loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
228 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

کتاب های فنی و حرفه ای

کتاب های سازمان فنی و حرفه ای، به آموزش تئوری در رشته‌هایی همچون آرایشگری، خیاطی، بافتنی، قالی‌بافی و... پرداخته‌اند که مطالعه آن‌ها برای علاقه‌مندان به این رشته‌ها ضروری است. در این مطلب به معرفی انواع کتاب های سازمان آموزش فنی و حرفه ای پرداخته شده است. اگر متقاضی شرکت در آزمون‌های فنی و حرفه ای و یا آزمون‌های ادواری بوده، یا از دانش‌آموزان و مربیان هنرستان‌های کار و دانش و فنی و حرفه ای هستید، این مطلب می‌تواند راهگشای شما در انتخاب کتاب مورد نظرتان باشد؛ همچنین سایت کتابانه، مرجع خرید اینترنتی کتاب های گوناگون با موضوعات مختلف، در این مسیر می‌تواند به شما در انجام خریدی دقیق و سریع کمک کند. خرید کتاب های فنی و حرفه ای

اهمیت مطالعه کتاب های فنی و حرفه ای

افراد علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های تحت پوشش آموزش فنی و حرفه ای، متقاضیان آزمون‌های این سازمان، دانش‌آموزان و مربیان فنی و حرفه ای و کار و دانش، شرکت‌کنندگان آزمون‌های فنی و حرفه ای و ادواری، افراد علاقه‌مند به خوداشتغالی و... همگی از مخاطبین کتاب های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در رشته موردعلاقه خود هستند. این کتاب ها، به‌صورت تئوری، به مخاطب چگونگی کسب مهارت موردنظر را آموزش می‌دهند. با خرید بهترین کتاب های فنی و حرفه ای، شما می‌توانید فرصت مطالعه آنچه که مورد نیازتان است را به خود هدیه کنید.

انواع کتاب های سازمان آموزش فنی و حرفه ای

کتاب های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در رشته‌های مختلف، به آموزش مهارت‌های مختلفی پرداخته است که در ادامه، این انواع کتاب ها معرفی شده‌اند. اگر قصد خرید بهترین کتاب های فنی و حرفه ای را دارید، بهتر است پیش از آن کمی بیشتر با آنها آشنا شوید؛ همچنین شما می‌توانید برای خرید پرفروش ترین کتاب های فنی و حرفه ای از سایت کتابانه کمک بخواهید.

کتاب های آموزش آرایشگری

کتاب های آموزش آرایشگری، برای مطالعه افرادی تهیه شده‌اند که قصد شرکت در آزمون‌های فنی و حرفه ای این رشته و آزمون‌های ادواری را دارند، دانش‌آموزان هنرستان‌های کار و دانش و یا از مربیان آموزش فنی و حرفه ای هستند. در این کتاب ها از زیروبم آنچه که دانستن آنها برای آرایشگری و یا داشتن سالن لازم است گفته شده. این کتاب ها در کنار دوره‌های حضوری، تکمیل‌کننده دانش آرایشگران هستند. خرید پرفروش ترین کتاب های فنی و حرفه ای در آموزش آرایشگری، راهکاری برای کسب موفقیت در این رشته است.

کتاب های آموزش بافتنی

اگر از کسانی هستید که دوست دارید بافتنی ببافید و با مدرک این هنر، خوداشتغالی داشته باشید و... کتاب های آموزش بافتنی می‌توانند کمک شایان توجهی به شما کنند. در این کتاب ها، انواع مدل‌های بافتنی به همراه عکس، توضیح مراحل بافت، مواد موردنیاز و آَشنایی با آنها و... توضیح داده شده‌اند. فقط تصمیم بگیرید که با توجه با سطح آشنایی خود با این هنر، دوست دارید چه چیزی را چگونه ببافید. با خرید بهترین کتاب های فنی و حرفه ای در آموزش بافتنی، فرصت یادگیری چگونه بافتن را به خود هدیه دهید.

کتاب های آموزش قالیبافی و گلیم بافی

علاقه‌مندان به قالیبافی و گلیم‌بافی، کارآموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش، شرکت‌کنندگان آزمون‌های فنی و حرفه ای و... از افرادی هستند که کتاب های سازمان آموزش فنی و حرفه ای در قالیبافی و گلیم‌بافی می‌تواند به آن‌ها در یادگیری این هنر کمک شایان توجه داشته باشد. در این کتاب ها، اساساً، از رنگ‌ها، ابزارها، طرح‌ها، چگونگی بافت، انواع بافت و... به‌صورت مصور، جامع و کامل سخن گفته می‌شود. خرید بهترین کتاب های فنی و حرفه ای در آموزش قالی‌بافی و گلیم‌بافی می‌تواند پرده از ریز و بم این هنر برداشته و شخص را برای قالی‌بافی و گلیم‌بافی آماده کند.

کتاب های آموزش کامپیوتر ICDL

اهمیت یادگیری مهارت‌های ICDL بر کمتر کسی پوشیده است. ICDL، گواهینامه‌ای بین‌المللی است که توانایی دارنده مدرک در مهارت‌های کار با کامپیوتر را تأیید می‌کند. شرکت‌کنندگان این دوره‌ها، در هفت مهارت آموزش می‌بینند که عبارت‌اند از: مفاهیم اولیه و اساسی تئوری فناوری اطلاعات، استفاده از کامپیوتر و مدیریت فایل‌ها که مقدمه‌ای است بر استفاده از Microsft Windows، پردازش متن و کاربرد واژه‌پرداز Microsft Word، استفاده از صفحه گسترده‌ها و کاربرد Microsft Excel، مدیریت پایگاه‌های داده و استفاده از Microsft Access، ارائه مطلب و استفاده از Microsft PowerPoint و استفاده از اطلاعات، ارتباطات و خدمات اطلاعاتی شبکه، اینترنت و پست الکترونیک. خرید پرفروش ترین کتاب های فنی و حرفه ای می‌تواند راهنمایی برای کسانی باشد که می‌خواهند در این مهارت‌ها آموزش ببینند و یا مدرک ICDL دریافت کنند.

کتاب های آموزش خیاطی

کتاب های آموزش خیاطی، برای طیف وسیعی از دوستداران این هنر نگارش شده‌اند. این کتاب ها گستردگی زیادی دارند و برای علاقه‌مندان به خیاطی، کارآموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش، شرکت‌کنندگان آزمون‌های فنی و حرفه ای و... طراحی شده‌اند. در این کتاب ها، به‌صورت مصور، تمامی انواع الگوها، برش‌ها، اصلاحات، مدل‌ها، ابزارهای کار و... به طور دقیق، کامل و جامع توضیح داده شده‌اند. با خرید بهترین کتاب های فنی و حرفه ای در رشته خیاطی، می‌توانید به‌صورت تئوری با این آموزش‌ها آشنا شوید. فقط تصمیم بگیرید که باتوجه‌به سطح آشنایی خود با این هنر می‌خواهید دوختن چه چیزهایی را آموزش ببینید.

کتاب های آموزش صنعتی

کتاب های آموزش صنعتی، از گستردگی زیادی برخوردار است و برای علاقه‌مندان به رشته‌های صنعتی، کارآموزان فنی و حرفه ای و کار و دانش، شرکت‌کنندگان آزمون‌های فنی و حرفه ای و... تألیف شده‌اند. تراش‌کاری، فرزکاری، برق‌کاری صنعتی، جوش‌کاری، تعمیرکاری و... از جمله این کتاب ها هستند. خرید پرفروش ترین کتاب های فنی و حرفه ای در رشته‌های صنعتی، به کسانی پیشنهاد می‌شود که می‌خواهند در رشته موردنظر خود، به‌صورت تئوری تعلیم ببینند.

خرید اینترنتی کتاب های فنی و حرفه ای از کتابانه

انواع کتاب های سازمان آموزش فنی و حرفه ای، شما را با قابلیت‌های رشته‌های این سازمان آشنا می‌کند. شما می‌توانید این کتاب ها را از کتاب‌فروشی‌های معتبر تهیه کنید. اما پیشنهاد ما این است که با اطلاع کامل از آنچه که می‌خواهید، کتاب موردنظر خود را در سایت کتابانه انتخاب کرده و اقدام به خریدی دقیق، سریع و ایمن کنید. از هر کجای ایران، کتابانه می‌تواند مرجع خوبی برای خرید شما باشد.

قیمت کتاب های فنی و حرفه ای

قیمت کتاب های سازمان آموزش فنی و حرفه ای، بسته به نوع و حجم کتاب ها، می‌تواند متنوع باشد. اما تناسب بین قیمت و کیفیت این کتاب ها می‌تواند مقیاس خوبی برای سنجش شما باشد. شما می‌توانید با انتخاب خرید بهترین کتاب های فنی و حرفه ای از کتابانه، فرصت مقایسه کتاب ها را داشته و نسبت به خرید آنها اقدام کنید.


سوالات متداول:

مطالعه کتاب های سازمان آموزش فنی و حرفه ای مناسب به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟ افراد علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های تحت پوشش آموزش فنی و حرفه ای، متقاضیان آزمون‌های این سازمان، دانش‌آموزان و مربیان فنی و حرفه ای و کار و دانش، شرکت‌کنندگان آزمون‌های فنی و حرفه ای و ادواری، افراد علاقه‌مند به خوداشتغالی و... کتاب های سازمان آموزش فنی و حرفه ای، به آموزش تئوری در چه رشته‌هایی پرداخته است؟ کتاب های آموزش آرایشگری، بافتنی، قالیبافی و گلیم‌بافی، ICDL، خیاطی و آموزش‌های صنعتی

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل