loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه

بهترین کتاب‌های زندگینامه و خاطرات

جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
395 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

درباره کتاب های زندگینامه و خاطرات

تابحال پیش آمده که دل‌تان بخواهد کتابی با درصد صداقت و خلوص نسبتا بالا بخوانید و با غم و شادی نویسنده، چهره به چهره ملاقات کنید؟! کتاب های زندگی نامه و خاطرات از همان دسته کتاب‌ها هستند. باور نمی‌کنید اما، پوست‌کلفت‌ترین نویسنده‌ها هم در این کتاب‌ها از رقیق‌ترین احساسات‌شان حرف می‌زنند، به وقتش گریه می‌کنند، به وقتش با صدای بلند و بدون سانسور می‌خندند و به وقتش مخاطب را با جزئیات وقایع زندگی خود آشنا می‌کنند. کتاب های زندگینامه کاملا شاد یا کاملا غمگین نیستند؛ از همه چیز به اندازه دارند؛ درست مثل زندگی واقعی! در این مقاله قرار است در کنارِ هم، برای مطالعه کتاب زندگی نامه انگیزه کافی و دلیل محکمی پیدا کنیم. البته کمی قبل‌تر، به این پرسش پاسخ بدهیم که اصلا چرا کتاب های زندگینامه و خاطرات تا این اندازه اهمیت دارند؟! خرید کتاب های خاطرات و زندگینامه

اهمیت مطالعه زندگی‌ نامه و خاطرات

مطالعه کتاب های زندگی نامه و خرید کتاب خاطرات، ما را از نزدیک‌ترین زاویه ممکن با ترس‌ها، خشم‌ها، شادی‌ها و اشک‌های نویسنده آشنا می‌کند. گاهی وقت‌ها از او و رفتارهایش تعجب می‌کنیم و گاهی هم به او حق می‌دهیم. درنهایت این دسته از کتاب‌ها به مخاطبان اثبات می‌کنند که هر قضاوتی درباره زندگی دیگران بیهوده است؛ چراکه هرگز نمی‌توان به جای دیگری بود. از دیگر مزایای خرید آنلاین کتاب های زندگی نامه و خاطرات، شناخت ترس‌هایی است که بشر در طول زندگی با آن‌ها مواجه می‌شود. این‌که چگونه ترس‌هارا پشت سر بگذاریم و از دل آن‌ها، جوانه‌های صبر، تلاش و امید غافلگیرمان کند، هدیه نابی است که با مطالعه این کتاب‌ها به دست می‌آوریم.

زندگی نامه چه چیزهایی را بیان می‌کند؟

کتاب های زندگی نامه چراغ راه هستند؛ از همان چراغ‌هایی که چه بخواهی، چه نخواهی مسیر را روشن‌تر از قبل می‌کنند و سوسوی نورشان در دل شب‌های تاریک، غنیمت بزرگی است. شاید زندگی نویسنده هرگز شبیه زندگی ما نباشد اما، ممارست او در حل مشکلات یا توانایی پذیرش آن‌ها قطعا می‌تواند برای همه انسان‌ها الهام‌بخش باشد. در روند خرید کتاب‌ خاطرات بهتر است به نکاتی توجه کنیم؛ برای مثال قرار نیست همه پزشک‌ها یا معلم‌های درخشان دنیا اتفاقاتی شبیه به هم را از گذرانده باشند اما مطمئن باشید همه می‌توانند ستاره عالم خودشان باشند؛ حتی شمایی که کتاب زندگی نامه را می‌خوانید و با خودتان می‌گویید که حتما از جنس آن آدم‌ها نبوده‌اید! کتاب زندگی نامه مجال حسرت و عذاب وجدان نسبت به توانایی‌های خودتان نیست؛ مجالی است برای خواندن، آموختن و ساختن زندگی به سبک و سیاق خودتان!

ظهور زندگی نامه نویسی

شاید جالب باشد که بدانید کتاب های زندگی نامه و خاطرات از کجا به وجود آمدند. راستش را بخواهید، انسان‌ها در همه احوالات دوست دارند از خودشان  و اتفاقاتی که تجربه کرده‌اند، بنویسند. برای همین اصلا تعجبی ندارد که انسان‌های نخستین هم با قلمی که ما جنسش را نمی‌دانیم بر تنه درختان از روزگار خودشان بگویند! ظهور زندگی‌نامه‌نویسی هم‌زمان با آفرینش زبان آغاز شد و هرچقدر که زبان توسعه می‌یافت، این سبک از نگارش نیز جلوه خواندنی‌تر پیدا می‌کرد. از آن‌جایی‌که زندگی‌نامه‌نویسی با تاریخ پیوند خورده است، کتاب های زندگی نامه و خاطرات هم مثل کتب تاریخی، از هر زمان و به هر زبانی یافت می‌شوند.

اهمیت کتاب های خاطرات در شناخت بهتر تاریخ

در روند خرید آنلاین کتاب های زندگی نامه و خاطرات، ضمن مطالعه زندگی و تجربیات افراد موفق و محبوب، با دوره‌های مختلف تاریخی هم آشنا خواهید شد و تاثیر آن دوران بر اتفاقات جریان یافته در کتاب‌ها، از جذاب‌ترین لحظات این کتاب‌خوانی محسوب می‌شود. درحقیقت کتاب ‌های زندگی نامه هر کدام برشی از تاریخ هستند و می‌توانند نکات زیادی را از برهه‌های مختلف تاریخی با مخاطب به اشتراک بگذارند؛ البته بیشتر مرموزترین و هیجان‌انگیزترین ناگفته‌های تاریخ را؛ چیزهایی که حتی در کتاب‌های تاریخی نمی‌توانید پیدا کنید، کتاب های زندگی نامه به شما نشان می‌دهند!

خرید اینترنتی کتاب های زندگی نامه از کتابانه

خرید اینترنتی کتاب زندگی نامه از سایت کتابانه یک فرصت عالی برای آشنایی با مشاهیر است. اگر برای ادامه راه در مسیر هدف مورد نظرتان به انگیزه بیشتری نیاز دارید، قطعا مطالعه این کتاب‌ها تاثیر زیادی خواهد داشت. می‌توانید بهترین کتاب‌های زندگی نامه و خاطرات را از کتابانه تهیه کنید و در سریع‌ترین زمان، درب منزل تحویل بگیرید.

قیمت کتاب زندگینامه خاطره ‌نویسی

فروشگاه اینترنتی کتابانه در تلاش است که قیمت کتاب های زندگی نامه و خاطرات را با منصفانه‌ترین تخفیف‌های ممکن لحاظ کند اما، از آن‌جایی‌که موجودی بعضی از کتاب‌های کتابانه سریع‌تر از آن‌چه که فکرش را بکنید، تمام می‌شود، لازم است در اولین فرصت برای تهیه کتاب‌ها با تخفیف‌های فوق‌العاده اقدام کنید. رمان ایرانی     رمان خارجی      کتاب های شعر کهن فارسی      کتاب های دفاع مقدس


سوالات متداول:

چرا کتاب های زندگی نامه و خاطرات الهام‌بخش هستند؟ کتاب های زندگی نامه خواندنی‌ترین بخش‌های زندگی افراد محبوب و تحسین‌برانگیز را برای مخاطب روشن می‌کنند؛ این موضوع می‌تواند جرقه اشتیاق برای رسیدن به اهداف شخصی همه ما باشد. بهترین کتاب های زندگی نامه را از کجا تهیه کنم؟ کتاب‌فروشی آنلاین کتابانه با افتخار پرفروش‌ترین کتاب های زندگی نامه و خاطرات را با تخفیف عالی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد؛ کتاب‌هایی که دست‌کم یک‌بار ارزش خوانده شدن دارند!

اینجا

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل