loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
91 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

المپیادهای علمی دانش‌آموزی یکی از انواع آزمون‌های علمی است که در ایران و در سطح مدارس برگزار می‌شود. بسیاری از دانش‌آموزان مقطع دبیرستان برای محک زدن سطح علمی خود و رقابت با سایر دانش‌آموزان کشور، در این آزمون شرکت می‌کنند. این آزمون علمی هر سال برگزار می‌شود و هدف اصلی آن کشف استعدادهای ایران در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف است. از میان برندگان المپیاد در نهایت تیم‌هایی برای شرکت در المپیادهای بین‌المللی انتخاب می‌شود. از این رو استفاده از کتاب‌های المپیاد امری ضروری می‌باشد. در حال حاضر در ایران در چندین رشته‌ی مختلف، المپیادهایی در سطح کشور برگزار می‌شود که در ادامه با این المپیادها بیشتر آشنا می‌شوید. المپیادهای علمی ایران زیر نظر مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود و این مجموعه در واقع زیر نظر وزارت آموزش و پرورش ایران فعالیت می‌کند. خرید بهترین کتاب های المپیاد

اهمیت کتاب‌های المپیاد علمی

برنده شدن در المپیاد صرفا یک مقام علمی نیست و لزوما برای باز شدن راه به منظور شرکت در المپیادهای بین‌المللی برگزار نمی‌شود. برندگان در المپیادهای علمی مزایای متعددی برای تحصیل و استخدام دریافت می‌کنند. یکی از مزیت‌هایی که برنده شدن در المپیاد برای برگزیدگان دارد، قبولی در دانشگاه سراسری بدون شرکت در کنکور، دریافت سهمیه‌ی کنکور، امکان شرکت در المپیادهای جهانی، دریافت بورسیه‌ی تحصیلی برای رشته‌های خاص و... از دیگر امتیازاتی است که برگزیدگان المپیادهای علمی کشور از آن بهره‌مند می‌شوند. المپیاد مثل هر آزمون علمی دیگر در ایران هزاران شرکت‌کننده دارد. برنده شدن در این رقابت علمی بزرگ علاوه بر هوش و استعداد و معلومات عمومی در رشته‌ی مورد نظر، نیازمند مطالعه‌ی فراوان است. در سال‌های اخیر بسیاری از مراکز انتشاراتی بزرگ در زمینه‌ی تهیه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی فعالیت می‌کنند، کتاب‌های مختلفی برای آمادگی در المپیاد علمی را در بازار نشر عرضه کرده‌اند. کتاب‌های آمادگی برای آزمون علمی المپیاد در دو دسته‌ی اصلی قرار می‌گیرد. کتاب‌هایی که موضوعات کلی در رشته‌ی مورد نظر را پوشش می‌دهند و خواندن آن‌ها برای افزایش معلومات عمومی دانش‌آموزان لازم است و دسته‌ی دوم کتاب‌هایی که نمونه سوالات المپیادهای علمی را گردآوری کرده‌اند. کتاب‌های نمونه تست‌های المپیادهای علمی ایران، تست‌های المپیادهای سال‌های قبل را گردآوری کرده‌اند و پاسخ تشریحی هر سوال نیز در کتاب آمده است. بعد از خواندن کتاب‌های اطلاعات عمومی، این کتاب‌های تست کمک می‌کنند تا معلومات خود را محک بزنید و در مورد شرایط کلی المپیاد و سوال‌های آن، یک دید کلی پیدا کنید. خرید کتاب‌های المپیاد اولین قدم برای شرکت در این آزمون علمی است. با انتخاب صحیح، می‌توانید بهترین منابع را برای این آزمون تهیه کنید و با مطالعه‌ی کافی در این رقابت شرکت کنید. در ادامه چند نمونه از مهم‌ترین کتاب‌های المپیاد را معرفی می‌کنیم.

انواع کتاب‌های المپیاد

کتاب‌های المپیاد در موضوعات مختلفی چاپ می‌شوند. در واقع هر المپیادی که بخواهید شرکت کنید، کتاب مرتبط با آن در بازار وجود دارد؛ از المپیاد ریاضی و فیزیک گرفته تا المپیادهای ادبی.

کتاب المپیاد شیمی

انواع کتاب المپیاد شیمی شامل آزمون‌های تستی و تشریحی، راهنمای حل مسائل، موضوعات عمومی شیمی، المپیادهای شیمی کشورهای دیگر، نمونه المپیادهای ایران و... است. با توجه به نیاز آموزشی خود می‌توانید از میان صدها عنوان کتاب المپیاد شیمی، هر کدام را که مناسب بود خریداری و مطالعه کنید.

کتاب المپیاد ریاضی

کتاب‌های المپیاد ریاضی بسیار گسترده هستند. هر انتشاراتی مجموعه‌ای از کتاب‌های مفید را برای شرکت در این آزمون تدارک دیده است. از جمله کتاب‌های رایج المپیاد ریاضی می‌توان به مسائل هندسه در ایران و جهان، 250 مسئله هندسه، آمار و احتمال، حسابان، هندسه مسطحه، کورت و مسئله هایی در هندسه مسطحه و شاریگین اشاره کرد.

کتاب المپیاد زیست

کتاب المپیاد زیست هم مثل المپیاد ریاضی بسیار متنوع و گسترده است. از مهم‌ترین منابع المپیاد زیست می‌توان به بیولوژی کمپل، زیست شناسی سولومون، فیزیولوژی پزشکی گایتون، فیزیولوژی برن و لوی، بیوشیمی استرایر، الفبای گیاه شناسی، فیزیولوژی گیاهی، سیستماتیک گیاهی، مبانی زیست شناسی سلولی، مقدمه‌ای بر اکولوژی رفتار و... اشاره کرد.

کتاب المپیاد فیزیک

المپیاد فیزیک یکی از پرطرفدارترین المپیادهای علمی در ایران است. برای آمادگی المپیاد فیزیک باید کتاب‌های فیزیک پایه، مبانی فیزیک هالیدی، الفبای الکترومغناطیس، الفبای نور هندسی و... را مطالعه کنید.

کتاب المپیاد کامپیوتر

منابع المپیاد کامپیوتر عبارت‌اند از ریاضی 1، ترکیبیات، آشنایی با الگوریتم‌ها، آنالیز ترکیبی، نظریه‌ی گراف و...

کتاب المپیاد ادبی

برای المپیاد ادبی باید کتاب‌هایی در زمینه‌های شهر کهن، داستان معاصر، نمایشنامه، شعر معاصر، نثر کهن و زبان عربی بخوانید.

کتاب‌ المپیاد نجوم

مباحثی که باید برای این المپیاد در آن‌ها آمادگی داشته باشید عبارت‌اند از نجوم کروی، مکانیک سماوی، اخترفیزیک، کیهان‌شناسی، ابزارشناسی و رصد.

کتاب المپیاد سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی

برای این المپیاد علاوه بر زیست، شیمی، فیزیک و آمار دبیرستان باید مباحث سلول‌های بنیادی بافتی، مهندسی بافت و روش‌های آزمایشگاهی، سلول‌های بنیادی پرتوان و... را بخوانید.

کتاب المپیاد نانوتکنولوژی

المپیاد نانوتکنولوژی یکی از رشته‌های جدید در میان المپیادهای علمی است. برای آمادگی دانش‌آموزان کشور، کتاب‌های جامع آمادگی المپیاد نانوتکنولوژی منتشر شده است.

ناشران برتر کتاب‌های المپیادی

چند مورد از ناشران برتر ایران در زمینه‌ی انتشار کتاب‌های المپیاد فعالیت می‌کنند. البته کتاب‌های المپیاد گستردگی زیادی دارند ولی محصولات این چند انتشارات منابع معتبر و شناخته‌شده‌ای برای کتاب‌های کسب آمادگی شرکت در آزمون علمی المپیاد هستند.

انتشارات فاطمی

انتشارات فاطمی در سال 1361 تأسیس شده است. محصولات این مجموعه بیشتر منابع علمی و آموزشی معتبری هستند که نسل جوان برای آمادگی در رقابت‌های علمی و برای افزایش اطلاعات عمومی از آن استفاده می‌کنند. بسیاری از مراکز علمی و سازمان‌های آموزشی کشور، محصولات و آثار به چاپ رسیده‌ی این انتشارات را مورد تقدیر قرار داده‌اند. انتشارات فاطمی در چهار حوزه به شرح زیر فعالیت می‌کند: آموزش عالی (برای مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد) آموزش و پرورش (از پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی) علمی عمومی (زندگی‌نامۀ دانشمندان، تاریخ و فلسفۀ علم و علم به زبان ساده) ادبیات کودک و نوجوان (طوطی) محصولات این انتشارات را می‌توانید از فروشگاه اینترنتی کتابانه از هر کجای ایران که هستید خریداری کنید.

انتشارات دانش پژوهان جوان

انتشارات دانش پژوهان جوان یکی دیگر از انتشارات معتبر کشور در زمینه‌ی ارائه‌ی کتاب‌های آموزشی و علمی است. این مجموعه خود را به عنوان ناشر تخصصی کتاب‌های المپیاد معرفی می‌کند. انتشارات دانش پژوهان جوان در سال 1380 تأسیس شده است. هم‌اکنون بیش از 100 عنوان کتاب در زمینه‌ی آمادگی برای آزمون علمی المپیاد منتشر کرده است. تعدادی از محصولات این مجموعه را می‌توانید در قالب پکیج‌های المپیاد خریداری کنید. یعنی تمام کتاب‌هایی که برای یک آزمون المپیاد نیاز دارید در یک پکیج ارائه می‌شوند.

انتشارات خوشخوان

علاقه‌مندان به آزمون‌های المپیاد و استعدادهای درخشان و مدارس تیزهوشان، حتما نام انتشارات خوشخوان را شنیده‌اند. این انتشارات در زمینه‌ی تهیه‌ی کتاب و فیلم آموزشی فعالیت می‌کند. انتشارات خوشخوان بیش از دو دهه است که در زمینه‌ی ارائه‌ی کتاب‌های المپیادی و تیزهوشان فعالیت می‌کند. جالب است بدانید که تعدادی از دنش‌آموزان سابق که از کتاب‌های این مجموعه استفاده کرده‌اند اکنون خودشان مولف کتاب‌های المپیاد هستند. هدف اصلی این انتشارات فراهم کردن عدالت آموزشی است تا همه‌ی دانش‌اموزان سراسر ایران بتوانند به منابع آموزشی معتبر دست پیدا کنند. به همین منظور، این مجموعه غیر از کتاب، ویدیوهای آموزشی را هم در زمینه‌های مختلف تولید و منتشر کرده است.

انتشارات گچ

انتشارات گچ یک مجموعه‌ی کامل در زمینه‌ی المپیادهای علمی است. انتشارات گچ نه تنها در زمینه‌ی انتشار کتاب‌های آموزشی المپیاد فعالیت می‌کند بلکه خدمات دیگری مانند مشاوره، برگزاری کلاس و همایش و برگزاری ازمون آزمایشی هم دارد. انواع شبیه‌سازهای المپیاد و پاسخ‌های تشریحی به شوال‌های المپیاد را می‌توانید در خدمات و محصولات این مجموعه پیدا کنید.

خرید اینترنتی کتاب های المپیاد از کتابانه

اگر قصد دارید در این آزمون علمی شرکت کنید و سطح علمی خود را در رقابت با سایر دانش‌آموزان ایران بسنجید، لازم است که پیش از آزمون خودتان را برای این رقابت آماده کنید. کتاب‌های المپیاد تنوع زیادی دارند و ممکن است در شهر و منطقه‌ای که زندگی می‌کنید، دسترسی به تمام آن‌ها امکان‌پذیر نباشد. یا شاید در شهرهای بزرگ نتوانید وقت کافی برای گشتن و پیدا کردن کتاب‌ها بگذارید. به لطف فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، می‌توانید به تمام منابع و کتاب‌های المپیاد، قیمت کتاب‌های المپیاد و هر اطلاعات دیگری که لازم است در مورد کتاب‌ها بدانید، دسترسی داشته باشید. در شرایط فعلی که کرونا در کشور جولان می‌دهد و امکان سفر و مراجعه‌ی حضوری به کتابفروشی‌ها نیست، با خرید اینترنتی کتاب های المپیاد در وقت خود صرفه‌جویی کنید و به طیف وسیعی از کتاب‌های المپیاد دسترسی داشته باشید. در فروشگاه اینترنتی کتابانه می‌توانید کتاب‌های المپیاد رشته‌های مختلف را پیدا و خریداری کنید و با چند کلیک درب منزل تحویل بگیرید. از جمله کتاب‌هایی که در فروشگاه اینترنتی کتابانه برای دانش‌آموزان عرضه شده است می‌توان به کتاب المپیادهای زیست شناسی ایران، کتاب المپیادهای ادبی ایران، کتاب شیمی آلی (المپیاد شیمی)، کتاب المپیادهای نجوم ایران، کتاب ریاضیات کانگورو، کتاب 102 مساله ترکیبیات و... اشاره کرد.

قیمت کتاب‌‌های المپیاد

قیمت کتاب‌های المپیاد با توجه به تغییر روزانه‌ی قیمت‌ها، تقریبا متغیر است. اما قیمت کتاب‌ها به تعداد صفحات، جنس صفحات، نوع صحافی، انتشارات و... بستگی دارد. کتاب‌های المپیاد معمولا کتاب‌های گران‌قیمتی نیستند. پرسش و پاسخ هدف اصلی از برگزاری المپیادهای علمی دانش‌آموزی چیست؟ کشف استعدادهای ایران در زمینه‌ها و رشته‌های مختلف موفقیت در المپیاد چه مزیت‌هایی برای برگزیدگان دارد؟ قبولی در دانشگاه سراسری بدون شرکت در کنکور، دریافت بورسیه‌ی تحصیلی و... بهترین ناشران کتاب‌های المپیاد کدامند؟ انتشارات‌هایی از قبیل: فاطمی، دانش پژوهان جوان، خوشخوان و گچ چرا کتاب‌های المپیادی در فروشگاه‌ها کمیاب هستند؟ به دلیل تنوع زیادی که کتاب‌های المپیاد دارند، می‌توانید از "کتابانه" خریداری نمایید.

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل