loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های سوال امتحانی دوازدهم ریاضی

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
681 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های نمونه سوالات امتحانی یکی از مهمترین انواع کتاب کمک درسی محسوب می‌شود. زیرا حل سؤال و آشنایی با چگونگی طرح سؤال از مباحث و مفاهیم کتاب درسی، نقش کلیدی در کسب نمره و موفقیت در آزمون‌های مدرسه و پایان ترم دارد. در نتیجه، کتاب‌های آزمون محور نقش و اهمیت فوق‌العاده‌ای در آماده‌سازی امتحان دارند. در همین راستا، ناشرین مختلف با گردآوری مجموعه سؤالات امتحانی در قالب‌های گوناگون، منابع خوب و ارزشمندی را برای معلمین و دانش آموزان جهت کسب موفقیت در امتحانات فراهم کرده‌اند. موضوعی که در ادامه این مطلب به آن پرداخته‌ایم. خرید کتاب نمونه سوالات امتحانی

اهمیت کتاب نمونه سؤالات امتحانی

اساساً یادگیری مطالب و حل مثال یک موضوع است و آشنایی با تیپ و فرم سؤالات امتحانی موضوعی دیگر! بسیاری از دانش آموزان در فهم و تسلط بر مفاهیم مشکلی ندارند؛ اما نمی‌توانند نتیجه خوبی در آزمون‌های مدرسه یا امتحانات نهایی کسب کنند. این امر، لزوم آشنایی با طرح سؤالات از بخش‌های مختلف مباحث درسی را دوچندان می‌کند. در واقع با مطالعه بهترین کتاب های نمونه سؤال امتحانی می‌توان با اینکه چگونه از مطالب درسی سؤال طرح می‌شود، آشنا شد. ضمن آنکه به شناخت خوبی از تیپ بندی یعنی انواع فرم‌های مختلف و رایج سؤالات امتحانی همچون چهارگزینه‌ای، جای خالی، مسئله و سؤالات تشریحی دست یافت. از جهتی دیگر قالب اصلی اکثر امتحانات خصوصاً امتحانات نهایی تا حد زیادی با یکدیگر مشابه است. لذا کتاب‌های شامل سؤالات امتحانی مانند کتاب سؤالات امتحان نهایی همانند یکی بازی تدارکی، شما را به خوبی با فضای مسابقه و امتحان آشنا می‌کند. همچنین حل سؤال و مثال، علاوه بر آشنایی با تیپ سؤالات، به دلیل مرور و بررسی مطالب سبب تلسط و یادگیری بهتر و عمیق‌تر مفاهیم درسی خواهدشد. چراکه بدون شک، خواندن مطالب حتی به دفعات اما به تنهایی، نمی‌تواند تضمین‌کننده موفقیت باشد. بلکه این مطالب باید در قالب سؤال و مسئله مورد استفاده قرارگیرد. همه این موارد نشان از نقش و جایگاه ویژه کتاب نمونه سؤالات امتحانی خصوصاً برای ارتقای نمره و معدل دارد.

انواع کتاب های نمونه سؤال امتحانی

باتوجه به اهمیت و نقش پررنگ حل نمونه سؤالات امتحانی در موفقیت دانش آموزان، کتب مختلفی در این زمینه منتشر شده است. مطمئناً بهره‌گیری و استفاده صحیح از مطالب و حل این نمونه سؤالات می‌تواند پیشرفت و رشد دانش‌آموزان را به ارمغان آورد. در همین راستا برخی از بهترین کتاب های نمونه سؤال امتحانی را مورد معرفی قرار داده‌ایم. کتاب های شب امتحان خیلی سبز کتاب های شب امتحان خیلی سبز یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه آماده‌سازی برای امتحانات است. همان‌طور که از نام کتاب نیز برمی‌آید. این کتاب برای آمادگی شب آزمون طراحی و تنظیم شده است. ارائه آزمون‌های نوبت اول و نوبت دوم سهم تقریباً برابری از کتاب دارند. این کتاب بارم‌بندی یا همان سهم نمره هر فصل از کتاب را در امتحان مشخص کرده که دانش‌آموزان می‌توانند بر روی فصولی که نمره بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند، تمرکز و وقت بیشتری صرف نمایند. پاسخنامه تشریحی نیز در کتاب های شب امتحان انتشارات خیلی سبز سبب شده تا حل سؤالات نیز بدون دغدغه‌ای صورت پذیرد. درسنامه‌های کوتاه، مختصر و شب امتحانی نیز امکان یادگیری مطالب را فراهم کرده و برای مرور و جمع‌بندی بسیار مناسب است. همه این موارد کتاب‌های شب امتحان خیلی سبز را از جمله کتاب‌های خوب در زمینه انواع کتاب های کمک درسی و امتحانی قرار داده است. کتاب های نمونه سوالات امتحانی بنی هاشم کتاب های نمونه سؤالات امتحانی انتشارات بنی هاشم یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین کتب در زمینه کتاب‌های آمادگی آزمون است. درسنامه‌های خلاصه و کاربردی، انواع سؤالات امتحانی تستی و تشریحی، در کنار پاسخنامه تشریحی از مهمترین مزایای این کتاب‌ها به شمار می‌رود. سؤالات بانک خوبی از آزمون‌های سال‌های پیش بوده که بررسی آن‌ها به خوبی شما را برای امتحانات آماده خواهد کرد. علی‌رغم آن‌که حجم کتاب بسیار مختصر بوده؛ اما جامعیت بسیار خوبی دارد و برای امتحانات فوق‌العاده مناسب است. در نتیجه دانش‌آموزان در صورت مطالعه و بررسی کتاب های نمونه سؤالات امتحانی بنی هاشم، در مدت زمان کوتاهی می‌توانند مطالب را تا حد مناسبی فراگرفته و به توفیقات خوبی در امتحان دست یابند. کتاب های نمونه سوالات امتحانی اسفندیار کتاب های نمونه سؤالات امتحانی انتشارات اسفندیار یکی دیگر از بهترین کتاب های نمونه سؤالات امتحانی است. ارائه بانک کاملی از انواع سؤالات پایان ترم اول و دوم در کنار خلاصه دروس و نکات کلیدی مباحث درسی مهمترین ویژگی‌های این کتاب‌هاست. کتاب های نمونه سؤالات امتحانی اسفندیار برای مقاطع تحصیلی و دروس مختلف تهیه و انتشار یافته است. ارائه بارم‌بندی نیز سبب شده تا هم دانش‌آموزان و هم معلمین برای طراحی سؤالات استاندارد، راهنمای خوبی در اختیار داشته باشند. کتاب های گلبرگ گل واژه کتاب‌های گلبرگ نشر گل واژه به دلیل ارائه سؤالات امتحانی برای هر درس به همراه پاسخ تشریحی و خلاصه دروس در قالب فلش کارت، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای خرید کتاب نمونه سؤالات امتحانی است. چندین دوره آزمون نوبت اول ودوم به همراه ارائه چند صد سؤال امتحانی از دیگر ویژگی‌های کتاب‌های گلبرگ انتشارات گل‌واژه است. کتاب‌های گلبرگ برای دروس و مقاطع تحصیلی مختلف درنظر گرفته شده و دانش‌آموزان پایه‌های ابتدایی تا متوسطه می‌توانند با تهیه این کتاب‌ها و البته مطالعه و بررسی دقیق آن‌ها به کسب نمره بالا در امتحانات دست یابند.

خرید اینترنتی کتاب نمونه سؤالات امتحانی  با تخفیف از کتابانه

همان‌گونه که بیان شد، انواع کتاب نمونه سؤالات امتحانی نقش فوق‌العاده مهمی در کسب موفقیت در امتحانات دارد. خصوصاً امتحانات نهایی و پایان ترم. در همین راستا تهیه و خرید کتاب نمونه سؤالات امتحانی یکی از اقدامات مناسب در این زمینه است. خرید اینترنتی شاید بهترین گزینه در این خصوص باشد. زیرا تنوع و گستردگی فراوانی از انواع کتاب را در برمی‌گیرد. ضمن آنکه امکان ارسال آن به اکثر شهرهای کشورها را بدون محدودیت فراهم می‌کند. از لحاظ هزینه خرید نیز به دلیل حذف واسطه و همچنین تخفیفات ویژه، امکان خریدی مقرون به صرفه‌تر را فراهم کرده‌ است. در نتیجه، خرید اینترنتی را می‌توان بهترین راه برای تهیه کتاب های کمک درسی و کتاب سؤالات امتحانی لحاظ نمود. بدین منظور، فروشگاه اینترنتی کتابانه تهیه انواع کتاب را برای شما کاربران و مخاطبان گرامی فراهم کرده است. کتابانه با کوتاه کردن فاصله بین ناشر و خریدار توانسته قیمت مناسبی را برای شما فراهم نماید. همچنین تخفیفات دوره‌ای و ویژه نیز از دیگر اقدامات ما برای تجربه خریدی بهتر به شمار می‌رود. کارشناسان کتابانه نیز علاوه بر ارائه مشاوره، آماده پیگیری سفارشات ثبت شده در اسرع وقت هستند.

قیمت کتاب های نمونه سؤالات امتحانی

قیمت کتاب های نمونه سؤالات امتحانی به عوامل مختلفی بستگی دارد. حجم سؤالات و تعداد نمونه‌ سؤالات گردآوری شده همچون بانک سؤالات امتحانی نهایی سال‌های مختلف در کنار وجود آموزش یا نبود آن از عوامل مهم در تعیین قیمت است. ناشر کتاب، نوع جلد و جنس کاغذهای استفاده شده در چاپ کتاب نیز از دیگر عوامل مهم در خرید کتاب نمونه سؤالات امتحانی است. البته فاصله بین مرحله چاپ تا رسیدن به مشتری نیز می‌تواند منجر به افزایش هزینه شود. لذا هرچه این فاصله کمتر شود، میزان قیمت خرید نیز کاهش پیدا خواهدکرد. باتوجه به تنوع و گستردگی انواع کتاب‌های امتحانی، شاید انتخاب آن‌ها کار ساده‌ای نباشد. مطمئناً تجربه و نظر شما عزیزان نیز می‌تواند راهگشای ما و سایر کاربران در تهیه کتاب و خرید آن باشد. لذا در بخش نظرات، دیدگاه‌ها و تجربیات خود از استفاده و خرید انواع کتاب کمک آموزشی و نمونه سؤال امتحانی را با ما در میان بگذارید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل