loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
54 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

نمونه سوالات امتحانی دوازدهم انسانی؛ آخرین گام تا کنکور را محکم بردارید!

انتخاب کتاب برای کلاس دوازهمی‌ها نسبت به سایر مقاطع تحصیلی مرحله حساس‌تری است؛ چراکه این گروه، حقیقتا چیزی برای از دست دادن نداشته و تمام هم و غمشان را در راستای خریدن زمان و مطالعه عمیق‌تر خرج می‌کنند! البته بهتر است کلاس دوازدهمی‌های عزیز بدانند که امتحانات نهایی و تاثیر چند درصدی‌شان در کنکور، از رگ گردن به آن‌ها نزدیک تر است. در مطلب امروز وبسایت کتابانه، بهترین کتاب های نمونه سوال امتحانی دوازدهم انسانی را با ویژگی‌هایی که نه سیخ بسوزد و نه کباب! بررسی خواهیم کرد. درحقیقت دانش آموزان دوازدهم انسانی با انتخاب کتاب تاییدشده و معتبر که شامل نمونه سوالات دروس دوازدهم باشد، نه‌تنها در امتحانات نهایی موفق خواهد شد، بلکه عمیق خواندن در جهت به خاک نشاندن آزمون کنکور را هم می‌آموزد! خرید کتاب سوالات امتحان نهایی دوازدهم انسانی

معرفی کتاب های رشته علوم انسانی در مقطع دوازدهم

پیش از پرداختن به روش‌های تشخیص و انتخاب یک کتاب کمک‌درسی خوب برای دوازدهمی‌های رشته انسانی، بهتر است با کتاب‌های اصلی این رشته بیشتر آشنا شویم. کتاب‌‌های درسی دوازدهم انسانی شامل موارد زیر هستند:

  • فلسفه
  • جامعه‌ شناسی
  • تحلیل فرهنگی
  • ریاضی و آمار
  • علوم و فنون ادبی
  •  فارسی
  • سلامت و بهداشت
  • دین و زندگی
  • عربی
  • تاریخ
  • انگلیسی
  •  کتاب کار انگلیسی
  •  نگارش و جغرافیا

ویژگی‌های مهم نمونه سوالات دوازدهم انسانی

خرید کتاب‌هایی شامل نمونه سوالات دوازدهم انسانی با جواب، پیش از کسب اگاهی درباره ویژگی‌های مطلوبی که یک کتاب شب امتحانی باید داشته باشد، راه رفتن بر لبه تیغ است! بنابراین توصیه می‌کنیم که ویژگی‌های کتاب مدنظرتان را با نیازهای خود تطبیق دهید و سپس برای خرید کتاب اقدام کنید. در ادامه لیستی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک کتابِ دارای نمونه سوال امتحانی دوازدهم انسانی باید داشته باشد را بررسی کرده‌ایم:

  1. کتاب شامل سوال امتحانی دوازدهم انسانی بهتر است کم‌حجم باشد؛ دانش‌آموز کلاس دوازدهم بیشتر وقتش را به بررسی تست‌های کنکور اختصاص می‌دهد؛ بنابراین، نکته‌سنج بودن کتاب و پرهیز از زیاده‌گویی از ویژگی‌های مهم آن است.
  2. دسترسی به نمونه سوالات دوازدهم انسانی با جواب گزینه بهتری نسبت به کتاب‌های بدون جواب است! قرار نیست چند صباحی مانده به کنکور، به بهانه عدم یافتن پاسخ صحیح سوالات تشریحی هم برای خودتان چالشی جدید ایجاد کنید!
  3. نمونه سوالات دروس دوازدهم1400 یا سال‌های اخیر را تهیه کنید! انتخاب کتاب‌هایی با ویرایش بسیار قدیمی، باتوجه به تغییر سبک طراحی سوالات، نه‌تنها کمکی در به خیر گذراندن ایام امتحانات نخواهد کرد بلکه، ممکن است انرژی شما را در یک مسیر کاملا اشتباهی هدر دهد.
  4. نمونه سوال امتحانی دوازدهم انسانی بهتر است طبقه‌بندی شده باشد! بنابراین کتابی را انتخاب کنید که لزوم پایبندی به قواعد و استانداردهای کنکور برای پاسخگویی به سوالات را فراموش نکرده باشد.

انواع کتاب های شب امتحانی دوازدهم انسانی

یک بار دیگر مرور کنیم؛ نمونه سوالات دوازدهم انسانی با جواب، به همان اندازه ابهت دارند که تست‌های بی‌شاخ و دم کنکور! پس قرار نیست به حکم برآمدن از پس یک آزمون بزرگ، قید امتحانات نهایی را بزنیم! در ادامه لیستی از بهترین کتاب‌های کمک‌درسی با رویکرد شب امتحانی را برای رشته علوم تجربی بررسی خواهیم کرد.

کتاب‌های انتشارات اسفندیار

انتشارات اسفندیار با جامعه هدف دبیران مدارس و دانش‌آموزان پایه دوازدهم انسانی، مجموعه سوالات امتحانی مرتبط با این گروه را در قالب کتاب‌های متنوعی برای دروس مختلف منتشر نمود. ارائه سوال امتحانی دوازدهم انسانی برای ترم اول و دوم، افزایش توانمندی دانش‌آموزان در روند پاسخگویی به پرسش‌های کلاسی و تنظیم فلش کارت‌هایی حاوی نکات مهم و شب امتحانی، از ویژگی‌های منحصر به‌فرد کتاب‌های نشر اسفندیار برای دوازدهم انسانی‌ها است.

کتاب‌های انتشارات بنی هاشمی

انتشارات بنی هاشمی، استادِ تالیف کتاب های نمونه سوال امتحانی دوازدهم انسانی در فشرده‌ترین حالت ممکن است! کتاب‌های شب امتحانیِ این انتشارات، در طراحی سوالات تنوع خاصی داشته و درعین‌حال، درسنامه ای با حجم کم و نکات مهم ارائه می‌کند.

کتاب‌های انتشارات خیلی سبز

مجموعه شب امتحان از انتشارات خیلی سبز، برگ برنده این انتشارات در تالیف و چاپ کتاب‌های شامل نمونه سوالات دروس دوازدهم است. آزمون‌های تعبیه شده در این کتاب، از سوالاتی با سبک‌های مختلف غنی شده است. جالب است بدانید که آزمون‌های شبیه‌ساز امتحانات ترم اول و دوم، از سایر آزمون‌ها جدا شده تا دانش‌آموز کلاس دوازدهمی در طول سال هم بتواند دانسته‌هایش را محک بزند! راستی! پاسخنامه کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز نیز کاملا تشریحی است و در راستای عدم دسترسی به پاسخ صحیح، جای هیچ نگرانی وجود ندارد!

کتاب‌های انتشارات گل واژه

انتشارات گلواژه کتاب نمونه سوالات دروس دوازدهم از سری گلبرگ را با رویکرد آموزشی جذابی وارد بازار کرده است. این کتاب، سوالات امتحانی را به صورت درس به درس در خود گنجانده و همچنین، بیش از 500 نمونه سوال امتحانیِ شبیه‌ساز برای امتحانات ترم اول و دوم دارد. نشر گلواژه خلاصه درس‌های ویژه شب امتحان را نیز در قالب فلش کارت‌هایی ارائه نموده است که در نوع خود، ایده جالبی است. قیمت کتاب نمونه سوال امتحانی دوازدهم انسانی

خرید کتاب کمک درسی نمونه سوالات دوازدهم انسانی از کتابانه

روزهای نزدیک به کنکور، روزهای درهم رفتن چهره‌ها و تلخ شدن اوقات است! بنابراین اگر باتوجه به اطلاعاتی که از مقاله امروز وبسایت کتابانه کسب نموده‌اید، تصمیم‌تان جهت خرید کتاب‌های نمونه سوال امتحانی دوازدهم انسانی قطعی است، بهتر است کام خودتان را با تجربه خرید اینترنتی شیرین‌تر کنید!

قیمت کتاب نمونه سوالات دوازدهم انسانی با تخفیف

کتاب‌های شامل نمونه سوالات دوازدهم انسانی با جواب، مانند همه کتاب‌های کمک‌درسی، در طیف قیمتی خاص ارائه می‌شوند. کتابفروشی اینترنتی کتابانه به لطف استقبال مخاطبان، تخفیف‌های هیجان‌انگیزی را در نظر گرفته است. همین امروز به وبسایت کتابانه سری بزنید و کتاب های کمک درسی دوازدهم انسانی را با بهترین قیمت ممکن سفارش دهید! مرتبط:

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل