loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های گام به گام پنجم

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
5 کالا

 گام به گام پنجم؛ یک گامِ بلند به سوی تفهیم دروس!

تابه‌حال در موقعیتی قرار گرفته‌اید که فرزندتان مقیاس درستی برای مقایسه پاسخ سوالات، آن‌هم درست در شب امتحان نداشته باشد و دهان مبارک شما به عنوان والد در فرایند پاسخ‌گویی به تمرین‌های کتاب، سرویس گردد؟! این مورد تنها یکی از اهداف خرید گام به گام پنجم با جواب است! سال‌ها پیش، ترس از حضور کتاب گام به گام به‌واسطه پاسخ‌های حی و حاضرش که نگرانی والدین و معلمین را به همراه داشت، باعث شد این دسته از کتاب های کمک درسی طرفدار زیادی نداشته باشند؛ درحالی‌که امروزه، گام به گام‌ها یکی از پرطرفدارترین کتاب‌های کمک آموزشی محسوب می‌شوند. قصد دارید بهترین گام به گام پنجم را تهیه کنید؟ گام به گام‌ها را صرفا به دلیل پاسخ‌گویی به تمرینات کتاب درسی پنجم باید بخریم؟! برای همه درس‌ها و در همه مقاطع، کتاب گام به گام پنجم وجود دارد؟ قیمت گام به گام پنجم در وبسایت کتابانه دقیقا به چه صورت است؟ برای رسیدن به پاسخ پرسشهای مطرح‌شده، بهتر است تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. خرید گام به گام پنجم با تخفیف

معرفی کتاب گام به گام پنجم

پایه پنجم دبستان، به طور قطع پیچیده‌تر از سایر مقاطع تحصیلی ‌دبستان است؛ بنابراین در این سال، یادگیری عمیق‌تر دانش‌آموزان و دسترسی مطلوب به پاسخ درست فعالیت‌های درسی ضرورت دارد. البته عدم دسترسی به پاسخ صحیح، تنها دلیل خرید اینترنتی کتاب های گام به گام پنجم نیست؛ دلیل مهم‌تر، آشنایی با روش‌های گوناگون حل سوالات به‌ویژه در دروس پایه، مانند ریاضیات، است. مراجعه به کتاب های گام به گام پنجم، می‌تواند برای والدین و معلمان هم در بررسی و مقایسه روش‌های پاسخگویی راهگشا باشد؛ پس این‌طور که معلوم است، گام به گام پنجم یک کتاب کمک آموزشی تمام‌عیار محسوب می‌شود!

اهداف کتاب های گام به گام پنجم دبستان

در ادامه مقاله با اهداف کتاب های گام به گام پنجم دبستان، دقیق‌تر آشنا خواهید شد:

گام ‌به گام پنجم؛نگاهی عمیق‌تر به تمرینات کتاب درسی

شاید برای‌تان پیش آمده باشد که دانش‌آموز کلاس پنجمی برای پاسخ به ‌پرسش‌های کتاب کمی‌عجله کند و مطالب مهم‌تر را از یاد ببرد. درحقیقت این‌جا گام به گام نقش مهمی دارد. این کتاب‌ها معمولا جداول و ایستگاه‌هایی را برای مرور مطالب و نکته‌های مهم پاسخگویی به سوالات کتاب در خلل حل تمرین‌های مختلف می‌دهند؛ مسلما مرور ایستگاه‌ها می‌تواند بمبی برای افزایش سطح نکته‌سنجی و دقت عملکرد کلاس پنجمی‌ها باشد! اطمینان از یادگیری صحیح مطالب درسی برای کلاس پنجمی‌ها خرید گام به گام پنجم با جواب، دلایل دیگری هم دارد. از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ضرورت عمیق آموختن مطالب درسی در این پایه تحصیلی اشاره کرد. کلاس پنجمی‌ها تقریبا آخرین سال حضور خود در دبستان را سپری می‌کنند و سال‌های جدی‌تری در انتظارشان است؛ گام به گام پنجم می‌تواند با مرور و حل مهم‌ترین سوالات کتاب درسی به چند روش، اولین گام‌های مهارت عمقی خواندن را همراه با کلاس پنجمی‌ها بردارد.

مراجعه به گام به گام ‌پنجم: خداحافظی با استرس شب امتحان

راستش را بخواهید، دلیل خرید اینترنتی کتاب های گام به گام پنجم گاهی ساده‌تر از این حرف‌ها است! عدم دسترسی به معلم و تنبلی هنگام تدیرس و پاسخگویی ایشان به سوالات کتاب درسی، ممکن است درست شبِ قبل از امتحان، گریبان‌گیر دانش‌آموز بشود! بنابراین استفاده از یک مرجع قابل‌اطمینان برای مقایسه پاسخ سوالات، آبی خنک و گوارا بر آتش استرس‌های کلاس پنجمی‌ها است! البته نوشیدن این آب فقط در موارد اضطراری توصیه می‌شود‌؛ مراقب باشید که کلاس پنجمی محترم بدعادت نشود و حضور ذهن در کلاس درس را جدی‌تر بگیرد! قیمت کتاب گام به گام پنجم

راهنمای خرید گام به گام پنجم با تخفیف

انتخاب کتاب کمک درسی پنجم، به‌ویژه از نوع گام به گامش! انتخاب ساده‌ای نیست. ناشرهای معتبر زیادی در حیطه تالیف و چاپ بهترین گام به گام پنجم دبستان فعالیت داشته‌اند. بنابراین بهتر است از لیست موجود در وبسایت کتابانه مواردی مانند قیمت گام به گام پنجم و سایر مشخصات کتاب‌ها را با دقت هرچه تمام‌تر بخوانید.

تمام ملاحظات استفاده از گام به گام پنجم!

همیشه راه‌هایی برای در رفتن از حضور در کلاس درس وجود دارد؛ یکی از آن‌ها هم می‌تواند استفاده صرفا جهت دست‌یابی به جواب سوالات کتاب درسی، بدون هرگونه تلاشی توسط خود دانش‌آموز باشد؛ به‌گونه‌ای که استعداد و قوای ذهنی او به چالش خاصی کشیده نشود و ذهن، به داشتن جواب‌های از قبل آماده عادت کند! به همین دلیل توصیه می‌شود که دانش آموز قبل از مواجهه با گام به گام پنجم و‌ راه‌حل‌هایش، خود برای یافتن پاسخ پرسش‌های کتاب اقدام کند و تا زمان دست نیافتن به نتیجه( هرچند پاسخ غلط) از کتاب گام به گام پنجم دبستان استفاده نکند.

خرید کتاب گام به گام پنجم دبستان با تخفیف

فرصت خرید گام به گام پنجم به همراه سایر کتاب های کمک درسی پنجم در وبسایت کتابانه فراهم است؛ شما می‌توانید پیش از‌ خرید، مطابق با لیست کتاب های گام به گام، بهترین گام به گام پنجم مطابق با نظر خودتان را انتخاب کنید و‌ سپس در یک چشم بهم زدن، هرکجای ایران که هستید، آن را درب منزل‌ تحویل بگیرید!

قیمت کتاب های گام به گام پنجم

قیمت گام به گام پنجم مطابق با انتشارات مدنظر و موارد دیگر، در طیف متنوعی تعریف می‌شود؛ البته خبر خوب این است که با سفارش کتاب به صورت غیرحضوری، می‌توانید از فرصت تخفیف‌های فوق‌العاده کتابانه نیز بهره‌مند شوید!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل