loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
42 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی

هرچند کتاب‌های درسی مهم‌‌ترین منبع درسی هر مقطع تحصیلی محسوب می‌شوند، اما برای موفق شدن در امتحانات و کنکور سراسری نمی‌توان تنها به کتاب‌های درسی اکتفا نمود. حل نمونه سؤالات امتحانی استاندارد در هر مقطع تحصیلی، روشی مناسب برای مرور آموخته‌ها و شناخت و رفع ضعف‌های آموزشی است، خصوصا که آن مقطع تحصیلی از حساسیت بیشتری نیز برخوردار باشد. در این مطلب برآنیم تا شما را با انواع کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی آشنا سازیم. خرید کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی

هدف کتاب نمونه سوال دهم انسانی

مقطع تحصیلی دهم یا سال اول متوسطه‌ی دوم، آغاز قرارگیری در مسیری متفاوت و چالش برانگیزتر است. دانش‌آموزان در این مقطع با دروس بیشتر، کلاس‌های بیشتر، معلمان سخت‌گیرتر و امتحان‌های کلاسی فشرده‌تر مواجه می‌شوند. از طرف دیگر کتاب‌های درسی این مقطع بخشی از منابع اصلی کنکور سراسری هستند که نیاز به مطالعه و توجه بیشتر دارند و نباید به‌سادگی از کنار آن عبور کرد. این به این معناست که دانش‌آموزان این مقطع باید به دنبال تلاش بیشتر و جدی‌تر و راهکارهایی برای درک بهتر مفاهیم و تقویت دروس خود باشند. حل کردن نمونه سؤالات امتحانی دروس مختلف، یکی از مهم‌ترین راه‌های تقویت مهارت‌های حل مسئله، شناخت نقاط ضعف و قوت و نیز آماد‌سازی دانش‌آموز برای مواجه شدن با سؤالات مختلف در جلسه امتحان است. کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی از منایع ارزشمند پایه‌ی دهم انسانی هستند که برای دستیابی به این اهداف به تالیف رسیده‌اند.

انواع جزوه سوال امتحانات نهایی دهم انسانی

کتاب های نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی تمامی دروس اصلی این مقطع را در بر می‌گیرند و همانطور که از نامشان پیداست، برای شب امتحان و روزهای قبل از امتحان مناسب هستند. این کتاب‌ها اغلب کم حجم و شامل انواع نمونه سوالات آزمون‌های نوبت اول و دوم سال‌های گذشته‌ی دهم انسانی، درس‌نامه‌های شب امتحانی مختصر و مفید همراه با نکات کلیدی امتحانی و پاسخ‌ تشریحی کلیه‌ی سؤالات هستند که توسط انتشارات معتبر گردآوری شده و در قالبی مؤثر و کاربردی در اختیار این دانش‌آموزان قرار گرفته است. برخی از بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی عبارت‌اند از:

  • کتاب های شب امتحان خیلی سبز
  • جزوه های امتحانی گلبرگ
  • مجموعه سؤالات امتحانی اسفندیار

کتاب نمونه سوالات دهم انسانی نوبت اول

خرید کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی از کتابانه

برای دسترسی سریع و آسان و خرید آنلاین کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی با بهترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت می‌توانید به فروشگاه اینترنتی کتابانه مراجعه نمایید. همکاران ما در کتابانه مجموعه کاملی از بهترین کتاب های نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی را برای تمامی دانش‌آموزان سال اول متوسطه در سراسر کشور فراهم نموده‌اند. با خرید کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی از کتابانه علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات ویژه، سفارشات خود را در سریع‌ترین زمان، در هر محل دلخواه تحویل خواهید گرفت.

قیمت کتاب (جزوه) نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی

با داشتن یک کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی دیگر نگران موفقیت در امتحانات پایان سال خود نباشید. برای خرید کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی در کمترین زمان و با بهترین قیمت، به فروشگاه اینترنتی کتاب کتابانه مراجعه نمایید. با مشاهده قیمت کتاب نمونه سوالات امتحانی دهم انسانی و یا سایر کتاب های کمک درسی دهم انسانی در کتابانه و مقایسه‌ی آن با سایر همکاران، متوجه قیمت‌‌های مناسب و تنوع بی‌نظیر این کتاب‌ها در این فروشگاه خواهید شد. لذت خرید آسان کتاب را با خرید از کتابانه تجربه نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل