loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
82 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های سلامت و تغذیه

تغذیه نقش مهمی در حفظ سلامتی و رشد هر موجود زنده‌ای ایفا می‌کند. تغذیه صحیح با افزایش قدرت ایمنی بدن، بارداری و زایمان ایمن‌تر، کاهش خطر ابتلا به بیماری‌ها و طول عمر بیشتر رابطه مستقیم دارد. برخورداری از تغذیه سالم مستلزم افزایش آگاهی و کسب اطلاعات از منابع جامع و معتبر است. اگر شما هم در حفظ تندرستی خود که مهمترین بخش زندگی هر فرد است، جدی هستید، با ما همراه باشید تا به بررسی نقش تغذیه، کتاب های سلامت و تغذیه و بهترین روش خرید کتاب های تغذیه به‌صورت غیرحضوری بپردازیم. خرید کتاب های سلامت و تغذیه

معنای سلامتی و اهمیت آن

سلامتی در منابع و کتاب های سلامت و تغذیه به معنای بهزیستی کامل جسمی، روانی و بهره‌مندی از توان جسمی، عاطفی، ذهنی و اجتماعی کافی برای مواجهه و تعامل با محیط است. سلامت جسمانی به معنای سالم بودن کلیه‌ی بخش‌های بدن و سلامت روانی و اجتماعی به معنای توانایی فرد در انجام وظایف اجتماعی محول شده بدون نقص و خطا می‌باشد. اغلب در منابع و کتاب های تغذیه و سلامت با این جمله مواجه شده‌ایم که عقل سالم در بدن سالم است. این جمله‌ی کوتاه به‌تنهایی منعکس‌کننده‌ی نقش و اهمیت سلامتی در زندگی هر فرد است. سلامتی نقش مهمی در میزان سعادت و رفاه، احساس شادی و نشاط، انجام وظایف و امور روزمره، رفع نیازها و حتی پیشرفت اقتصادی انسان دارد. افراد سالم  قادر به ارائه‌ی خدمات بهتری به خود، ملت و جامعه خود هستند. جوامع سالم دارای بهره‌وری، صرفه‌جویی، پس‌انداز و طول عمر بیشتری هستند. فرد ناسالم به افراد دیگر وابسته است و همین احساس درماندگی بر روحیه و روان او نیز تأثیر می‌گذارد. حضور افراد سالم در جامعه،   به معنای حضور افراد مولد و دارای توانایی ارائه‌ی خدمت است.

نقش تغذیه بر جسم و روان

بدن ما از آنچه می‌خوریم تشکیل شده و نیرو می‌گیرد. تمام ارگان‌ها و اجزای بدن مانند ماهیچه‌ها، اندام‌ها، استخوان‌ها و... برای انجام بهتر وظایف خود نیازمند مواد غذایی متنوع هستند. بدن ما زمانی که می‌دویم، می‌پریم، آواز می‌خوانیم و حتی زمانی که می‌خوابیم به انرژی نیاز دارد و غذا منبع تمام انرژی مورد نیاز بدن است. داشتن رژیم غذایی سالم لازمه‌ی سلامت و تندرستی و داشتن احساس بهتر، انرژی بیشتر و تقویت خلق و خو افراد است. تغذیه سالم، تعادل وزن و داشتن فعالیت‌های ورزشی، با هم می‌توانند به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌هایی نظیر فشار خون بالا، کلسترول بالا، دیابت، بیماری قلبی، سکته مغزی و سرطان کمک کنند.

انواع کتاب های سلامت و تغذیه

کتاب های سلامت و تغذیه بسیار متنوع و دارای دسته‌های مختلفی هستند. آشنایی با این دسته‌ها، می‌توانند به راهنمایی مخاطبان و تصمیم‌گیری بهتر آن‌ها برای خرید کتاب های تغذیه کمک کند. به هم به معرفی اجمالی هر یک از گروه‌های کتاب های سلامت و تغذیه خواهیم پرداخت.

کتاب های راهنمای تغذیه

کتاب های راهنمای تغذیه، به تشریح روش‌های داشتن تغذیه و رژیم‌های غذایی سالم، رعایت اصول صحیح تغذیه‌ای، اجتناب از باورهای غلط غذایی و به تبع آن پیشگیری از چاقی و ابتلا به بیماری‌هایی نظیر دیابت، فشار خون، بیماری‌های قلبی و عروقی و... می‌پردازند. این نوع کتاب‌ها به دستجات متنوعی همچون کتاب‌های تغذیه کودکان، کتاب های تغذیه ورزشی، کتاب های تغذیه بدنسازی و... تقسیم می‌شوند.

کتاب های داروشناسی

کتاب های داروشناسی با داشتن اطلاعات دارویی دقیق و به روز موجب آشنایی با داروها و اجتناب از اشتباهات دارویی می‌شوند.! این نوع کتاب‌ها شامل اطلاعات کلیدی همچون نام‌های عمومی و تجاری، علائم و عوارض جانبی داروها و دوزهای معمول مورداستفاده در بزرگسالان و کودکان می‌باشند. پوشش وضعیت‌‌های خاص دارویی در افراد آسیب‌پذیر جامعه مانند کودکان، زنان باردار و شیرده و سالمندان از دیگر اطلاعات مفید این نوع کتاب‌ها است.

کتاب های طب سنتی

کتاب های طب سنتی شامل اطلاعات مفیدی راجع به روش‌های سنتی و قدیمی مورداستفاده‌ی انسان برای پیشگیری و درمان بیماری‌ها و ارتقاء سلامتی است. این روش‌ها متکی بر استفاده از داروهای طبیعی و گیاهی است که قبل از ظهور پزشکی مدرن، در جوامع و نسل‌های گوناگون رواج داشته است.

کتاب های طب اسلامی

کتاب های طب اسلامی مبتنی بر اصول و آموزه‌های مفید قرآن، کتاب‌های اسلامی و سخنان پیشوایان و حکمای دین اسلام راجع به بهداشت، تغذیه و پیشگیری و درمان بیماری‌ها می‌باشند.

کتاب های طب نوین

کتاب های طب نوین، به معرفی و تشریح جامع روش‌ها و جنبه‌های نوین پزشکی در حفظ و ارتقای سلامت، پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری‌ها و نیز بازتوانی آسیب‌دیدگان می‌پردازند.

تاثیرات کتاب های تغذیه و سلامت در زندگی

سلامتی بزرگترین موهبت زندگی است و کسب آگاهی راجع به حفظ این موهبت باید در راس توجهات هر فرد قرار گیرد. کتاب های سلامت و تغذیه منابع مفیدی برای کسب اطلاعات و تحقیق راجع به تغذیه و رژیم‌های غذایی متنوع، مطابق با نیازهای بدن هر فرد است. کتاب های سلامت و تغذیه با زبان ساده و قابل فهم، اصول تغذیه صحیح و روش‌های پیشگیری و کنترل بسیاری از بیماری‌ها را برای شما تشریح می‌کنند. در دنیای امروز که چاقی و رژیم‌های غذایی غلط به یکی از مشکلات جوامع بشری مبدل شده، کتاب های سلامت و تغذیه معتبر، بهترین و در دسترس‌ترین منابع برای شناخت بهتر مواد مغذی مفید و تغذیه سالم و تاثیر آن بر سلامت و بدن هستند.

خرید اینترنتی کتاب های سلامت و تغذیه از کتابانه

فروشگاه اینترنتی کتابانه با بهره‌مندی از سال‌ها تجربه و مشاوران و کارگروه‌های برجسته و ماهر همواره در تلاش است که مجموعه‌ی کاملی از بهترین و متنوع‌ترین کتاب‌‌ها را با بهترین هزینه برای علاقه‌مندان جای جای کشور فراهم سازد. ما کیفیت هر کتاب را مورد ارزیابی قرار داده و می‌کوشیم گنجینه‌های بی‌نظیری را به مخاطبان خود ارائه دهیم. فروش کتاب ‌های تغذیه‌ در کتابانه متکی بر پشتوانه علمی و پژوهشی قدرتمند است. برای خرید کتاب های تغذیه و صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های خود، کتاب‌های موردنظرتان را در کتابانه سفارش داده و در بهترین زمان در مکان دلخواهتان تحویل بگیرید.

قیمت کتاب های سلامت و تغذیه

فروشگاه اینترنتی کتابانه مفتخر به ارائه‌ی بهترین کتاب های سلامت و تغذیه، کتاب های طب سنتی و کتاب های طب اسلامی  با نازل‌ترین قیمت در گنجینه‌ی بی‌نظیر محصولات متنوع خود می‌باشد. با مشاهده و بررسی لیست کتاب های سلامت و تغذیه در کتابانه و مقایسه قیمت و تنوع این کتاب‌ها با سایر فروشگاه‌ها، متوجه قیمت‌های مناسب و باصرفه و تنوع بیشتر محصولات ما خواهید شد. با خرید از کتابانه از مزایا و تخفیفات بی‌نظیر ما  نیز بهره‌مند خواهید شد. کتاب های توسعه فردی

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل