loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های نمونه سوال امتحانی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
63 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

معرفی کتاب سوالات امتحانی یازدهم ریاضی

هرچند کتاب‌های درسی مهم‌‌ترین منبع درسی هر مقطع تحصیلی محسوب می‌شوند اما حل نمونه سؤالات امتحانی استاندارد می‌تواند به آمادگی و موفقیت بیشتر دانش‌آموز در جلسه امتحان کمک کند.

دانش‌آموزان از طریق این کتاب‌ها با مباحث پر اهمیت‌تر و یا سوالات امتحانی پرتکرار آشنا می‌شوند که موجب کاهش استرس آن‌ها در سر جلسه امتحان می‌شود. از طرفی برخی کتاب‌های مقطع دوم متوسطه مانند یازدهم ریاضی بخشی از منابع اصلی کنکور سراسری هستند.

از این‌رو این دروس نیاز به مطالعه، تلاش و توجه بیشتر دارند و دانش‌آموزان این مقطع علاوه بر مطالعه‌ی دقیق کتاب‌های درسی می‌بایست به دنبال راهکارهایی برای درک بهتر مفاهیم و تقویت دروس خود باشند.

بنابراین حل کردن نمونه سؤالات امتحانی دروس مختلف، یکی از بهترین روش‌ها برای مرور آموخته‌ها، تقویت مهارت‌های حل مسئله، شناخت نقاط ضعف و قوت، آشنایی با بارم‌بندی سوالات و به‌طور کلی کسب آمادگی برای مواجه شدن با سؤالات مختلف در جلسه امتحان است.

کتاب های سوالات امتحانی یازدهم ریاضی از منایع ارزشمند این پایه برای دستیابی به این اهداف هستند. خرید کتاب نمونه سوالات امتحانی یازدهم ریاضی

انواع کتاب نمونه سوالات یازدهم ریاضی

کتاب های سؤالات امتحانی یازدهم ریاضی همانطور که از نامشان پیداست، برای شب امتحان و روزهای قبل از امتحان به تالیف رسیده‌اند. سوالات این کتاب‌ها، کلیه‌ی دروس اصلی این مقطع را در برمی‌گیرند.

محتوای اغلب کتاب های سوالات امتحانی یازدهم ریاضی مشترک و شامل درس‌نامه‌های مختصر و مفید شب امتحانی همراه با ارائه‌ی نکات کلیدی امتحانی، انواع نمونه سوالات آزمون‌های نوبت اول و دوم سال‌های گذشته، پاسخ‌ تشریحی و بارم‌بندی سؤالات هستند.

شما می‌توانید انواع کتاب سوالات امتحانی یازدهم ریاضی انتشارات معتبر از جمله کتاب های شب امتحان خیلی سبز، جزوه‌های امتحانی گلبرگ، مجموعه سؤالات امتحانی اسفندیار را از فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه فراهم نمایید.

قیمت کتاب سوالات امتحانی یازدهم ریاضی

با خرید یک کتاب نمونه سوالات امتحانی دیگر نگران موفقیت در امتحانات پایان سال خود نباشید. برای خرید کتاب سوالات امتحانی یازدهم ریاضی با بهترین هزینه می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه نمایید.

با مشاهده قیمت این کتاب‌ها در کتابانه و مقایسه‌ی آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در این فروشگاه خواهید شد. لذت خرید آسان کتاب را با خرید از کتابانه تجربه نمایید. قیمت کتاب نمونه سوال امتحانی یازدهم ریاضی

خرید کتاب نمونه سوال یازدهم ریاضی از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی جامع و مورداعتماد برای دسترسی سریع و آسان به انواع کتاب های کمک درسی یازدهم ریاضی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است.

ما از قبل هر کتاب را موردارزیابی قرار داده و می‌کوشیم کتاب‌های معتبر و ارزشمندی را برای شما فراهم نماییم. با خرید کتاب سوالات امتحانی یازدهم ریاضی از کتابانه علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات ویژه، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان، در هر محل دلخواه تحویل خواهید گرفت.  

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل