loader-img
loader-img-2
کتابانه
کتابانه
جدیدترینپرفروش ترینپربازدید ترینگران ترینارزان ترین
290 کالا

پایان لیست محصولات

مشکلی در لود محصولات به وجود آمده

معرفی بهترین کتاب های دانشگاهی کامپیوتر

دانشجویان در طول تحصیل در رشته کامپیوتر اغلب به دنبال بهترین منابع و کتاب های دانشگاهی رشته کامپیوتر می‌گردند. بسیاری از افراد در همان زمان تحصیل خود به فکر اشتغال هم هستند و برای اینکه در این راه موفق شوند باید در مورد مباحث مختلفی که به رشته کامپیوتر مرتبط است و لازم است که مهندسان کامپیوتر در مورد آن‌ها سررشته داشته باشند، اطلاعات کسب کنند. بهترین منابع برای کسب اطلاعات تخصصی هم کتاب‌های مخصوص رشته کامپیوتر هستند. راحت‌ترین راه برای دسترسی به این کتاب‌ها خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی کامپیوتر است که در ادامه بیشتر به این موضوع می‌پردازیم. به همین دلیل هم قصد داریم در این مطلب فهرستی از مهم‌ترین کتاب‌های دانشگاهی کامپیوتر را که معمولاً دانشجویان به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنند با هم بررسی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید. بهترین کتاب‌های رشته کامپیتور

کتاب معماری کامپیوتر | موریس مانو

خرید کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو کتاب معماری کامپیوتر موریس مانو، یک اثر کاملاً به روز است که در آن به مباحثی مانند معماری کامپیوتر و سازمان‌دهی و طراحی رایانه‌ها پرداخته شده است. دانشجویان با مطالعه این کتاب دانش لازم برای درک عملکرد سخت‌افزاری رایانه‌های دیجیتالی را کسب می‌کنند. کتاب معماری کامپیوتر که به صورت تخصصی برای کمک به مهندسان برق، مهندسان کامپیوتر و دانشمندان علوم رایانه‌ای منتشر شده است؛ شامل توضیحاتی در مورد معماری، سازمان‌دهی، طراحی و سخت‌افزارهای کامپیوترها، اجزاء دیجیتالی مختلفی که در سازمان‌دهی و طراحی رایانه‌های دیجیتال نقش دارند، دانش اولیه‌ای که یک طراح باید برای طراحی یک رایانه ساده داشته باشد، توضیح مفهوم پردازش چندگانه و... است.

کتاب هوش مصنوعی | راسل

کتاب هوش مصنوعی راسل، از جمله بهترین کتاب‌های دانشگاهی کامپیوتر در حوزه هوش مصنوعی محسوب می‌شود. درواقع اگر به دنبال جامع‌ترین و به‌روزترین معرفی در مورد تئوری‌ها و شیوه عملکرد هوش مصنوعی هستید بهتر است این کتاب را از دست ندهید. چاپ چهارم این کتاب اطلاعاتی در مورد آخرین فناوری‌هایی که در این زمینه عرضه شده‌اند به خواننده ارائه می‌دهد. همچنین مفاهیم مربوط به هوش مصنوعی به زبان ساده‌تر بیان می‌شوند. برخی از موضوعاتی که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است شامل یادگیری ماشین‌ها، یادگیری عمیق، سیستم‌های چندعاملی و علم رباتیک هستند.

کتاب زبان‌های برنامه‌نویسی | پرات

خریکد کتاب طراحی و پیاده سازی زبانهای برنامه‌سازی پرات هدف از انتشار کتاب طراحی و پیاده‌سازی زبانهای برنامه‌نویسی پرات ایجاد درک گسترده و عمیق برای خوانندگان در زمینه موضوعات اصلی مربوط به طراحی و اجرای زبان‌های برنامه‌نویسی مدرن است. همچنین اطلاعات پایه و مقدمه‌ای هم در مورد مدل‌های نظری که این زبان‌ها بر اساس آن‌ها ساخته شده‌اند، در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. در کل اگر قصد دارید با مفاهیم  پایه زبان‌های برنامه‌نویسی آشنا شوید خرید این مورد از کتاب‌های رشته کامپیوتر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این کتاب قرار نیست در مورد مسائل کلیشه‌ای مانند تفاوت‌های جزئی زبان‌ها صحبت شود بلکه هدف آموزش ایده‌های اصلی در این زمینه است.

کتاب ASP.NET | جعفرنژاد قمی

خرید کتاب آموزش گام به گام ASP.NET قمی افرادی که با زبان برنامه‌نویسی #C آشنایی داشته و قصد یادگیری برنامه‌نویسی با استفاده از ASP.NET را دارند می‌توانند از این کتاب تخصصی استفاده کنند. مزیت مهم کتاب آموزش گام به گام ASP.NET جعفرنژاد قمی آموزش گام به گام مسائل همراه با زبانی بسیار ساده است. به شکلی که علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه این کتاب مهارت‌های مورد نظر خود را به صورت خودآموز یاد بگیرند. مطالعه این مورد از کتاب های دانشگاهی کامپیوتر اغلب به دانشجویان رشته کامپیوتر، فناوری اطلاعات، برنامه نویسان و در کل افراد علاقه‌مند به مبحث برنامه‌نویسی پیشنهاد می‌شود.

کتاب برنامه‌نویسی با زبان پایتون | جعفرنژاد قمی

خرید کتاب برنامه نویسی با زبان پایتون جعفرنژاد قمی افرادی که اغلب در حال خرید کتاب رشته کامپیوتر هستند، حتماً با نام آقای جعفرنژاد قمی آشنای دارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب‌های این نویسنده بیان ساده مفاهیم تخصصی و دروسی است که دانشجویان رشته کامپیوتر و سایر افراد علاقه‌مند می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند. در کتاب برنامه نویسی با زبان پایتون جعفرنژاد قمی به روش ذکر شده آموزش داده می‌شود. درست مانند کتاب قبلی مطالب این کتاب را هم می‌توانید به صورت خودآموز فرا بگیرید ولی قبل از مطالعه این کتاب بهتر است در مورد الگوریتم‌ها و روش‌های حل مسائل به وسیله کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز اطلاعات داشته باشید.

کتاب برنامه‌نویسی به زبان ++c | جعفر نژاد قمی

خرید کتاب برنامه‌نویسی به زبان C++ قمی سی پلاس پلاس به عنوان یک زبان برنامه‌نویسی همه جانبه و شیءگرا است. کتاب برنامه نویسی به زبان ++c جعفر نژاد قمی یکی از بهترین کتاب‌های دانشگاهی کامپیوتر است که در دانشگاه‌های سراسر کشور و برای دانشجویان رشته کامپیوتر تدریس می‌شود. در این کتاب تمامی مباحث با استفاده از مثال‌هایی ملموس توضیح داده شده‌اند و مسائل از پایه تدریس می‌شوند. این کتاب همراه با یک دیسک فشرده ارائه می‌شود که حاوی همه برنامه‌هایی است که در متن کتاب از آن‌ها نام برده شده است.

کتاب شبکه‌های کامپیوتری | تننباوم

خرید کتاب شبکه های کامپیوتری تننباوم کتاب شبکه های کامپیوتری تننبام مناسب دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های علوم کامپیوتر، مهندسی برق، CIS، MIS و رشته‌های بازرگانی است. تننباوم رویکردی ساختاریافته برای توضیح روش کار داخلی و خارجی شبکه‌ها دارد. در این کتاب ابتدا لایه‌ی فیزیکی شبکه، سخت‌افزارهای رایانه‌ای و سیستم‌های انتقال شرح داده می‌شود و سپس کاربردهای شبکه توضیح داده می‌شود. تننباوم ابتدا موضوعات اصلی را آموزش می‌دهد و سپس با استفاده از مثال این موضوعات را برای خواننده کاملاً روشن می‌کند.

کتاب طراحی دیجیتال (مدار منطقی) – موریس مانو

خرید کتاب طراحی دیجیتال (مدار منطقی) مانو سپیدنام بسیاری از اساتید بر این باور هستند که هر دانشجویی که قصد دارد در زمینه منطق دیجیتال و طراحی کامپیوتر فعالیت داشته باشد باید کتاب طراحی دیجیتال (مدار منطقی) موریس مانو را مطالعه کند. در این کتاب پرفسور موریس مانو با استفاده از نمودارهایی واضح عملکرد رایانه را به خوبی به تصویر کشیده است. این کتاب جامع که در بسیاری از دانشگاه‌های ایران هم تدریس می‌شود توسط دکتر قدرت الله سپید نام ترجمه شده است و هم اکنون ویرایش سوم آن در دسترس است.

کتاب درس و کنکور پایگاه داده‌ها | مقسمی

خرید کتاب ارشد درس و کنکور پایگاه داده‌ها گسترش علوم پایه معمولاً زمانی که دانشجویان برای خرید کتاب های دانشگاهی کامپیوتر جهت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد اقدام می‌کنند، کتاب درس و کنکور پایگاه داده‌ها حمیدرضا مقسمی به عنوان یکی از منابع معتبر کنکور به آن‌ها معرفی می‌شود. با این حال علاوه بر متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد تمام افرادی که به مباحث مربوط به پایگاه داده‌ها علاقه‌مند هستند هم می‌توانند با مطالعه این کتاب تمامی جزئیات موردنیاز خود را به دست بیاورند. در این کتاب علاوه بر مطالب آموزشی، سؤالات چهار گزینه‌ای و تشریحی هم قرار داده شده است.

کتاب درس و کنکور سیستم عامل | مقسمی

خرید کتاب ارشد درس و کنکور سیستم عامل مقسمی همانطور که از نام کتاب هم مشخص است، کتاب درس و کنکور سیستم عامل حمیدرضا مقسمی یکی از منابع کنکور دانشجویان رشته کامپیوتر محسوب می‌شود. این کتاب برای متقاضیان کنکور کاردانی به کارشناسی مناسب است. برخی از سرفصل‌های موجود در این کتاب شامل سیستم عامل، الگوریتم‌های زمان‌بندی، راه‌حل‌های جلوگیری از بن‌بست فرآیندها، نواحی بحرانی و... هستند. معمولاً قیمت کتاب‌های رشته کامپیوتر برای شرکت‌کنندگان در کنکور که مجبور هستند کتاب‌های متعددی خریداری کنند مسئله مهمی است. خوشبختانه این کتاب با قیمت مناسبی در دسترس است.

کتاب معماری کامپیوتر | یوسفی؛ پوران پژوهش

خرید کتاب ارشد معماری کامپیوتر پوران پژوهش برخی از دانشجوها با مطالعه کتاب های دانشگاهی کامپیوتر که در زمینه معماری کامپیوتر هستند مشکل دارند. دلیل این امر هم پیچیده بودن منابع زبان اصلی است که به آموزش مبحث معماری کامپیوتر پرداخته‌اند. خوشبختانه انتشارات پوران پژوهش با انتشار کتاب معماری کامپیوتر هادی یوسفی که نسبت به منابع اصلی حجم کمتری دارد و با زبان ساده‌تری به توضیح مفاهیم پرداخته است این مشکل دانشجویان را حل کرده است. این کتاب بیش از بیست بار تجدید چاپ شده است و یکی از منابع کامل برای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری کامپیوتر محسوب می‌شود.

کتاب ساختمان داده‌ها | یوسفی؛ پوران پژوهش

خرید کتاب ارشد و دکتری ساختمان داده‌ها پوران پژوهش کتاب ساختمان داده ها هادی یوسفی، برای متقاضیان شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات گردآوری شده است. این کتاب علاوه کاربرد در کنکور ارشد، به دلیل اینکه یکی از بهترین کتاب‌های دانشگاهی کامپیوتر است، از آن برای تدریس درس ساختمان داده‌ها هم در دانشگاه‌های سراسر کشور استفاده می‌شود. در این کتاب علاوه بر آموزش مباحث مهم، سؤالات چهار گزینه‌ای کنکورهای سال‌های قبل هم آورده شده است. بنابراین افرادی که قصد مطالعه و یادگیری مباحثی مانند انتقال اثبات، چارت ASM، تست‌های کنکور سراسری در این زمینه و... هستند می‌توانند این کتاب را تهیه کنند.

کتاب شبکه‌های کامپیوتری | رحمانی؛ پوران پژوهش

خرید کتاب ارشد شبکه‌های کامپیوتری پوران پژوهش یکی دیگر از منابع کنکور کارشناسی ارشد رشته مهندسی کامپیوتر کتاب شبکه های کامپیوتری رحمانی است که چندین و چندبار تجدید چاپ شده است. در این کتاب موضوعات مربوط به شبکه‌های کامپیوتری بسیار ساده و روان و بدون بیان مطالب اضافی آورده شده است. این کتاب یکی از منابع تدریس در دوره کاردانی و کارشناسی رشته کامپیوتر است. مانند سایر کتاب‌های انتشارات پوران پژوهش این کتاب هم حاوی تست‌های کنکور سراسری و آزاد سال‌های گذشته است.

کتاب ساختمانهای گسسته | قلی زاده

خرید کتاب ساختمانهای گسسته قلی‌زاده کتاب ساختمانهای گسسته قلی زاده که توسط انتشارات دانشگاه صنعتی شریف منتشر شده است یکی از کتاب های دانشگاهی کامپیوتر در مقطع کارشناسی است. کتاب ساختمان‌های گسسته به آموزش مفاهیم ریاضی مانند تابع، گراف، مجموعه‌ها، درخت و... می‌پردازد و یکی از کامل‌ترین کتاب‌های رشته کامپیوتر محسوب می‌شود. بسیاری از دانشجویان این کتاب را به عنوان منبع اصلی برای درس ساختمان‌های گسسته خود مطالعه می‌کنند.

کتاب بانک اطلاعات علمی کاربردی | حق‌جو

خرید کتاب بانک اطلاعات علمی کاربردی حق جو جلد اول کتاب بانک اطلاعات علمی حق‌جو که با عنوان بانک اطلاعات علمی کاربردی منتشر شده است به تشریح مفاهیم بنیادین در این زمینه می‌پردازد. در این کتاب تمامی مدل‌های رابطه‌ای و شیءگرا توضیح داده شده اند. البته دانشجویان و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات در این زمینه با خرید این کتاب می‌توانند مباحث مدیریت تراکنش، مدیریت بازگرد، کنترل هم‌روندی، سیستم‌های جدید بانک اطلاعات و بسیاری از موضوعات دیگر را هم فرا بگیرند. این کتاب در پنج فصل و توسط انتشارات دانشگاه علم و صنعت منتشر شده است.

انواع کتاب‌های دانشگاهی رشته کامپیوتر

کتاب های دانشگاهی کامپیوتر با توجه به نیاز دانشجویان به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند. همچنین قیمت کتاب‌های رشته کامپیوتر که در دسته‌های مختلفی قرار می‌گیرند هم با هم تفاوت دارند. در ادامه می‌توانید با این دسته‌بندی‌ها و ویژگی‌های هریک از آن‌ها آشنا شوید:

کتاب های درسی رشته کامپیوتر

چندین مورد از کتاب‌های رشته کامپیوتر که در بخش قبلی معرفی کردیم مانند کتاب شبکه‌های کامپیوتری تننباوم ازجمله کتاب‌هایی هستند که در دانشگاه‌های سراسر کشور تدریس می‌شوند. این کتاب‌ها حاوی مطالب تخصصی رشته مهندسی کامپیوتر و رشته فناوری اطلاعات هستند. معمولاً به دانشجویان توصیه می‌شود که خرید کتاب رشته کامپیوتر را پشت گوش نیندازند، زیرا همانطور که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم یادگیری مباحث موجود در این کتاب‌ها می‌تواند نقشی حیاتی در آینده شغلی دانشجویان داشته باشد.

منابع کنکور کارشناسی ارشد و دکتری رشته کامپیوتر

کتاب‌هایی که منابع کنکور ارشد یا دکتری هستند در واقع از جمله بهترین کتاب‌های دانشگاهی کامپیوتر محسوب می‌شوند. کتاب های کنکور ارشد کامپیوتر اغلب حاوی مطالبی مفصل در مورد موضوع مورد نظر هستند و دانشجویان با تهیه این نوع کتاب‌ها می‌توانند به تمامی موضوعاتی که ممکن است در کنکور طرح شوند اشراف پیدا کنند.

کتاب‌های آمادگی کنکور ارشد و دکتری کامپیوتر

حتماً نام موسسه‌هایی مانند مدرسان شریف، انتشارات پوران پژوهش، گسترش علوم پایه، ماهان، نصیر و... را شنیده‌اید. کتاب‌هایی که این نوع موسسه ها و انتشاراتی‌ها منتشر می‌کنند حاوی تمامی سرفصل‌هایی هستند که در کنکور ارشد و دکتری از آن‌ها سوال مطرح می‌شود. این کتاب‌ها نسبت به منابع اصلی کنکور جمع و جورتر هستند و حجم کمتری دارند. همچنین تست‌های چهار گزینه‌ای کنکورهای سال‌های گذشته را هم می‌توانید در این نوع کتاب های دانشگاهی کامپیوتر پیدا کنید.

کتاب‌های حل تشریح مسائل کامپیوتر

این نوع کتاب‌ها اغلب به عنوان راهنمایی برای کتاب‌های درسی محسوب می‌شوند. بسیاری از کتاب‌های درسی دارای مسائل و پرسش‌هایی هستند که ممکن است پاسخگویی به آن‌ها برای دانشجویان دشوار باشد. کتاب‌های حل تشریح مسائل حاوی پاسخ سؤالات کتاب‌های درسی کامپیوتر هستند و معمولاً پاسخ‌ها را هم به صورت تشریحی برای خواننده توضیح می‌دهند.

راهنمای خرید اینترنتی کتاب دانشگاهی کامپیوتر

گاهی ممکن است کتاب‌های درسی رشته کامپیوتر به راحتی در کتاب‌فروشی‌ها پیدا نشوند ولی خوشبختانه لازم نیست برای خرید کتاب رشته کامپیوتر تمام کتاب‌فروشی‌های شهر خود را زیر و رو کنید. شما می‌توانید کتاب مورد نظر خود را به راحتی از سایت کتابانه تهیه کنید. به‌این‌ترتیب که می‌توانید عنوان کتاب موردنظر خود را در سایت کتابانه جستجو کنید، ویژگی‌های شرح داده شده درباره کتاب‌ها را مطالعه و نظرات کاربران دیگر را بررسی کرده و سپس با آگاهی کامل اقدام به خرید نمایید.

قیمت کتاب های دانشگاهی کامپیوتر

قیمت کتاب‌های دانشگاهی رشته کامپیوتر با توجه به نوع کتابی که انتخاب می‌کنید متفاوت هستند. برای مثال منابع کنکور و کتاب‌های مخصوص آمادگی برای کنکور ارشد معمولاً قیمت بالاتری دارند تا کتاب‌های حل‌المسائل. اما اگر به شکل اینترنتی و از فروشگاه آنلاین کتابانه خرید کنید می‌توانید با بهره‌مندی تخفیف‌های دوره‌ای این سایت، با هزینه‌ای کمتر کتاب‌های بیشتری تهیه کنید. پرسش و پاسخ بهترین کتاب‌های درسی رشته کامپیوتر کدامند؟ کتاب شبکه‌های کامپیوتری تننباوم ازجمله کتاب‌هایی هستند که در دانشگاه‌های سراسر کشور تدریس می‌شوند. سریع‌ترین روش برای خرید کتاب‌های دانشگاهی کامپیوتر شما می‌توانید کتاب مورد نظر خود را به راحتی از سایت کتابانه تهیه کنید. معروف‌ترین ناشرهای کتاب‌های دانشگاهی کامپیوتر کدامند؟ انتشارات مدرسان شریف، پوران پژوهش، گسترش علوم پایه، ماهان، نصیر و...

۷ روز ضمانت بازگشت وجه ۷ روز ضمانت بازگشت وجه
ضمانت اصالت کالا ضمانت اصالت کالا
۷ روز هفته ۲۴ ساعته ۷ روز هفته ۲۴ ساعته
امکان پرداخت در محل امکان پرداخت در محل
امکان تحویل در محل امکان تحویل در محل