loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
23 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

حتی اگر دست‌پخت‌تان از آن دست‌پخت‌های مشهور و زبانزد خانواده باشد که نمی‌شود هیچ ایرادی به آن گرفت، قرار نیست تا همیشه به‌لطف دستورهایی که میراث عزیزان ما هستند آشپزی را پیش ببریم. بالاخره یک روز به نقطه‌ای می‌رسیم که اگر خلاقیت در شناخت طعم‌ها و رنگ‌ها را نشناسیم، پخت‌وپزمان رنگ کهنگی و تکرار به خود می‌گیرد! از طرفی برای ذائقه‌سازی و خلق طعم‌های بی‌نظیر نمی‌توان به همه رسپی‌های غذایی اعتماد کرد؛ مخصوصا که این‌روزها بودجه اختصاص داده شده به آشپزخانه خانواده‌های ایرانی بودجه کمی نیست و همین موضوع اعتماد را سخت‌تر هم می‌کند. خرید کتاب های آشپزی و سفره آرایی

کتب آشپزی و سفره آرایی

کتابانه امروز در ستایشِ کتاب های آشپزی و سفره آرایی می‌نویسد؛ همان‌ها که مولف‌شان هزاران بار در ساخت طعم‌های جدید ناکامی را تجربه کرده‌اند و حالا کوله‌بار تجربه شگفت‌انگیزشان را در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارند. کتاب های آشپزی در کتابانه با قیمت مناسبی ارائه شده‌اند؛ پس نگران قیمت کتاب های آشپزی و سفره آرایی نباشید! فراموش نکنید که آشپزی دنیای بی‌نهایتی دارد و هیچ‌وقت نمی‌توانید در اوجش بدرخشید، مگر با مطالعه و تجربه! گام اول از این سه گام روبه‌روی شما است!

چگونه آشپزی یاد بگیریم؟!

این‌که بخواهیم آشپزی را یاد بگیریم در درجه اول، مانند وقتی است که سعی کنیم نفس کشیدن را یاد بگیریم! آشپزی همین‌قدر بدیهی و غریزی در ما جریان دارد! البته همه ما آشپزهای خوبی نمی‌شویم چون این اشتیاق باید در قالب تجربه‌های جذاب به نتیجه‌ای منتهی شود که بتوان اسمش را غذای خوب گذاشت! در دنیای پر زرق و برق تکنولوژی فیلم‌های آموزشی و کتاب‌های بسیاری در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار می‌گیرد که استفاده از آن‌ها به‌شدت توصیه می‌شود؛ اما اگر قصدتان آشپزیِ حرفه‌ای و بدون نققص باشد، کتاب‌ها همیشه مراجع قابل‌اعتمادتری بوده‌اند. خرید اینترنتی کتاب آشپزی و سفره آرایی کمک می‌کند به دور از هیاهوی فضای مجازی و به نمایش گذاشتن ظرف و ظروف خوش آب‌ورنگ، بهترین رسپی‌هارا تجربه کنید.

تفاوت آشپز آماتور و حرفه ای

همان‌طور که گفتیم، همه ما آشپزی را جزئی از سبک زندگی خود می‌دانیم؛ اما قرار نیست همه در این زمینه صاحب سبک باشیم! اگر در مرحله‌ای از آشپزی و قنادی هستید که از سرِ بی‌حوصلگی به دستورپخت‌های همیشگی رضایت می‌دهید، متاسفانه در گروه آماتورهای این حوزه قرار دارید، هرچند که دستپخت‌تان محشر باشد! اما اگر برای آشپزی نقطه توقفی قائل نمی‌شوید و خرید کتاب های آشپزی به صورت آنلاین را حرکت موثری می‌دانید، آشپزِ حرفه‌ای شدن در طالعِ شما است!

اصول سفره آرایی و تزیین میز غذا

آشپزها و قنادهای حرفه‌ای معتقد هستند که آشپزی یک علم است و باید آن را به صورت آکادمیک و حساب‌شده یاد گرفت! همان‌قدر که تجربه اتفاقات خوبی را در زمینه آشپزی رقم می‌زند، مطالعه و آشنایی اصولی با سبک و سیاق سفره آرایی، تزئین میزغذا و آداب سرو غذا در مسیر حرفه‌ای شدن یک ضرورت بی چون و چراست! خرید کتاب آشپزی بهترین هدیه‌ای است که می‌توانید برای خودتان و عزیزان علاقه‌مندتان تهیه کنید.

خرید اینترنتی کتاب های آشپزی و سفره آرایی از کتابانه

جهت خرید کتاب های آموزش آشپزی و سفره آرایی و تبدیل شدن به یک آشپز حرفه‌ای، می‌توانید به وبسایت کتابانه مراجعه کرده و  با مشاهده لیست کتاب های آشپزی، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل تحویل بگیرید.


1- قیمت کتاب های آشپزی و سفره آرایی به چه صورت است؟ کتاب های آشپزی و سفره آرایی قیمت‌های متنوعی دارند؛ البته که وب‌سایت‌هایی مانند کتابانه نسبت به قیمت پشت جلد کتاب، تخفیف‌های جانانه‌ای را برای علاقه‌مندانِ این حوزه در نظر می‌گیرند که بهتر است از دستش ندهید! 2- خرید کتاب های آشپزی به صورت آنلاین از چه وب‌سایتی امکان‌پذیر است؟ در خرید اینترنتی کتاب آشپزی و سفره آرایی نکته حائز اهمیت تهیه کتاب‌هایی با محتوای باکیفیت و تعهد فروشگاه اینترنتی در تحویل کتاب‌ها به دست خریدار است. البته تحویل در سریع‌ترین زمانِ ممکن و دربِ منزل! دقیقا رویکردی که وب‌سایت کتابانه دنبال می‌کند. 3- چگونه مسیر آشپزی را خلاقانه و حرفه‌ای دنبال کنیم؟ برای حرفه‌ای شدن در مسیر آشپزی بهتر است با مطالعه و تجربه پیش برویم؛ چاشنی خلاقیت را از نویسندگان کتاب‌های مهم آشپزی قرض بگیریم و با آشپزی به‌عنوان یک علم رفتار کنیم!

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل