان، تحت‌نظر معلم، پیشنهاد می‌شود. کتاب های کار خیلی سبز کتاب کار خیلی سبز، کتاب کمک درسی است که با تمرین و تکرار، مفاهیم را به دانش‌آموزان می‌آموزاند. این کتاب در میان دانش‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی محبوب است. در این کتاب ها، از درس‌نامه‌هایی خلاصه، نکات آموزشی و تمرین‌های زیاد استفاده شده و مفاهیم به‌صورت تفکیکی و جداگانه در هر درس تألیف شده‌اند. کتاب های کار انتشارات خیلی سبز، تمام دروس را پوشش داده‌اند و در آنها تلاش شده تا هیچ نکته‌ای نامفهوم باقی نماند. این کتاب ها نیز همچون سایر کتاب های کار ، با تکرار، یادگیری را برای دانش‌آموز، تبدیل به یک عادت می‌کنند. کتاب های کارآموز مهروماه کتاب های کارآموز انتشارات مهروماه، یکی دیگر از بهترین کتاب های کار  هستند. کتاب های کار‌آموز برای دانش‌آموزان مقاطع دبستان و متوسطه اول منتشر می‌شود. این کتاب های کار ، شامل درس‌نامه‌هایی کامل، جامع و روان برای یادگیری مفاهیم هستند و در کنار آن، با داشتن تمرین زیاد، باعث به وجود آمدن تسلط بر دروس می‌شوند. این کتاب ها نیز همچون سایر کتاب های کار و تمرین، باعث آماده شدن دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات مدرسه می‌شوند. کتاب های شاهکار کلاغ سپید یکی دیگر از بهترین کتاب های کار ، از سری کتاب های شاهکار کلاغ سپید است که به بازار ارائه شده است. کتاب های شاهکار، در سه مقطع دبستان، متوسطه اول و دوم منتشر می‌شوند. این کتاب ها به‌صورت درس به درس پیش رفته و شامل سؤالات بسیار زیادی است که به دانش‌آموز در یادگیری مفاهیم به‌صورت عمیق و آماده‌شدن برای امتحانات کمک می‌کند. شاهکار انتشارات کلاغ سپید نیز همچون سایر کتاب های کار، با تمرین و تکرار، مفاهیم را ملکه ذهن دانش‌آموزان می‌کند. کتاب های کار و تمرین منتشران کتاب های انتشارات منتشران، سالیان سال است که یارویاور دانش‌آموزان هستند. کتاب های کار و تمرین منتشران نیز از این قاعده مستثنی نیست. کتاب کار و تمرین منتشران، یکی دیگر از بهترین کتاب های کار و تمرین موجود در بازار برای دانش‌آموزان پایه‌های اول تا نهم است. این کتاب نیز همچون سایر کتاب های کار ، تمرین‌های زیادی را گردآوری کرده تا مفاهیم در ذهن دانش‌آموز کاملاً تثبیت شود. این کتاب مانع از این می‌شود که هیچ مبحثی در درسی مبهم باقی بماند.

خرید اینترنتی کتاب کار و تمرین از کتابانه

کتاب های کار  را می‌توان در زمره پرطرف‌دارترین کتاب کمک درسی قرار داد. دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند از این کتاب ها بهره‌مند شوند و پیشرفت محسوسی در دروس خود داشته باشند. شما می‌توانید برای خرید کتاب کار ، از سایت کتابانه، مرجع خرید کتاب های درسی و غیردرسی، کمک بگیرید و خرید اینترنتی ساده، سریع و بی‌دردسری را تجربه کنید. کتابانه، بستری است امن برای خرید هوشمند، سریع و به‌صرفه شما.

قیمت کتاب های کار و تمرین

قیمت بهترین کتاب های کار ، بسته به انتشارات، نوع کاغذ، حجم، محتوا و... می‌تواند متفاوت باشد. آنچه که اهمیت بالایی دارد تناسب بین قیمت و عناصر تشکیل‌دهنده کتاب ها است. شما می‌توانید برای اطلاع از محتوا و قیمت کتاب ها، به کتابانه مراجعه کرده تا برترین کتاب کمک درسی برای خود را درست و مقرون‌به‌صرفه، انتخاب کنید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل