loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
61 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

اهداف نمونه سوال یازدهم رشته تجربی

دوره‌ی متوسطه دوم برای دانش‌آموزان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چرا که برخی از کتاب‌های این مقطع از منابع اصلی کنکور سراسری محسوب می‌شوند و تسلط بر مباحث و توانایی به پاسخ‌گویی به سوالات و مسائل آن، آن‌ها چه به‌واسطه‌ی معدل و چه حل سوالات کنکور، تاثیر مستقیمی بر رتبه کنکور سراسری دارند.

آشنایی و حل نمونه سؤالات امتحانی، می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر امتحانات پایانی این دانش‌آموزان داشته باشد. کتاب نمونه سوال امتحانی یازدهم تجربی بهترین منبع برای آماده‌سازی بهتر و بیشتر دانش‌آموزان این مقطع تحصیلی برای امتحانات پایانی و قوی کردن پایه تحصیلی آن‌ها است.

دانش‌آموزان در این کتاب‌ها با انواع نمونه سؤالات امتحانی و حل آن‌ها آشنا می‌شوند و می‌توانند نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و رفع نمایند. خرید کتاب نمونه سوال امتحانی یازدهم تجربی

انواع کتاب نمونه سوالات امتحانی یازدهم تجربی

منابع برای امتحان یازدهم تجربی متنوعی توسط انتشارات مختلف در دسترس دانش‌آموزان این مقطع قرار گرفته‌اند که با وجود برخی تفاوت‌ها اهداف مشترکی را دنبال می‌کنند.

از ویژگی‌های مشترک این کتاب‌ها می‌توان به ارائه‌ی خلاصه دروس، تمرین‌های متنوع، ارائه‌ی آزمون‌های متنوع برای تداعی فضای شبیه امتحان همراه با بارم بندی اشاره کرد. موارد ذکرشده در زیر از بهترین کتاب های سوالات امتحان یازدهم تجربی هستند:

بهترین کتاب برای امتحان نهایی یازدهم تجربی

  • کتاب شب امتحان یازدهم تجربی خیلی سبز
  • کتاب سوالات امتحان یازدهم تجربی اسفندیار
  • کتاب سوالات امتحان یازدهم تجربی بنی هاشمی
  • کتاب گلبرگ یازدهم تجربی گل واژه

خرید کتاب نمونه سوالات یازدهم تجربی از کتابانه با تخفیف

فروشگاه اینترنتی کتابانه مرجعی کامل و مورداعتماد برای تأمین آسان و سریع نیازهای آموزشی دانش‌آموزان کلیه‌ی پایه‌های تحصیلی در سراسر کشور است. برای مشاهده و خرید کتاب مجموعه سوالات امتحان یازدهم تجربی، یا سایر کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی، به کتابانه مراجعه نمایید و ضمن دسترسی سریع به انواع کتاب،‌ از تخفیفات و خدمات بی‌نظیر ما نیز بهره‌مند گردید. با خرید از کتابانه سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بسته‌بندی در هر محل دلخواه تحویل بگیرید.

قیمت کتاب سوالات یازدهم تجربی

فروشگاه اینترنتی کتابانه مفتخر به عرضه‌ی متنوع‌ترین کتاب های کمک درسی یازدهم تجربی  با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت است. با مشاهده‌ی لیست کتاب های  مجموعه سوالات امتحان یازدهم تجربی و مقایسه آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در کتابانه خواهید شد. لذت آسان‌ترین خرید اینترنتی کتاب را با خرید کتاب از کتابانه تجربه نمایید.  

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل